Hirdetés
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Segway-Ninebot Kickscooter Max G30E II elektromos roller
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
- Szólánc.
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Android másképp: Lineage OS és társai
- Öregszem
-
LOGOUT.hu
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
gabor9991
őstag
válasz #76055552 #67981 üzenetére
Én fél óránál húztam meg a határt, korábban is tettem már emiatt panaszt, szóban az ügyintézőhöz kapcsolás után, még mielőtt elkezdte volna a konkrét ügy megoldását és az ügyintéző,aki saját hatáskörében jogosult 3000 forintos jóváírással leszerelni a panaszos ügyfelet, ezt már évekkel ezelőtt is mondta az ügyintéző.
Amúgy jó az ötlet, pár jóváírással le lehetne nullázni az éves költséget mert már csak az asszonynak van egy 1490-es csomagja a vodánál a többi szám átment a telenorhoz/digihez. -
vakt
csendes tag
válasz #76055552 #67996 üzenetére
Én is ismétlem magam, már nem elég a létszám növelése. Akkor még több panasz lenne.
Panaszok száma, jegyszámokból kikövetkeztetve:
2021.08.02 > 24.000
08.18 > 48.000
09.01 > 62.000
09.23 > 92.000
10.15 > 125.000
10.22 > 132.000
11.19 > 176.000
11.20 > 178.000
12.08 > 215.000
12.21 > 241000
2022.01.03 > 263.000Most jöhetsz azzal, hogy sorfolytonos-e a számozás. Igen az, mert én mindig kérem a hangfelvételt is, amit a végén pár perc alatt rögzítenek. Így két jegyszám keletkezik, közöttük ennyi a különbség: 14 / 27 / 6...
A statiszikában figyelembe vettem az általam és más által beküldött panaszokat, mert a Vodafone olykor azt is megküldi nekem.
Nem vettem figyelembe a CCT előtagon kívüli, pl. CIT-s jegyszámokat -
Diák66
őstag
-
DevKiller
senior tag
válasz #76055552 #68070 üzenetére
Szerintem félreértetted amit akartam sugalni.
Én kiemeltem, hogy tisztességes.
Igen is hallatszik a hangján meg a cselekedetein valakinek, ha segíteni akar de nem tud, vagy csak szimplán tesz az egészre magaslatról(ez a 0 pont). Ha akar segíteni, de nem tud, akkor nem kell az ő munkáját értékelni, hanem a cégét kell. Ezekről külön kérdések vannak.
De tisztán látszik, hogy nem tudod milyen CC-snek lenni. Akinek volt benne része/hasonló területen dolgozott, kicsit empatikusabbak tudnak lenni.
Sosem tudhatod, hogy kivel beszélsz... Tapasztalt, nem tapasztalt, kezdő stb.HONOR 50 5G 128/6 GB (Telekom HU/ Telekom HU)
-
titán
válasz #76055552 #68070 üzenetére
Nem, nem az ő hibája, hogy nem elég képzett és mégis odaültetik. Nem az ő hibája, hogy hulladék a rendszer. Ő megtette ami tőle tellett.
A vásárló pedig elégedett/maximális pontszámú minősítést adjon...hiszen neki ez az állapot legyen jó...
Attól függ mit értékel.[ Szerkesztve ]
-
Silverboy
aktív tag
válasz #76055552 #68070 üzenetére
Komolyan, dolgozz egy ilyen, helyen 5 nap múlva sikítófrászt kapnál, és hó végén meg néznéd azért vonnak le X tízezret tőled mert mindenki rajtad köszörüli a nyelvét... utána visszatérünk ide.
Vagy ne írj semmit vagy adj egy 10-est neki. Pár helyen már már kezdik kettébontani, pl Kékbank.
De jelenleg nettó kibaszás az ügyintézővel csak...„Nem lehet csak úgy hiperűrsebességre váltani. Ha nincsenek pontos koordinátáink, a végén még nekimegyünk egy bolygónak vagy egy szupernóvának! Aztán akkor jóccakát!”
-
Silverboy
aktív tag
-
Silverboy
aktív tag
válasz #76055552 #68078 üzenetére
Mennyire elégedett ügyintézőnkkel (főrész), aki a beszélgetés során a segítségére volt? (alárendelő).
Összetett mondatok elemzése. (Nem akartam nyelvtan n*ci lenni, magam se voltam jó benne).
Kérdés a főrészre vonatkozik, az alárendelő stilisztikai, esztétikai módot lát csak el.[ Szerkesztve ]
„Nem lehet csak úgy hiperűrsebességre váltani. Ha nincsenek pontos koordinátáink, a végén még nekimegyünk egy bolygónak vagy egy szupernóvának! Aztán akkor jóccakát!”
-
asdf_
veterán
válasz #76055552 #68078 üzenetére
Nem azt kérdezte, mennyire volt segítségedre, hanem hogy vele mennyire voltál elégedett. Írhatták volna prosztó módon azt is, hogy mennyire volt elégedett ügyintézőnkkel, akivel beszélt (akkor azt értékelnéd, hogy mennyire racccsol esetleg? ), csak a segítségére volt, az jobban hangzik (plusz lefedi egyben a beszédes, a személyes és az emailes kapcsolati módot is). Kicsit menj már neki a mondat értelmezésének, hátha másodikra meglesz, mit írtak ténylegesen.
-
-
viktorhu
veterán
válasz #76055552 #68085 üzenetére
Nem díjaz senki semmit. A kérdés az, hogy akarsz-e büntetni valakit, aki nem okozta a problémádat, vagy nem. Segíteni / díjazni itt nem tudsz, azt kell eldöntened, hogy akarsz-e ártani annak az embernek, akivel beszéltél, vagy nem, mert csak ennyit jelent a pontszám, amit adsz.
-
4Grider
nagyúr
válasz #76055552 #68123 üzenetére
Sok ezer (néhány 10e) korlátlan Telenoros adatsim működik az országban olyan hálózaton, amin semmilyen menedzsment/korlátozás nincs. Ennek elég sok helyütt meg is van az eredménye. A Vodafone jobban vigyáz a hálózatára, itt csak drágán van korlátlanság, bárki nem mehet fel 5G-re, stb. Ezek után ez nem csoda. Egyébként a 21.7 vs 36.5 neked hogy jött ki több mint kétszeresére?
-
#08176384
törölt tag
válasz #76055552 #68216 üzenetére
Egy viszonylag kedvező megoldás lehetne nekik, ha a Digi új, Ericsson alapú hálózati elemeit megvennék a 4ig-tól, ami ráadásul reális koncepció lehetne. Előbb utóbb a HUAWEI cuccoknak menni kell az anyacég döntése alapján. Mivel a magyar Vodafone nagyon kicsi falat a cégcsoporton belül, lehet pont a 4ig vesszi meg őket is és a két cégből csinál egyet, nekik meg mindegy a HUAWEI hálózat.
[ Szerkesztve ]
-
Diák66
őstag
válasz #76055552 #68216 üzenetére
Egyrészt Magyarország nagyon Kínabarát, másrészt generációváltásnál járunk. A jelenlegi hálózat lassan amúgy is megérett a cserére. Nem sürgeti őket semmi, esetleg az 5G hálózati elemek hiánya okozhatja a problémát, amit rövidtávon a DSS orvosol. Nyilván hosszabb távon kell megoldás, de szerintem ez egyáltalán nem sürgős. Állami támogatás maximum azért lesz, mert lefedettség terén nem áll valami jól az ország, pedig az elsők között szeretett volna lenni a politika. Nem ez lett.... akinél van gyors 5G, annak kicsi a lefedettsége, akinél a lassú 700 MHz az opció, annál lassabb, de jobb a lefedettsége.
-
Renwick
őstag
válasz #76055552 #68557 üzenetére
Tegyük hozzá, hogy a kormány stratégiai partnere a Huawei, és eddig többször elhangzott, hogy nem akarnak semmilyen módon diszkriminálni vendorokat, szóval a Voda-Hua páros ebből a szempontból elég speciális helyzetben van itthon.
Nyilván itt is mindenki lélegzetvisszafojtva várja az áprilisi eseményeket, azok után vélhetően sokat fog tisztulni a kép.I see you blaming each other -- And I love you still
-
Caranita
aktív tag
-
#08176384
törölt tag
válasz #76055552 #68771 üzenetére
Gyakorlatilag van egy HUAWEI rendszer, amit az anyacég nem használ(hat). Van egy csodás számlázási és ügyviteli rendszer, amit nyár óta képtelenek működésre bírni rendeltetésszerűen. Én nem tudom hány panasz van bent náluk, de szerintem azt sem tudják hova kapjanak. Nekem október óta nem halad az ügyem velük. Tegnap 60 perc után feladtam a 1270 hívását, mivel nem érek rá velük foglalkozni egész nap. Március 15 után megyek a hatóság felé, plusz kötbérigénnyel egybekötve és beadom a NAV felé is.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- IPhone SE 2022 256GB gyári független hibátlan 2026.01.23 gyártói jótállás
- Macbook Pro M1 2020 megkímélt magyar billentyűzet 12 hónap szavatosság számlával!
- Gamer Pc eladó! I5-8500, 16GB RAM, MSI GTX 1080 8GB , 500GB+250GB SSD MAI NAP (11.14) ÁRENGEDMÉNY!
- AMD-RYZEN-9-5950x , ASUS TUF Gaming B550M-Plus , 32GB 3600MHz DDR4 RAM G.Skill Ripjaws Félgép!
- Gamer PC eladó! I5-10600K(3,5Ghz), 16GB RAM, RTX 2060 6GB, 500GB SSD+128GB, 1TB HDD MAI NAP OLCSÓBB!
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest