Hirdetés

2024. szeptember 8., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) malnabokor


malnabokor
senior tag

A mobilos oldalt volt már szerencsém használni (bkkinfo.hu), egyszer mikor pont akkor robbant le a 3-as metro, mikor mentem le az állomásra. Visszatereltek a felszínre, és ott mikor rámentem az oldara, már ki is volt írva, hogy mindjárt jönnek a pótlóbuszok, szóval a gyorsasággal nem lesz gond.

Ami első körben hiányzik nekem, az egy menetrend (tudom, hogy vannak alternativ verziók, és ebben is lesz), de kíváncsian várom a futáros részét is a jövőben :K

köztudott hogy az elektromos dolgok füsttel működnek, azaz ha egyszer kijön a füst nem működnek többet.

(#2) LouiS22


LouiS22
veterán

Én meg az elektronikus jegyrendszert várom (2014-ben talán nem nagy elvárás, pláne úgy, hogy az előzetes ígéretek szerint már működnie kellene), ez a mostani maszatolás inkább csak a szar pofozgatása, az is bonyolultan.

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#3) sz.balazs.95


sz.balazs.95
veterán

tényleg jónak tűnik. :K

Don't sing if you want to live long, they have no use for your song, you're dead, you're dead, you're dead, you're dead and outta this world.

(#4) helixP


helixP
nagyúr

Leszedtem, próbálom.

(#5) .tnm


.tnm
addikt

amíg a metró megállóban több, mint 10 percig tart bemondani, hogy baleset miatt nem jár a metró, addig nem a kommunikációs csatornával van a baj.

mellesleg a bárcsak késnének a buszok, ahonnan én járok ott az egyik jóval korábban jön a következő meg késik, esetleg teljesen függetlenek a frissen kirakott menetrendektől, vagy napokon át kimarad ugyanaz a járat.
a futár-on megjelenített adatoknak sincs sok köze a valósághoz, szerintem csak, vagy szinte csak a tervezett menetrendet jeleníti meg, pont nem az aktuális állapotot.
amikor leáll a metró, azt is 5-10 percekkel előbb írja meg néhány online lap, mint a BKK honlapja, mikor újraindul, az meg talán meg se jelenik a BKK-n.

szal úgy érzem, nem ez az alkalmazás választ el minket a kánaántól. persze ha ez az alkalmazés kell ahhoz, hogy rendbeszedjék a belső információáramlást, hovátovább a visszacsatolások miatt pontosabbak lesznek a buszok egyéb járművak, akkor legyen.

de azért az megint agyrém, hogy folyamatos net kell mindenhez, és regisztrálni kell az értesítésekhez. az automaták miatt a cégeknek is regelni kellett. Vitézy social network-ot épít, vagy mi van? :)

It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."

(#6) sz.balazs.95 válasza .tnm (#5) üzenetére


sz.balazs.95
veterán

Az iWiW leállt, szóval kell valami a helyére. :D

De mondjuk az is probléma, hogy a menetrend appok adatai, a megállókban levő menetrend, és a járatok tényleges közlekedése 3 különálló dimenziót képviselnek. :DDD
Ezzel is lehetne valamit kezdeni.

Don't sing if you want to live long, they have no use for your song, you're dead, you're dead, you're dead, you're dead and outta this world.

(#7) Wyll


Wyll
őstag

A BKV nevet pont azért kellett lecserélni, mert rettenetes (volt) a reputációja, és az új imidzsépítés már egy új név, a BKK égisze alatt kezdődött. Bog, nálad már a BKK is lejáratta magát?
Az én fejemben eddig ez a szándék kb. működött, a BKK-hoz nálam inkább a szép új (kék) buszok kötődnek, semmint a szenvedés. Sok a fejlesztés, ez szerintem tény, én érzékelem az igyekezetet. A bérlet ára sem nőtt idén.
Lehet hogy túl keveset járok a külsőbb kerületekben?

Jó, nyilván nem világcsúcs Bp tömegközlekedése, rengeteg mindenen lehetne javítani, de legalább ilyesmi miatt nem kell még aggódnunk :D Vagy de? :D

[ Szerkesztve ]

Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=Wyll

(#8) Surfym@n


Surfym@n
senior tag

Ezúton üzenem a BKK-nak, hogy inkább adja ki a fejlesztést alvállakozónak, hátha jobb lesz ;)

Tudok is egyet:
Úgy hívják, hogy Szincsák Tamás!
:))

28 év és 2.8-as rekesz felett már nincs mese...

(#9) WinstonWolf


WinstonWolf
senior tag

Azt meg lehetne tudni, hogy az adatbázist is online használja? Vagy csak a rendkívüli eseményeket szedi le online? Mekkora adatforgalmat generál kb? Ez az oldala a tesztnek hagy némi kívánnivalót maga után...

WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.

(#10) helixP válasza Surfym@n (#8) üzenetére


helixP
nagyúr

Egyelőre egyetértek :/

- Lassú az adatok letöltése
- Az OK-gomb megnyomásáról semmi visszajelzés nincs, hajlamos többször bevenni

(#11) .tnm válasza Surfym@n (#8) üzenetére


.tnm
addikt

igen, én is most kezdtem el használni az app-ját. tényleg egészen jó, ahogyan sok másik próbálkozás is az volt korábban. aztán szép sorban meghaltak a projektek. remélem ő kitart.

