En egy fullos mondeo-t probaltam ki par eve, az konkretan eletveszely volt. 10-15p utan mondtam azt, hogy akkor most felreallunk es kikapcsoljuk az osszes szart, mert ilyen lassu tempo mellett ennyire En meg eletemben nem feltem szankon sem, nemhogy autoban, plane ugy, hogy elvileg En vezetek. 40-70 kozott ingadozott a sebesseg, szuk utak, sok-sok auto, innen-onnan felhajt ez-az, neha allora fekezes, stb.
Ami miatt ez volt: tukrok folyamatosan "villogtak", meg ment a visitozas a vakfolt miatt, hogy onnan auto jon epp belem, plusz teljesen meg volt zavarodva az auto az osszevissza felfestett savok miatt (frissen javitott-befejezett ut), folyamatosan birkozni kellett vele, mert azt hitte, hogy eppen index nelkul akarok savot valtani es panikolt, plusz vagy ketszer csinalt random veszfekezest is, amikor valaki bevagott elenk es felvillant a feklampaja.
Na, ott dontottem el, hogy akkor az lesz a modszer, hogy megveszem a letezo legmodernebb olyan autot, ami meg ez elott az idoszak elott volt. Tehat mar modern, mar biztonsagos, kenyelmes es megbizhato (tehat sima szivos benyas), de meg nincs tele minden ilyen szarral es nem rohados fajta. Egy 2005-os is250 lett a vege, imadom. A fogyasztasat meg le se szarom, ahogy En hasznalom, kb nem szamit.
Harom "vezetessegito" van benne:
1) sima tempomat, amit olyankor hasznalok, ha teljesen kihalt autopalyan megyek
2) kanyarfenyszoro (hasznos, de amugy teljesen meglennek nelkule)
3) tolatokamera (jo, ezt mondjuk imadom. Eddig is mindig elvoltam nelkule, de azert sokkal jobb, hogy van)
A jelenlegi allaspontom az, hogy vagy teljesen en vezetek, vagy teljesen nem. Barminek a ketto kozott nincs ertelme.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin