Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz dom1n0 #285356 üzenetére
#285355jjeahh...hamarosan vége lesz a parttalan vitáknak ne félj, kisüt a nap és jönnek a "mitő' jobb egy 800 ezres bringa egy 150 ezresnél" és "új kerékpárt keresek maximum 100 ezeré' " arcok tízesével.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ringman #285360 üzenetére
Szerintem az könnyű ez mellett, ez tényleg elbírna egy 150 kilós embert is. ...mondjuk nehéz is mint állat.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Lacerta #285372 üzenetére
Nagyon csodálkoznék ha a résbe zsírt, vagy egyéb kenőanyagot kellene tenni, hisz ha az rákerül a nyeregcsőre (mondjuk becsúszik, vagy forgatod mikor irányba állítod) akkor a csúszást meggátló karbonpasztát semlegesítheti.
Szerintem inkább #2853706030D...+1, simán a bilincs alá ajánlja a zsírt."Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz -=RelakS=- #285407 üzenetére
Szerelek kábé fél délelőttöt 2 bringán, megspórolva vagy 20-30e forintot (fékbetétcserék, tisztítás kenés, szabadonfutókarbantartás stb.) amíg bőg a porszívó, erre meg "nem csinálsz soha semmit"
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ReFleXx #285436 üzenetére
Ezt az érvet, hogy "beleverjek a fejedbe?!" meg kell tanultam, úgy látszik elég ismételgetni és máris felülír minden kresz szabályt. ...az autós példásan kezelete a fenyegetést, én második, harmadikra biztos kiszálltam volna elfogadni az ajánlatot.😬
NoNick...ha az valóban olaj, akkor aggodalmad jogos.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #285458 üzenetére
Gyerekszáj ...néhány gyöngyszem: I wonder how many tries that took,és a kérdésre miért csinálnak ilyent emberek To make good content.😎😎😎
Maximum1...a törvény (szabályok) nem ismerése nem mentesít senkit azok betartása alól, és ha te vagy, a hunyó minimum elismered és nem fejbeveréssel érvelsz. Olyan nehéz esetleg azt mondani, Igazad van, ne haragudj, benéztem?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Csápájev #285460 üzenetére
Nekem eddig mosogatószeres vízzel mindig meglehetősen tiszta lett, de ha ennyire érzékeny vagy rá mondjuk Cif-el biztos patyolattá varázsolható.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Az tüskéről függ, van amelyik hamar szétkapja a futócipőt, de a tompábbakkal sokáig el lehet menni.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Dark Archon #285492 üzenetére
Kinek a pap, kinek...vagyis én meglehetősen nehezen szoktam meg a kijelző hiányát és mivel azok közé tartozok aki mindig szereti tudni éppen hol van a lánc (persze a végeken, mert a 12 sebesség közepén kutyát sem érdekel, hogy most a 6, vagy éppen 8-ason fut a lánc) néha le-lenézek ha nem vagyok biztos benne. Persze ez azért így is ritkának mondható, az esetek 85%-ában pontosan érzem már éppen melyiken lehetek. Ez ugye főleg nehezebb mászásoknál releváns, de tény, hogy velem olyan nem szokott megtörténni. hogy váltanék, de már nincs hova, annál tudatosabban követem a sebességeket a széleken.
#285495hentes555...bár itt kábé mindenki azonnal érez minden fokot, grammot, wattot, vagy éppen alkatrész merevséget aligha érdemes cserélned addig amíg nem muszáj. Ugyanakkor ha egyszer muszáj lesz és kicserélted te is érezni fogod azonnal mennyivel merevebb, direktebb és látni fogod mennyivel puccosabb, sőt, majd ez a wattokban és másodpercekben is meg fog mutatkozni.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #285497 üzenetére
Várom már azt a Hambinit aki vakteszteket készít ezekről a fejlesztésekről átlagmuglikkal, szerintem fölöttébb szórakoztató lenne. Az anno elvégzett Coke vs. Pepsi vakteszt azért tanulságos volt, pedig ott aztán egyszerű volt a feladat mint a faék.
Ugyanakkor persze, ha elfogadjuk, hogy mind a mátrixban élünk ahol az elme felülírhatja a fizikai valóságot, vagyis If the rider feels better rides better , akkor egyes fejlesztések fizikailag mérhető előnyei tényleg irrelevánsok, sőt, minél fanatikusabb hivő vagy annál többet fog hozni neked egy-egy ilyen újítás."Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #285501 üzenetére
Persze, az előnyei ezeknek legtöbbször egyértelműek, még akkor is ha ez aligha érezhető, hisz nem mindegy mennyire vannak távol a csapágyak alátámasztásai egy középtengelyen, vagy milyen nagyok azok a csapágyak egy kúpos homlokcsőben tartósság, könnyítés stb. szempontjából. Mind1 is, a fejlesztések mennek a maguk útján és ha "megragadnak" akkor azok leszenek az új minimum, ha tetszik ha nem.
#285502lsebestyen...4szögtengelyes? Mart ha igen te bizony elég keményen nyomod neki és így gondolom időnként le is ér egyik-másik pedál az aszfaltra úgy lehajlik a tengely vége.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Khelben #285513 üzenetére
Az agyakban van a kutya elásva, így inkább Mavic.
#2855106030D...hentes meg kinek adja a 4szögtengelyt? (esetleg nekem, mert szerintem vakteszten úgyis elbukna az integrált? )
#285517jjeahh...ezt viszont én sem tudom hogyan csinálják a komolyabb kerékgyártók (DT , Fulcrum és Mavic-al volt eddig dolgom), nevezetesen azt, hogy X idő és Y terhelés után sem kell utána állítani a küllőknek.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz -=RelakS=- #285528 üzenetére
Fel kell kötni a felső csőre mint ZolkoW a csirkéjét...hátha.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz RexpecT #285535 üzenetére
Nem olyan jó az a szerszám, könnyen lefordul, inkább ilyen kell. Az XT CN8100 lánc nagyon tartós (nálam ~9ekm/~160e szint), de a patentszeme marha erős, alig lehet szétszedni/összerakni, így nem tűnik többször használatosnak. (én nem szedem le csak 1x mikor kukázom).
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #285581 üzenetére
Fulton, nem jossz?...csak ha megy Dark Archon is. (akkor lehet mennék én is, azt nem hagynám ki )
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fulton #285598 üzenetére
Minimum két sort, egy sor meg minimum 2 láncot ami egyenlő olyan 30+ e km, átlagmuglinak aszfalton inkább 40e.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fattyu #285613 üzenetére
Ha választanom kellene és csak egyik helyen hordhatnám a sisakot akkor az gondolkodás nélkül a városi aszfalton lenne az erdei ösvénnyel szemben. A több tonnás gyorsan mozgó vasakkal és további több ezer közlekedésben részvevővel együtt a baleset lehetősége is exponenciálisan nő, ráadásul egy meglehetősen kemény felületen koppansz minden bukásnál.
#285618Ixion77...több független kutatás is azt eredményezte, hogy egészséges ember változatos táplálkozása mellett a vitaminpótlékokkal leginkább csak egy drágább vizeletet termelsz mert mivel szükségtelen, így nagyját kivizeled. Ez is olyan mint annyi minden hasonló biznisz, egy igazságot kiragadnak a sok infóból és azt meglovagolva millió dolláros ipart építenek rá. Pl. A ma termesztett zöldség, gyümölcsben nincs meg az a tápérték ami a korábbiakban volt, ugyanakkor arról, hogy ma már az év 365 napjában hozzájutsz a föld túloldalán, vagy éppen üvegházban termesztett friss zöldség, gyümölcshöz, továbbá megengedheted magadnak, hogy abból (meg amúgy mindenből) annyit zabálj amennyi beléd fér, már jó üzleti érzékkel hallgatnak.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Sántha Lajos #285626 üzenetére
#285630
Ringman...megszokás nagy úr és gondolom ha éppen BUBI-zol néhány kilométert a kerékpárúton, belvárosban, öltönyben azért speciel nem fogod a sisakot magaddal hordani szatyorban sem, de minden más esetben fel kellene tenni, főleg ha 20 km/h fölött közlekedsz és le is szállsz a közútra. Mondom én ezt úgy, hogy a 40 év kerékpározásból harmincat sisak nélkül űztem, még úgy is, hogy abból a negyvenből az első 15 alatt nem is volt kerékpáros sisak kereskedelmi forgalomban Erdélyben.🤭[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Sántha Lajos #285635 üzenetére
Bocs, én vagyok figyelmetlen, láthattam volna, hogy azzal kezdted...vidd vissza és vegyél egy ajánlottat. Viccet félretéve, nincs nagyon mire odafigyelni, havonta 20-30 km az a szint ahol kábé addig megy a lánc amíg a kerékpár. Ha nem ázik meg és csak aszfalton mész akkor majd nyár vége felé olajozd meg a láncot valami műszerolajjal, amit alaposan letörölsz miután befolyt mindenhova.
Sisakról...még annyit, hogy Holland városokban is (Hága, Amsterdam,Rotterdam, Delft) a városban közlekedésképpen kerékpározók töredékén volt sisak és csak a beöltözött országútisak viseltek fejvédőt, ugyanakkor ott kábé mindenki 20km/h alatt "sétált" és a közlekedési szokások is teljesen mások mint itt vadkeleten.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz HEAHEA #285646 üzenetére
Hacsak nem állatkodsz (DH, ugrabugra stb.), vagy bringa-parkozol csak akadály lesz a védőfelszerelés.
#285651Ixion77...a tapasztalattal (vagy azon alapuló meggyőződéssel) nincs mit vitatkozni, úgy általánosságban írtam erről a millió dolláros tabletta őrületről.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Csokicsibesz #285665 üzenetére
De azért ne hasonlítsunk már össze egy több száz szereplős helyzetet egy olyannal, ahol nem másra kell figyelned, hanem magadra. Eléggé más a kettő...+1, mert ott a kutya elásva, amit a statisztikák is alátámasztanak. Igaz van 1-1 állatkodó aki szerencsétlenül nyakát szegi terepen, (vagy akit éppen a medve, kutya támad meg ), de a balesetek nagy része aszfalton történik 2, vagy több közlekedési résztvevő "jóvoltából"...itt természetesen nem csak bruttó számokról beszélek, ahol nyilvánvaló a közút fölénye a nagyszámú kerékpáros miatt, hanem arányaiban is....és akkor a balesetek súlyosságáról még nem is beszéltem. Végül egy személyes vonatkozás ami lehet akár irreleváns is, egyetlen aszfaltos balesetem überelte az összes addigi és azutáni terepest, továbbá most is csak addig érzem magam igazán veszélyben amíg végre elérek az erdőig és hátra hagyhatom a fél négy körüli csúcsforgalmat mely még a mellékutcákat keresztező kerékpárúton is kockázatosabb mint a fóti Somlyó.
#285669flash-...amúgy ezeket érdemes volt megvenni? ...majd megmondod te nekünk is. A láncbontóra viszont próbálj rá, nehogy úgy járj vele mint én a Decassal.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #285739 üzenetére
Kissé kopár, forró és poros, de én valami hasonlóan képzelem el az ideális kerékpározó terepet.
Közben mosolyogtam, hogy van a Sram Eagle Transmission melyen a nagydarab bajszos reklám arc felhőtlenül ugrál és van az afrikai kavics mely mekerül a gépezetbe és (Nino szavait idézve) letörik a láncvezető.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
A homok sem kutya, abban tempózni olyan mintha folyamatosan másznál.
MPowerPH...próbáld nem teljesen hátracsapni a fejed hanem inkább szemed kifordítani, hogy előre láss, ez utóbbi jobban bírja a gyűrődést. Nekem is úgy tanácsolta egy versenyző mikor panaszkodtam, hogy bexart a nyakam.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZavaBalazs #285762 üzenetére
Vedd ezt, kicsivel drágább de szerintem megbízhatóbb. Ami a pasztát illeti, nekem ilyen kis kiszerelésű van, második tubust használom 2021 óta, mely most kábé 2/3-ig van.
#285764jjeahh...szerintem is jobb a helyi. Van nedvesség, alacsonyabb a hőmérséklet, rendes vegetáció borít mindent azzal a száraz, kopár, forrósággal szemben ami ott, vagy pl. itt közelebb is a mediterrán országokban van.#285765MPowerPH...a nézelődés az jó, a hosszan, egyetlen megfeszített pozícióban tartott nyak az ami beáll...úgyhogy csak nyugodtan!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 6030D #285771 üzenetére
A nyereg dőlésszögének én sem tudom mi köze lehet a talpzsibbadáshoz.
#285772Weareus...ha jól csalódok akkor a clincher még nem jelenti automatikusan, hogy belső nélkülit is hajthatsz rajta, az csak azt jelenti, hogy a gumiköpenynek van egy válla, pereme mely beakad a felni ellenperemébe és így nyomás alatt ott is marad, nem mint a tubular melyet muszáj odaragasztani a felnihez. Azt, hogy az általad linkelt perem tyúblessz-e, vagy sem nem látom, de egy erre készült szettel azzá tehető. pl.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Lacerta #285780 üzenetére
Mondjuk vidékiek vagyunk, biztos nem fejlődött ki az agyunk rendesen...akkor nagyon vigyázzatok nehogy véletlenül kipróbálja valamelyik mert ugrásszerűen fog agya kifejlődni, majd megfertőzi a többi vidékit is ezzel a halálos elégbővenegytányér kórral.
#285782jjeahh...ami a lánccsattogást illeti én is tapasztaltam, hogy lejtőzésnél értelemszerűen kisebben pörgeted hátul, ergo közelebb van a lánc a villájához (nálam ráadásul "csak" 32-es elől ) és a feszesre állított XT kanál ellenére is néha hallom koppanni a láncot a villán. Ezt persze lehet korrigálni egy gyors felváltással a nagyobbakra hátul, vagy tovább feszíteni kicsit a váltókanalan, amit minap olvastam, hogy mérni is szokás (4,5-5,5Nm) a felső görgő csavarjánál.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Maximum1 #285806 üzenetére
30. oldal 4-es pont. [link]
#285791 Lacerta+avl...kábé háttal ültök a tévének. Egyrészt, ha normálisan használod, vagyis elől középen 1-1 hátsót, széleken 2-2 szélsőt hátsót elhagysz a durván keresztbeváltás elkerülése végett akkor a 3/10 sebességnél is max 20 használható sebességed lesz. Másrészt bár én azt tapasztaltam, hogy a látszat ellenére nem nagyon van egyforma sebesség, vagyis 3/10-nél (40-30-22/11/36) nálam talán minden egyes sebesség picit különbözött a másiktól, nem használod ki őket és a sort általában jó lánckerekekkel dobálod ki a néhány agyon használt kerék miatt. Harmadrészt bár 20 sebességnél tényleg finomabbak a lépések a váltásban, ezt gyakran szinte nem is érzed a kis különbségek miatt, és teljesen fölösleges a 20 sebesség, vagyis az 500+% átfogás a 12 sebességgel terepen, vagy vegyes felhasználással tényleg csak annak nem elég aki még nem bringázott eleget. Nekem váltáskor egyetlen félelmem volt, éspedig a gyors elől váltás nagysága mely néha jól jött, de hát ez is ~2,5 hátsó váltást jelent ami hátul az egyszerre hármat váltó alsó polcos váltókkal is kiküszöbölhető. A hajtómű tisztán tartása meg egy álom az egytányérosnál, még nejem 2tányéros kompaktját is fűrészlap meg hegesztőpálcával tisztítom a tányérok között rárakodó dzsuvától.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz dom1n0 #285819 üzenetére
magnézium-biszglicinát) és ashwagandhát...Jézusom miket szedtek, még kimondani is nehéz. El sem olvasom mi az mert még kiderül hiányban szenvedek és megbetegszem, ahogy a mondás szól "Vigyázz az egészségkönyvekkel mert még a végén nyomdahibába halsz bele."
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz balintbaba #285829 üzenetére
Most ilyen...jájj!
ZavaBalázs...én csak egy helyre kenek, nyeregcső, kábé havonta-2havonta mikor kiveszem és megpucolom azt is, bekenve vékonyan szinte végig a 400mm-ből bentlévő ~150-et.
Lacerta...az M1-et kell nézni, az objektív.😆😆😆
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZavaBalazs #285838 üzenetére
Kevés van, így bár járni jár, de nem jut.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ixion77 #285842 üzenetére
Miután megsárosodik, vagy esetleg 1-2x már lecsapatom vízzel ki szoktam venni mert már vizes ott bent is...letörlöm, beletolom a rongyot a vázba is, majd újra kenem és megpucolva a bilincset is visszateszem az egészet nyomatékra húzva. Nem tudom mit ér, de így biztos nem recseg és nem is csúszik be az esetleg már víz által feloldott karbonpasztától.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz semmiho #285867 üzenetére
Már eleve elavult geós vázra építesz? ...mi az a homlokcső illetve nyeregcsőszög 2024-ben, he?!
Tin...nekem ilyen van. [link]
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Dark Archon #285875 üzenetére
Pedig ennél jobbat (Wera) aligha kapsz.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz -=RelakS=- #285937 üzenetére
jjeahh...ugyanakkor lehet a pörgetést mint pulzusemelőt is használni, úgy ahogy írod, vagyis a sebességet azért megpróbálod tartani a kisebb áttételen is ami télen jó módszer arra, hogy pulzust növelj anélkül, hogy a hideg menetszél is növekedne, és így mintegy hamarabb bemelegedj síkon is.
arcitec...ha már hungarikum akkor legyen magyar nyelven, pénzromlásos többlethaszon.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz ZavaBalazs #285994 üzenetére
Akkor azért olyan xarok átlagaim, mikor többször is leállt az erdőben lassú mászásoknál 0,5 km/h állítottam.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #286034 üzenetére
Hőmérőnek 1-2 fok mellémérés esetén nem sok jelentősége van, hisz az amúgy is csak borult időben, sötétben, vagy árnyékban mérhet reális értéket, ha kicsit is süti a nap a mérés elszáll és egyik hőmérő sem mér valós hőmérsékletet. Amúgy 530-am egész pontos, de érdekes módon az alap Bryton Ryder is az volt...a navigálást meg még nem próbáltam. ...majd 2 hónap múlva Montenegron megpróbálom végigtekerni a Connecten tervezett útvonalakat.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #286051 üzenetére
Hát ha tűző napon állva, kiforrósodott házzal is reális értéket mutat a computer azon nagyon csodálkoznék, mert akkor az csak valami netes időjárás infóból korrigálható. Autónál más, ott el lehet rejteni az érzékelőt a nap elől, ami a kormányon ugye lehetetlen. Autónál is tapasztalom a magas értéket ha napon parkol, vagy ha télen meleg motorral leállok, majd újraindulok, elején még többet mutat a felmelegedett környezet miatt.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Lacerta #286077 üzenetére
Nem terheled picit túl kezeidet? El tudod simán engedni a kormányt, vagy előre esnél? Ha igen akkor nyerget picit hátrébb csúsztatni illetve billenteni, hátha...mert gondolom a magasság az be van lőve már.
Ótópóz...nálam muszáj, van mikor Zasszonnyal órák mértéke a nettó-bruttó idők közötti delta té. ...a rögzítés meg mindig úgy megy, hogy felültem itthon óra indul, leszálltam a ház előtt óra leáll, mind1 mi is történik időközben.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #286086 üzenetére
Menet közben, napállastól és iránytól függően, alig süti közvetlenül a nap, legtöbbször árnyékot tartasz neki továbbá jelentős menetszél is hűti, akkor száll el igazán ha letámasztott bringán áll tűző napon.
fulton...majdnem mindent, mindig előírt nyomatékra húzok, első kerék (átütőn 9-13Nm van ráírva), hátsó kerék (12Nm van ráírva) egységesen 12Nm...nyeregcső 6Nm, féktestek 7Nm, nyeregrögzítő 13Nm, stucni 6-6 Nm stb., már szinte mindennek tudom kívülről.
Lacerta...félrehúzza a kormányt a tokamak? ...billentsd, csúsztasd hátra hangyányit a nyerget, hátha, attól még nem romlik el a vízmértékes beállítás...aztán lehet nyerged is magasan van kicsit, sarokkal tudsz még pedálozni?...természetesen mezítláb, lereszelt sarokbőrrel értem!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Piftuka #286104 üzenetére
Én az állványon kívül kifogástalan Lidl/Aldi féle bringás cuccokról nem hallottam ...előbbi sem teljesen az, de egy vitathatatlan ár/érték bajnok és használható is.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- DJi Mavic air 1 Drón
- DJI Mavic 3 / Cine / Pro / Classic drón akkumulátor
- ELADÓ Quansheng UV-K5(8) kézi amatőr rádió
- DJI Mavic 2 Pro drón két távirányítóval- 2 akku +Smart Controller +szűrőkészlet +táska +landing pad
- DJI AVATA Pro-View Combo - ÚJ - drón (DJI goggles 2) +Motion Controller 2 - ÚJ drón, garanciával
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest