Hirdetés

2024. május 26., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Pikari


Pikari
addikt

hamarosan Kínában is elérhető lesz

Mintha az utóbbi időben arról szóltak volna a hírek, hogy betiltják egymás elektromos autóit.

A Dunning−Kruger-hatás az a pszichológiai jelenség, amikor korlátozott tudású, kompetenciájú vagy képességű emberek rendkívül hozzáértőnek tartják magukat valamiben, amiben nyilvánvalóan nem azok.

(#2) joghurt


joghurt
addikt

Ez még mindig az a "Full Self Driving", amihez kötelező a sofőr, és ami miatt folyamatban van a per megtévesztés miatt ellenük?

A tej élet, erő, egészség.

(#3) Samott válasza Pikari (#1) üzenetére


Samott
addikt

Az "onvezetes" lesz elerheto, a kocsit gyartjak es aruljak ott is.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#4) TomMusic válasza joghurt (#2) üzenetére


TomMusic
őstag

Igen.
Az FSD név ellenére a Tesla úgy fogalmaz, hogy a szoftver nem teszi önvezetővé a járművet, az továbbra is teljes és aktív emberi felügyeletet igényel.

Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.

(#5) worxland


worxland
addikt

Na, még osszák el kettővel és tényleg meg fogja érni.

''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q

(#6) aujjobba válasza TomMusic (#4) üzenetére


aujjobba
addikt

Szepen lassan lecsusznak az n+1. villanyauto gyarto statuszba.
Robottaxi, automata onvezetes, sehol semmi, lecsitul a hype, lehet menni a kovetkezo vilagmegvaltora (AI hello).

(#7) vicze


vicze
félisten

És vajon mikor lesz FSD a 3800 leszállított Cybertuckra, amiért fizettek a vásárlók? :U

#5 worxland: A beta SW, amit US-en kívül nem használhatsz, hogy fogja megérni?

Amúgy alig értékesítenek belőle, senki se veszi így se.

Egyáltalán kérdéses, hogy az eladások Q2-ben teljesen földbe állnak, vagy csak enyhén tovább csökkennek. A egyes gyártóknál, már az EV gyártás beszüntetése van folyamatban...

[ Szerkesztve ]

(#8) Shadowbull


Shadowbull
addikt

Csökkennek az eladásaik, és jelenleg fogalmuk sincs mit csináljanak ellene...
Igy az egyetlen dolgot teszik, ami Musk eszébe jutott eddig: árat csökkentenek. ìgy aztán a csodas profitnak is vége.

Szépen ereszt a lufi.

[ Szerkesztve ]

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#9) TomMusic válasza aujjobba (#6) üzenetére


TomMusic
őstag

Szerintem még egy jó darabig nem fognak, mert még mindig hatalmas előnyük van. Főleg pl. azzal, hogy megnyitották a töltőhálózatukat a többi autó előtt is.
De ez az FSD, meg a többi ilyen hazugság tényleg nagyon gáz. Viszont az én személyes véleményem az, hogy kellenek ilyen már-már őrültek, akik igazi innovációt hoznak az emberiségnek. Akár közvetett módon is. Az, meg hogy realizálódnak ezek a dolgok, már az emberiség összességén múlik.

Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.

(#10) Kasya válasza joghurt (#2) üzenetére


Kasya
nagyúr

Mert a Coke Cola alapanyaga is a kokain...

(#11) Shadowbull válasza TomMusic (#9) üzenetére


Shadowbull
addikt

"igazi innovációt hoznak az emberiségnek."

Mármint a gátlástalan hazudozást? Az speciel senkinek sem hiányzik.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#12) Cefet válasza Shadowbull (#11) üzenetére


Cefet
aktív tag

Azért a szemellenzőt néha levehetnéd...

(#13) worxland válasza vicze (#7) üzenetére


worxland
addikt

"Amúgy alig értékesítenek belőle, senki se veszi így se." - 2023. januárig 400k eladott FSD-ről számolt be a Tesla.

[ Szerkesztve ]

''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q

(#14) vicze válasza Kasya (#10) üzenetére


vicze
félisten

Nem tudtam, hogy Coca-cola kokain tartalommal reklámozza a termékét... :U

Még jó, hogy a Tesla a full kamu videókkal teszi ezt a Teljes önvezető képességgel. Tényleg tök ugyanaz.

(#15) aujjobba válasza TomMusic (#9) üzenetére


aujjobba
addikt

Melyik innovacio gondolsz?

Az, hogy a nagy reszeket egyben sajtoljak ki, csak a sajat gyartasi koltsegeiket csokkenti, a vegfelhasznalo csak sziv vele ha veletlenul roncsolodik.
Ugyanez az alvazba beepitett akksikkal.

Nyugodtan javits ki ha tevedek, nem neztem tuzetesen utana, csak hirekbol/hallomasokbol irtam.

(#16) Shadowbull válasza Cefet (#12) üzenetére


Shadowbull
addikt

2015: "I don't think we have to worry about autonomous cars because it's a sort of a narrow form of AI. It's not something I think is very difficult. To do autonomous driving that is to a degree much safer than a person, is much easier than people think. [...] I view it like a solved problem.

2016: kijönnek egy videóval, amiben egy autó önmagát vezeti. Később kiderül, hogy egy komplett Fake Video volt, az útvonalat 3Dben digitalizálták előtte, és még így is több próbálkozás kellett, mert nem volt képes végigmenni, össze is tört az autó .

Ezután Musk minden évben elmondja hogy év végére kész lesz, mellesleg azt állítják hogy 2016 óta minden Teslában benne van az ehhez szükséges hardver.

Lehetne folytatni oldalakon keresztül, 4680, Cybertruck, évi húszmilliós eladás 2030-ban világbajnok marzsok mellett, repülő autó, Dojo, meg ami hirtelen nem jutott az eszembe.

Szerintem nem nekem kéne levenni a szemellenzőt.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#17) Shadowbull válasza aujjobba (#15) üzenetére


Shadowbull
addikt

Nem sajtolják, öntik. A nyomásos öntés több mint százéves technológia.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#18) vicze válasza worxland (#13) üzenetére


vicze
félisten

Link. 2022 óta nem javult sőt.
A 400k lassan 6millió járműre, az 10% alatt van...

(#19) worxland válasza vicze (#18) üzenetére


worxland
addikt

Kinek mit jelent a senki se...

''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q

(#20) Kasya válasza vicze (#14) üzenetére


Kasya
nagyúr

Nem arra akartam utalni, hogy ugyanaz. Inkabb arra, hogy a "brand" nem egyenlo a valos "termekkel".
Az, hogy a reklam mit hazudik, mas dolog. A legtobb reklam tuloz es kamu.

Nem vedeni akarom, csak szvsz. tul van tolva.

(#21) vicze válasza worxland (#19) üzenetére


vicze
félisten

A "senki" a jelenlegi eladásokra vonatkozik, ami elég közel lehet a 0-hoz.
A végtelen ígérgetés és jelenlegi gazdasági környezetben brutális ár megtette a hatását.
Végül is azért csökkentik(mostanra konkrétan felezték) folyamatosan az árát mert viszik mint a cukrot.

[ Szerkesztve ]

(#22) vicze válasza Kasya (#20) üzenetére


vicze
félisten

A megtévesztés mértéke igen túl van tolva Tesla részéről.
A Coka-Cola, pedig továbbra is kokacserjéből készült kivonatot tartalmaz, csak a kokaint kivonják 1903 óta, tehát semmire másra nem utalhattál..

(#23) TomMusic válasza aujjobba (#15) üzenetére


TomMusic
őstag

A Tesla jelenléte fokozza a piaci versenyt. Kénytelen a többi cég is fejlődni, és végre kukázni a kőkorszaki (belsőégésű) technológiákat.
Powerwall, solar roof, megapack, robotika.
Mondjuk a fizikai gombok és kilincs, index kar kiszedése pont irgalmatlan ostobaság (ezért sem vennék Teslát) szerintem. :)
De a cég hatása az egész piacra, ami számít, szerintem.

Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.

(#24) Shadowbull válasza TomMusic (#23) üzenetére


Shadowbull
addikt

"Kénytelen a többi cég is fejlődni, és végre kukázni a kőkorszaki (belsőégésű) technológiákat."

Te sem tudsz semmit az autóiparról.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#25) MaCS_70 válasza vicze (#22) üzenetére


MaCS_70
félisten

Arra lennék kíváncsi, hogy hogyan nézne ki ez az egész téma, ha csupán annyiban térne el a helyzet a jelenlegitől, hogy nem teljes önvezetésre utaló nevet használnának.

MaCS

Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!

(#26) vicze válasza TomMusic (#23) üzenetére


vicze
félisten

0 köze van a Teslának hozzá, törvényi szabályozás viszi ezt előre. Nem lennének a törvényi előírások, a Tesla se létezne, ahogy EV se, meg kb. az egész zöld gazdaság se.

(#27) vicze válasza MaCS_70 (#25) üzenetére


vicze
félisten

Mivel ez elsősorban egy pszichológia kérdés, így kb. sose tudjuk meg, hogy kevesebben haltak volna-e meg, ha nem végtelen hazugságokkal van marketingelve.

(#28) stellaz válasza Shadowbull (#16) üzenetére


stellaz
addikt

20 éven belül 1 millió ember a Marson....

(#29) Shyciii válasza TomMusic (#23) üzenetére


Shyciii
veterán

és végre kukázni a kőkorszaki (belsőégésű) technológiákat.

Ezért jó ide járni, mert igen sok nevetséges dolgot lehet olvasni :DD :DD

(#30) Rowon válasza stellaz (#28) üzenetére


Rowon
veterán

:))

[ Szerkesztve ]

Az emberiség két legnagyobb találmánya az írás és a mikrohullámú sütő.

(#31) Shadowbull válasza stellaz (#28) üzenetére


Shadowbull
addikt

A rakétázás másik kávéház, nem tartozik a Teslához. Nem is értek hozzá, meg nem is érdekel.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#32) Shyciii válasza Shadowbull (#16) üzenetére


Shyciii
veterán

Cybertruck is jól sikerült. Ugye már a bemutatón betört a törhetetlen üveg, de miután sok évre rá végre megkapták a szerencsétlen userek azt a hulladékot, kiderült, hogy jobb ha nem is mossák le az autót, és a madarak ellen is védik nehogy letojják, mert kapásból elkezd rozsdásodni :DD
És emellé az ÖSSZESET visszahívták, mert olyan jól sikerült, hogy a gázpedál simán beragadhat :D
És még a kínai autóktól kell félni...

[ Szerkesztve ]

(#33) stellaz válasza Kasya (#20) üzenetére


stellaz
addikt

Étlap:
Marhapörkölt* galuskával 3990 Ft

*A Marhapörkölt nem tartalmaz marhahúst és emberi fogyasztásra nem alkalmas

(#34) stellaz válasza TomMusic (#23) üzenetére


stellaz
addikt

Robotikában élenjárók lennének? Mióta?

(#35) stellaz válasza Shadowbull (#31) üzenetére


stellaz
addikt

De hazudni arról is hazudik.

Nekem a személyes kedvencem amúgy az úgynevezett alagút nevű találmánya.

[ Szerkesztve ]

(#36) Kasya válasza stellaz (#33) üzenetére


Kasya
nagyúr

Pontosan ilyen megteveszto a "növényi zsiradékos" tejföl, vegán elnevezésű dolgok (-hús, -bőr, stb.)...

(#37) stellaz válasza Kasya (#36) üzenetére


stellaz
addikt

van is rá törvény, hogy nem szabad megtéveszteni a fogyasztót, ezeket mindet ugyanúgy büntetném

(#38) Ezekiell válasza stellaz (#35) üzenetére


Ezekiell
veterán

Musk mindenről is hazudik.

De a Tesla/SpaceX/stb eredményeit nem Muskhoz kell kötni - azaz nem lesznek szarok/semmisek azért, mert Msuk egy nárcisztikus pszichopata. Ez mondjuk elég sokaknak nem megy...

Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.

(#39) stellaz válasza Ezekiell (#38) üzenetére


stellaz
addikt

Muskról volt szó részemről is, a space x-et meg sem említettem.

(#40) Tasunkó válasza aujjobba (#15) üzenetére


Tasunkó
senior tag

a vegfelhasznalo csak sziv vele ha veletlenul roncsolodik

Mondjuk ezt nem értem mert az alut lehet hegeszteni. Utólag is lehetne elemeket hozzá venni, amikkel kijavítnák. Nehezebb, pláne sámliról, meg barkács megoldásokkal, meg általában az alut körülményesebb mint a lemezt, de simán ki lehet foltozni. Persze ha több EV lesz, amíg kevés van, nem éri meg ráállni, a tulajnak magának kell majd kimókolnia, de legalább nem rohad le, mint a lemezes autók.

Kérek egy számot a jútútú

(#41) Alogonomus


Alogonomus
őstag

Az ominózus eset óta azért jobb kétszer meggondolni, mielőtt akár az FSD, akár másik pluszként megvásárolható szoftveres funkcióra pénzt ad ki valaki, mert az OTA képességen keresztül nem csak javítani könnyű egy képességet, de ugyanolyan könnyen ki is kapcsolhatják, ha megpróbálnák újra megvetetni a funkciót a tulajdonossal.
Hátha nincs már meg az igazolás a korábbi vásárlásról... :(((

(#42) aujjobba válasza Tasunkó (#40) üzenetére


aujjobba
addikt

Foltozni oke, de mi van ha gyurodik?
Az akkupakk egy egyseget kepez az alvazzal (cell-to-body), hogyan javithato ez egy baleset utan?

Nem ertek hozza tulzottan, csak erdekel.
Azt feltetelezem egy tobb darabbol allo egysegben konnyebb egyes darabokat javitani/cserelni, mint egy teljesen egyben kiontott darabban, de tevedhetek persze.

(#43) Ezekiell válasza Alogonomus (#41) üzenetére


Ezekiell
veterán

Ez nem arról szól, hogy újra megvetetik valakivel aki már egyszer megvette, olvasd el azt a cikket alaposabban.

Európában meg nem lesz FSD még jó darabig (sajnos), szóval pénzt kiadni az EAPért lehet max, ami meg nettó marhaság.

Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.

(#44) Shadowbull válasza Ezekiell (#43) üzenetére


Shadowbull
addikt

"Európában meg nem lesz FSD még jó darabig (sajnos)"

Nem sajnos hanem hála az égnek. Az emberkísérleteteket csinálják nyugodtan otthon.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#45) joghurt válasza Shadowbull (#44) üzenetére


joghurt
addikt

Aktuális kedvenc trollkodásom egy bazi nagy STOP táblával (vagy ilyen pólóban) mászkálni, amitől az összes zseniális FSD beletapos a fékbe.

A tej élet, erő, egészség.

(#46) Ezekiell válasza Shadowbull (#44) üzenetére


Ezekiell
veterán

Semmilyen FSD nem lesz, semmilyen cégtől, amivel szépen nő a hátrány ezen a téren is az európai autógyártóknak.

Tényleg remek. janem

Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.

(#47) Shadowbull válasza Ezekiell (#46) üzenetére


Shadowbull
addikt

A hátrány annyira nő, hogy konkrétan a világon a két típusengedélyezett L3-as rendszer az német gyártóktól van, és L2ben is messze jobbak mint a Tesla.
Nincs semmilyen lemaradás, soha nem is volt.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#48) Alogonomus válasza Ezekiell (#43) üzenetére


Alogonomus
őstag

A cikk arról szól, hogy egy személyesen a Tesla által tartott aukción egy kereskedő megvett egy Tesla által lepapírozottan “Enhanced Autopilot” és “Full Self Driving Mode” képességgel rendelkező Teslát abban a tudatban, hogy az a két funkció aktív a kocsiban. A kocsit továbbértékesítette egy vásárlónak továbbra is a két képesség aktív rendelkezésre állásával. A vásárló használta is a képességet, majd egyszer csak a Tesla egy OTA szoftverfrissítés során kikapcsolta a két képességet, mert állításuk szerint az tévesen volt eredetileg bekapcsolva.
A Tesla az aukció előtt bekapcsolta a két képességet, aminek köszönhetően többet kaphatott a Tesla az autóért a kereskedőtől, de amiután az üzlet megköttetett, a valahanyadik következő frissítéssel a Tesla ismét kikapcsolta a képességet, és ki akarta fizettetni az aktuális tulajdonossal újra azt a felárat, amit a kereskedő egyszer már kifizetett a Tesla felé a bekapcsolt képességekre tekintettel.
Olyan volt ez, mint ha egy lakást berendezve hirdetnének meg, a szerződésben az szerepelne, hogy "megtekintett állapotban" adják át a lakást, aztán amikor az új tulajdonos beköltözne, akkor egy üres lakást találna, amibe persze extra pénzért visszavásárolhatja a berendezést.

(#49) Ezekiell válasza Shadowbull (#47) üzenetére


Ezekiell
veterán

Nem csak a Tesla létezik a világon, szakadj el kicsit tőle (pedig direkt próbáltam segíteni benne a "semmilyen cégtől" résszel). Waymo mond valamit? Na ott van lemaradás.

És ha jól tudom, még nincs is piacon a BMW L3 drive.

Nincs semmilyen lemaradás, soha nem is volt.
Jót nevettem, köszi :R

[ Szerkesztve ]

Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.

(#50) Ezekiell válasza Alogonomus (#48) üzenetére


Ezekiell
veterán

Itt a probléma a Tesla nem transzparens kommunikációja, mert baromira nem egyértelmű a dolog.

A kérdés ugye az, hogy customerhez köthető-e az FSD, vagy járműhöz. Én utóbbihoz kötném, és emiatt sztem maradnia kellene minden eseteben az FSDnek az autón, de az első opcióhoz is vannak valid érvek. Mondom: a probléma a transzparencia hiánya.

Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.