Hirdetés
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Fűzzük össze a szavakat :)
- A fénynél gyorsabban
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Asszociációs játék. :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- PLEX: multimédia az egész lakásban
Új hozzászólás Aktív témák
-
.:Kristian:.
addikt
Az idei évben megjelenő Need for Speed: 12 a legfrissebb információk szerint letér a ProStreet által kitaposott ösvényről, a játék ugyanis nem hozta a várt eladási számokat az EA számára, így ismét az utcán versenyzünk majd!
Eldőlni látszik a kérdés: a 12. NFS nem ProStreet 2 lesz, és az ígéretek szerint nem is a PS-hez hasonló legális versenyekre invitál majd minket. A játékot már most is fejlesztik (igaz, ez nem meglepő: a ProStreet 19 hónap fejlesztői munkájának gyümölcs!) és az már biztos, hogy a rossz eladások miatt letérnek a tavaly megkezdett útról EA-országban.
Frank Gibeau szerint arra jutottak a játékfejlesztők, hogy a kudarc oka elsősorban az volt, hogy a PS nagyon elrugaszkodott az elvárásoktól (tuning, éjszaka, rendőrös üldözések) és megígérte a rajongóknak, hogy a következő részben visszatérnek a korábbi epizódok sablonjához. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy egy unalmas NFS-re kéne spórolnunk az idén: szabadon bejárható világgal és vadonatúj autópálya-versenyzési móddal próbálja fenntartani a médiafigyelmet az EA.
-
szacsee
nagyúr
Nicsak egy új NFS...hány bőre van a rókának? 12?
Majd meglátjuk, kösz az infót, bár ebből a topikból nem tudom mi lesz...talán ki mit akar, mit szeretne benne látni...stb topik.
Kezdem:
Test Drive Unlimited + Tuning + Colin Dirt grafika és törésmodell, váltakozó napszakok.
Online verseny, krúz, tuning és autókiállítás a népek álltal használt és elkészített autókból. Ha valaki ezt a játékot megcsinálja nagyot kaszál.
Na álmodik a nyomor....[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz .:Kristian:. #1 üzenetére
Ahogy elnézem már megint tele van ötlettel és kreativitással az EA.
[ Szerkesztve ]
-
Gyusz
őstag
válasz .:Kristian:. #1 üzenetére
A forrásban a személyes véleménnyel egyetértek, élvezetes volt az autókat vezetni az utóbbi részekhez képest, remélem valami ilyesmi marad, esetleg még finomítják. Csak a törésmodellen változtassanak, néha elég hülye helyzetekben is totálkáros let az autó.
-
Drift_Elek23
aktív tag
válasz .:Kristian:. #1 üzenetére
jó lehet ez a játék...esetleg vmi oldalt nemtucc tele infokkal?
mod:látom linkeltél oldalt[ Szerkesztve ]
A tuning a lelke mindennek
-
pityeszka
őstag
Hohohó,remélem nem valami fost dobnak össze (PS).Most Wanted óta nem autóztam igazán jót!!
Egy katona mindig parancsokat követ, de egy harcos csak a szívét követi. >>>Steam ID: p1tyeszka<<<
-
ChromeX
addikt
ha lesznek rendőrök akkor szvsz a törésnek, úgy nem sok értelme lenne kb minden üldözés=totálkár, pedig nekem bejön a PS stílusa, de ha a jó tulajdonságait tovább tudják vinni akkor oké a törés modell meg kiterjedhetne az egész karosszériára, nem csak a spoilereknek kéne lesenie, de ilyen nem lesz
-
.:Kristian:.
addikt
Én megelégednék pár havas pályával, csúszkálás, jól kidolgozott törés.
pityeszka
Én se nagyon.. épp ma telepítettem fel az MW-t nem játék, hanem videó készítés céljából..
De ha már itt tartok, nem tudtok mondani olyan progit az MW-hez ahol van egy csomó kameraállás? (közelítés, távolítás) úgy forgatom a kamot ahogy akarom játék közben..[ Szerkesztve ]
-
Fittipaldi72
tag
válasz .:Kristian:. #8 üzenetére
én azt hittem h a leg közelebbi nfs ug 3 lesz!
