Helló! Köszönöm a segítséget az előzőeknek és neked is!
Még egy olyan kérdésem lenne, hogy akkor jobban megéri 8800GTX-et venni.
Nekem egy 30"-os DELL monitorom van, de még két gtx-el sem lehet élvezni a mostani játékokat. A lényeg hogy 1920*1080-ban azért van rá lehetőség két GTX-el. Bár sokan mondták, hogy két darab 8800GTS 640mb is bika, de akkor most melyik.
Én még az Ultrán is gondolkodtam, de akkor az elhanyagolható erő különbséggel bír?
Viszont érdekes dologra lettem figyelmes:
OPEN GL
PCIE 8800GTX 768Mb GigaByte GV-NX88X768H-RH, 384bit, DDR3, HDTV, Dual DVI, TV out, Microsoft DirectX 10 and OpenGL 2.0 support
OPENGL nélkül??
PCIE 8800GTX 768Mb Asus, EN8800GTX/HTDP/768, 384bit, DDR3, HDTV, Dual DVI, TV out, (Microsoft DirectX10.0, Shader Model 4.0)
Egy ilyet találtam egy árlistában. Az OPENGL 2.0 az API-ba van integrálva, tehát hardveresen tudja? Vagy ez csak openGL-t tud, és Shader model 4-et nem? Most lehet hülyeséget írtam!
Ráadásul egy 20 ezer forintal drágább is! Mi a különbség?
Én úgy tudtam hogy a quadro kártyák dolgoznak csak OpenGL-el, és a DX az meg azokból hiányzik, most mi a helyzet? Miben tér el ez?
[ Szerkesztve ]