Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#20) Nosam válasza Ghoosty (#17) üzenetére


Nosam
aktív tag

Álljunk meg egy pillanatra, az amit te mondasz az maximum a nagyon régi patinás márkákat illetően működik csak, de nézd meg pl technológiai és vagy egyéb egykori értékes brandeket. Hát bizony az a brand amely tönkremegy, azt nagyon sok esetben temetik. Nem elég a név. Hány olyan cég merült a feledés homályába mint pl a commodore, vagy az atari és napestig lehetne sorolni, hogy az egykor nagyon népszerű és nagyon erős brandek hogyan váltak az enyészetté.

A legkisebb százalékban működött csak az, hogy felvásárolva egy-egy ilyen brandet amely felett eljárt az idő, pusztán a neve által tovább tudtak volna működtetni. Voltak ilyen próbálkozások, elég sokan ráfaragtak vele, és tényleg nagyon kevés százalékban működött az, hogy halottaiból feltámasztva újra virágozni kezdett.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.