a fogyasztói társadalom által előtállított termékek 99%-ra fel lehetne tenni hasonló kérdést ....
mire kell pld. a fehér pengéjű kés, rózsaszín pillangókkal, ... az 50 éves kés nem jó, az nem vág?
minek kellenek új autók?
a válasz: vegyél-vegyél-vegyél
amit veszel, dob ki, mert jön az új.
a reklámok segítenek az emberek fejébe pumpálni a vágyat, melyet azzal a hazugsággal tálalnak elé, hogyha ezt megveszi, boldog lesz ....
ennyi a történet sajnos.
csupán kezd már tényleg büzelni ...
nagy CRT - ok "boldog" leszel, mert nagy
nagy LCD - ok, "boldog" leszel, mert nagy is meg lapos is, kevés hely, kevés W
nade a 8K -t már tényleg nem lehet megmagyarázni .... vannak a filmőrültek - OK
de a többi aki megveszi, csak a státuszszimbólum miatt ... mert érzéke sincs a színekhez, csak nagy meg új meg menő meg tudja venni ...
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg