Talán Aesir. Kérdezd meg Tőle...
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
Talán Aesir. Kérdezd meg Tőle...
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
hát annyi pénzt amennyit kapnak pattogjanak csak más dolguk sincs nehogy már sajnáljam őket,kiváncsi volnék hogy azokkal a feltételekkel ami volt az 50-60-as években amikor tényleg szinte ingyen versenyeztek,a mai média sztár divat pilóták vállalnák e azt?
PSN:BiZzare_0 ️
Igenigen, én is ezt szeretném tudni! Léccilécci, valaki tegye föl!
Már készül a DVD, zenés mozgó menüvel, kvali-futam-TV reklám-Fókusz riport.
Körbeküldéses módszerrel megkaphatja mindenki. Először egy versenyzőtársamnak küldöm, Ő fogja továbbküldeni annak aki kéri. Mindenki lemásolja közben. Ha ez megfelelő, akkor szólok neki és jelentkezni fog itt a topikban.
Van saját életem...
... akkor lehet hogy még mindig a ''nagy'' F1-ben nyomná és most hajtana a 9. VB címéért
''Az egésznek azonban természetesen az élenálló két versenyző küzdelme adta meg az alapját. Mansell és Fittipaldi csatája talán leginkább az idei Alonso - Schumacher küzdelemre hasonlított leginkább, amit Imolában vívtak meg.'' - formula.hu
Persze
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Én felvettem! Mint az F1-es hétvégéket is. Bár csak felvezető kör felétől van meg, mert az újság szerint kettőkor kellett volna kezdődnie.
Szerk: Re #54 Akkor nem szóltam, nekem csak szutykos 512x400-as xvid-ben van meg
[Szerkesztve]
\m/
Istennő vagy!
Pleased to meet you - hope you guess my name
Így legyen ötösöm a lottón!
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
Letölthető?Nekem így is jó
If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.
nos, elvileg én vagyok az akinek jönni fog a cucc...
ha megérkezik jelzem, és kérni fogok majd egy nevet/címet ahova továbbküldhetem a ''master'' anyagot
ahogyan aesir-el megegyeztem..
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
Fittipaldi vót a jobb
=== Szatocs ===
Azért nyert Mansell...
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
Az lehet, de Mansell még jobb volt, hiszen a végéig az élen tudott maradni.
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
Ok, majd jövőre meglátjuk.
Egyébként én pont egy olyan nézője voltam, aki ezeknek az uraknak a pályafutását nem igazán követhettem végig, pedig biztos érdekes csaták voltak már akkoriban is...
=== Szatocs ===
Jah, és csak azért szurkoltam Fittinek, mert ő öregebb, és hátha megmutatta volna, de nem
=== Szatocs ===
így is megmutatta sztem...csak egyvalaki győzhet, de senkinek nincs semmi oka szégyelnie az elért eredményét..jövőre pedig akármi is lehet.
ebbe hétvégén bele-bele nézegettem, és tök király!
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
Remélem hamarosan lesz Häkinnen is (a kedvencem volt)
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
Csak idő kérdése... Ki tudja, még hányat kell aludnia, de - szerintem - még messze van a korhatártól.
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
Én is őt várom, lassan benne lesz a korban
=== Szatocs ===
De ahogy elnézem, még vagy 8 év kell neki ...
=== Szatocs ===
Schumi is pont akkorra ''érik be''.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
schumi ne jöjjön!
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
Bárki bármit mondhat, de Senna azért hiányzik. Mondom én, aki sose szerettem, de mindig is meghajlottam a nagysága előtt. Ismerd meg ellenséged - Mansell drukkerként ezt vallottam annak idején.
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
Az lehet, hogy Mansell maradt az élen. De ha Fittipaldi el tudot volna menni mellette, akkor simán meglép. Szerintem gyorsabb lett volna.
''A víz a legerősebb ital. Egy egész hajót is elbír!''
Szerintem hasonlóképpen alakult Kyalami-ban is a helyzet, mint Monaco-ban általában. Ha az élen állsz - és elég ''széles'' az autód - akkor nehéz dolga van a mögötted levőnek.
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
Haha, persze, ha vegig birnanak egy versenyt, de szerintem hamar kikopnek a tudejuket. Masik meg hogy ugye par eve Lauda is nagykepuen beult a Jaguarba, aztan minden masodik korben kicsuszott. Szal aze az F1 az mas, lehet gyengebb autokkal is jo versenyeket futni, de nem veletlen, hogy nincs 50 eves faszi az F1-ben...
[Szerkesztve]
Hát Lauda-nak minden, de minden oka megvan a nagyképűségre.
Ő azokat az autókat vezette, amiket még vezetni is kellett, és olyan pályákon mint pl. Nordschleife ahol Bergwerk előtt egy dupla előzésnél összeakadt Edwards-l, és végül is megégett. Olyan pályákon ahol fák voltak az út mellett, és ott döngettek el és előzgettek.
Bőven lehet nagyképű.
A kor pedig mindenkit legyűr, de azért E. Fittipaldi nincs tiz éve hogy tekert a Cart-ban...50évesen.
Hat, igazad is van meg nem is. Oke, hogy Lauda 3-szoros vb, es eleg jokat ment stb. De pl. csapatot vezetni nem tudott. Es azert az a bizonyos teszteles eleg ego volt szerintem. Ez mondjuk nem von le a korabbi teljesitmenyebol, eppen csak annyit jelent, hogy eljart felette az ido. Szal az o idejeben mas volt a helyzet, de szerintem ma akarmelyik pilota megverne a mezonybol egy F1 versenyen. Gokartban, vagy mittomenmiben nem biztos, de F1 autoban 300 km-es versenyen igen.
Cart meg nem F1, ott oreg faszik is tudnak menni, F1-ben nem, mert nem birjak szuflaval.
A Cart nem gyík volt ám...ahogy a mostani ChampCar sem az.
Sok a városi, 'palánkos' versenypálya, ahon nagyon precizen kell vezetni, mert egy hiba az törésbe kerül.
Ez mellett nyoma sincs az F1-ben nagy teret nyert vezetési segítségeknek.
pl. Indy500, amit megnyert 46-47 évesen az ugye 500 mérföld, azaz kb. 200 kör...állandó terhelés.
Valszeg nem tudnák elvezetni az F1-et a mai köridőknek megfelelően, mert túl gyors, túl hirtelen a terhelésváltás.
Viszont ez szvsz nem lenne így ha nem lennének a jelenlegi F1-ben vezetési segítségek, ezekkel érik el azt hogy gyorsan vezehetőek ezek az autók, ...ha nem lenne rajtautoma, TC és kiprörgés gátló, valamint aktív diffi akkor a köridők sem itt tartanának, és ezen semmi, még a slick sem segítene. Akkor jóval közelebb lennének, mert tapadásvesztésre, az autó határainak megérzésére való érzék az rengeteg van a régi bajnokokban...szükségük is volt rá.
Elkerülhetetlen hogy állandó összehasonlítás legyen a jelenlegi F1-l persze,
amiért ezek az arcok hozzám sokkal közelebb vannak, az az óriási bátorság (ami régebben szinte természetes volt) hogy olyan pályákon közlekedtek a sokkal alacsonyabb technikai fejletségen lévő autókkal (viszont volt hogy lóerőben erősebb), ahol fák voltak az út mellett, dimb és domb, és ilyen pályákon is előztek. Azok az autók ficeregtek féktávon, ahogy ficeregtek kigyorson is, mert állandóan ki akartak pörögni és törni.
Ennek az összetett dolognak kellett a legjobbja lenni.
[Szerkesztve]
Sztem ha nem lennenek a segitsegek, attol meg nem birnak jobban a regi csavok szuflaval, csak a mostaniak kozott jopar hibat hibara halmozna. Amugy nem tudom, en a regiek (pl. 50-es evek) vakmerosegere nem nezek annyira fel, szegeny csaladjukat sajnalom inkabb. A jo versenyek, azok tetszenek nekem is, akar amerikai, akar europai, akar ma, akar regebben. Ettol mind fuggetlenul a mai F1-hez nagyon sok szufla kell, lehet, hogy ez amugy inkabb problema, mert ma ha egy versenyzo par kiloval tulsulyos, vagy nincs edzesben, siman lenyomjak a fittebbek egy versenytav alatt, hiaba tud jol vezetni.
Az összehasonlításban ott van sztem a gond, hogy azok az érzékek, amik régebben sikerre vittek egy pilótát, azok most nem számítanak annyit, más dolgok lettek hangsúlyosabbak.
Ha belegondolsz hogy ezen a Kyalami futamon egy kigyorsításon mit mozgott az autó, hogy ellenkormányzással, gázadagolással gyorsítottak ki, és ezek az autók 600kiló + a pilóta, ami a legandák mostani állapotát elnézve min. 70 kiló.
Az F1 gép 550 kiló+ a pilóta, amit persze igyekeznek alacsonyan tartani (pl. Sato 55-56kiló)
Szal ha egy GPM 670 kilós 600 lóerős gép így izeg-mozog kigyorson, akkor egy F1 605 kilós 950 lóerős gép hogy mozogna..
Amiért nem mozog az a vezetési segédcuccok.
A leszorítóerőnek alacsony sebeségnél semmi szerepe nincs...ahoz hogy hasznosítható legyen sebesség kell.
Én azt mondom, ha visszahoznák arra a kihívási szintre ahol az autót az erejének megfelelően kellett vezetni, akkor ezek a régi jó nevű pilóták jóval közelebb lennének.
Az öregedésel sokat nem lehet kezdeni, de többet tudnának hasznosítani a keményen megszerzett tapasztalatukból.
A bátorságuk nekem csodálatraméltó, nálam mindig is veszélyes sport volt az autóversenyzés, főleg annak a királykategóriája,..ahogy egy versenyző mondta: egy gyerek 2tized a köridőben.
Véleményem szerint az öregek még tudtak vezetni, és abban az időszakban nyomták az ipart, amikor a biztonság még nem volt ilyen szinten. Ott még tényleg életveszély volt és a versenyzők hősök voltak a szurkolók szemében.
Most már más a helyzet. Ott a sok elektronika, ami elfedi a vezető esetleges hibáit egy szintig. Persze azért most is tudni kell vezetni, de közel sem olyan szinten, mint régen.
''A víz a legerősebb ital. Egy egész hajót is elbír!''
Nemhiába Mansell a kedvenc pilótám a mai napig.
Semper Fi
Viszont a bajsza nekem nagyon hiányzott...
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
Mikorra is várható a következő futam, ha beindul a verkli?
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
Csatlakozok a Mansell rajongók táborához!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Üdv a táborban!!!
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
Jövőre lesz 6 verseny, az elsőt májusra tervezik. ()
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Ajaj, akkor még bőven kell aludni addig...
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
Egyéb jelentkező pilótákról van hír?
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
(#94) Motion_Blur válasza Motion_Blur (#91) üzenetére
2006-os versenynaptár:
2006. április 29 Losail (Katar)
2006. június 18 Monza (Olaszország)
2006. augusztus 13 Silverstone (UK)
2006. október 01 -
2006. november 12 Kyalami (Dél-Afrika)
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#95) Motion_Blur válasza Motion_Blur (#94) üzenetére
GP Masters hétvége: Katar [link]
A hétvége időbeosztása
Április 28, péntek - kvalifikáció: 14:00 órai kezdettel
Április 29, szombat - verseny: 14:00 órai kezdettel
Melyik csatorna közvetíti?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Senki sem tudja, hogy melyik adón lesz?
Sajnos egyik magyar adó sem közvetíti...
Alternatív külföldi csatorna esetleg?
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
Mire rájöttem, hogy itt [link] lehet nézni, akkor már az interjúk mentek Faszán lemaradtam róla...
Eredmény:
1. Nigel Mansell
2. Christian Danner + 0.562
3. Eric van de Poele + 1.174
4. Eddie Cheever + 3.016
5. Derek Warwick + 3.420
6. Pierluigi Martini + 5.710
7. Jan Lammers + 7.044
8. Stefan Johansson + 8.339
9. Rene Arnoux + 9.068
10. Riccardo Patrese + 9.423
11. Patrick Tambay + 15.506
12. Emerson Fittipaldi + 29.788
Nem fejezte ba a futamot:
Hans Stuck 19. kör
Eliseo Salazar 11. kör
Andrea de Cesaris 8. kör
Leggyorsabb kör: Pierluigi Martini, 1:49.116, 23. körben
[link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#100) Motion_Blur válasza Motion_Blur (#99) üzenetére
Úúú, most nézem, hogy a kövi verseny Monzában lesz! Azt nem hagyom ki!
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section