Nagyszerű cikk, köszönjük!
Ilyenkor elgondolkozik az ember, mi is az igazi anyagi veszteség fogalma. A hajó, amiben iszonyatos mennyiségű anyag van, a majd' 3000 autó, amit váltott műszakban összeraktak, a minőségellenőr visszaküldte a fényezőkhöz a kocsit, mert talált rajta egy légypiszoknyi hibát; a műszakvezető ordítozott az összeszerelőkkel, a kiszállításnál csúsztak egy órát; ez most mind-mind semmissé és abszolút okafogyottá vált. Ugyanakkor meg igazából semmi nem történt, a kárt fizette a biztosító, az autók helyett újakat gyártottak, a hajót meg zseniálisan szétdarabolták, az anyagából lesz majd egy másik hajó, ami majd ismét összetörhet és elsüllyedhet. És amikor azt hinnénk, ez kirívó eset, csak megnézzük a SMIT referencia listáját, és láthatjuk, hogy évente 10-20 nagyobb munkájuk van