Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- A fénynél gyorsabban
- Építkezünk 6. rész (2024)
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
TL el mentem hungaroringen is, és ez a legendás motorfék nekem nem jött át. Egy ezres sornégyet kiforgatsz, és segghülyén visszaváltasz, ugyanúgy megáll a hátsó kerék. TL ben amúgy is van egy olyan elbaltázott csúszókuplung, ami miatt el se lehet indulni emberesen egy rajtnál. Semelyik motor nem tolerálja, ha hülyén vezetik, v2 sem, meg sornégy sem. Nincs alapja ennek a baszottnagy motorféknek.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #8127 üzenetére
Na igen.
De utcai motornál, ahol nincs ez az opció, inkább kuplungoljon az ember, vagy próbálja ki, milyen amikor 12000 nél kuplung nélkül elcsukja a gázt, felnyomja nagynehezen a fokozatot, nagycsatt... Nehogy azt higgye valaki hogy ha nem vált lyukat akkor az gyorsabb volt, mint kuplunggal. . Szerintem.
A modern v2 nél már egész értelmes csúszókuplungok vannak, de a sornégy ezreseknél ugyanúgy nem hiába.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #8160 üzenetére
Akkor lehet én csinálom rosszul. Nekem nem jött be ez a kuplung nélkül váltás. Inkább időhúzás volt.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
sajnos ezek annyira nem védenek. estem én is nitroban, karbon lófaszminden volt de nulla védelem a kisujjnál és a gyűrűsujjnál, ami a legnagyobb erővel ér le. Szenvedtem is miatta. Konkrétan az olcsó kesztyűk leszarják ezt, ugyanúgy van megcsinálva, csukló környéke meg egy vicc. A normális gyártók jó pénzért persze, de nagyobb védelmet nyújtanak.
inkább vennék egy elszúrt méretválasztás miatt 20-25 ért egy alpinestarsot használtan.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csabyka666 #8198 üzenetére
millió pro és kontrát tudnék mondani, a legszembeötlőbb az utángyárott alkatrészek silány minősége. normális alkatrészekből összerakott MZ nem szokott maga alá hányni.
De ahhoz nem a berta dugattyút kell venni, hanem a lengyelt 6000 ért, sorolhatnám. Rengeteg 20 filléres alkatrész van a piacon, és egy fabatkát sem ér egyik sem.Tranzisztoros gyújtással jött ki, annyi, hogy a megszakító van lecserélve, ugyanúgy van trafója, és akkuról megy.
Nyugatra gyártott típusokban volt különolajozás, angliából vehetsz ilyen deklit a sima 251 eshez, esetleg Kanuni márkanéven is kaphatsz, és vehetsz bele olajpumpát. Ezeket Nem BVF hanem Bing karbival szerelték, ami takarékosabb volt, és pontosabb működésű.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Nem kell, tokozott lánca van
Neked is van ak hidegindítási problémáid tudtommal, arra költeni kell nemsokára hiába japán, kopik az is.
Azt nem mondanám, hogy semmi baja, inkább, hogy neked nem tűnik fel. Simán rá lehet borogatni egy százast bármikor egy ilyen idős motorra, és nem lesz gyári még mindig. Karbitól a futóműig.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csabyka666 #8227 üzenetére
Megszakító sarkallatos pont tud lenni, lehetőleg ne tajvanit vegyél, hanem németet. Én rábukkantam DDR eredeti bontatlan csomagoltra vettem belőle 4 et. 300 forint/stück. Néha beég, de a túl nagy megszakítóhézag miatt. Csiszolás után megintcsak használható, szóval nem nagyon cseréltem még. Ellenőrzéssel ez is kivédhető. A hall jeladós gyújtás ugyanilyen megbízhatatlan. Nem ez a legnagyobb gáz. Utángyártott hajtókar alsó tűgörgője valamiért meg tud szorulni. Vagy nekem most a szívócsonk repedt meg amitől annyira befalsolt, hogy főtengely, dugó, henger generál. Nem nagy pénz, 4000 egy fúrás, 5-6000 egy normális dugó, kb ennyi a főtengely felújítás, csak idegesítő, hogy nekem kell kifejlesztenem egy normálisan működő motort. Az első teló szimeringje nincs zégerrel biztosítva. Ez is egy vicc sztm. Nagy igénybevételnél alap, higy irány az esztergályos, és megcsinálni a csúszószárat biztosítva.
Szakszerűen összerakva elmegy ez sokáig, de tudni kell a bajait, és mindent lebiztosítani.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Ha bármilyen generállal kapcsolatos dolog felmerül, akármilyen 4 ütemű drágábbra jön ki, mint egy etz. Még akkor is ha alegjobb alkatrészeket veszed az mzbe. Szögegyszerű kétütemű blokk.
Nem egyszerű kérdés, hogy mi éri meg. Melyik a jobb. Talán a kezdőtőke a legnagyobb különbség ezeknél[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
De éppen ez a baj, hogy utcai használatnál, szakszerűen elmegy a tézé is 40-60 e km ert, bánástól függően. Azt se mondhatjuk, hogy 5*el kell játszani ezt, mire a 4T nél egyszer.
Alább írtam mennyi a dugó, fúrás, csapágy is skf ből 6000 összesen. Nem egyszerű kérdés. olyan nagyonnagy különbségek nincsenek.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #8341 üzenetére
Elég vicces, a szelepfedél tömítést csak a veztengely furatainál kell épphogycsak, ott is csak a sarkokban 3 mm hosszan. Ezzel hogy telebasszák, megy a blokkban is szanaszét, ilyenkor szokott az lenni, hogy olajzófuratokat tömít el ez a szar sziló. Igazi kókány így is a munka. A motor lehet jó, azt csak a helyszínen lehet kideríteni. Képekről nem nagyon.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Nem értem a kérdést. Ha sötét az olaj, az csak azt jelenti, hogy tette a dolgát, nem azt, hogy szar valami. Hogyhogy még 40 es olaj kell bele? Vizes sornégybe mindig 40 es kell. Léghűtésesekbe kell általában 50-60.
Kipróbálásnál csak hatalmas bajokat szúrhatsz ki. Rá kéne rakni szívócsődiagnosztikára, olajnyomást mérni, stb. Addig hasraütés szagra mondani, mi a baja.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #8373 üzenetére
azért van különbség a 95 és 98 as között is. A gyertyán simán látni, egyébként kellene érezned, főleg egy ilyen pörgős autónál. nem mindegy mi történik 9000 környékén, amikor rendesen feltöltődik a henger. Ha elváltod nyugisan, akkor persze semmi különbség. De nem hiába 98 van előírva.
még egy olyan kompresszióviszonynál is látni különbséget, amelyik 87 es benzinnel elmegy.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #8381 üzenetére
Egy kopogásszenzoros lambda szondás autó még az előgyújtásba is beleszól egy másik benzinnél, szóval te nem érzed.
Mindegy nem érdemes ennyit beszélni róla. Van különbség, ez biztos.
Előnye a jobb benzinnek, hogy nem kokszosodik annyira a dugattyútetőn. Az a lerakódás eléggé bele tud szólni terhelésen a teljesítménybe.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #8393 üzenetére
Mz- n is érezni 20 lóerőnél. Utána kell állítani mindig a karbit minden környezeti tényezőhöz, de ezt egy injektoros blokk is megteszi. Nekem meg ez a tapasztalatom, nem kell 200 lóerősnek lenni.
Repülőgép benzinnel is jobban megy, hiába olyan a kompresszióviszonya, hogy semmi szükség rá.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz KoVee84 #9483 üzenetére
nem akarok beleugatni keményen a sztoriba csak nekem is van élményem törött vassal.
Olyan dolgokra ráültem, hogy még ma is borsózik a hátam. Amit érzehet az ember az az hogy üt a felni, görbe a tárcsa, vagy leragadnak a telók, mert elgörbültek. ezek mind egyértelmű jelzések, és leszáll az ember róla, mert itt nem az lesz hogy csúszik, hanem hogy egyszer csak kiesik alólad. Sajnos volt részem görbe telós ZZR 600 hoz, megváltozott a geometriája, és szemmel látható volt, ettől függetlenül óra szerint 180al bevett kanyart. ezzel most nem az e-péniszemet akarom vérrel pumpálni, csak szemléltetném, hogy ezek nem molekulákon múló dolgok, meg nem sebészi pontosságú steril környezettel járó varázslatok. valami vagy működik, vagy nem. az ember tud alkalmazkodni a megváltozott dolgokhoz. olyan hogy működik, de csúszkál, olyan nincs. rossz futóműbeállítástól tudja tolni az elejét kanyarban. vagy túl nagy első terhelésnél+ezzel járó geometriával rázhatja az elejét, kevesebb súly megy a hátsó kerékre és attól csúszik, de ahhoz totál rossz előfeszítési értékeknek kell lenni. ráhuppan az ember a gépre még a menés előtt és bőven kiszúrja. otthon ugyanígy el tudja tekergetni, és ugyanígy elfikálhat bárki.
nem tudom, hogy szarul össze lehet-e rakni egy japán motort. görbeség miatti telóragadást megintcsak bőven kiszúrja az ember. görbe vázzal is lehet menni esés nélkül. nem tudom, hogy korrekt e a dolog vagy sem. de nem csak a kereskedőt hibáztatnám. meg ugye nem voltunk ott, hogy ez hogy is történt valójában
Rommá tört motort is össze lehet rakni tökéletesen. az igényesség kérdéses. egyértelmű. de ha annyira igénytelenül van összerakva, hogy jelzés nélkül kimegy alólad, az szemmel látható a motoron.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #9513 üzenetére
Ezt ugatom egy ideje már.
attól, hogy még megy, nem jelenti azt, hogy jó.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #9597 üzenetére
Kozmáltam oda nehanyszor, sőt mostanában tekerős bringával több bőr lejött rólam, mint motorral. Verseny előtt még a vállamat is sikerült hazavágni vele Az élet veszélyes. Robogóra be nem öltözök, mert nem akarok szarakodni. Totál igazad van be kell öltözni. De az nem hülye, vagy okostóni, aki másként tesz. Vagy volt olyan sztori is, hogy bringával kellett motorért menni. Rövidgatya, bringás polóban vittem el a motort. Élek.
Tényleg jobb ha beöltözik az ember. Tegyen mindenki így. De most ne érezzem magam gyökérnek, mert nekem máshogy jó. Sztm eléggé tisztában vagyok a veszélyekkel, nem ma ültem robogóra először, meg otthagytam már az aszfalton egy kevéske bőrt.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #9596 üzenetére
Jobbulást!
Látod mondtam, nem érdemes lefényezni a motort, ha használodExplosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #9618 üzenetére
Dehogynem.
Leokostóniztál mindenkit aki nem azt teszi, amit mondtál. Gondolom ezt nem bóknak szántad. Pedig én egyet értek, be kell öltözni. szóval nincs értelme vitázni. én egy rossz szót nem mondtam arra aki másként tesz. Nem gondolom hülyének, vagy kisebb rendűnek magamnál. Én így döntöttem, ennyi. Nem kerestem semmi kibúvót, vagy győztem meg magam bármivel. De öltözzön be mindenki, mert úgy a jó. Meg helyes.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #9627 üzenetére
Hát Andrásom. A 14 éveseknek is meg lehetne mondani monnyuk a nyugatinál, hogy ne dohányozzatok, mert elvisz a rák. Esetleg szexuális felvilágosítás is elférne, és akkor mondjuk az aids sem terjedne. Gondolom nem mész oda eszet osztani nekik, pedig ezek is felelőtlenek.
Ingben öltönynadrágban sztm lehet közlekedni. Ha meg nem, akkor inkább leizzadok bringán, protektorok nélkül. Akkor meg semmi értelme a robogónak.
Majd a kórházban átgondolom. Ha lesz ilyen.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
Mivel ugyanabbana suliba jártunk, spoilerezhetek egy kicsit neked.
Fekete Gyurit faggattuk ilyenekről, aki a Continentalnak fejleszti az ABS t? Hogy szovftver hiba miatt lehetnek e ilyen dolgok, mesélt BMW kről csúnya dolgokat, de azok mind a kezdetleges nagyonrégi vasak voltak, ott is kormánycsapkodást idézett elő az abs frekvenciája, de azt mondta, hogy szoftverhibából meghalni nem lehet. Halmozott hibák vannak ilyenkor. Én nem értek hozzá meg én nem kötekedésből.Explosión de dos tiempos
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- DIGI internet
- Óvodások homokozója
- Videós, mozgóképes topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Call of Duty: Black Ops 6
- CPU léghűtés kibeszélő
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- EA Sports WRC '23
- További aktív témák...
- Hankook téli és nyári gumi szett - 1 szezonosak - 235/45 R 17
- 2 szezonos - Hankook K135 Ventus Prime4 XL 235/45 R 17 97 Y XL nyári gumi
- 1 szezont futott - HANKOOK Winter i cept evo3 W330 235/45 R 17 97 H XL
- Philips AVENT Premium elektromos cumisüveg melegítő (SCF358/00)
- Újszerű Philips kézi gőzölőkészülék GC360/30 valamennyi tartozékkal, dobozában
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest