Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
szimpláncsak
tag
válasz Speedy007 #277614 üzenetére
A cues-nál arra kell figyelni, hogy elvileg csak Linkglide alkatrészekkel kompatibilis, de szerintem már minden nagyobb webshopban kapni hozzá dolgokat . Hogy gyakorlatilag elmegy-e mással azt nem tudom.
Amúgy fura amit írsz, valószínűleg más pedálfordulat a kényelmes nekünk. Én vagy 1 hónapja váltottam 1x11-re, elől nekem is 34T van, hátul 11 a legkisebb, de én síkon kényelmesen ki tudom tekerni a 34-35-öt, ha nagyon pörgetem még többet is, csak ahhoz meg gyenge vagyok
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Speedy007 #277614 üzenetére
Ide talán a legendás bé-bé-bé illik a legjobban. Bár nem ismerem az új Cues szériát és nem tudom kompatibilitás terén is minden rendben lenne-e nálad (nézz utána!) azt viszont tudom, hogy 1x váltásra több mint érdemes áttérni. Ami a víztaposást illeti a 40/11 áttétel a könnyen megtanulható 80-as csapásszámmal is már túrdöfrancos 40 km/h sebességet jelent, amit ha tartani tudnál kétlem lenne időd itt fórumozni.
#277617jjeahh...itt a kolléga fékváltókarról beszél. Neked amúgy 1 ujjas van, vagy a hosszabb fékkaros? A zörgés meg fura, mikor xar úton mész sebességgel (gondolom akkor zörög leginkább) általában egy ujjad amúgy is fékkaron szokott lenni, ami már önmagában kizárja a zörgést.🤔
#277618
MC Pite...tipikus betanított, gyártósori munkás tevékenység, ott meg csak a szokásos...első körben Fulcrum miért ad ki kezéből be nem állított kerekeket? Ha mégis van ilyen akkor Cube összeszerelői miért nem veszik észre és állítják be maguk? Stb. stb...amúgy ez a zárt csapágynál a hézagolásállítás egy faxság úgy ahogy van, ha másnál működik nélküle akkor minek erőltetik az olaszok.#277609
fulton...nézz utána mert van itt egy érdekes cikk ami azt taglalja, hogy a határoló csavarok a Di2 rendszernél nem éppen úgy működnek mint a bowdenes váltásnál. Vagyis a leírás szerint kissé tovább kell velük a váltót engedni a szélső lánckerekeknél, hogy az optikai finomállítás (gondolom ezeken az van, vagyis optika keresi az optimális pozíciót egyes lánckerekeknél) működni tudjon egyáltalán. Nekem az nem tiszta miért van egyáltalán határolócsavar ott ahol elektronika szabályozza a váltást.
Van itt a gépészetben olyan szelepmozgató motor melyet mivel többféle szelepre lehet szerelni (ahogy a kerékpáron a sorok is különböző méretűek) gombnyomásra bekaliberezi magát az elején, vagyis megkeresi a 2 végállást aztán utána szépen azok között mozog. Itt is valami ilyesmi kellene legyen, az optika "megtanulja" hol a 2 vég és azokon túl sosem mozog a következő kaliberezésig.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest