/* Home Office || amerikai ügyfél || társalgási szintű angol || alvállalkozó */
Amerikai ügyfelünk részére keresünk vállalkozókat teljes távmunkában. TOP 500-as amerikai cégeknek dolgoznak. Tehát az értékesítés külföldön történik. A cégnek jelenleg még nincs budapesti irodája, pár év távlatában, várható, hogy lesz.
Nem kizárt a részmunkaidő (min. 25óra/hét), de ügyfelünk szeretné ha az új kolléga fél éven belül a Scrum csapat teljes tagja lenne és hosszú távon számíthatna rá.
Feladatok:
• IIS/SQL alapú rendszerek telepítése, konfigurálása ügyfeleknél távoli asztali kapcsolaton keresztül
• Jogosultságok kezelése, hibakeresés, hibaelhárítás
• Üzemeltetéssel kapcsolatos kérdések, problémák kezelése
• Ügyfél kapcsolattartás: hetente 3-4 ügyfél segítése
• 16-22 órás időszakban rendelkezésre állás sürgős probléma esetén.
Kulcs kompetenciák
• 3 éves gyakorlat rendszerüzemeltetői területen
• IIS/SQL/Windows Server ismeret
• adattárház üzemeltetési ismeret
• Ticketing rendszer ismerete
Előnyt jelent
• Nagyvállalati tapasztalat
• Riport szerver, SAS ismeret
• Programozási tapasztalat (C#/JavaScript/VBA)
Szükséges Softskill:
• Jó komunikációs készség ügyfelekkel, partnerekkel,
• Rendelkezésre állás esti órákban,
• Terhelhetőség, megbízhatóság
• Tanácsadói szemlélet
Szükséges nyelvtudás
Társalgási szintű angol tudás
Heti óraszám
40 óra
Munkavégzés helye
Full Home Office, de budapesti lakhely kell
Amit a megbízónk kínál
• Komoly szakmai fejlődési lehetőség a legújabb technológiákban,
• A munka rugalmasan otthonról végezhető ( hétvégén is).
Ügyfelünk kiválasztási folyamatára tanácsadóink segítenek felkészülni egy interjú keretén belül.
A kiválasztás folyamat az ügyfélnél két körös, az első telefonon, a második személyesen zajlik.
Szükséges dokumentumok
Angol szakmai önéletrajz
Jelentkezés: https://goo.gl/ZZ9k2L