Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#28) JHC válasza #55525888 (#25) üzenetére


JHC
tag

Pedig az autóknál is nagyon lényeges, hiszen magasabb a fordulatszám, kicsi bütyöknek van csak hely. Elég komoly dolog megtervezni egy bütyök formát, HA jól akarják megcsinálni. Ügyelni kell nagyon a szelepemelés kezdetére, hogy finoman indítsa meg a szelepet, mert egyrészt katapultálás lenne, másrészt az emelő műnek van tehetetlensége, és a szelepemelés kezdetekor nagy erők ébredhetnek, ha nagyon éles az emelés kezdete. A szelep zárási profil is fontos hogy ne csattanjon vissza a szelep az ülékre.

Aki autókban otthon van, nem tudom hallottatok-e a VW 19.pdtdi-ről. Tudtommal ez volt az első olyan motor aminek a vezérműtengelyét nem 1 darabból gyártották, hanem egy csőre fűzték fel a bütyköket, hát nem sikerült rendesen. Egyik ismerős vett egy Octaviát ezzel a motorral, belement 10k km, a motor szarul megy és bizony elkopott a tengely, mivel eladó és vevő barátok voltak vita nélkül történt a csere egy új neves gyártó tengelyére, ez bírt 30k km-et. Utána már ugye a vevő kifutott az időből meg nem volt hozzá szíve lehúzni a barátját, megint cserélte a tengely egy másikra más márkából. na ez bevált. Eddig. De az óra ketyeg.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.