Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#18) [CsuCsu] válasza Chapel (#6) üzenetére


[CsuCsu]
őstag

Sajnos ennek a downgrade-nek megvan az oka, megpedig a konzolok. Eloszor PC-n fejlesztenek, es utana elkezdenek optimalizalni, ahol a leggyengebb lancszem a meghatarozo. A platformok kozott csak magas szintu eltereseket engednek meg, peldaul textura felbontas, amiket konnyu kezelni. A tobb objektum, NPC, alapvetoen eltero effektek es dinamikus elemek kvazi kulon fejlesztest es support-ot igenyelnenek elobb-utobb a kulonbozo platformokra, ami megneheziti a fejlesztok dolgat es tobbe kerul.

Szoval ez igy a studio szempontjabol ertheto. Ami viszont nagyon mocsok huzas, az a kezdeti, optimalizalatlan verzio bemutatasa ugy, mintha a vegtermek eseten is azt a latvanyt lehetne varni, amirol mar elore pontosan tudjak, hogy nem fog bekovetkezni a fentebb emlitett okok miatt. Ha eleve a jelenlegi latvanyt mutatjak, egy budos szot nem szolt volna senki a grafikara mert ertelmesen nez ki a jatek. Tudjuk jol, hogy a Frostbite jol nez ki, nem kell neki a reklam. A tartalommal kene inkabb foglalkozni, mert az viszont nagyon gyatra.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.