It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."

(#12) halkow


halkow
őstag

jól jönne felénk is az ilyen alkalmazás

Alcatel onetouch idol2s the king

(#13) #09819904 válasza Surfym@n (#8) üzenetére


#09819904
törölt tag

Az iMind Kft alkalmazása sem rossz.

(#14) MuzikJunkie


MuzikJunkie
aktív tag

"hogy kisiklott a Budavári (ki)Sikló"... :DDD :D :DD

[ Szerkesztve ]

Nokia N73 - Nokia N82 - Nokia N95 - Nokia 5800 Xpress - Nokia N97 White - ZTE Blade - Motorola Defy - LG L9 - Galaxy SIII White - HTC Sensation - Motorola Atrix 2 - Vowney V5 - Xiaomi Redmi Note - OnePlus One - iPhone 6 Plus - iPhone 7 Plus - iPhone X - iPhone XS Max... (>‿◠)

(#15) bollokcs80 válasza #09819904 (#13) üzenetére


bollokcs80
Korrektor

Sőt, a Budapesti menetrend is nagyon jó. Van ingyenes és pro verzió is, offline is használható és a menetrendek is pontosak (legalábbis az elmúlt 3-4 hétben tapasztaltak alapján.

B.Cs.

(#16) geccoblaze


geccoblaze
aktív tag

Csak én nem találom azt a funkciót, hogy X busznak Y állomáson Z időpont környékén mi a menetrendje (járatsűrűsége)?

Ericsson GA 628 -> Sony CMD J6 -> Ericsson T65 -> Nokia 6610 -> Nokia N95 8GB -> Samsung Galaxy SII -> Sony Xperia Z3 Compact -> Samsung Galaxy S7 -> Samsung Galaxy S21

(#17) #09819904 válasza bollokcs80 (#15) üzenetére


#09819904
törölt tag

Az iMind-é is offline. A menetrendeket korrekten frissítik. Anno már iPhoneon is ezt használtam, de most G2-n szintén. Eddig még szerencsére nem késtem vele! :)

(#18) Surfym@n válasza #09819904 (#13) üzenetére


Surfym@n
senior tag

Pont arról tértem át :)
Azon kívül, hogy az egyes megállókra vetítve az időértékek köszönőviszonyban sem voltak a hivatalos menetrenddel, még egyes viszonylatok is tévesen s pontatlanul szerepeltek.

Elég csak az egyes appokhoz tartozó véleményeket végigtallózni (persze nem a trollokra gondolok) :)

[ Szerkesztve ]

28 év és 2.8-as rekesz felett már nincs mese...

(#19) crey válasza Wyll (#7) üzenetére


crey
MODERÁTOR

A BKV köszöni szépen, de továbbra is él, mozog, sőt ők végzik az utasszállítás jelentős részét.
A BKK mint a szolgáltatás megrendelője, és továbbértékesítője lépett be a láncolatba, ők azok akik megrendelik adott viszonylatok üzemeltetését a BKV-tól, Volánbusztól, VT-Transmantól.

"A Bérlet ára nem nőtt idén.... mit adtak nekünk a rómaiak? Békét hoztak! Demagóg!"

Megjegyzem, hogy anno Vitézi Dávidot amikor kinevezték BKK vezérnek, az egyik első döntése volt, hogy a korábban a BKV-Figyelőt jegyző Gál Mihályt leigazolta a BKK kommunikációs és PR csapatába, mert a feladat adott volt: ha úgy is jobban tudja, ne csak szövegeljen róla, hanem megkapja a lehetőséget bizonyítani.

Úgy tűnik Gál Misi és az általa vezetett csapat él is ezzel, mert az utóbbi időben vezették be a bkkinfo oldalt is, aminek köszönhetően tényleg elég vállalhatóvá vált az utastájékoztatás minősége, és érezni lehet azt is itt-ott, hogy talán tényleg az utas a legfontosabb (a FUTÁR amúgy már egy kb. 5-6 éves projekt, szóval az nem a kettejük keze alól került ki).

[ Szerkesztve ]

Sarcasm: just one of the many services I offer.

(#20) Evita85


Evita85
tag

Pont a mi villamosunkat emeltétek ki képlopóval:)(42es) Mondjuk tudom,hogy nem jár,de azért :DD :DD :DD :)

(#21) LouiS22 válasza crey (#19) üzenetére


LouiS22
veterán

És még véletlenül sem azért, hogy megszűnjön/elsikkadjon a BKV-t kritizáló blog. Ezzel együtt az említett úriember arca is kb tízszeresére nőtt.

Ezzel együtt valóban javult az utastájékoztatás minősége is - szvsz ez az app éppen nem sikerült jól (konkrétan használhatatlan és átláthatatlan), továbbá érthetetlen, hogy ebben a formában miért adték ki és miért nincs benne a FUTÁR-on alapuló információs forrás (ha már folyton ezzel fényezi magát a BKK).

Mert az éremnek két oldala van.

[ Szerkesztve ]

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#22) lordyka válasza bollokcs80 (#15) üzenetére


lordyka
aktív tag

erről beszéltek feljebb, ez Szincsák Tamás alkalmazása :P

(#23) killertibi


killertibi
tag

"Ez nekem baromi hasznos, a lakóhelyem körüli járatok mind betettem, ma reggel meg már jött is a jelzés, hogy a 212-es buszon megnövekedett üzemidőre számítsak. Kész, egyelőre ennyit tud az app."

A munkahelyi ártalom :D Szerintem a menetidő jobban beleillik a mondatba :D

[ Szerkesztve ]

(#24) crey válasza LouiS22 (#21) üzenetére


crey
MODERÁTOR

Igaz ami igaz, Király Dávid már nem olyan harcias mint amilyen a Misi volt. A Futár meg azért nincs benne, mert maga a Futár mint projekt húzódik már hetek és hónapok óta. Nem véletlen, hogy hivatalosan még mindig nincs átadva, pedig már elég sok helyen működnek a kijelzők...

Sarcasm: just one of the many services I offer.

(#25) #09819904 válasza crey (#24) üzenetére


#09819904
törölt tag

Pesterzsébeten "jó" is amikor a 23-as menetidejét nem tudja kiírni mindenféle "hasznos" oknál fogva.

(#26) LouiS22 válasza crey (#24) üzenetére


LouiS22
veterán

Jó lesz az éveknek is, nem kell finomkodni :)

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#27) mark77


mark77
tag

Olyan,mint a BKV-BKK páros semmire nem jó de igazi pénznyelő. Gondolom jó sok pénzt kapott érte aki csinálta. Bizonyára a projektbe bevontak 2-3 tanácsadó céget is :D
A BKK és a főváros azon gondolkodjon, hogy szüksége van e Budapestnek ilyen kiterjedt, sűrű de alapvetően kiszámíthatatlan tömegközlekedésre.
Annak fényében pláne, hogy az utasok zöme bliccel :)
Az offline menetrend tökéletes.

Cannibal Corpse

(#28) LouiS22 válasza mark77 (#27) üzenetére


LouiS22
veterán

Az elektronikus jegyrendszerel pont frankón lehetne szűrni a bliccelőket: kevesebb bejárati szekuriti, az mind mehetne a felszíni járművekre ellenőrizni. Zölden világít a jegyed: ok, pirosan: lejárt. SMS-ben vett? Nem, akkor fizesse a büntetést, viszlát. Ja, meg meglenne a lehetőséged mondjuk sms-ben jegyet venni, stb.

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#29) Mattanyahu


Mattanyahu
tag

a 212-es buszon mindig megnövekedett menetidőre kell számítani :D
legpontatlanabb vonal evör

The right man in the wrong place can make all the difference in the world

(#30) Surfym@n


Surfym@n
senior tag

csak egy költői kérdés: lesz tájékoztatólag pontos idő is feltüntetve a futár kijelzőkön? :U

28 év és 2.8-as rekesz felett már nincs mese...

(#31) Sanyi.mTs


Sanyi.mTs
addikt

kíváncsi leszek, h mennyire fogják fejleszteni...

(#32) Gusztáv válasza LouiS22 (#28) üzenetére


Gusztáv
addikt

Na igen, csak az egy nagy rakás pénzbe kerülne. Majd ha nyernek valamilyen EU-s pályázaton, és az unió kifizeti a 80-90%-át, akkor gondolom, hasonló csúszással minta a Futár (tavaly nyár volt a határidő, ha jól tudom), majd az is elkészül. Addig marad az a pár értelmetlen kapu a Corvin negyednél.

Az app különben jó ötlet, csak fapados. Várom a WP8 verziót, addig hátha fejlődik.

[ Szerkesztve ]

Laci

(#33) Evita85 válasza Gusztáv (#32) üzenetére


Evita85
tag

Nincs már értelmetlen kapu a Corvinnál... Legalábbis 2 hete már nem volt..

(#34) Maxxy10


Maxxy10
addikt

az elektronikus jegy rendszert meg lehetne oldani NFC-vel is gondolom... lenne egy alkalmazás ahol veheted a jegyet bérlet és megvan oldva.

(#35) helixP


helixP
nagyúr

1 nap után eddig azt kell mondjam, hogy szépen frissül, jól jelzi a dolgokat.
Viszont baromi lassú tud lenni, főleg ha adatokat szív le, mintha a szerver kapacitással lenne baj.

(#36) truefx


truefx
aktív tag

Tökéletes net kapcsolatnál panaszkodik az app, hogy nincs internetkapcsolat.

Próbálok hozzáadni járatokat a kiválaszott járatokhoz, megkeresem a 4-es villamost, rábökök az OK-ra. Semmi. Megint bököm. Semmi. Még egy párszor, de megint nem történik semmi. Vissza a kiválaszott járatokhoz, egyszercsak megjelenik 15-ször a 4-es. Megpróbálom kitörölni, legelsőt sikerül, a többivel nem tudok mit kezdeni....

Kuka az egész.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.