Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #277620 üzenetére
2 ujjas van, amit egy ujjal használok.
"mikor xar úton mész sebességgel (gondolom akkor zörög leginkább) általában egy ujjad a fékkaron is szokott lenni, ami már önmagában kizárja a zörgést"
A zörgés miatt kénytelen vagyok rajta tartani a mutatóujjam, másképp síkon nem tenném . Mert hát ha igazán kitaposod a belét, síkon is tud még a váltó és a lánc is csattogni, a nyeregben maradni is nehéz. Nem, nem kell fullyFb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Speedy007
őstag
válasz Hasaggymeg #277620 üzenetére
mindent cserélnék cserélnék le róla, így kompatibilitási problémának nem igazán kellene lennie. új széria ide haza jelenleg korlátozott az alkatrészek hozzá férhetősége csak a kopó alkatrészeket lehet hozzá kapni jelenleg a kazetta és a lánc . a 40-s tányér azért tetszik igazán mert gyárilag nadrágszár védős nem tudom hogy utólag lehet e rá fabrikálni rá azt ha a 32-set veszem illetve a másik aggodalmam hogy lehet e cserélni az első lánctányért ha még sem válik be a 32-s esetleg 34 vagy 36-ra
-
addikt
válasz Hasaggymeg #277620 üzenetére
Kötve hiszem, hogy ezekben optika van, egy sima léptetőmotor az egész. Ilyen végálláskereséses funkciókhoz, amit te szeretnél, már csak egy PLC-t, és néhány érzékelőt kell valahova elrejteni a bringára, és kész is
Tök felesleges bonyolítás lenne. Onnantól, hogy meg van az első fogaskerék, illetve pontosan tudni az egyes fokozatok közötti távolságot, bőven elég.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #277620 üzenetére
Nekem a hidraulikus fékcső szokott nekiütődni a kormánynak és a kormányszárnak, ami idegesítő rossz úton. Raktam arra a szakaszra bowdenházvédő szilikont, így halkabb, de nem néma. Lötyögni, zörögni nekem még a Tourney kar sem csinálta, az Altus sem, pedig annál az alsó Low karnál 1 centis úton holtjáték volt. A Deore az patika, semmi holtjáték.
A Di2-vel kapcsolatban, nekem is fura, minek a határoló csavar. Ha jól vettem ki a videókból, akkor a SRAM AXS is optikai úton állítja be magát, egyedül a "váltókart" azaz kapcsolót kell párosítani a váltóval. Látszik, hogy sokkal jobb és fejlettebb cucc.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest