Hirdetés

2019. december 15., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#26651) lenox válasza TESCO-Zsömle (#26649) üzenetére


lenox
(addikt)

Jo, de elvileg turboba eleve gazdagabb keverek kell terheles alatt, szoval ketlem, hogy siman a keverek letekerese megoldana a 30%-kal kisebb fogyasztast, szoval szerintem sporolni kell majd mindenkinek, igy a nagyobb fogyasztas hatrany lesz. De szerintem konnyu lemerni kinek van igaza, ha nem fogy ki senkinek jovore, akkor nekd, ha igen, akkor nekem.

(#26652) Malachi válasza lenox (#26651) üzenetére


Malachi
(addikt)

a téi teszteken több tucat kört mennek majd minden kocsival. be fogják úgy állítani, hogy ne fogyjon ki.

(#26653) TESCO-Zsömle válasza lenox (#26651) üzenetére


TESCO-Zsömle
(félisten)

A 30%-al kisebb fogyasztást megoldja a 33%-al kisebb űrtartalom. A többivel lehet tetszés szerint játszani.

Ha azt veszed, egy köbcentire kb ugyanannyi üzemanyag fog jutni, mint most, viszont nagyobb lesz a nyomás és alacsonyabb a fordulat.

Meg fogják oldani. A fix üzivel nem az lesz a lényeg, hogy minél többet égess el, hanem az, hogy ami van, azt minél jobb hatásfokkal, és az utcai kocsik biza ezt csinálják már évtizedek óta.

[ Szerkesztve ]

(#26654) b-type válasza cyberkind (#26632) üzenetére


b-type
(nagyúr)

sztem ezt bármelyikünk leírhatta volna :D
...az hogy minden gyár megbízhatósági gondokkal kűzd, ez kézenfekvő...hiszen a legnagyobb teljesítmény elérése, a meghatározott korlátok figyelembevételével.
...aztán hogy azt is leírhatjuk hogy a Ferrari sokat eszik (és valszeg nekik is megbízhatósági gondjaik vannak, a fentiek miatt), hiszen ez a jelenlegi állapot is.

Az hogy egy motor sokat eszik az F1-ben, az egyértelmű hátrány, egy csomó súly...a csomó lehet akár 5kg is...tök mindegy, 1 kg csökkentésért is nagy pénzek mennek.
De sztem több...és a többlet súly az mindenhol hátrány...kivéve esőben.
..kanyarban, kigyorson, féken, végsebben...mindenhol.

...ha játszanak a keveréssel, az is kompromisszum. A futamot úgy kell beosztani, hogy annak bizonyos százalékában a teljes, a fennmaradó részében pedig csökkentett teljesítmény áll a versenyző rendelkezésére.
Egyértelmű hogy minél több % a szabadon használható teljesítmény, annál nagyobb a mosoly a versenyző arcán.
Míg ha 5 kör után már le kell tekerni 70% akkor már igen ráncos a homloka.
...vagy adott esetben nem emelhetnek a tempón, pedig kulcsfontosságú lenne a verseny szakaszában, elévágások kiállás esetén, vagy egy váratlan helyzetben támadás lehetősége..

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#26655) -Mike-


-Mike-
(addikt)

A hétvégére...

;]

(#26656) VD válasza -Mike- (#26655) üzenetére


VD
(őstag)

Remek... :(((
Majd, megint üldögélnek a rajtrácson, mert te jó ég, esik!

Az AUDI az a Volkswagen ami BMW akar lenni!

(#26657) orion1025 válasza TESCO-Zsömle (#26653) üzenetére


orion1025
(őstag)

Engem már csak azok a bizonyos köridők fognak érdekelni....A végén egy mezőnyben indítják őket a GP2-vel.

"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."

(#26658) orion1025


orion1025
(őstag)

(#26659) Pompi válasza orion1025 (#26658) üzenetére


Pompi
(MODERÁTOR)

(#26660) masholnap válasza -Mike- (#26655) üzenetére


masholnap
(senior tag)

kemény :D majd Lauda lefújja versenyt ;]

(#26661) orion1025 válasza Pompi (#26659) üzenetére


orion1025
(őstag)

Csak a lényeg nem VÓT benne.....

"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."

(#26662) shteer válasza orion1025 (#26661) üzenetére


shteer
(félisten)

Mi a lenyeg?

G25 / G27 pedál adapter Fanatec kormányhoz eladó

(#26663) Pompi válasza shteer (#26662) üzenetére


Pompi
(MODERÁTOR)

Biztos amit Joó Gábor hozzátett

;]

...

(#26664) [CS]Blade2


[CS]Blade2
(őstag)

Az biztos, hogy mindenkinek elég lesz a 100kg, az egyetlen kérdés, hogy milyen hatásfokkal tudják ezt felhasználni. Az ideális az lenne, hogy a legerősebb motor, és ennek ellenére végignyomhatják az egész versenyt maxon. Az sem gáz, ha a motor sokkal erősebb, de többet is fogyaszt ebben a tartományban, ha alatta meg jó a teljesítmény/fogyasztás aránya. Ahogy az is jó, ha kevesebbet fogyaszt, mint amennyivel gyengébb. A renault is most ilyen, egy kicsivel gyengébb, de annyival kevesebbet is fogyaszt.

Szerintem mivel mind mai technika, és mindenkire a 100kg-ot 305km-re érvényes, így nem lesz itt semmi csoda, max. annyi eltérésre számítok, mint amennyi ma is van a motorok között.

Ami még számíthat, hogy milyen formával, és mennyi helyet foglal el a motor, valamint mennyi hűtés kell neki. Aero-ban mindkettő számít, de elvileg ezt is csak elrontani tudják, kicsi az esély, hogy pont kitalálnak valami forradalmit, amivel látványos előnyre tesznek szert az egész v6 korszakra.

(#26665) vlevi válasza [CS]Blade2 (#26664) üzenetére


vlevi
(nagyúr)

"Aero-ban mindkettő számít"
Jó meglátás, és a legjobban fogyasztó legerősebb motor teljesítményét is le lehet nullázni egy rossz aerodinamikával.
És a múltban a Ferka pont ebben nem volt túl jó. Most sincs szélcsatornájuk.
Redbull viszont épp az ellenkezője, folyamatosan jönnek elő az újabbnál újabb aerodinamikai megoldásokkal. Pl. befújt diffúzor, egyenesben kisebb hatásfokkal működik, kisebb a leszorítóerő, ezáltal a légellenállás is, de féktávon a külön befúvás miatt jobban szívja az autotót az aszfaltra.

(#26666) orion1025 válasza shteer (#26662) üzenetére


orion1025
(őstag)

Ez: "Az a nap még mindig nagyon fáj" - tette hozzá a versenyző a 2010-es hockenheimi futamra utalva, amit vezetett, ám a Ferrari azt kérte tőle, engedje előre Alonsót, és ő kisebb huzavona után engedelmeskedett."

De akkor meg se szólaltam....

"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."

(#26667) giigz


giigz
(veterán)

Na ma én is megnézem a Rush-t... :)

[ Szerkesztve ]

(#26668) cyberkind


cyberkind
(nagyúr)

Egy ilyet megnéznék most Fernando ellen ! :K

"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

(#26669) kukinyo válasza cyberkind (#26668) üzenetére


kukinyo
(addikt)

(#26670) cyberkind válasza kukinyo (#26669) üzenetére


cyberkind
(nagyúr)

Valóban ez se rossz, és ha már lúd legyen kövér, kivi leszek mi lesz itt a vége ! :)

"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

(#26671) shteer válasza cyberkind (#26668) üzenetére


shteer
(félisten)

ha van időtök, nézegessétek :P

G25 / G27 pedál adapter Fanatec kormányhoz eladó

(#26672) prmcsk válasza cyberkind (#26668) üzenetére


prmcsk
(addikt)

Én meg egy tisztességes versenyt kettejük között, bár a brazilról, "ökör" üzemmódban nem feltételezek ilyet.
Maszat is olyan, mint sok ember.
Tuti halállal végződne az öngyilkossága, ha egyszer az egójáról leugrana az IQ-jára.
:DDD

"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?

(#26673) hobizoli válasza TESCO-Zsömle (#26653) üzenetére


hobizoli
(veterán)

kisebb fordulaton kisebbek a vesztesegek: kisebb a surlodas, es a toltetcsere hatasfoka is jobb kisebb fordulaton
ezenkivul a feltoltes kozben a szivo utemben levo hengerben a dugattyut tolja a toltonyomas is, a szivo motorban meg az a szivoszelepeken at (ami fojtaskent jeletnkezik, mert a ket szelepnek egyutt kisebb osszkereszmetszete, mint ami a furatatmero) akarja atszivni a levegot, ami fekezi a forgast, met vakuumot allit kozben elo, ellendolgozva ezzel a munkauetemben levo hengernek

powered by MegaSquirt2 v3.0 standalone EFI system, www.diyautotune.com

(#26674) hobizoli válasza lenox (#26651) üzenetére


hobizoli
(veterán)

a max pwr bezinnel lambda 0.85-nel van
ettol lehet par szazaddal dusabb vedeni a motort nagy nyomasnal

powered by MegaSquirt2 v3.0 standalone EFI system, www.diyautotune.com

(#26675) Obi-1 válasza kukinyo (#26669) üzenetére


Obi-1
(őstag)

Szerintem ez az alap: 2007 Európa nagydíj.

Only a Sith deals in absolutes.

(#26676) lenox válasza TESCO-Zsömle (#26653) üzenetére


lenox
(addikt)

Mondom, hogy ne feledkezz meg a turborol. Az 1.6-os turbo 3.5 bar nyomas alatt sokkal tobb levegot es igy uzemanyagot tud hasznalni, mint a 2.4-es, meg ugy is, hogy csak 15k a max fordulatszam. Szoval a turbonyomas miatt egy kobcentire joval tobb uzemanyag kell jusson.

(#26677) TESCO-Zsömle válasza lenox (#26676) üzenetére


TESCO-Zsömle
(félisten)

Én meg mondom, hogy ne feledkezzetek meg a rendelkezésre álló üzemanyag véges mivoltáról. Összességében kevesebbet fognak enni a kocsik, mert nem lesz miből többet enniük. Így mennek a hatásfokra, mert nincs más választások. Adott fogyasztásból kell kihozni a legtöbb lóerőt.

(#26678) lenox válasza TESCO-Zsömle (#26677) üzenetére


lenox
(addikt)

Ez igy van, csak eddig nem ezt mondtad, hanem hogy letekerik a keveresi aranyt. De azzal tul sokat nem ernek el, le kell tekerni a turbo nyomast es a max fordulatot, hogy vegigerjenek.

(#26679) TESCO-Zsömle válasza lenox (#26678) üzenetére


TESCO-Zsömle
(félisten)

Igaz, rosszul mondtam. Nem letekerik, hanem eleve ilyen fogyasztásra tervezik a motorokat.

Mi értelme lenne olyan fogyasztással tervezni a motort, ami tarthatatlan az üzemanyagszabály miatt?

(#26680) lenox válasza TESCO-Zsömle (#26679) üzenetére


lenox
(addikt)

Igy van. Igazabol ebbol kifolyolag van egy tippem, hogy az ERS fogja eldonteni az idenyt. Szoval pl. RB nem fog jatszani jovore, legalabbis szerintem.

(#26681) orion1025 válasza lenox (#26680) üzenetére


orion1025
(őstag)

Sosem tudhatod ki mivel rukkol elő.Ha azt nézzük, idén is az egyik leglassabb autó, ki tudja mit talál ki jövőre Newey.

"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."

(#26682) DEV_NULL válasza lenox (#26680) üzenetére


DEV_NULL
(őstag)

ERS medig fog tartani körönként? Fél perc? Az már igen kemény lesz. Ha jól emlékszel több LE is lesz mint most...

A felszívott jólét már a nyálkahártyád marja.

(#26683) attisx válasza DEV_NULL (#26682) üzenetére


attisx
(addikt)

33s és 160LE (~7s / 80LE jelenleg)

Felkötheti a gatyáját, aki alatt megkotlik...

[ Szerkesztve ]

Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D

(#26684) VD válasza attisx (#26683) üzenetére


VD
(őstag)

Ez a lehetőség egyedül Webber-t fenyegetné... ;]
Remélem Ricciardo már gyakorolja a tükör előtt, "nem működött az ERS-em" monológot.

Az AUDI az a Volkswagen ami BMW akar lenni!

(#26685) DEV_NULL válasza VD (#26684) üzenetére


DEV_NULL
(őstag)

A Red Bull jobban teszi ha Ferrari motorra és ERS-re vált. :DDD

A felszívott jólét már a nyálkahártyád marja.

(#26686) [CS]Blade2 válasza VD (#26684) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

Ricciardo-nak a legfontosabb, hogy megtanulja, hogy kell a kormányról újraindítani a ERS-t, és újraprogramozni a kuplungot lehetőleg egy fél felvezetőkőr alatt. ;]

(#26687) orion1025 válasza attisx (#26683) üzenetére


orion1025
(őstag)

Aki alatt igen, az gyanítom ki is áll a versenyből, nem szenved tovább.Még a KERS nem léte is mekkora hátrányt jelent....

"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."

(#26688) DEV_NULL válasza orion1025 (#26687) üzenetére


DEV_NULL
(őstag)

Bizony. Szegény Webber... :O

A felszívott jólét már a nyálkahártyád marja.

(#26689) DEV_NULL válasza DEV_NULL (#26688) üzenetére


DEV_NULL
(őstag)

Mikor megtudta, hogy jövőre milyen specifikációkkal váltja az ERS a KERS-t, egyből aláírt a Porsche-hoz. :DDD

A felszívott jólét már a nyálkahártyád marja.

(#26690) echterion


echterion
(veterán)

De gonoszak vagytok szegény Webber-rel. :))

Eladó Acer Predator GX-792-786N, 2,5 év gari, i7 7820HK, GTX1080, 16GBram, 256GB nvme SSD, doboz, hibátlan

(#26691) Frenky89 válasza DEV_NULL (#26689) üzenetére


Frenky89
(őstag)

Mert abban csak egy 8MJ-os cucc lesz. Sokkal jobb...

(#26692) DEV_NULL válasza Frenky89 (#26691) üzenetére


DEV_NULL
(őstag)

Aha, de az nem Red Bull... ;] Egyébként a Porsche programjáról, ahova megy semmit nem tudok kb. Hol találtál infóka róla? Csak nem az interneten? :P

A felszívott jólét már a nyálkahártyád marja.

(#26693) giigz


giigz
(veterán)

Nagyon jó volt a film :K

(#26694) Zso2


Zso2
(őstag)

Ilyen még van F1-ben? Azért kerűl hátrányba,mert időmérő közben mérlegelik? Normálisak ezek,meg a szabályzat. Komolyan mondom,ha utcáról bemenne 5 ember,na jó inkább a lelátókról,azok értelmesebb szabályrendszert kaparnának össze pár nap alatt.

Adelante ALONSO - Forza Ferrari | BF3-- satazso | Intel Core + Windows = Jaguar, behúzott kézifékkel.

(#26695) echterion válasza Zso2 (#26694) üzenetére


echterion
(veterán)

Ezt nem tudtad? A legutóbbi időmérőn is ejtettek erről pár szót. De igen, ez baromság.

Eladó Acer Predator GX-792-786N, 2,5 év gari, i7 7820HK, GTX1080, 16GBram, 256GB nvme SSD, doboz, hibátlan

(#26696) [CS]Blade2 válasza Zso2 (#26694) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

Azért trükkös, most így hirtelen én sem tudom, hogy mikor kellene csinálni ezeket az ellenőrzéseket. Nagy játékosok vannak ezekben a csapatokban, sosem tudhatod, hogy mikor próbálnak meg trükközni. Ha a Q1 Q2 végén nem lehetne, csak előtte vagy utána, akkor biztos, hogy trükköznének amivel csak lehet.

(#26697) Malachi válasza [CS]Blade2 (#26696) üzenetére


Malachi
(addikt)

akkor mondjuk Q1 és Q2 KÖZÖTT?

(#26698) Male válasza Zso2 (#26694) üzenetére


Male
(veterán)

Marad, amíg nem az utolsó futamon dönti el a VB-t egy ilyen ellenőrzés...

Igazából semmiből nem állna (F1 szinten) ha a súlyt az egyes boxokban is mérnék, és máris nem kéne ez az ellenőrzés. (a méretek stimmelnek végig, azért egy szárnycsere feltűnő lenne edzés közben, és a leszereltet lehet ellenőrizni utána is)

\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ ALLEZ AMÉLIE!!! //////////////////////////////////////////// Forex programozás: https://forex.kismunka.hu - Webfejlesztés: https://ozweb.hu - Befektetés: https://alpari.com/en/invest/pamm/423018/ és https://alpari.com/en/invest/pamm/455620/

(#26699) [CS]Blade2 válasza Malachi (#26697) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

Ha tudja a csapat, hogy a Q1 alatt nem mérnek, és rezegni szokott a léc, hogy meglesz-e a Q2, akkor akár meg is játszhatja közben, úgy hogy legyen idő visszacsinálni szabályosra. Most benne van a pakliban, hogy jön vissza, és szépen kiszedik a sorból mérlegelésre. Úgy kellene ellenőrzi, hogy bárkit bármikor ellenőrizhetnek, de mégsem szóljanak bele ezzel az eredménybe.

(#26700) D@ni88 válasza Male (#26698) üzenetére


D@ni88
(addikt)

Szárny cserét sem lehet eszközölni az időmérő és futam között?

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.