Hirdetés
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Asszociációs játék. :)
- Használt videókártya 30eft-ból? (Vega56)
- Sencor SDC 4800B Teszt – Praktikus Ébresztőóra Színes Kijelzővel
- Fűzzük össze a szavakat :)
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szólánc.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alogonomus
őstag
válasz GodGamer5 #40 üzenetére
A még elfogadható fps mértéke főleg a helyzettől függ.
Lassú tempójú és főleg párbeszédpanelekkel operáló szerepjátékhoz például akár a 20 fps is elég lehet, mert nem futsz benne, nem mozgatod hevesen a kamerát, nem kell gyorsan reagálnod benne semmire. Nem zavaró, hogy adott esetben van egy mondjuk tizedmásodperces késés a játékban, mert úgyis lassú a játék üteme. Ugyanez igaz a mindenféle kártyajátékokra is.
Szimulátorokban már általában zavaró, vagy egyenesen játékromboló, ha az alacsony fps miatt lassú a játékban a képi visszacsatolás, és így valamennyire a megérzésedre kell hagyatkoznod a reakcióiddal kapcsolatban.
És vannak a nagyon pörgős játékok, mint a battle royal, akció rpg-k, ügyességi platformjátékok, R6, CS, vagy akár a MK/Tekken/SF, amikben valós stabil 60 fps alatt komoly hátrányban vagy, és inkább 100 fps az elfogadható minimum.Az FG nem segít érdemben többet, mint amit egy G-Sync/FreeSync monitor nyújt a képkockák többszörözésével. A szemed érzi folyamatosabbnak a látványt, de a játékon belüli reagálásaid akkor is az eredeti fps sebességével valósulnak csak meg, mert új kép nem készül, csak vagy a már elkészült képet látod újra, vagy a már elkészült képet mozgatja némileg el, hogy legalább mást jelenítsen meg.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest