Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Videokártyák  »  GeForce GTX 570 / 580 (kiemelt téma)

Hozzászólások

(#901) Dark KillerX válasza nakos (#898) üzenetére


Dark KillerX
addikt

Itt egy [link],nézd csak a 480 sli kb 20%-al marad el sok helyen az 580 sli-hez képest,pedig egy 1 DB 580 20%-al gyorsabb így sli esetén legalább 30-40%-al gyorsabbnak kéne lennie,az 580 slinek,a 480 sli-hez képest.Sztem! :U :R

TTomax megelőztél ;]

[ Szerkesztve ]

(#902) TTomax válasza Dark KillerX (#901) üzenetére


TTomax
nagyúr

Igen,és én éppen azt néztem hogy elég gyatrán skálázódik... 50%plussz elég sok helyen mint pl crysis... azért dupla árért dupla fogyasztással nem nagy biznisz plusz 50% :( lehet platformlimit,de mindegy is ez a végfelhasználás szempontjából...akkor veszek két olcsóbb kártyát,és ugyanott vagyok csak marad pénzem is...az 570 csalogató lenne ha azon is 1,G vram lett volna.. a GTx260SLI-m óta tudom mekkora büntetés két erős gpu ha kifut a memóriából... :U

[ Szerkesztve ]

★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

(#903) sakal83 válasza Dark KillerX (#901) üzenetére


sakal83
addikt

Ezt egy kicsit számoljad át :DDD

Ha a 1db gtx480 50 fps-t, 2db 100 fps-t csinál
A 20%-al jobb 1db gtx580 60 fps-t, 2db 120fps-t.

Így is 20% különbség lesz. :DD

Bocs nem bírtam, sajnos szeretem a számokat :O

[ Szerkesztve ]

(#904) TTomax válasza sakal83 (#903) üzenetére


TTomax
nagyúr

Igen,pont ezt akartam írni... a 480-hoz rendben van a 20%...valahogy ez az sli skálázódás nem az igazi,bár ahány teszt annyi féle...az biztos,hogy az 580SLi nem egy költséghatékony megoldás,de mivel 2GPU-val nem lehet jelenleg jobbat csinálni,így nincs miről beszélni,annyit kérnek érte amennyit akarnak... :U

★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

(#905) kpal válasza Lauda (#899) üzenetére


kpal
veterán

én is remélem igy lesz és a többi játék elbújhat mögötte ;)

(#906) Gyula84 válasza TTomax (#897) üzenetére


Gyula84
veterán

Ez már a részemről inkább csak eszmei párbaj volt, de amúgy engem se győz meg az sli inkább egy VGA azt jóvan, ha nem akkor majd csere.

(#899) Lauda
Az 580al faszányosan megy full beállításon. Amúgy meg, nem sokkal kell, hogy jobb legyen a Crysis 2 mint az egy és már komoly bajok lesznek szerintem :U

Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.

(#907) Lauda válasza Gyula84 (#906) üzenetére


Lauda
félisten

Es mennyi az fps, 30? ;] Egyebkent erdekes, mert nalam 1 kartyaval vsync-el csak akkor megy 30 fps fole, ha az eg fele nezek, amugy beall stabil 30 ra, illetve neha lemegy ala. :F

(#908) nakos válasza TTomax (#900) üzenetére


nakos
senior tag

Hat sracok nemtudom, de valahogy en meg mindig ezt latom inkabb es hasonlo kulonbseget varok az uj jatekoknal is:
[link]
[link]

De ezen nem veszunk ossze. Van elonye az egy kartyanak is, de en jobban szeretem a kettot... ;]

(#909) nakos válasza Lauda (#899) üzenetére


nakos
senior tag

Igen, tudom sot mar nyomtam rajta teszteket is korabban: [link]

Igaz csak 16x elsimitassal es nem 16xQ-val nyomtam, de a jatek mar ugy is csodaszep.

De ne ertsetek felre. Kicsit OFF leszek most elore is sorry:

Ha neztetek mar a 3D Mark 2011-et akkor lathatoan hosszu meg az ut es sokat lehet fejlodni grafika kapcsan. Ami jo lenne viszont - es en erre utaltam inkabb - ha a fejlesztok picit tobb munkat tennenek bele a grafikaba (optimalizalas) hogy az adott grafikai kepessegeket mar az aktualis csucsgepeken elvezhessuk - ne kelljen 1-3 evet varni.

Jo pelda erre a konzoloknal pl a Playstation3 Gran Turismo 5-je. Ugye mar mindenki multidorol beszel a konzolok kapcsan, azaz eljart felettuk az ido grafikailag stb..stb... ami nagy altalanossagban igaz is. Aztan azert megiscsak van nehany program - mint pl a GT5 - amit igaz eveken tarto fejlesztesekkel meg tudnak ugy csinalni hogy szem nem marad szarazon. Mig mas jatekoknal egyszeruen "nem kuzdenek ezzel" majd elviszi elobb-utobb valami. Na es ilyenkor van az hogy ugyanaz a Playstation3 mas jatekokat ugy jelenit meg hogy az ember 5 meterre akar ulni a TV-tol hogy ne sirja el magat a gyenge felbontas es az elsimitas hianya miatt (pl egy 42"-es tv-n). = mert a programozok nem optimalizaltak, azt mondtak hogy majd ez a jatek elfut a PS3-on kicsit gyengebb grafikaval azt jol van...

Ez a vicc hogy a jatekok nagy resze 720p-s maximum - azaz 1280x720-ban fut. Azert egy GT5--t meg megcsinalnak 1080p-re. A hardver ugyanaz es jol fut rajta. Akkor az hogy lehet?

Szoval en erre utaltam. Jo lenne ha attorest hozna a Crysis 2 - kicsit mennenk a 3D Mark 2011 grafikai vilagaba (pl dzsungel es fenyhatas) de megirnak ugy hogy legalabb egy mai tobb mint felmillas gepen szepen fusson... (a telsesseg igenye nelkul - kibirjuk ha az elsimitas csak 4x-es ;] )

(#910) helkis válasza nakos (#909) üzenetére


helkis
addikt

manapság mindent alapban konzolra csinálnak, ami PC-s az általában port (ritka az eleve PC-re írt játék), vagyis egy fordítóprogramon áttolják a konzolos kódot és kész, kicsit optimailzálják, ha jófejek..
ezért kell a PC-verzióhoz erősebb hardware..

pl épp ma akartam egy kicsit golfozni, elő is kaptam a tigerwoods2008-am, de észrevettem, hogy nem lehet felrakni 1920-ba.. gondoltam utánanézek, hogy van-e már akcióban újabb verzió, és kicsit ledöbbentem, hogy a 09-10 és a mostani 11 se jelent meg PC-re csak konzolra.. valszeg ez a jövő..

"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org

(#911) gbors válasza Lauda (#907) üzenetére


gbors
nagyúr

gondolom, csak double bufferinges a vsync-je, Neked meg 60Hz a képfrissítésed.

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#912) nakos válasza helkis (#910) üzenetére


nakos
senior tag

Manapsag olvastam egy jo cikket (sajna nincs meg) ami pont azt taglalta hogy a Konzolok nem tudnak tarolni minden fronton, sot igenis eros tabor van a PC fronton amire megeri fejleszteni. Persze a konzolok is nagyon elotortek mert az az "egyszeru, buta" megoldas tomegeknek - es lathatoan eros igeny van ra. Nem beszelve a "buli konzolozast" (amikor sokan csak ugy jatszanak hogy a Wii-n partyn nyomjak a Bowlingot vagy gondoljunk a X360 Kinectre stb). De azert azt is latni kell a konzol nem tudja felvaltani a PC-t teljesen. Sok minden mast mindenki PC-n csinal (PC-be ertem a laptopot is). Mivel PCje mindenkinek van es nagyon sok embernek nincs konzolja - igenis oriasi tomegekrol beszelunk PC fronton.

Nem kerdes, eszmeletlenul eloretort a konzol, a kereskedoknek a szoftveres boltoknak is sokkal jobban megeri - egyszerubb, egzaktabb, a jatekokat adjak, cserelik stb stb...

De azert oszinten pl egy FPS konzolon? Az egy vicc, ugy ahogy van. Lehet gyakorolni, de akkor is az. Vegignyomtam PS3/X360-on tobb tucat FPS-t de feludules volt ujrajatszani PC-n.
En tudom mirol beszelek mert mindenem van (X360,PS3,PC es laptop is) mar 3-4 eve parhuzamosan (wii-t 2x eladtam mar, mert annyira idegesitett a hipergagyi 320x240-es grafikaja es a pontatlan mozgaserzekelo)

Masik verhetetlen terulet a strategiai jatekok. X360-on vagy PS3-on Command and Conquerezni? Nagymamaknak talan tet nelkul. De osszehasonlithatatlan. Olyan mint a 7-es buszon elmenni a Keleti Pu-hoz vagy egy BMW-ben. A celt elered, mert vegig van nyomva a jatek, igaz a gep celoz is helyettes a konzolon neked csak csukott szemmel nyomni kell a gombot. Jajj de jo. De az egesz elmeny egy vicc. Talan annyi az elonye hogy remeg/rezeg a kontroller de itt vege is a dolognak.

Sajnos sok mindent tonkretett a konzolosodas, tudjuk a szoftvergyartok szeretik mert fix hardverre kell irni a dolgokat. De pl jo pelda hogy a regi csak PC-re irt FPS-ekben szinte mindenhol volt olyan hogy kihajolas balra es jobbra (jellemzoen a "Q" es a "E" gombok). Amiota beindult a konzol igazan, ezt szepen le is oltek rola, mert nincs annyi gomb a konzolon - es lam a PC verziorol is lemaradt -> ahogy irod port az egesz.

Ennek ellenere, en hiszem es a cikk is erre utalt hogy a PC vonal nem fog es nem is tud elhalni. Egyebkent erdemes lenne megtudni hogy milyen egyeztetesek mehetnek a hatterben a szinfalak mogott a szoftvergyartok es a hardvergyartok kozott. Egy jo pelda erre ha csak konzol lenne mondjuk 5 ev mulva akkor mit fog eladni a mai pl videokartya, alaplapgyartok zome? (Gainwardtol az EVGAig?) Nekik kell a fejlodes, es kell hogy PC-n legyen, es a PC-s jatekipar eletben maradjon. Es ugye itt mar nagyon nem keves penzrol beszelunk....

Konzol szerintem korlatozottan kivalo egyes tipusu jatekokra, pl arkad, maszkalos, verekedos, sport, party jatekok, gyerek jatekok, szerintem talan meg a golfra is.
Gyors, kenyelmes, es multifunkcionalis (zene, film, internet stb).

De a jovo szerintem tovabbra is egy egeszseges szimbiozis PC es a konzolok kozott. Nekunk felhasznaloknak meg erdemes lehet mindegyikbol egyet ott tartani a polcon.

(#913) Lauda válasza gbors (#911) üzenetére


Lauda
félisten

Ezek szerint igen, mert ha kiveszem a vsync-et, akkor megy feljebb is. Amugy szepen viszi egyedul is, pedig ez a 16xQ eleg gusztustalanul megfogja a kartyakat. Mondjuk a nagyobb rombolasoknal azert belassulgat, nem vagyok ehhez hozzaszokva. ;] ;)

[ Szerkesztve ]

(#914) Abu85 válasza Lauda (#913) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Naná a 16xQCSAA az már 8xMSAA szintjén van a színminták terén, míg a 16xCSAA lényegében négy színmintát vesz, tehát annyit amennyit a 4xMSAA. Az az extra Q betű jelentős erőforrásigényt jelent. :)

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#915) Gyula84 válasza Lauda (#907) üzenetére


Gyula84
veterán

41 Fps az átlag. Frapsal mértem minden csúcson az élsimítás 16xQ.

Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.

(#916) helkis válasza nakos (#912) üzenetére


helkis
addikt

le fog tisztulni a piac az tuti, csak a nagyon igényes és sok játékórás profi játékok fogják túlélni szerintem is + nfs.. :)) a többi meg megy konzolra, ahogy a golf is.. a stiluslimitek ma talán még megvannak, de lehet hogy a nextgen konzolokra már behoznak újabb dolgokat, főleg ha erőltetik a net-tv-s ipart is, oda úgyis kell egy könnyen kezelhető beviteli, miért ne lehetne pont a konzolé jó... :B ezek is a pc ellen fognak teret nyerni..

illetve amíg hamarabb jelenik meg torrenten egy game, mint a boltban, addig gáz van erről az oldalról is.. tehát a vizióm hasonlít a filmipar-hanyatlására..

"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org

(#917) Lauda válasza Abu85 (#914) üzenetére


Lauda
félisten

Durva. Akkor tenyleg nem csoda, hogy kikopik a tudejuket alatta. Megneznem a villanyorat, mikozben jatszom vele. ;] Koszonom az infot! :)

G4ula84 Teljesen korrekt! :R A nagyobb irtasoknal azert nalad is meglassulgat?

(#918) |nsane válasza nakos (#909) üzenetére


|nsane
tag

A Crysis 2-re vagyis inkább a CryENGINE 3-ra nagyon kíváncsi vagyok. Szerintem nagyon érdekes végkifejlete lesz ennek. Több okból is:
- A kiadó az EA, ahogy tudjuk, vagyis ahogy ismerjük először az jut eszünkbe róla, hogy csakis a tömeggyártásra koncentrál. Magyarán szólva pénzéhesek. Először is a konsolra fognak fejleszteni, mert abban van a pénz.
- Az Nvidia "állítólag" lefizette őket, hogy az ő kártyájukat vegyék alapul a fejlesztés során.

Az egyáltalában nem fogja az EA-t érdekelni, hogy a Crysis egy PC-s cím. Gondoljunk bele, hogy meg-e éri nekik csinálni megint egy brutális motor, amire csak a következő évben lesz megfelelő hardware (it a 28nm-en készülő grafikuskártyákra/chip gondolok). Ami elterjedni csak 2-3 év múlva fog. Szerintem tanulni fognak a hibájukból, hogy eltudják adni a Crysis 2-t, hogy legyenek jelentkezők az engine-re, de a PC-re is odafogna figyelni erre később visszatérek.
Az oké, hogy ez lenne a jövő grafikai motorja a következő 3-4 évben, de ebből nincs pénz. Pénzt csak abból tudnak csinálni, ha egy csilivili, jó fizikával ellátott engine-t készítenek (persze konzolra gondolok), amit rettentően optimalizálni kell. Nem véletlenül olvashatunk az optimalizálásról és a videókban is a Console szó szerepelt többször.
Az Nvidia-nak milyen szerepe lesz a játékban a PC-nek sorsdöntő, mert lehet, hogy egy optimalizálatlan játékot kapunk újra, aminek szintén mi isszuk meg a levét. Mert ha azt mondják a Cry-os fiúk, hogy jövő grafikája, akkor ezt be is tartják.
Így lesz a legtöbb pénz az EA-nek akárhogy is vesszük. Konzolból a pénz egyből jön, ahogy kijön a játék. Első héten van a legtöbb, aztán az első hónapba már kevesebb, utána már csak apró. PC-nél pont fordítva az elején apró pénz és idővel amikor optimalizálják, amikor már kialakult a fórumokon a bizonyos játékról a vélemény és keletkezett a játéknak egy PC-s társadalma. Ez szépen lassan alakul ki és ezért fogja nekik megérni egy olyan játékot tervezni, ami a jövőben is megállja a helyét.

Az hogy, hogyan fog menni PC-n, miközben konzolon egész maradhatósan az jó kérdés???
Ha belegondolok, hogy jövőre jönnek a 28nm-es fenevadak, aminek a teljesítménye kb. a GTX580-hoz képest 50%+ (csúcsragadozóra értem), akkor a következő jut eszembe:
MIN: GTX 580
AJÁNLOTT: GTX 580 QUAD SLI

(#919) Gyula84 válasza Lauda (#917) üzenetére


Gyula84
veterán

Persze :) akkor 30 körül mászkál, amúgy most 2.8on van a proci, így néztem az fps-t ez nem tudom mennyit számít.

Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.

(#920) TTomax


TTomax
nagyúr

Végigzongoráztam a drivereket,a legtöbb fps-t nekem a dx9-be a 265.66 hozta... :U

★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

(#921) gbors válasza helkis (#916) üzenetére


gbors
nagyúr

az a gond, hogy egy néhányra leszűkült műfaj-csoport, amikből egyre kevesebb játék jelenik meg (ld. open world fps-ek, ill. stratégiák, ahogy nakos is írta), nemigen fog tudni fenntartani egy iparágat - ez a felállás csak akkor tartható fenn, ha a konzolra készült játékok jó százalékban jönnek PC-re is. ennek pedig szerintem az lenne az egyik kulcsa, ha több olyan kerek, "mindenregondolós" multiplatform környezet közül lehetne választani, mint az Unreal Engine 3, és a játékgyártók tudnának a tartalomra koncentrálni. szerintem abnormális, hogy egy játék 2-4 évig készül, mert óriási pénzügyi kockázat van benne, és pont ezért meggondolják sokan ötször is, hogy a sokkal bizonytalanabb kilátásokkal rendelkező PC-s portot elkészítsék, ha ott is elölről kell csinálni a 3D motort meg a többit.

|nsane: már a Cryengine 2-nél is az volt a terv, hogy számos játékhoz licenszelik a motort, csak a UE3 nagyon durván lenyúlta a piacukat. ha ebből tudtak tanulni, akkor a CE3 lehet sikeres, még az nVidiás mellékvágánnyal együtt is.

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#922) kpal válasza Lauda (#917) üzenetére


kpal
veterán

hagyd :) a villanyorat ha azt nézed ront a játékélményen majd a havi elszámolásnál ráérsz nézni :Y

(#923) Lauda válasza kpal (#922) üzenetére


Lauda
félisten

Nem izgat a havi fogyasztas, csak kivancsisagbol neznem meg mennyit szippantanak be a tesok. :P A crysis-el szorakozok most is, de lemegyek hidba. ;]

[ Szerkesztve ]

(#924) kpal válasza Lauda (#923) üzenetére


kpal
veterán

Sosem lehet megunni örök játék marad. ;)

(#925) gera021


gera021
aktív tag

sziasztok,

kérdésem, szeretnék venni gtx 580-at, asus a gyártó, de! nem érdemes várni?! h jön ki több fajta jobb hütvel meg ilyenek?

(#926) Dj Dekko! válasza |nsane (#918) üzenetére


Dj Dekko!
őstag

CrySis 2 lehetséges tipikus GTA 4 szindróma lesz.
Konzolokon faszán, tűrhetően elmegy ugye, pcbe meg nincs olyan számítógép ami akadás mentesen elvinné... kapkodott vele a kiadó, hogy cast csináljon a játékból, és ezt az asztali számítógép tulajdonosok itták meg a levét...
Remélem a CrySis 2-vel nem ez lesz, egy dologban azért biztosak lehetünk, sokan hiszik azt hogy akkora lesz a rendszer igénye mint az első résznek, de akkor mi értelme lenne a gtx 580/570 / 6970/6990-nek?!
Szerintem még a gtx 580 asnak is fájni fog... :U
Hiszen a CrySis is már két három éves, mindig azzal tesztelnek...

(#927) helkis válasza gbors (#921) üzenetére


helkis
addikt

egyetértek, de miért is készül 2-4évig egy játék pc-re? az egyik ok lehet hogy olyan gyorsan változik a hardware-ek ereje/tudása, hogy nem lehet követni programozásban, főleg akkor van ennek jelentős szerepe, ha pl dx váltás is van, illetve ha a gyenge belbecst elfedik brutáljó grafikával, ez is működik láttunk már pár ilyet..

nekem anno nagyon bejött a "s.w.i.n.e." nem tudom emlékezik-e rá még valaki, magyar fejlesztés volt és az akkori csúcskarira optimalizálták: geforce2gts (azzal a karival el lehetett lenni 3évig).
egy-két jó ötlettel és jó hardware-optimalizálással rendkívül élvezetes játékot lehet építeni, szvsz mindegyikből hiány van manapság..

Dj Dekko! - szvsz nem lehet annyira nehéz úgy megírni egy programot, hogy mindenkinél akadjon, bármin.. ahogy az elején is tárgyaltuk, pc-n az egyik cél a hardware-eladás..

"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org

(#928) Gyula84 válasza gera021 (#925) üzenetére


Gyula84
veterán

Ezek a Fermik már nem melegszenek úgy nekem Giga karim van, de a hűtés ugyan az nekem teljesen megfelel. De ha nem fontos a kari vásárlás akkor várj :)

Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.

(#929) gera021 válasza Gyula84 (#928) üzenetére


gera021
aktív tag

ok

(#930) gbors válasza helkis (#927) üzenetére


gbors
nagyúr

olvastam Carmackkel egy interjút, amiben azon panaszkodott, hogy a Doom3 készítésének utolsó éve milyen baromi unalmas volt. ebből arra következtetek, hogy a 3D motort nagy részben be kell fejezni ahhoz, hogy el lehessen kezdeni foglalkozni a level designnal és a vizuális assetekkel. miután egy jó engine összerakása simán lehet 1.5-2 év, és egy kiterjedtebb játék tartalmi része sem két perc, ill. az idő közben elavulttá válok folyamatos csereberéje is időrabló, a 2-4 éves szám korántsem tűnik túlzónak. szerintem ez a módszer a "jelen világ sebessége" mellett közel halott ügy - tedd mellé azt, hogy ha megveszel egy kész motort + környezetet, akkor a 1.5-2 évből pár hónap lesz (tanulási fázis), és ha jó a környezet, akkor még a tartalmi rész összerakásában is támogat...

[ Szerkesztve ]

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#931) vazzz


vazzz
őstag

Üdv!
Nem tudom, volt-e már említve, de kijött a 266.44 driver, (nem whql) amivel rá lehet erőszakolni a nfshp-ra az aa-t. Kipróbáltam, működik. Persze ez nem javít a játékon, de legalább szebb...

[ Szerkesztve ]

(#932) helkis válasza gbors (#930) üzenetére


helkis
addikt

Carmack mindig panaszkodik.. :DDD ráadásul már ő is konzolozni akar.. :F

szvsz egy adott dx verzión belül, azért nem kell nagyon átírni egy jó motort (radikálisan megnőne az öngyilkos programozók száma :B ), még a friss hardware-ekhez sem, sőt már ott tartunk, hogy a hardware alakul a software alá.. illetve ahogy fejlődik a dx, arra felé is mennek, hogy a programozóknak egyszerűbb dolga legyen..

"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org

(#933) Abu85 válasza vazzz (#931) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Azért ne éltesd bele a többieket, mert a 266.44-ben csak a GTX 470/480/570/580 kártyákon működik, de szokás szerint maradnak recés felületek. Mondjuk az kényszerített MSAA-nál ez már megszokott. :)

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#934) TTomax


TTomax
nagyúr

Nekem a 265.90-el így megy a CS [link] :D
A Quake meg így [link]

[ Szerkesztve ]

★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

(#935) vazzz válasza Abu85 (#933) üzenetére


vazzz
őstag

"mert a 266.44-ben csak a GTX 470/480/570/580 kártyákon működik"
Ezért írtam ebbe a topicba :K
Forced aa-nál természetes, hogy marad recefice, de akkor is szebb, mint aa nélkül.
Amúgy meg nem kötelező kipróbálni, csak megemlítettem. ;)

(#936) nakos válasza TTomax (#934) üzenetére


nakos
senior tag

Hatalmas! Baromi jol megcsinaltak.... :C

(#937) Lauda válasza TTomax (#934) üzenetére


Lauda
félisten

Nagyon jok! :C Tenyleg erdemes feltenni azt a drivert. :DDD ;]

(#938) pszichiater válasza TTomax (#934) üzenetére


pszichiater
senior tag

:DD

"Idegeskedni annyit jelent, mint mások hülyeségét saját magunkon megtorolni....."

(#939) #16939776


#16939776
törölt tag

Ha csak fele olyan jó mint ahogy leírtátok, már akkor érdemes lehet megvenni. :P

(#934) TTomax: végre valami izgalom :))

[ Szerkesztve ]

(#940) gbors válasza helkis (#932) üzenetére


gbors
nagyúr

persze, hogy konzolozni akar, amikor ott ugyanazzal az erőfeszítéssel sokkal több pénz kereshető.

az iterációs szoftver-fejlesztésben időről időre eljön az a pont, amikor érdemes tiszta lappal újrakezdeni. biztos vagyok benne, hogy az IDnél a Tech4 és a Tech5 motor is kb. nulláról van újraírva, nem csak az új DX meg az új kártyák miatt (sőt, nem is elsősorban), hanem a sok új ötlet, algoritmus, meg a nagyobb lóerő hatékonyabb kihasználása okán.

[ Szerkesztve ]

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#941) TTomax válasza #16939776 (#939) üzenetére


TTomax
nagyúr

Hát a Crysis nem tudom mikor jön ki a legújabb Modern Warfare trailerek már itt vannak... [link] :DDD
na ezt überelje meg az ID...real 3D az operációs rendszer neve meg "real life"... :DDD

[ Szerkesztve ]

★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

(#942) Lauda válasza TTomax (#941) üzenetére


Lauda
félisten

Grafikaban eleg durva, bar mintha az AA hianyozna. ;]

szerk: akkor ezt megszivtam... :O ;]

[ Szerkesztve ]

(#943) TTomax válasza Lauda (#942) üzenetére


TTomax
nagyúr

Fulhádéba nézzed akkor nem kö" AA... :DDD

★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

(#944) Gyula84 válasza TTomax (#941) üzenetére


Gyula84
veterán

Medal of honor akkor is jobb :P :DDD

Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.

(#945) helkis válasza TTomax (#943) üzenetére


helkis
addikt

ez már nem fullHD, hanem full 180fok.. :K
egyébként kevés a HDR.. majd a config.ini-t kell egy kicsit pöckölni.. ;]

"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org

(#946) TTomax


TTomax
nagyúr

Déjá vu érzésem van... akár a GT200-as topicot látnám kb másfél évvel ezelőttről...ugyanaz,be kell tenni a gépbe,driver fel... nincs miről beszélni... :))

★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

(#947) keIdor válasza TTomax (#934) üzenetére


keIdor
titán

Akkor ez még nem volt, gondolom?:D

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#948) keIdor válasza keIdor (#947) üzenetére


keIdor
titán

Ez is mekkora...
1
2

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#949) TTomax válasza keIdor (#947) üzenetére


TTomax
nagyúr

Hu ez nagyon jó volt élveztem minden percét... a rohadt csipás a szalma tetején... én is így szoktam rögtön ha kiszúrom,kés elő azt szaladj neki,csak én quake-esen ugrálva rohanok :D :R

★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

(#950) FLATRONW


FLATRONW
őstag

Van nekem egy Asus GTX 570-es kártyám. Kíváncsiságból megpróbáltam túlhajtani 800-ra alapfeszültségen (0.963v). Játék alatt a grafikus kártya kikapcsolt. Megpróbáltam egy kicsit növelni a feszültséget, ugyanaz lett a következmény. Erre levettem a feszültséget 0,913v-ra és túlhajtottam a kártyát 782-re és játék alatt stabilan megy, tesztek alapján a sebességnövekedés is megvan. A feszültségcsökkentés miatt még hűvösebb is lett a kártya.
A kérdésem az lenne, hogy alapfeszültségen miért nem működik a túlhajtás. Előző kártyám egy Asus GTX 275-ös volt, ott nem lehetett növelni a feszültséget, de magórajel emelésére a kártya játék alatt visszaváltott low power 3D-be, pedig az Nvidia Control Panelban ki volt kapcsolva az adaptív teljesítmény beállítás.

Útvonal

Fórumok  »  Videokártyák  »  GeForce GTX 570 / 580 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.