Hirdetés

2024. május 23., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) dino_m


dino_m
senior tag

Kép

Új szimulátorba kezdett bele Ian Bell...
Ha valakinek nem lenne ismerős a név, akkor egy kis emlékeztető. Ő alapította a SimBin csapatot, akik elkövették a GTR és GTR2 címeket. Majd később szintén ő volt a feje a Slightly Mad Studios-nak, közismerten az SMS-nek, akiknek a Shift 1-2, majd a Test Drive: Ferrari Racing Legends és a Project Cars 1-2-3 játékokat köszönhetjük.
A GT Revival, Ian Bell szerint kicsit visszatér az alapokhoz, vagyis a GTR sorozat eszméihez a 21. század technikájával felvértezve, VR, csúcs grafika, stb... Itt megjegyzendő, hogy ennek a címnek semmi köze a hamvába halt GTR3 címnek. Az egy teljesen más stúdió terveiben szerepelt és egyben le is szerepelt. :D
Bell természetesen megalapította az ehhez a projekthez szükséges legújabb stúdióját is, ami a Straight4 Studios nevet kapta. A stúdió tagjai zömében a régi SimBines és SMS-es tagokból verbuválódott, ami érthető is mivel a Project Cars franchise-t kukázta az EA, miután felvásárolta a Codmasterst akinek ekkor már a tulajdonában volt az SMS. Ezzel a Madness Engine is az EA tulajdonában maradt. Így a GT Revival új fizikai motort fog használni, amit Straight4 Studios fog létrehozni, teljesen az alapoktól kezdve. A grafikáért, a jelenlegi állás szerint, az Unreal Engine 5 felel. Már az alapoktól elsődleges lesz VR. Továbbá elkötelezettek a szimuláció mellett és ezért stratégiai partnerséget kötöttek a Reiza Studioval, bármit is jelentsen ez. :)
Kiadót is találtak már a kb. 2025-ben megjelenő szimulátornak, a Plaion kiadó személyében. Ezen felül a modderek is várhatják a megjelenést, Bell igérete szerint, teljes egészében moddolható lesz a játék. Ian Bell X oldalán folyamatosan jelennek meg a WIP fotók és információk.
Többek között az is hivatalos már, hogy bejelentette elsőként a Limerock Park pálya játékba kerülését és az első licenszelt autó a Lister Storm lesz. :K :R
Végül néhány WIP fotó a készülő szimulátorból: A Lister Stormon kívül minden autó egyelőre úgynevezett "place holder"-ként szerepel a képeken és a már működő pre-alphában.
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép

[ Szerkesztve ]

Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

(#2) dino_m


dino_m
senior tag

LIME ROCK PARK

Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

(#3) pRoject22


pRoject22
őstag

Hmm, Unreal 5 és a VR? Drukkolok nekik ,hogy jól sikerüljön, de ez még évek mire lesz ebből valami szerintem

¯\_(ツ)_/¯

(#4) dino_m válasza pRoject22 (#3) üzenetére


dino_m
senior tag

2025 van megjelölve, mint korai hozzáférés és szó van egy WMD-hez hasonló dologról is.

Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

(#5) dino_m


dino_m
senior tag

Kép

Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

(#6) dino_m


dino_m
senior tag

"Not photo-mode."

Kép

Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

(#7) pRoject22 válasza dino_m (#6) üzenetére


pRoject22
őstag

Itt sem a grafika lesz a szűk keresztmetszet :D

¯\_(ツ)_/¯

(#8) dino_m


dino_m
senior tag

Kép

Kép

[ Szerkesztve ]

Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

(#9) dino_m


dino_m
senior tag

Kép

Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

(#10) dino_m


dino_m
senior tag

Kép
Kép
Kép

Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

(#11) Pistu_


Pistu_
tag

Hiába Ian Bell megtépázott hírneve akkor is kíváncsian várom mi sül ki ebből a projektből. A belebegtetett AI fícsörök is megérhetnek egy misét, úgy mint a versenymérnök, a replay alatti kommentátorok vagy az estleges AI narráció a karrierben.
Ha csak egy "szimpla" GTR2 élményt tudnának közvetíteni egy modern köntösben már annak is örülnék. Valahogy az a fajta dögösség, az a karakter amit a GTR2 tudott nagyon hiányzik a mai szimekből nekem.

(#12) dino_m válasza Pistu_ (#11) üzenetére


dino_m
senior tag

Lehet, hogy Ian Bell hírneve megtépázott, de ha valamibe belekezd, arról jó sokáig beszélni fogunk. :K

Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

(#13) maputo válasza Pistu_ (#11) üzenetére


maputo
tag

Az rFactor új tulajdonosának, a Motorsport Games-nek nem megtépázott a hírneve?
A SimBinnek meg megtépázott a hírneve?
Rendben, hogy nem szimulátor, de az új Forzával nincsenek bajok?
Pedig hogy újongtak különböző fórumokon, amikor elment az SMS-től...
Én viszontszeretem az álmodozókat. A pCars 2 sem volt rossz, csak nem hibátlan.

(#14) Pistu_ válasza maputo (#13) üzenetére


Pistu_
tag

SimBinnél milyen hepaj volt? Arra nem emlékszem.

(#15) dino_m válasza Pistu_ (#14) üzenetére


dino_m
senior tag

Érdekes!
Van egy csomó dolog, ami számomra új vagy nem is gondoltam volna pillanat. :D

Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

(#16) Pistu_


Pistu_
tag

Számomra ő egy istencsászár fejlesztő, már csak a régi GT(L)R korszak miatt is, de külföldi fórumon/redditen akármikor felvetem, hogy készül a GTRevival azonnal érkezik valaki aki kioktat a PC3 fiaskó miatt. Fel vagyok iratkozva az S4S hírlevelekre, mindig várom hogy épp milyen fejlesztésről tájékoztatnak.

(#17) maputo válasza Pistu_ (#14) üzenetére


maputo
tag

Már el is felejtettem, hogy Sector 3-ra átnevezték őket. Most meg már KW Studios a nevük.
De létrehozták a SimBin UK-t, ami fejlesztette a GTR 3-at, aztán azóta már se SimBin UK, se GTR 3 nincs.

(#18) dino_m válasza maputo (#17) üzenetére


dino_m
senior tag

A SimBin UK-nek semmi köze az eredeti SimBin-hez. Ebből kifolyólag a GTR3-nak sincs köze az eredeti GTR 1-2-höz. Egy angol kis stúdió(már ha létezett a valóságban is) megpróbálta meglovagolni a már jól bejáratott neveket. Látjuk a végeredményt, azaz nem látunk ebből semmit. :F

[ Szerkesztve ]

Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

(#19) pRoject22 válasza dino_m (#18) üzenetére


pRoject22
őstag

Nem mellesleg a Kunos is vért izzadva tudta össze kalapálni az ACC-t azon a retek UE4 motoron, nem véletlen lesz az AC2 saját motorral, meg ugye a Revival is, szóval ennek tudatában az a GTR3 szerintem sehogy nem lett volna életképes.

¯\_(ツ)_/¯

(#20) dino_m


dino_m
senior tag

VR-ben jól mutatnak majd az ilyen és hasonló belterek. :C
Kép

Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

(#21) dino_m


dino_m
senior tag

"A 80-as évek óta versenyzek autókkal, a formaautóktól kezdve a GT-autókon át egészen az 1998-2004-es profi autóversenyzőkig. Évek óta dolgozom szimulátorokon is, így minden tapasztalatomat a versenyszimulátorok új generációjába viszem"

— Henrik Roos, Handling Consultant
(Ö is alapítója volt Ian Bell mellett a SimBin-nek. Most a Straigh4 Studiost erősíti.)

Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

(#22) Pistu_


Pistu_
tag

[Career Mode Concept | AI Synthesized Racing Biography]

Egy ilyenről mi lenne a véleményetek? Nem tudom eldönteni mennyire lenne életképes ez a megközelítés, lehet hogy egy egyszerű jól bejáratott sima championship mód bőven elegendő lenne karriernek. Kuriózumnak tökéletes, de nem hiszem hogy hosszú távon ne lenne inkább idegesítő úgy mint az F1-ek sztori módja.

(#23) dino_m válasza Pistu_ (#22) üzenetére


dino_m
senior tag

Még soha nem játszottam végig karrier módot egyik szimben vagy autósjátékban se. Talán a Shift 2-ben jutottam el a legtovább, de általában bele se kezdek. :B :N

Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

(#24) Pistu_


Pistu_
tag

[Első pre-alpha gameplay videó]

Kézikamerás, rossz minőségű de legalább látni hogy dolgoznak rajta.

(#25) dino_m


dino_m
senior tag

"A léc emelése." -Ian Bell

Kép

Kép

[ Szerkesztve ]

Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

(#26) dino_m


dino_m
senior tag

Kép

Kép

Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

(#27) dino_m


dino_m
senior tag

upload_2024-5-11_19-52-38.png

Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.