Hirdetés

2019. szeptember 22., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) oriic


oriic
(HÁZIGAZDA)
LOGOUT blog

Need for Speed Heat

[link]

A Need for Speed sorozat idei epizódja az eddig látottak alapján a korábbi játékok legjobb részeit szedi össze és egy jónak tűnő folytatásba teszi azokat.

Hivatalos oldal

Megjelenés napja: November 8.

Célplatformok: PC, PlayStation 4, Xbox One

A topik a PC-s részlegre lett létrehozva, de ugyanúgy beszélgethetnek itt a PlayStation 4-es és Xbox One felhasználók is.
Az EA Access és Origin Access előfizetők november 5-től kapnak hozzáférést a 10 órás trialhoz. (Amelyhez külön nem kell megvenni a játékot, csak elég ha aktív előfizetésünk van)

Live-Die-Respawn

(#2) yagami01


yagami01
(tag)

Elmentős hozzászólás.

(#3) zzola


zzola
(félisten)

Sokadik lehúzott bőr?

(#4) yagami01 válasza zzola (#3) üzenetére


yagami01
(tag)

A recept hú de sokat persze nem változott, de ezúttal legalább ígéretes és úgy néz ki, hogy talán a bevált dolgokat most nem cseszik el. Ez már jó lenne, rég nem volt ilyen.

[ Szerkesztve ]

(#5) yagami01


yagami01
(tag)

Bocsi a dupláért. Most szúrtam ki. Végre... nem csak vizes utat kapunk, hanem esőt is!

(#6) Enton válasza yagami01 (#5) üzenetére


Enton
(addikt)

Jöjjön csak, várjuk nagyon. :K

"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."

(#7) Maxxy10


Maxxy10
(senior tag)

Mikor láthatunk egy hosszabb gameplayt?

(#8) undercover


undercover
(aktív tag)

Arról kinek van infója, hogy akár elveszíthetjük a kocsinkat is?

Tehát ha elbukjuk a versenyt akkor odaveszne a kocsi is?

Cmdr.Shinigami94

(#9) oriic


oriic
(HÁZIGAZDA)
LOGOUT blog

Achievementek, trófeák

Live-Die-Respawn

(#10) SH4D0W2011


SH4D0W2011
(őstag)

Visszatalálós.

Csak a PS!

(#11) yagami01


yagami01
(tag)

Maxxy10: Ha minden igaz akár már ma. Kipróbálható és rögzíthető elvileg a Gamescom-on. De a héten biztosan. Plusz asszem a jövő héten is mondanak valami infót.

undercover: Jó kérdés. Azt lehet tudni, hogy elveszíthetünk cuccokat ( de ez lehet arra az esetre igaz, hogyha elkapnak este a zsaruk ), meg hogyha elkapnak véget ér számodra az este. De, hogy az autót is elveszthetjük-e az jó kérdés. Illetve az is, hogy mi történik akkor, hogyha az autó életcsíkja lenullázódik. Annyi az autónak? Ez is lehet.

Amúgy gameplay trailer elemzés, ha valakit érdekel:
[link]

(#12) yagami01


yagami01
(tag)

Az a fránya 15 perc...
Szóval amit eddig összeraktak a térképről:

IGN live-ba is mutattak új jeleneteket. Gameplay is van közte. Viszont ennél az autónál is csak 3 féle motorháztetőt választhatunk... hihetetlen. Na mindegy, a gameplay tetszetős. Még megy a live, úgyhogy pörgessen vissza kicsit akit érdekel. :P
[link]

(#13) yagami01


yagami01
(tag)

Pár új kép Gamescom-ról és egy tapasztalat:


" The gameplay was actually decent. I could notice a little bit of input lag but i dont think this will be a problem at release. I was able to customize the car for a little bit and then you could play one race at daytime and one at nightime. The handling model was A LOT better than 2015 and Payback!!! Nitrous is limited again and is actually hard to refill during the race. The things that impressed me the most was the actual destruction and cops. You could literally run through big ass trees and destroy them. Its not the most realistic but so much more fun. Also through barricades on the side of the track and pretty much everything that isnt a house. The cops were also really aggressive and smart and it felt like the good old Most Wanted. Really impressed but the input lag has to be fixed Ghost! "

Viszont az IGN-es gameplay-ben ami nekem feltűnt, hogy a forgalom nagyon csekély. Közelít a 2015-ös szinthez, holott a Payback-nél ezen javítottak. Valamiért mégse annyira uncsi talán a város, mint 2015-ben, de lehetne nagyobb a forgalom az ott látottaknál.

(#14) LeventeV válasza yagami01 (#13) üzenetére


LeventeV
(senior tag)

Eddig elég bejövős...
Elő is vettem kicsit a 2015-öt :)

(#15) yagami01


yagami01
(tag)

Nissan GTR "hang-tuning":
[link]

(#17) LeventeV


LeventeV
(senior tag)

A nappali reszek nagyon hozzak a Pro Street hangulatat, az esti reszek meg az Underground feelinget. A rendorok pedig jol megfuszerezik az egeszet. Az autolista is egesz szep lett. Ha jol hallottam akkor nem lesz elesen elvalasztva a drift/drag/racer/offroad kategoria mint a Paybackben, viszont ki tudod tuningolni ugy az autot, hogy beleessen ezekbe a kategoriakba.

(#18) oriic


oriic
(HÁZIGAZDA)
LOGOUT blog

(#19) yagami01


yagami01
(tag)

Még mindig nem tűnik rossznak a játék. Többen nyilatkoznak pozitívan az irányítást illetően, viszont volt nem túl pozitív tapasztalat is. Ami nekem szemet szúrt és nem tetszik annyira:

- Rhino. Ez a rendőrautó kajak csak arra van, hogy random beléd hajtson és többet soha nem látod? Az egyik videóban elkapta a játékost, mindketten megálltak az ütközéstől, egyik az út egyik felén másik a másikon. A játékos tova ment az meg maradt ott. Miért? Miért nem hajtott utána? Szerintem jobb lenne, hogyha egy idő után az üldözésben is részt vennének, sőt mi több sorfalat is állhatnának. Mintha egyetlen egy rendőrsorfalat sem láttam volna. Remélem valami lesz. Ja és annyira nem tűnik hú de nehéznek az éjszakai rendőrség, mint amilyennek beharangozták.
- Életcsík és törés. Kb. 5x is ütközhetsz autóval, az életcsík meg sem moccan. Jó lenne, hogyha a sérülések sokkal hamarabb látszanának és éreztetnék hatásukat. Minimum úgy, hogy az életcsík hamarabb csökken. Akár egy autóütközésnél is, csak max. minimálisat. Jelenleg viszont volt, hogy egy rhino ütközés is alig vett le valamit... Így aztán még inkább nem lesz nehéz az az éjszaka. Mondjuk ezek meglehet, hogy nehézségi szinttől is függnek.
- Kevés alkatrész. Lehet még van amin javítanak, de a kerekek ( 100+ db ) és a gumik ( ~24 db ) számán kívül nem igen vagyok elégedett a többivel. Igaz láttunk most egy 10-es motorháztető pakkot az egyik autónál, de... max 10-11 volt a több helyen a szám és átlag kb. 5-7 választható alkatrész lehet. Nagyon kevés. Az első Crew-ban rengeteg alkatrész közül választhattál. Ráadásul részletesebben, mint a most bemutatott Heat esetében. Az effektek-et nem mutatták meg a demóban ( részemről szomorú ) és a megmutatott területek 99%-a eddig is volt. A részletesebb testreszabás nagyon remélem, hogy nem a hang és motorcserében merül ki, hanem a vizuális tuningba is építenek új dolgokat vagy ha nem is újakat minimum alkatrészeket. Mind a három stúdiójuk dolgozik az NFS-en. Csak letudnak modellezni több ilyen kis vackot...
- Rajtindító csajok. Megint hiányoznak. De legalább férfiak sincsenek, mint a Payback-ben... Nem tudom miért kukázták őket már egy ideje. Pedig ez is eggyel közelebb hozhatná a régi hangulatot. Régen még külön képeket is készítettek csajokkal, de most... ? Semmi. Vissza a csajokat!
- Bugok. Többször mentek át autók egymáson, később megjelenő víz az úton stb. Ezeket majd biztosan javítják.
- Forgalom. Egyes területek újra üresek, akár csak 2015-ben. Ne fejlődjünk vissza... a Payback-nél ezt a részét tök kellemesen megoldották.
- Valamint szomorú, hogy ezek szerint nem volt elérhető az irányítás testreszabása. Kíváncsi lettem volna mennyire részletesebb.

[ Szerkesztve ]

(#20) Szemétláda


Szemétláda
(junior tag)

Nekem az alap design színvilága nagyon bejön, pont mostanában kaptam rá erre a Synthwave dologra. Percekig tudok nézni egy GIF-et is, megfelelő zenével.
A játéknak szurkolok... Ne kiabáljuk el.

Ferrari, és Arsenal-drukker vagyok. Ugyanitt a bolti ár százszorosáért átvennék akár több kiló benzodiazepin-t.

(#21) yagami01


yagami01
(tag)

" One thing you'll find in our gamescom build is that it doesn't have performance customisation, meaning not all options are available. "

A testreszabást illetően reméljük a legjobbakat, hogy még a vizuálishoz is hátha pattintanak lehetőséget ( de talán a mennyiség nagyobb "gond" ).

(#22) Raymond


Raymond
(nagyúr)

NEED FOR SPEED HEAT EXCLUSIVE RAW GAMEPLAY - Nissan GT-R Customization & Police Chase

A textura es shaderek minoseget elnezve az 5:25-5:45 resznel ez a video a PS3 verzioval keszulhetett :U

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#23) Gebriel válasza Raymond (#22) üzenetére


Gebriel
(veterán)

Ezek az éjszaki neon kapuk borzalmasak.

(#24) GODx válasza yagami01 (#19) üzenetére


GODx
(tag)

A SUV-ok Rhino-k már a 2005-ös Most Wantedben is így működtek, random megjelentek, szemből belédvágtak, aztán ha kitértél előlük, mentek tovább. Jelentek meg roadblockban is.

[ Szerkesztve ]

MSI B350M BAZOOKA, Ryzen 1200 @ 3.5GHz, Manli GTX 1050, SS Kana v2, XTRFY NiP Large, Soundmagic E10, Tesoro Durandal Blue --- CsakANyersAim

(#25) yagami01


yagami01
(tag)

Néhol lehetne jobb a textúra meg grafika, de ha egyébként végre nem lesz rossz a játék, elégedett leszek ezzel is. :)
A neonkapuk engem nem zavarnak. De ez ízlés dolga.
Igen, MW-ben is úgy voltak, de mint mondtad lezárásnál is jelen voltak. Ezt még tovább fejleszthették volna annyival, hogy az üldözésben is részt vesznek, de perpill még lezárásban sem látni őket. Én örülnék, ha többször felbukkannának.

(#26) Gebriel válasza yagami01 (#25) üzenetére


Gebriel
(veterán)

Zavarni engem se zavar, de akkor is borzalmasan néz ki. :D

(#27) SH4D0W2011 válasza Gebriel (#26) üzenetére


SH4D0W2011
(őstag)

Most a neon a divat, meg a 80-as évek. :D

(#22) Raymond Még akkor kezdte őket betölteni, ez megjelenésre simán orvosolható. Nálam a Metro Exodus is csinált ilyeneket. Na de láttad volna a Ghost Recon technical tesztet... :D

[ Szerkesztve ]

Csak a PS!

(#28) oriic


oriic
(HÁZIGAZDA)
LOGOUT blog

Live-Die-Respawn

(#29) Gebriel válasza oriic (#28) üzenetére


Gebriel
(veterán)

Eltévesztetted a topikot. :D

(#30) yagami01


yagami01
(tag)

Többször is elolvastam, hátha van benne valami utalás amit csak én nem értettem elsőre... de nem. :D

(#31) oriic válasza Gebriel (#29) üzenetére


oriic
(HÁZIGAZDA)
LOGOUT blog

El... :O

Live-Die-Respawn

(#32) yagami01


yagami01
(tag)

Pár apróbb újdonság redditről.

Jelenleg ennyit hámoztak ki a mapból:

Az egyik K.S. autó:

A jövőben meglehet, hogy lesz Toyota a játékban:

És picit okosabbak lettünk a zenelista kapcsán is:

Ja egyébként a demó, amit Gamescom-ra vittek elvileg 4 hónapos build. Páran kritikával illették a bugokat és grafikát, de ez lehet betudható többek közt ennek is.

[ Szerkesztve ]

(#33) Fecogame válasza yagami01 (#32) üzenetére


Fecogame
(addikt)
LOGOUT blog

Szemnek barátibb map:

Forrás

Gyenge a hálózati jel? 4G/LTE antennák, raktárról ---> http://bit.ly/LTE_Antennak

(#34) yagami01


yagami01
(tag)

Teljesebb:

( De a két verzió közt már most látok eltérést, vagy csak egyik mutatja a föld utakat is a másik meg nem. )

[ Szerkesztve ]

(#35) hhenry válasza yagami01 (#5) üzenetére


hhenry
(aktív tag)

:C

(#36) SH4D0W2011


SH4D0W2011
(őstag)

Leült kicsit a topic, de igazából nem nagyon láttam újabb infót a Gamescom óta. Hoztam ezért pár képet Khyzyl Saleem facebook oldaláról. Zseni ez a srác, én imádom a munkáit. :)

NFS: HEAT // DELUXE CAR #1!

This is the 2nd Cover Car I had the pleasure of designing for @needforspeed Heat. Featuring an entirely custom wide bodykit of my own design with some fun see-through Lexan parts I love so much.

The other 3 (un-official) images in this post feature some snippets of my original design in Keyshot.

This is 1/4 Unique & Special K.S cars with bodykits I designed for the Deluxe edition.

NFS: HEAT // K.S Car #2/4! My Evo X widebody kit that you get as a Bonus starter car when you Pre-order the Standard edition of @needforspeed HEAT!

The other 3 (un-official) images in this post feature some snippets of my original design in Keyshot.

This is 2/4 Unique & Special K.S cars with bodykits I designed for the game. Hopefully those of you who know my work can spot the resemblance to my @lto_livetooffend E30 kit also :)

If you know, you know. ;)
#Heat #notahybridanymore

NFS: HEAT // K.S Car #4/4! The C63 AMG and the Final deluxe car.
-
-
This is the Final Unique & Special Deluxe K.S car. I have designed quite a few other bodykits for cars you're yet to see in the game, but you will find out soon enough :).

Remélem nem b*sztam el a linkeket. :D

[ Szerkesztve ]

Csak a PS!

(#37) yagami01


yagami01
(tag)

Igen, valóban szépen dolgozik. :)
Az utolsó kép van nagyobba:
[link]

Max. még ezt lehetne belinkelni. 2 órás gameplay Gamescom-ról. A gyerek elég jól bejárja a várost és megmutat csomó mindent, pl. az összes választható alkatrészt, ruhákat stb.
[link]

(#38) yagami01


yagami01
(tag)

Új infók az irányításról:

" Under the Hood is back and this time we’re driving deep into the Handling model in Need for Speed™ and how it has evolved for NFS Heat.

The handling model in the NFS series has always been aimed more towards an arcade style driving, with the exception of the Shift series.

At the core of the handling model has been the ability to pull off huge drifts at high speeds, while also battling with cops, outrunning your opponents and constantly having to avoid oncoming traffic.

One particular side effect of allowing vehicles to pull off drifts is that this also becomes the only way to negotiate corners if you want to set the fastest time on an event, which is of course not how real life racing works.

Even though this handling model has generally been received very well among a large part of our audience, at Ghost we have always felt there was room for improvement.

This was tackled in a number of ways for NFS Heat.

We’ve exposed more of the core handling system to allow players to build and modify their cars in more detail. This will allow a vehicle to have an asymmetric and 'non-optimal'(but fun to drive) handling set up. For example, having a powerful engine while still having stock tires or gearbox.

This also allows players to tune their cars away from the more balanced stock handling, which skilled players might find too easy and 'arcade', towards a more realistic grip handling or drift handling depending on which you prefer.

We have also worked with the drifting mechanic and especially the so called brake-to-drift mechanic side effect.

We wanted to allow experienced and dedicated players to be able to build a car, tuning it closer to real world expectations, and be able to beat someone who has left their car remain at stock handling. This meant that we have had to work with exposing and balancing everything from steering, differential, clutch, brake bias, all the way to the tire model itself.

Drifting has also been reworked to allow players to use the power of the engine to get the car into a drift or power slide. Simply stabbing the throttle while steering hard will make the tires lose enough grip to allow it to drift.

Tuning of the brake bias can also be done to allow the brakes to transfer weight to the front wheels, causing the rear wheels to loose grip and enter a drift. A third option to enter drift is to use the handbrake, which is preferably used in tighter corners and hairpins.

With the speeds while drifting severely reduced we have been hard at work as a team to improve the sense of speed. This is something that is usually hard to communicate in a video game due to the lack of forces acting on your body. Much like handling itself, sense of speed is something you experience and we are confident this is something that will come across when you hit the streets of Palm City later this year.

The Archetypes concept from NFS Payback has also been removed and with the above components exposed we transitioned into creating a new way of tuning the car.

In NFS Heat you can apply several parts in 3 distinct categories that change the handling performance: Suspension, Differential and Tires.

Each of these items will move the cars handling style towards either Race, Drift, Offroad or Road. More on all the other types of Performance Customization in the next Under The Hood, where we'll explain how the car needs to have a synergy between power (from the engine), grip (from the tires) and the gearbox to maximize the performance.

The type of drivetrain that the vehicles have will also affect how the vehicle drives and reacts to the different handling styles.

You can turn all types of vehicles into capable drift machines but the drift angles they can achieve and the manor in how you control them differ depending on which wheels are driven on the vehicles. It is possible to use all types of drivetrain for all types of events but they are suited differently to each individual style.

Race will increase the grip of the car and make the car corner better. Extreme levels of race tuning will make the car corner faster and better. Race is all about throttle and brake control, finding the perfect line around the corner without drifting.

Tuning the car towards Drift will make the car easier to enter drifts and allows the car to create much deeper and wider angles of drift. Extreme levels of Drift tuning will allow the car to enter into a drift just by steering - no ‘Clutch Kick’ or hand brake required.

We have evolved the drift mechanics to make use of the player's skill and control even further for drift builds with the addition of ‘Throttle-controlled Drift’. For the first time in NFS history, players can control the angle of the drift via the throttle.

If the throttle is pushed all the way down while in a drift it will cause the car to spin out. In order to maintain a perfect drift the player needs to feather the throttle (apply partial pressure). This opens up new levels of mastery to the drifting in NFS.

Offroad will make the car accelerate faster and corner better on rough terrain. Road will give the same advantages but on tarmac.

Race and Drift control the way the car handles. Offroad and Road controls on what surface you want to have an advantage.

We have tested and tuned a lot to get to where we are now. We wanted to have a Race handling style that is faster in corners, satisfying, and feels amazing while also creating a new way of initiating drift with multiple layers of mastery. We are really happy with the results and we hope that you will enjoy it too.

Tune in next time to hear about the new performance customization (no speed cards!), handling parts, exhaust tuning and engine swaps! "

Forrás:
[link]

(#39) yagami01


yagami01
(tag)

Pár kép:








Első három kép hivatalos reddit, a többi innét van:
[link]

(#40) SH4D0W2011 válasza yagami01 (#39) üzenetére


SH4D0W2011
(őstag)

De jól néznek ki. :)

Csak a PS!

(#41) Raymond válasza yagami01 (#39) üzenetére


Raymond
(nagyúr)

Hmmm...E30-as M23? Civic '96? Meg az lesz a vege hogy megveszem :)

[ Szerkesztve ]

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#42) Yeffy válasza Raymond (#41) üzenetére


Yeffy
(addikt)

Hja... en is kezdek elcsabulni, pedig nem ma volt, mikor utoljara NFS-t szerettem, es aktivan jatszottam. :B

Big girls ride harder! ♥ || Kondi powaa'! ヅ

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.