Eszméletlen hangulata lesz.
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
Eszméletlen hangulata lesz.
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
Az Xcom-nál azt mondták a fejlesztők, hogy az Unreal motor nem tud dinamikusan pályát / tereptárgyakat generálni. Akkor most hogy' is van ez?
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
Még egy pont a ps4-nek
A nyuszik és az őzgidák is várják a majálist, hát miért lennél épp te szomorú?
Nagy igyekezetemben Dying Lightnak olvastam elsőre.
Hiába no, azt lát bele az ember a dolgokba amit nagyon szeretne.
OHHH B*ssza meg én is
Néztem is... A P*csáába
REKVIESZKÁT IN PÁCSE!
Ezek a gondolatra nyíló ajtók, és fiókok elég gagyik. Miért nem lehet valami normális animációt csinálni neki
szerintem elég hamar ráunnának a játékosok, hogy azt bámulják folyamatosan, hogy fiókokat nyitnak ki, meg ajtókat nyitogatnak
"Miért imádják az aranyat? Nem lehet megenni..."
Más játékban is meg tudják úgy oldani, hogy ne unják meg a játékosok. Ez így nagyon ratyi, a magam részéről inkább várok +1-2 mp-et, míg odanyúl, és kinyitja.
A Dying Light egy szimpla Dead Island klón lesz az eddig látottak alapján, szerintem ez hangulatban, sőt grafikában is mérföldekkel jobb lesz.
"Magyarul nem elég egyszer végigmenni, ha meg akarjuk ismerni a teljes sztorit, mindenképp több végigjátszásra lesz szükségünk. Az alábbi videón bemutatják, miképp működik ez a gyakorlatban:" - csak én értettem rosszul, vagy kb a videó nem is szólt semmi ilyesmiről?