Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Csaby25

    őstag

    válasz VR6-Fan #126602 üzenetére

    Igen igazad van csak sajnos elhanyagoltam, főleg időhiány miatt.
    Eddig volt olyan hogy 3-4 bugatás után is nehezen indult, de nem nagyon kínoztam, inkább pöcögtettem a gázt és akkor 1 vagy második indításra beindult.
    Amúgy azt vettem észre, hogy ha első bugatás után nem hajtottam a motort, utána hiába adtam rá gyújtást, nem szolt a pumpa. Egyszóval csak azután bugott miután próbáltam indítani.
    Mindegy, most hogy jó a relé és nem indul egyből akkor cserélek pumpát is.
    A turbóval kapcsolatban nagyon megijesztettél, mert az nem olcsó mulatság.
    Sajnos eddig csak a hiba kód volt a tőltő nyomás szivárgásról, nem volt tünetem, ezért elhanyagoltam :W
    Ez a rángatás magas fordulaton nemrég kezdődött és nem mindíg csinálja, mondjuk nem is igazán járok 4000 rpm fölött.
    Amúgy már 2500 rpm-nél nagyon jól érzik a turbó, nagyon ugrik (B5.5-ös Passat nem ugrik így ;) )
    Megpróbálok jövöhétre autót szerezni és elviszem egy komoly szervízbe és reménykedek hogy nem kell turbót cserélni.
    Köszi szépen az infókat.

    A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés