Hirdetés
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Milyen mosógépet vegyek?
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Kindle reklámmentesítés
- Karácsonyi pofára esés
- Gurulunk, WAZE?!
- Csalók a Facebookon. De ennyi???
- Kínaiwebáruház, amit jobb elkerülni
- Rendszerfrissítés másként Xiaomi/POCO/Redmi telefonok esetében HyperOS-en.
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Én úgy állítanám be, hogy csontra le és akkor hangyafaxnyi maradjon a terelő belső, vázhoz közeli oldala és a lánc oldala között, amit az alsó L határolócsavar határol be. Itt majd utána addig feszíted a bowdent (akár újra is csípve azt), hogy a trimmelésnél picit már mozduljon a nagytányér felé a váltó, így előzve meg a hátul kicsikre, keresztbe váltva is a súrlódást. Aztán felváltasz csontra és akkor szintén a felső H határoló csavar az ami majd nem engedi a láncot a jobboldali pedálra kerülni, ott is milliméternyire legyen a lánc külső oldala a terelő külső oldalától...
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest