Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#36) 8th válasza pilóta (#34) üzenetére


8th
addikt

Aprópénz az akkumulátorhoz képest az is. Amikor a vw konszern kukázta a korábbi 1.2 motorját és átért a most is használatos 1.0 sor3 motorokra azok gyártási költsége kevesebb mint kétszázezer forintnyi euróra jött ki/db és ebben nem csak maga a motor van benne hanem a kompletten a motor ecu-val kipufogóval katalizátorral hűtőrendszerrel együtt nyilván a váltó nélkül de indítható állapotban beépítésre készen. Csak, hogy értsd miről beszélek: az exem muterjáék tíz éve 2,75 millióért hozták ki a szalonból a 0km-es fapados skoda citigo-t. Még három millió forint sem volt akkor egy új kisautó úgy, hogy azon megkereste az autógyár a magáét. Viszonyításképen most egy full igénytelen dacia spring is 9 millió felett van. Nincs itt miről beszélni kérem...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.