Mindhalálig Rock N Troll!
-
athomi
veterán
Jobb lenne ha 2 évet kéne várni a következő NFS-re, cserébe csak annyit kérnék, hogy élvezhető legyen.
-
Drift_Elek23
aktív tag
-
HDR renderin
senior tag
nah erre kiváncsi vagyok!!!
ugyan milyen versenyek,uj autok,meg pályák lesznek?!
Jay és Némabob idézet: Durva anyját!!! :)-LOL Mágus trükkök:David Blaine vs. Chris Angel!!!---youtube!
-
.:Kristian:.
addikt
válasz HDR renderin #14 üzenetére
Versenyek megint ugyanazok lesznek, csak túlbonyolítva, úgy mint eddig, max 1-2 új ha lesz benne..
-
darnellsmith
senior tag
nekem a pro street bejött, kiváncsi vagyok ez milyen lesz
Oakley Jawbone Retina burn black iridium eladó!
-
Skipp
senior tag
válasz .:Kristian:. #8 üzenetére
Lev asszem a nfsplanetes camera hacket használta a Porsches állatkodó vidhez. Én is feltettem vmikor, de csak baromkodtam vele.
mod: Meg a Ghost Ridereshez is.
[ Szerkesztve ]
Légy pontos! Mérj mikromiliméterben, jelölj krétával, vágj baltával!
-
addikt
Nem is bánom, hogy elfelejtik a PS vonalát, kb fél óráig figyelt a gépemen, utána megkapta a méltó uninstallját a kicsike. Mire kijön kénytelen leszek beszerezni mostmár asszem 1 új VGA-t, mert a minimumja gondolom már dx10-es kari lesz, sebaj, haladjunk a korral
-
ktg3
őstag
sztem élvezhetőek az nfs-ek...
de mit nem adnék azért ha megjelenne mondjuk egy carmageddon mai graffal...
még ha ugyanazok lennének is a mission-ök akkor is..
szal ea is ugyanezt játssza h mindig kb csak a grafon javít..
maga a stílus eléggé lerágott
de sztem így is jobb mint a semmi -
South Velen
addikt
remelem este lesz
-
.:Kristian:.
addikt
válasz South Velen #23 üzenetére
Világosíts fel minket mi lesz az este?
-
illusiON
őstag
válasz .:Kristian:. #24 üzenetére
szerintem arra céloz hogy reméli este fog zajlani a játék mint nfsu1-2ben ..
( : no woman no cry : )
-
Drift_Elek23
aktív tag
-
Drift_Elek23
aktív tag
válasz South Velen #28 üzenetére
ja,a remény hal meg utoljára
milyen gépigényre számíthatunk???
A tuning a lelke mindennek
-
South Velen
addikt
válasz Drift_Elek23 #29 üzenetére
Remelem a PS-nel nem sokkal megy feljebb a gepigeny. Az a grafika boven eleg is lenne, csak hoznak vissza az izgalmat, meg nfsu2 szintu tuningot.
-
Sirandrish
legenda
az a baj hogy az EA a grafon se javít..legalábbis PC-re évről évre ugyanazt a gamet adják ki..
ennek a PS-nek is nevetségesen nagy gépigénye volt a grafikához mérve...Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
South Velen
addikt
válasz Sirandrish #32 üzenetére
Ja, meg a carbonnal olyan durva sz@r, vagyis giccsesen csunya volt a kornyezet grafikaja max-on, hogy inkabb low-on jatszottam vegig. PS meg elmegy. ...
[ Szerkesztve ]
-
Skipp
senior tag
válasz HDR renderin #19 üzenetére
Hi!
Vagyogatok, semmi különös nincs, egyetemisták életét élem, meg egy videót csinálgatok...
Légy pontos! Mérj mikromiliméterben, jelölj krétával, vágj baltával!
-
-
darnellsmith
senior tag
válasz South Velen #33 üzenetére
szerintem nem volt olyan vészes
Oakley Jawbone Retina burn black iridium eladó!
-
darnellsmith
senior tag
válasz (Kolombusz) #37 üzenetére
az első rész az biztos hogy hatalmas áttörés volt
Oakley Jawbone Retina burn black iridium eladó!
-
G4bi89
senior tag
"Frank Gibeau szerint arra jutottak a játékfejlesztők, hogy a kudarc oka elsősorban az volt, hogy a PS nagyon elrugaszkodott az elvárásoktól (tuning, éjszaka, rendőrös üldözések)"
Hát szerintem nem ez volt az oka a kudarcnak hanem az,hogy 1-1,5év alatt akarnak jó játékot csinálni és 5letekből is kifogynak hamar mivel évente kijön 1NFS.Arról nem is beszélve nem lehet így jó játékot csinálni. A Test Drive Unlimited jött látott győzött szerintem olyan dolgok vannak benne mint előtte egy játékban sem. Nem várok semmit az NFS-től úgy ahogy a PS-től és a Carbontól sem vártam semmit hát nem is adott semmit,de azért majd megnézem hátha pozitívan csalódok
[ Szerkesztve ]
"egyenlőre muszály biciglizni külömben..."
-
Mlaci1995
csendes tag
Én szerintem a NFS Porsteet jo de hiányzik belőle az a játék ! (az utcai versenyzés)
olyan mint egy normális racés játék ! meg a másik baj hogy tulnagy a gépigénye
szoval a játék jo is meg rossz is ! -
-
szatocs
őstag
Nagy kár, hogy nfs - hez nem írnak jó force feedback - et, hihetetlen csalódás volt, mikor kormánnyal akartam vele játszani. Na nem baj, az rFactor pótolja ezt a hiányosságot. Azóta amióta azzal játszok, nem is játszottam a nfs - el. Ez kb 1 hónap Mit azzal nem, semmi mással sem
(#40) Mlaci1995 - Gépigény Én az enyémmel simán játszottam vele ultra low, 640x480 grafikán. Egy ilyen rossz vga - n is elfut. És nem is volt annyira rossz, mint amennyire vártam. Végig tudtam vele játszani ilyen felbontás mellett, és ilyen grafika mellett. 7600FT volt a kártya, szóval ez minden, csak nem sok. A lényeg megvan, a játszás, igaz mást nem nyújt, nem élvezkedhetsz a grafikán. De sebaj, ennyiért még meg is lepődtem, hogy egyáltalán elindult, nemhogy még száguldjon fps.
(A cod4 - et is végigjátszottam ugyanilyen grafikával )[ Szerkesztve ]
=== Szatocs ===
-
feka007
veterán
Csak így simán Need For Speed 12, már nem tudnak milyen utónevet kitalálni neki... Amúgy a Carbon óta úgy érzem, hogy már tényleg ahhoz sincs ötletük, hogy milyen nevet adjanak neki, de máshoz se.
Kívncsi vagyok most megint egy év alatt mit fognak művelni, így Burnout Paradise után már nem ajánlom, hogy visszamenjenek árkádba, de szimulátor részlegen meg ott lesz a Gran Turismo 5, úgyhogy ebből megint csak pénzszedés lesz... -
feka007
veterán
Lejárt a modidő
,,...a játék ugyanis nem hozta a várt eladási számokat az EA számára, így ismét az utcán versenyzünk majd!"
Igen, ez hozzállás, ne a visszajelzések alapján vltoztassunk a jtékon, hanem az alapján, ami a legjobban fogy! Amúgy igazuk van, ez a legalizálódás tényleg nem jött be nekik, jobb lenne előrukkolniuk egy új grafmotorral, ami végre tudja azt a nyomvadt éjszaka-nappal változást,és akkor lehetne neon meg nappali vagizás egyszerre... És lenne egy ötödik Undeground, de legalább lehetne élvezni benne valamit... Ja és a GTA szintű törésmodellen is jó lenne túljutni, így Paradise után nem hatna meg egy lifegő lökhárító. -
szatocs
őstag
Hát én akkor akadtam ki, amikor a sivatagi pályák voltak, az utolsó pályák között, mert nem lehetett megmaradni az úton az autóval, egy kicsit nagyobb sebesség, egy kicsit nagyobb kanyarmozdulat, és már el is vágta az autót. Rájátszott még az efektusra az az újításuk, hogy amikor kanyarodik az autó, és abbahagyod a kanyarodást, akkor belibben egy kicsit az egész autó, és egy mozdulat után találd ki 350 - el, hogy hol fog megállni a belibbenés után az autó. Az ideg vetett szét, mikor jöttek a 4 perces pályák a sivatagban, mert ez azt jelentette mindig, hogy vagy 3x azért kell nekikezdenem a pályának, mert nem ismerem végig az utat, utána meg az ismerettség megszerzése után a sebességet kellett megtartani a többivel szemben, így nem elég arra figyelni, hogy ne a seggében legyél a másiknak, vagy ha előtte voltál, akkor ne lökdössön, hanem arra is, hogy hol kell fékezni, és hol késett el az a fék.
Hozzáteszem nekem más bajom nem nagyon volt a játékkal, játszható versenyezgetős.
[ Szerkesztve ]
=== Szatocs ===
-
feka007
veterán
Igen, nekem is az ilyen dolgok vették el a kedvem, még kontrolleren is játszhatatlan volt a sivatagos pálya, ráadásul erre rátett, hogy 130-nl még döcög a kocsi, 150-nél meg mintha kilőnék, úgy begyorsul. GTA-ba az ilyen elment, de egy masszív autós játékba...
Mondjuk NFS-ekben sose volt a legkorrektebb a fizika, MW-ben pl. hozztapadta kocsi a falhozés csak nehezen váltel tőle, lassan meg úgy ment a kocsi mint a tank. De nem értem, ott van a Burnout, szintén árkd, de meg tudják csinálni élvezetesre az irnyítást, nem értem mért nem segítenek be egymásnak, ha már egy kiadó alatt vannak... -
.:Kristian:.
addikt
Az NFSPlanet információ szerint hamarosan hivatalos bejelentés születhet az új, 2008-as Need for Speedről, és egy másik oldalra hivatkozva azt írják, hogy a fejlesztők egészen a Most Wanted világáig nyúlnak vissza az idei rész tervezésekor!
A Most Wanted rengeteg rajongóval rendelkezik itt a TCM-en, de a külföldi NFS közösségekben is. Nem véletlen tehát, hogy komolyan felmerült, hogy az idei NFS az MW egyfajta folytatása lesz majd.
A Tech2.com online magazin John Doyle-t, a Need for Speed sorozat főproducerétől azt tudta meg, hogy az új rész fejlesztésekor elsősorban a Most Wanted világát használják majd fel a készítők. Hivatalos bejelentést 3-4 hónapon belülre ígért Doyle, de már alighanem május végén kaphatunk némi ízelítőt a játékból.
A Tech2.com arra is rámutatott, hogy alighanem idén is valami hatalmas újdonsággal készülnek a fejlesztők, hiszen minden egyes részben bemutattak egy nagy dobást EA-ék. Az U1 ugye a tuning világát hozta, az U2-ben szabadon bejárhattunk egy várost, az MW-ben rendőröket kaptunk, a Carbonban Autosculptot, a ProStreetben pedig élethű törést és vezetési modellezést.
-
Pocak89
senior tag
válasz .:Kristian:. #47 üzenetére
Nagyon kira lenne ha olyan lenne mint az MW. Annak a játéknak egy hibája van mint az összes résznek. Csal a gép mint az állat. A PS-ben már kevésbé. Remélem ennél is visszafogják majd.
Video games ruined my life!!! Good thing I have two extra lives
-
T.Peter
őstag
válasz .:Kristian:. #47 üzenetére
Nekem csalódás volt az mw az u2 után. A zsaruk intelligenciája borzalmas volt, és ami a carbonban is zavart, az az, hogy a zsaruk 300-ra pillanatok alatt felgyorsultak. Én egyszerűen csak annyit várnék el tőlük, hogy ötvözzék a pályaversenyeket a városi kószálással (versenyzéssel együtt persze), és a legfontosabb, hogy minőségi módon csinálják meg, vegyenek példát például a polyphony digitalról.
[ Szerkesztve ]
-
feka007
veterán
válasz .:Kristian:. #47 üzenetére
Na, akkor talán van remény, a MW-et szerettem, elég sokat játszottam vele, szép meg hangulatos volt, szerintem csak a zsaruk meg a béna sztori volt a hibája, de amúgy jó volt, grafika is ütött akkoriban.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest