Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) FoxiestFox


FoxiestFox
félisten

Ez biztos tök jó, de játszik még valaki azzal a játékkal?

(#2) hyperspace válasza FoxiestFox (#1) üzenetére


hyperspace
őstag

Lehet 5-10 ember előveszi a VR miatt.

ha azt mondom neked van igazad, nekem van igazam... :)

(#3) Oliverda válasza FoxiestFox (#1) üzenetére


Oliverda
félisten

Az nem számít.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#4) Abu85 válasza FoxiestFox (#1) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Ezeket szerintem a Beyond kiegészítőre fejlesztik, ami hozza a multit és a VR-t, meg még egy ismeretlen komponenst. Arra visszatérhetnek a játékosok, hiszen teljesen ingyenes lesz, nincsenek mikrotranzakciók, stb. Egyszer kell megvenni a játékot és minden elérhető. Aki már megvette, annak ez mind ingyenes.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#5) GodGamer5


GodGamer5
addikt

Jó ez a gyorsulás, de opengl-hez mérni bármilyen API-t 2019-ben, az már önmagában is vicc. Jöhetnének mostmár a ténylegesen vulkanra írt játékok.

"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"

(#6) Z_A_P


Z_A_P
addikt

a GeForce viszont lassult

The Way It's Meant to be Played

OK

(#7) pengwin válasza GodGamer5 (#5) üzenetére


pengwin
addikt

Miért?
Igen, nehéz az Open GL-t programozni, de érdekes módon nagyon szép látvány és jó sebesség is kihozható belőle, csak sok munka kell hozzá. az OGL 4.6 egy teljesen korszerű API a DX11 szintjén, nem értem miért kell ennyire lesajnálni

Üdv, pengwin

(#8) Bici válasza pengwin (#7) üzenetére


Bici
félisten

Szerintem sokak úgy gondolják, hogy az OpenGL valami régi vacak.
Tény, hogy manapság kevés játék használja, de attól még az is fejlődött kisebb-nagyobb késésekkel a DX9-10-11 mellett.

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#9) Baltazár123 válasza FoxiestFox (#1) üzenetére


Baltazár123
senior tag

Ezen gondolkodtam én is. Dícséretes, hogy igyekeznek helyrehozni a renoméjukat, ami nagy csorbát szenvedett. Nade miből élnek közben? Ha el is tudnak még adni belőle, akkor is csak minimális darabot ebből a játékból.
Egyszer végig toltam az elején, de már nagyon untam. Semmiféleképpen nem kezdeném újra, bármit is raktak bele.
Nem nagyon értem a koncepciót mögötte, hogy egy ilyen régi játékot csiszolgatni.

(#10) kikikirly


kikikirly
senior tag

Oszt le lehet mér zuhanni a repülőgéppel,vagy továbbra se tudja mi fán terem a fizika és törésmodell?
Király ez a hatalmas nyilt világ,de annyira korlátozott az egész játék hogy valami borzalom.
És akkor a designt még szóba se hoztam,mert az is király hogy lehet épiteni,az viszont már kevésbé hogy ha egyszerűen a legtöbb elem/épület,berendezés nem szép,modellek elnagyoltak.Szegényen meglátszik az Indie költségvetés és másodosztályú fejlesztőgárda...

[ Szerkesztve ]

(#11) Kupszi


Kupszi
aktív tag

Nem akarom elhinni hogy a Vulkan ennyire kedvezne az AMD kártyáknak, az nvidiáknak meg nem hogy előny, még hátrányt is szenvednek.

Pipapapa strikes back again! Avagy újabb tégla a falba!

(#12) Raysen623 válasza Kupszi (#11) üzenetére


Raysen623
addikt

Szerintem mire kiadják a végleges verziót a zöldekén fog hivatalosan jobban futi. Megoldják nyugi. ;]

A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.

(#13) Bici válasza Kupszi (#11) üzenetére


Bici
félisten

Elolvastad a cikket végig? :U

"Azt érdemes észben tartani, hogy ez még mindig egy tesztelői frissítés, vagyis várhatóan még javulni fog. Emiatt az NVIDIA eredményeit nem feltétlenül érdemes figyelembe venni, mert nagyon sok stúdió csinálja azt a Vulkan API esetében, hogy az AMD hardvereire elkészítik a játékot, míg a GeForce-okra csak a fejlesztés utolsó szakaszában optimalizálnak."

[ Szerkesztve ]

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#14) kikikirly válasza Kupszi (#11) üzenetére


kikikirly
senior tag

Pascalokat felejtsétek el,nagyjából a stagnálás várható.Turingokra lennék kiváncsi,azokba a DX12/Vulcan cimekbe amikbe a Radeonok gyorsultak, Turing is nagyjából ugyanannyi % gyorsult.Nvidiának Turing első Next Gen API architektúrája,ezt ők maguk sem tagadják.
Maxvall és Pascal között annyi a különbség hogy mig a Maxvall rendre 2-5FPS lassult ,a Pascal stagnált,esetleg 2-3FPS-t gyorsult DX11-módhoz képest.Eddigi tendenciákat figyelembe véve érdemi sebesség növekedést ne várjatok 1060GTX-től vagy bármelyik Pascaltól.

[ Szerkesztve ]

(#15) GodGamer5 válasza pengwin (#7) üzenetére


GodGamer5
addikt

Azért mert az opengl mára egy instabil tákolás lett. Nem véletlenül vették ki a Wolfenstein 2-ből, meg úgy általában az id tech engine-ből, pedig kb az haszbálta a legjobban legtovább ezt az api-t. A khronos sem fektet bele erőforrást, ezért készítették a vulkant.

[ Szerkesztve ]

"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"

(#16) Bici válasza GodGamer5 (#15) üzenetére


Bici
félisten

Szerintem nem az OpenGL lett rosszabb, hanem az OpenGL-es motorokat tákolták régóta újraírás helyett, mert (gondolom) inkább a Vulkan-ra fókuszálják az erőforrásokat.
Eléképzelhető, hogy pár régi OpenGL motort már kipofoztak volna, ha nem jön a Low-level API hullám.

[ Szerkesztve ]

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#17) Szőrös  válasza FoxiestFox (#1) üzenetére


Szőrös 
veterán

Ahogy nézem igen: 2,864 24-hour peak

https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

(#18) pengwin válasza GodGamer5 (#15) üzenetére


pengwin
addikt

Ennyi erővel a DX11.2 is ugyanilyen szar.
Az idtech meg mindig is igyekezett a legnaprakészebb nyílt API-t használni.
Ez most a Vulkan.
Miért csináljanak maguknak plusz melót az OGL-vel, amikor a Vulkan pont ugyanolyan sokrétű, és jobb teljesítményre képes?
Az ő játékaik pont, hogy nagyon is jól futnak Vulkanon, szerintem nem kell magyarázkodni, hogy miért váltottak.

A khronos sem fektet bele erőforrást, ezért készítették a vulkant.
Igen, ahogy a DX11-et sem fejlesztik már. Ezek már kész technológiák, jól hoznak egy elég magas szinvonalat. Ha meg több kell, arra ott van a Vulkan/DX12.

Üdv, pengwin

(#19) Fred23 válasza FoxiestFox (#1) üzenetére


Fred23
nagyúr

Nekem talán egy hétig tartott, aztán unalomba fulladt. A különböző bolygók is egyformának tűnnek 5 nap után. :DDD

(#20) Kupszi válasza Bici (#13) üzenetére


Kupszi
aktív tag

Te meg szoktál más Vulkán játékokkal játszani? :U

Van pár, érdemes őket kipróbálni , és meglátod kinek is kedvez.

Vegyük alapul a Doom játékot, és hamarosan érdekő folytatást.

Beta vagy tesztfázis ide vagy oda, nagyon sanszos ki profitál belőle.

[ Szerkesztve ]

Pipapapa strikes back again! Avagy újabb tégla a falba!

(#21) Norman M249 válasza Kupszi (#11) üzenetére


Norman M249
tag

Azért az érdemes figyelembe venni, hogy az nv gpu-k 1k ig szinkron gpu, az amd pedig a hd7k óta asszinkron, csak tesznek ráa fejlesztők. viszik az nv karikat,arra optimalizálnak s közben hátráltatják a fejlődést, de rendesen.

(#22) GodGamer5 válasza pengwin (#18) üzenetére


GodGamer5
addikt

Erről anno itt a prohardveren Abu regényeket írt, hogy miért szar az opengl, szerintem keress rá biztos meg lehet még találni. Annyi a lényeg, hogy annyi kiterjesztés van már benne és nvidián és amd-n is teljesen másképp működik az egész. Komplex játékoknál mint pl a Wolf2 már annyira instabil volt a kód, hogy bele sem rakták az opengl-t, inkább átálltak vulkánra.

[ Szerkesztve ]

"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"

(#23) Bici válasza Kupszi (#20) üzenetére


Bici
félisten

Nem szoktam, nincs VGA-m. :)
Miért, kinek kedvez? Tényleg nem tudom.

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#24) b. válasza Norman M249 (#21) üzenetére


b.
félisten

Látod ilyen hozzászólásokért született ez a remek cikk.

Lehozni úgy egy ilyen eredményt hogy nincs támogatva Nvidia benne és ebből cikket írni majd levédve magunkat az utolsó mondatban nem megindokolni miért született eme cikk. Ha a két gyártót hasonlította össze akkor illett volna megvárni, hogy szülessen implementáció a zöldek hardverére ha meg a Vulkan API gyorsulására alapozva akarta volna írni, akkor elég lett volna mennyit gyorsult az RX vele. Persze nagyon jól tudjuk mi volt a cikk születésének oka...
Amúgy 2019 van, GTx 1060 több mint 3 éves, a játék meg több mint 4 vagy mit tudom én és az 1060 nem rendelkezik új Navi parancsprocesszorral, mint az Rx 590 valamint AMD hardveren született az Vulkan átirat és nincs Nvidia támogatottsága még. Szóval korrekt kis cikk...

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#25) Abu85 válasza b. (#24) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Az RX 590 valójában egy Polaris 30. Annyiban különbözik a Polaris 20-tól, hogy 12 nm-en készül és nem 14 nm-en. Nincs benne új parancsprocesszor, ugyanaz van, ami az RX 480 alapjául szolgáló Polaris 10-ben volt. A Vega 20 kapta meg a Navi parancsprocesszorát.

Minden Vulkan port AMD hardveren készül. A RenderDoc egy alapvető debug eszköz a portoláshoz, amit lényegében mindenki használ, és ezzel interoperabilitást csak az AMD profilozója kínál. Az Intelé és az NV-é nem. Emiatt sokkal kényelmetlenebb Vulkan portot GeForce-on vagy UHD Graphics-on csinálni. Azt is számold bele, hogy az NV március óta kínál végleges Vulkan profilozót az NSight-ban a hardvereihez. Az AMD ezt a tudást 2017 júliusban kínálta fel, és azóta már sokkal fejlettebb az RGP. Szóval semmi baj itt a GeForce hardverekkel, vagy a driverekkel, csak tényleg az van, hogy a fejlesztéseket AMD-vel csinálják, és természetes, hogy erre gyors a kód. Van egy utolsó optimalizálási fázis, amikor előveszik a GeForce-okat, és ott húzzák fel azok teljesítményét. Addig ez nem fontos, mert fejlesztői kód van, csak ritka az, amikor egy fejlesztő kiadja ezt is a felhasználóknak tesztelni. Emellett az is fontos, hogy amíg az AMD-n fejlesztenek, addig az AMD folyamatosan profilozza a játékot. Mivel az NV-nek erről nincs igazán adata, így a drivert sem volt esélyük még a Vulkan módhoz igazítani.

(#21) Norman M249: A játék aktuális kódja nem használ még multi-queue képességet. Tehát lényegében mindegy, hogy az AMD vagy az NV queuingja milyen a Vulkan implementációban, mert csak az elsődleges parancslista él, itt jut be a hardverbe az összes compute parancs is. Támogatva lesz amúgy a multi-queue, de ezt általában a fejlesztés végén éri meg bekapcsolni, mert sok galibát okozhat, amíg nincsenek megfelelően optimalizálva az erőforrás-korlátozások. Ettől egyébként sokat nem kell majd várni, nagyon kevés aszinkron compute lesz a végleges kódban.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#26) gV válasza Abu85 (#25) üzenetére


gV
őstag

Akkor miért kell beleírni a cikkbe hogy teljesít a GF, ha jelenleg nem fontos?

(#27) Abu85 válasza gV (#26) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Mert lemérték. Én információt közlök. A Golem.de nem közölte azt, hogy a GeForce miért lassú, de én úgy gondoltam, hogy ez egy fontos információ. Az viszont látszik, hogy az optimalizált hardverre működik a Vulkan, tehát jó az előjel, aztán majd mérjük a végleges kódot.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#28) gV válasza Abu85 (#27) üzenetére


gV
őstag

akkor várom a végleges kóddal készült elemzésed :R

(#29) arn válasza Z_A_P (#6) üzenetére


arn
félisten

Ez ket dolgot jelenthet: az illetok nem tudnak optimalizalni, az amdnel nem tudnak rendes drvt irni. Ezutan erdekes azt kihozni belole, hogy az nv a hulye :)

facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld

(#30) lukacsa82 válasza FoxiestFox (#1) üzenetére


lukacsa82
újonc

Igen, eleg sokan mivel egy nagyon jo jatek lett, igy, hogy folyamatosan javitjak!

(#31) Picco válasza arn (#29) üzenetére


Picco
addikt

Ez hogy jott ki? :F :DDD

It's gotta feel so good to moo as a cow. Probably feels really good to moo

(#32) bitblueduck válasza gV (#26) üzenetére


bitblueduck
senior tag

Igazàbòl meg is lehetne köszönni az alapos cikket a ph-nak. A golem.de mintha nem ìrna a geforce teljesìtmèny okàròl. Ha nem ìgy van valaki javìtson ki kb 2-esre vizsgàznèk nèmetből :D

An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.