Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) farkas1


farkas1
tag

Azért kíváncsi vagyok, hogy a Maxvell v2 mennyivel fog többet fogyasztani a v1 -hez képest a TIER_2 -es tudással. Plusz áramkörök többet is fogyasztanak...

A táblázatból az derül ki, hogy a TIER_3 -hoz még a Maxvell v2 is kevés?
És ezt is dx12-es kártyaként árulja majd az nvidia?

[ Szerkesztve ]

(#2) velizare


velizare
nagyúr

hm, az most meglepett, hogy az amd nem támogat több opcionális featuret sem.

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#3) cheatergs


cheatergs
senior tag

Frankó!
Ha már a leírás ekkora káosz, milyen lesz a fejlesztők keze alól kikerült kód minden egyes architektúra alatt!

Mindig minden mindegy

(#4) Harlek


Harlek
tag

Most már végképp nem tudom eldönteni, hogy milyen videókártyát vegyek. :D

(#5) #52815360 válasza Harlek (#4) üzenetére


#52815360
törölt tag

Amilyenre van pénzed :K

(#6) #85552128


#85552128
törölt tag

Ha a GCN1 csak Tiled Resources Tier 1-et támogat akkor az is D3D_FEATURE_LEVEL_11_1 nem ?
12_0-hoz Tier 2 kell: [link]

[ Szerkesztve ]

(#7) #72042496 válasza Harlek (#4) üzenetére


#72042496
törölt tag

(#8) Egon válasza farkas1 (#1) üzenetére


Egon
nagyúr

???
Maxwell v1 = GM107/GM108 = GeForce GTX 745, GTX 750/750 Ti és GTX 850M/860M, GTX 830M/840M.
Maxwell v2 = GM20x = GeForce GTX 960, 970, 980/980Ti, Titan X és a GeForce 900M széria.

"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

(#9) Stirlitz válasza #85552128 (#6) üzenetére


Stirlitz
senior tag

Öööö kicsit én is összezavarodtam. HD7770-em van, most egyszerre Tier3 és Tier1 a cucc? (Nem várok sokat a dologtól azért, sztem a beszálló vga mind AMD, mind NVIDIA az beszálló kártya DX12 alatt is. Mármint teljesítményben.)

[ Szerkesztve ]

(#10) #85552128 válasza Stirlitz (#9) üzenetére


#85552128
törölt tag

RB alapján összesítve Tier 3-as, ha a Feature levelt nézed akkor viszont kiesik a 12_0-ból is, mert az említett funkcióból alacsonyabb szintet támogat.
Tieren belül is Tierezve van néhány funkció - bonyolult... :))

[ Szerkesztve ]

(#11) farkas1 válasza Egon (#8) üzenetére


farkas1
tag

Akkor nálam valami zavar van az erőben. A Maxvell v2 úgy van TIER_2 -be sorolva, hogy közben TIER_3 -t is támogat?
Akkor ebből hiányzik még némi áramkör, és a processzor használattal fogyaszt többet a TIER_3-hoz képest, amit a tesztekben eddig nem mértek. Mennyit fogyaszt valójában a Maxwell a processzor használattal együtt?

[ Szerkesztve ]

(#12) katt777


katt777
félisten

"Pár opcionális funkció még nincs lezárva, illetve a megfelelőségi teszt még nem végleges, de a specifikáció nagy része már az." - ez itt a lényeg. Nagy büdös l...t van kész, de a reklámok miatt kell az olvasottság a lapnak, ezért inkább áthágják az alapvető nyelvtani normákat (eddig ez csak a mondatszerkesztésben volt megfigyelhető). Már a sokadik teljesen fölösleges "kész a DX12"-témájú., időrabló katyvasz. Nehogy megvárjátok ám vele a Win10-et! :B A fő, hogy mielőtt kiderülne, melyik kártya mire jó, az elbizonytalanítottak lehetőleg vegyenek új VGA-t.
Magyarul ami végleges, az KÉSZ. Nem módosítanak már semmit rajta, Abu. A "formálisan végleges" ugyanakkora marhaság, mint a "rosszul optimalizált".
Inkább majd kész W10 és DX12 mellett teszteljetek VGA-kat, hogy kiderüljön az igazság, annak még értelme is lenne. ;) Persze a pénz nagy úr.

Szaby59: Meg mert AMD-ről nem nagyon szabad PH-n rosszat szólni. :(((

[ Szerkesztve ]

Funkcionális analfabéták kíméljenek!

(#13) #85552128 válasza farkas1 (#1) üzenetére


#85552128
törölt tag

"És ezt is dx12-es kártyaként árulja majd az nvidia?"

Miért ne árulhatná ? Az összes DX12 FL-t támogatja (többet mint az AMD, csak ez eddig nem hangzott el soha, mert leragadunk az RB tiernél...), az a Tier 3 amit te felhozol az egyikhez sem kell, a minimum bekötési szint Tier 2 12_0 és 12_1-hez is.
Le is van írva a cikkben mikor számíthat:
"bekötési modellek esetében egyébként a TIER_1 szint egy emuláció lett, vagyis relatíve magas a processzorra rótt többletterhelése. A TIER_2 szint már bindless, vagyis alacsony a többletterhelése, míg a TIER_3 szint explicit bindless, vagyis a bekötés nem jár semmilyen többletterheléssel a processzor oldalán."

[ Szerkesztve ]

(#14) Abu85 válasza #85552128 (#6) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

A Tiled Resources nem kötelező. Egy csomó dolog ki lett itt emelve a feature level szintekből. Ez valóban nagyon bonyolult így. A feature level innentől kezdve nem elég információ, mert rengeteg funkció támogatása nélkül is el lehet érni egy szintet, és ez igaz fordítva is. De ezért is készítettem táblázatot az egyes funkciókra lebontva, hogy egyszerű legyen értelmezni. Ezeket a funkciókat úgyis külön ellenőrzi az adott program. Ha így nézitek, akkor szerintem sokkal egyszerűbb látni, hogy mi mit támogat.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#15) #85552128 válasza Abu85 (#14) üzenetére


#85552128
törölt tag

Az a kép az MS GDC prezentációból van ahol írja, hogy mi kell hozzá (aszerint 11_1-es), ugyanúgy a 12_1-hez is a két funkció.

[ Szerkesztve ]

(#16) Egon válasza farkas1 (#11) üzenetére


Egon
nagyúr

?????
Tesztekben általában teljes konfig fogyasztást mérnek... :U

"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

(#17) farkas1 válasza #85552128 (#13) üzenetére


farkas1
tag

Akkor nincs is szükség a TIER_3 -ra? Mivel kártyavásárlás előtt állok, látnom kell, hogy mire költök +100e pénzt.

(#18) #85552128 válasza farkas1 (#17) üzenetére


#85552128
törölt tag

Ott van mikor lehet jobb a tier 3. Ha DX12-re akarsz kártyát (DX12-es játékok nélkül...) venni akkor ne most vegyél hanem a jövőre megjelenő generációból, vagy legalább várj meg néhányat, de egy Maxwell 2 / GCN 1.1+ sem fog a jelenleginél rosszabbul teljesíteni...

[ Szerkesztve ]

(#19) Abu85 válasza #85552128 (#15) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Azóta változott. Abban a prezentációban egy csomó dolog máshogy volt, mint ami ma szerepel a lényegében végleges speckókban. Például bukta számos hardver a typed UAV loadsot. A bekötés ki lett emelve, stb. A feature level önmagában így nagyon kevés információ, mert el lehet érni rengeteg funkció támogatása nélkül is. Persze a miheztartás végett beleírtam, de a táblázatos rendszer most lényeges több információt ad át a hardverek képességeiről, hogy az egyes funkciókra vonatkozóan milyen a támogatás. Van-e vagy nincs, illetve ahol ez specifikálva van ott milyen a TIER kategória.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#20) katt777 válasza Abu85 (#19) üzenetére


katt777
félisten

Tehát még mindig nincs kész. "Formálisan" sem. Majd olvasok DX12 infókat W10 megjelenése UTÁN. :P

Funkcionális analfabéták kíméljenek!

(#21) pendre54


pendre54
addikt

Üdv!
Jó ez a cikk, csak ha kínaiul, azon belül is a mandarin nyelvjárással lett volna leírva, abból is kb. annyit értettem volna mint ebből. ;] Szóval, egy rövid kérdésem lenne, egy csóró, mezei nvidás 960-as 4 gigás kártya tulajként, ha fennt lesz a Win 10, fogok én ebből valamit profitálni, mondjuk a GTA V alatt? Már csak azért is kérdezem, mert jelenleg, ha a DiretX 11-et használok most ebben a játékban, 2-3 óránként folyamatosan kivág a játék ilyen "Err-Gfx-d3d-init"-es hibaüzenettekkel, meg más egyéb csúfságokkal, míg ha DirectX10.1-re átállítom akkor atomstabilan, folyamatosan fut a játék, talán az idők végezetéig is.

"Nem azért felejtünk el játszani, mert megöregszünk, hanem attól öregszünk meg, hogy elfelejtünk játszani." G.B. Shaw

(#22) Abu85 válasza farkas1 (#17) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Ha a bekötési modellről beszélsz, akkor általánosan le van írva a cikk végén, de most bemásoltam a korábbi, amúgy linkelt hírből a különbségeket. A lényeg az, hogy minél nagyobb a TIER szint annál kisebb a többletterhelés a processzoron és annál több effektet tudsz aktiválni, ha az adott programban a TIER_1, vagy a TIER_2 szintre vonatkozó erőforráslimitek nem elegek.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#23) farkas1 válasza Abu85 (#22) üzenetére


farkas1
tag

Köszi. Akkor az nvidiát érdemes hanyagolni amíg nem tudja a TIER_3 szintet? Mert az is többet fogyaszt, ha a processzor számolja helyette a feladatok egy részét. Vagy a játékok megállnak a TIER_2 támogatás szintnél, hogy a zöldek is el tudják adni a kártyákat?
Gondolom ezt még nem lehet tudni.
Így nézve tiszta hülyeség, hogy a dx12 több lépcsős lett. Lehetett volna egy szint és akkor vagy tudja valami, akkor az 12-es, ha nem az 11-es és annyi.

[ Szerkesztve ]

(#24) Tyrel


Tyrel
őstag

Most az hogy van hogy egész eddig az volt a mondás hogy az összes létező GCN Tier3-as, sőt az újabbak (pl. Tonga) még jóval túl is mutatnak a Tier3-on... erre most a véglegesítéskor meg a Radeonok csak level 12_0-t támogatnak, az "elmaradott" Maxwell v2-k meg 12_1-et.
Wtf? Mi lett azzal hogy a GCN fejlettebb? Most derült ki hogy pár 'opcionális' feature-t nem is támogat?... :W

[ Szerkesztve ]

Turenkarn

(#25) gainwardgs válasza Tyrel (#24) üzenetére


gainwardgs
addikt

Megint lefizette az Nvidia a fejlesztőket :DDD

(#26) Abu85 válasza farkas1 (#23) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Nem számol más részegység grafikai feladatokat. A többletterhelés azt jelenti, hogy a processzornak van egy kis munkája, hogy a bekötés megtörténjen. Nagyon leegyszerűsítve a cél az adott erőforrást a multiprocesszorba eljuttatni. A TIER_1-en ezt nagyrészt a CPU köti be, ettől lesz a többletterhelés relatíve magas, a TIER_2-nél a bekötés a mintavételezőbe történik, és onnan még lesz egy kis többletterhelés mire eljut a multiprocesszorba. A TIER_3-mal direkten a multiprocesszorba jut el az erőforrást, tehát nincs vele munka.
Ha mindent nézünk, akkor egyetlen hardver támogatása sem teljes, így lehetségesek olyan játékok, ahol bizonyos effektek GCN-en, míg bizonyos effektet Maxwell v2-n nem kapcsolhatók be. A többi architektúra jóval limitáltabb tehát több lesz a hátrány.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#27) velizare válasza katt777 (#20) üzenetére


velizare
nagyúr

elnézve az it világ utóbbi 20 évét, véglegesen kész dx12ről legkorábban talán a dx13 megjelenése után olvashatsz. értelmetlen volt ebbe így beleállni.

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#28) UnSkilleD válasza Tyrel (#24) üzenetére


UnSkilleD
senior tag

már leírták korábban:

A feature level önmagában így nagyon kevés információ, mert el lehet érni rengeteg funkció támogatása nélkül is.

"Az internet olyan, mint az MTV: annak idején az MTV nagyon trendi volt, aztán hirtelen elavult” - Prince

(#29) #85552128 válasza Tyrel (#24) üzenetére


#85552128
törölt tag

Az RB Tier nem "fejlettséget" jelent, hanem az erőforráskezeléssel van összefüggésben.
A Táblázatban láthatod, hogy Tier 1-2-nél van limit, a Tier 3-nál már nincs - az más kérdés, hogy ez PC-n mennyire (nem) lesz fontos főleg az első néhány játékban...
Ezért van az, hogy még Tier 3-ba is eshet olyan kártya ami bizonyos funkcióból csak Tier 1-et vagy 2-t tud.

100%-os DX12-es suporttal rendelkező kártya viszont valóban nincs egyik gyártónál sem, van amiben egyik jobb van amiben a másik :))

[ Szerkesztve ]

(#30) farkas1 válasza Abu85 (#26) üzenetére


farkas1
tag

Akkor káosz lesz ahogy látom :K
A megoldás az, ha mindkét típusból van kártya a gépben. A dx12 alatt ez akár 2 kártyás rendszer is lehet...
Azt be lehet majd állítani, hogy az egyik játéknál zöld legyen a főkártya és a másik számolja pl. a fizikát, másik játéknál meg fordítva?
Akkor a káosz kicsit kisebb lehet.

(#31) Jack@l válasza Tyrel (#24) üzenetére


Jack@l
veterán

Tiled resource az alap feature, ott is csak tier2-es. Így nem hiszem hogy teljes értékű tier 3-omnak lehet nevezni...

[ Szerkesztve ]

A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.

(#32) decibel válasza farkas1 (#23) üzenetére


decibel
aktív tag

Nem ilyen egyszerű a helyzet.

Van amiben az NV tud többet, van amiben az AMD. Az, hogy melyik lesz jobb a dx12-es játékokban majd kiderül, ha kijönnek és letesztelik őket. (Mint általában a jövőben is lesz játék ami az egyik gyártón fut majd jobban és lesz ami a másikon) Minden más csak találgatás, spekuláció ami vagy bejön, vagy nem. Ahogy az eddigi Abu féle találgatásoknak is most egy szép égés/pofára esés lett a vége.

"you are a monkey poo-poo"

(#33) h-yle válasza farkas1 (#23) üzenetére


h-yle
addikt

Nem nagyon értem miért a fogyasztáson lovagolsz. Itt nem arról van szó, hogy a processzor pihen, hanem arról, hogy más feladatokat végez, nem a GPU-nak dolgozik folyamatosan. Tehát adott esetben 300W 40FPS helyett 300W 60FPS-ed lesz. Persze ha nincs elég feladata a CPU-nak akkor pihenni is tud, de ez nagyon alkalmazásfüggő, és jellemzően egy játékot úgy írnak meg, hogy kihasználja a rendelkezésre álló erőforrásokat.

Talent is over rated, get back to practice. - Jeremy Piven

(#34) Abu85 válasza #85552128 (#29) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Nem ezért van.
Minden funkció különálló! És ez a lényeg.
Van különálló bekötési modell TIER_1/2/3 szinttel. Van Tiled Resources külön TIER_1/2/3 szinttel. Stb.
Nem függ össze, az hogy a hardver valamelyik funkcióból csak a TIER_1-et támogat, de a másikból TIER_3-at. Ez azért van, mert a paraméterezés minden funkciónál önálló. Önálló a funkció meglétének ellenőrzése és önálló, hogy azon belül milyen meghatározott szintekből mit támogat a hardver.
Lehet, hogy itt van egyébként, ami miatt ez nehezen érthető. Tehát a bekötési modell TIER_1/2/3-nak semmi köze a Tiled Resources TIER_1/2/3 szintekhez. Ezek függetlenek egymástól.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#35) Vekko


Vekko
aktív tag

Tahiti miért nincs a kódnevek között?

(#36) Abu85 válasza decibel (#32) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Olvasd el a korábbi híreket. Mindegyikben ki van emelve, hogy az adatok az előzetes specifikációkból származnak, tehát azok még változhatnak. A specifikációk három hónap alatt sokat változtak. Elég csak a bekötési modellre gondolni, amelyre ott egy összefoglaló hír is, hogy miképp változott meg az egész, vagy az, hogy az aszinkron shader kezdetben elfogadta azt a hardvert is, ami nem tudott egyszerre grafikai és compute parancsot kiadni, míg ma már ezt nem fogadja el, tehát kiesik a Kepler és a Maxwell v1, vagy hogy bukták a typed UAV loadsot. Viszont márciushoz képest nyertek TIER_2-t a bekötésnél.
Így alakul az API a megjelenés előtt, de ez most itt a végleges, amiből megint le van írva, hogy nem minden végleges, de ezt külön táblázatba szedtem.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#37) velizare válasza h-yle (#33) üzenetére


velizare
nagyúr

szerintem ez ennyire nem egyszerű, és máshogy fog működni. a cpu oldalán a dx12vel esetlegesen felszabaduló erőforrások nem okvetlenül válthatóak át fps-re. a gpu-k kihasználtsága általánosan nőni fog, de hogy ezt mire költik, az előre nem megmondható. az fps csak az egyik opció. lehetnek számításigényesebb effektek, részletesebb textúrák, stb., stb. ráadásul egy idő után a gpu is meg fog telni munkával. a cpu oldalán felszabaduló erőforrásoktól én mást várok. elsősorban komolyabb ai-t és fizikát. eddig a cpu erőforrásainak nagy részét lekötötte a gpu etetése, a dx12vel erre kevesebb fog kelleni, és mivel már az userek úgyis hozzászoktak a minimum 4 magot megkövetelő játékokhoz, itt fog főleg erőforrás felszabadulni.
de ez csak az én okoskodásom.

[ Szerkesztve ]

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#38) #85552128 válasza Abu85 (#34) üzenetére


#85552128
törölt tag

Tudom, hogy független, csak elég érdekes rendszer ez így, hogy valamiben "fullos" Tier 3-as, miközben valamiben meg csak Tier 1-et tud...
Az mindenesetre látszik a táblázatból, hogy egyikre sem lehet rámondani azt, hogy "Full DX12 support".
A Compute parancslistáknál is, jóval kevesebb támogat a GCN1 mint egy Kepler.
"PS-specifikus stencil referencia " - na ezt meg egyik sem támogatja.

[ Szerkesztve ]

(#39) farkas1 válasza h-yle (#33) üzenetére


farkas1
tag

Igen, Abu85 válaszából már megértettem. Akkor gondolom a TIER_3 képességű kártyák gyorsabban végzik a műveleteket, mert a bekötéshez nem kell a processzort igénybe venniük.
Jöhetnének már a tesztek, hogy világos legyen az egész.

És az jelölve lesz valahol, hogy egy játék milyen beállításokat támogat? TIER_2 vagy TIER_3? Hogy milyen szintet támogató kártyát vegyen a vásárló hozzá?

[ Szerkesztve ]

(#40) h-yle válasza velizare (#37) üzenetére


h-yle
addikt

Nagyjából erre gondoltam én is. A fentit arra írtam, hogyha egy adott játékot elkészítenek DX11 és DX12 alá is, akkor az FPS fog nőni. Engem is sokkal jobban érdekel az, hogy a felszabaduló erőforrásokból milyen új játékmenethez releváns dolgok kerülhetnek egy egy programba beépítésre. Nameg ott a 4k, és a VR, ami megeszi a plusz FPS-t pillanatok alatt.

Talent is over rated, get back to practice. - Jeremy Piven

(#42) h-yle válasza Abu85 (#36) üzenetére


h-yle
addikt

Lehet én vagyok korlátolt, de még mindig nem értem. :)

Van a D3D FL, ami (ha az alapkövetelmények megvannak) független az effekt és bekötési modell TIER-ektől, ugye? Tehát D3D FL 12 tud X db effektet, ezek az effektek pedig lehetnek TIER 1-3-as szinten támogatottak?

Azaz elméletben egy D3D FL12 GPU ha minden effektet T3-ban támogat gyorsabb lesz mint egy D3D FL12.1 GPU ami T2 effekteket tud, csak a FL12.1-ben van extra effekt, de mondjuk a D3D FL12 GPU-val magasabb minőségű effektek használhatóak, mert több az FPS?

Leég az agyam lassan :D

Talent is over rated, get back to practice. - Jeremy Piven

(#43) BookerDeWitt


BookerDeWitt
tag

Azért gondolom az is számítani fog,hogy milyen drivereket sikerűl a két nagy vga cégnek csinálnia!
Csak azért gondolom ezt mert új op. rendszer,új dx...
Itt még elcsúszhat akármelyik gyártó! Nem?

(#44) #85552128 válasza BookerDeWitt (#43) üzenetére


#85552128
törölt tag

A "driver" lényegében a DX12-es játékban/motorban lesz benne, elenyésző lesz a VGA driver szerepe.
De persze ettől még kell egy jó WDDM 2.0 driver...

[ Szerkesztve ]

(#45) Duck663


Duck663
őstag

Miért nem lehet jobban elkülöníteni a szinteket? Az átlag juzer totál össze lesz zavarva, hogy most mi és mit is támogat? A fórumok meg majd tele lesznek panaszkodással, hogy hát azt mondták, hogy... aztán nagy semmi...

Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.

(#46) BookerDeWitt válasza #85552128 (#44) üzenetére


BookerDeWitt
tag

Igen...erre gondoltam! Ott még tudnak rontani/picit javítani! Már előre látom,hogy fogják árúlni a vgakat,minta szegélyvágóm...akár 300wattos teljesítmény!
Ott meg,akár 90%os dx12 support! :)

(#47) Jack@l válasza #85552128 (#41) üzenetére


Jack@l
veterán

Remek, akkor nagyjából kukázhatom is a 7970-et, mikor jönnek az új játékok. Valahogy eddig nem erről volt szó.

A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.

(#48) Duree


Duree
veterán

Úgy látszik kénytelen leszek mégis vga-t cserélni,pedig nem akartam.

duree54

(#49) #85552128 válasza Jack@l (#47) üzenetére


#85552128
törölt tag

Lényegében csak a Tiled Resources Tier 2 miatt esett ki az 1.0, az első pár játék úgyis valami DX11->12 port lesz, kétlem, hogy sokat számítana, ha maga a kártya amúgy elég hozzá.

(#50) dergander


dergander
addikt

Hogyan jöhetett ki az Nvidia győztesen? Eddig minden jel arra utalt hogy a GCN több fícsőrt támogat,és most a véglegesítésben a maxwell jeleskedett a DX12.1 tudásával,ez egyértelműen megint az Nvidia felé húzza a mérleget. Nehéz idők következhetnek be az AMDnek,és itt már a Fiji is kevés. Fejlődnie kell ha akarja tartani a lépést. :U

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.