Hirdetés

2019. december 11., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#135001) szebe válasza Atomantiii (#134993) üzenetére


szebe
(őstag)

Ez így oké, de pl foci/kosár felkerül a Médiatárba, pár hétig visszanézhető. A fórumtárs pedig hivatalos módot keresett.

"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"

(#135002) BMW001


BMW001
(nagyúr)

Egyebkent Kimi -t miert nem buntettek? 4 kerekkel elhagyta a palyat, igy tudott olyan idealisan kigyorsitani az egyenesre, es igy kerult Ric ele. Kerekvetot kell nezni, nem a palyan csinalta meg a kanyart. Ha mar szabalyok...

[ Szerkesztve ]

Elado lesz a 9900K -m. Ez a mondat vajon hirdetesnek minosul?

(#135003) [CS]Blade2 válasza Motion_Blur (#134989) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

Ponttábla TOP7

Most csináltam 2 perce, de már sz*r, Gasly 1 pontja lemaradt így. Gasly nagyon sz*r, konkrétan most még leszálló ágba került az egyébként is alacsony szinthez képest. Már a B liga eleje is eléri. Én kicserélném még ma Albon-ra. Látszik, hogy nem Verstappen pótló ő sem, így nem értem, hogy miért ne dobhatnák be. Ha nem jön be.
Verstappen megy a Ferrarikkal pontokban.

(#135004) DS39 válasza Samott (#134999) üzenetére


DS39
(veterán)

taps. 👏

(#135005) feri1014 válasza BMW001 (#134996) üzenetére


feri1014
(senior tag)

Ha nem értünk veled egyet, az kötekedés. Ilyen magasröptű beszélgetésbe inkább nem szállok be. :R

(#135006) Csapoati: Ne kötekedj. :DDD

[ Szerkesztve ]

Huawei P20 Pro || Légy önmagad. Közhely inspired by Tibiajax™

(#135006) Csapoati válasza BMW001 (#135002) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Kikockáztam (csak szar youtube-os videó van sajnos), és épphogy csak, de nem hagyta el 4 kerékkel a fehér vonalat. Amikor a bal első kívülre került, a bal hátsó még belül volt, aztán fordítva.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#135007) Tuomas válasza feri1014 (#135005) üzenetére


Tuomas
(Ármester)

+1.
Az ilyen emberek, akik nem képesek elfogadni, hogy más vélemények is vannak, mint az övé, nem valók fórumra.

We were here

(#135008) Goldwin válasza vlevi (#134992) üzenetére


Goldwin
(aktív tag)

"Holnap reggel 6:50-től ismétli az M4Sport."

:O

(#135009) KraX válasza Goldwin (#135008) üzenetére


KraX
(senior tag)

Esetleg nem hivatalos forrasbol meg tudod szerezni ha nagyon szeretned megnezni.

I know kung fu!

(#135010) Malachi válasza Csapoati (#135000) üzenetére


Malachi
(addikt)

Ezt nem láttam, de általános: nincsenek szabályok. Egyszer vannak, egyszer mintha mégsem lennének, éppen ahogy a nap süt rájuk, vagy ki tudja. A futamok valóban nem a balfasz szabályok idióta alkalmazása miatt unalmasak, az egésszel csak annyit érnek el, hogy a fél világ hülyének nézi őket, a másik fele meg összeesküvés elméleteket fabrikál, hogy legalább VALAMI fogódzót találjon hétről-hétre.

Ha így nézzük, akkor én pontosan azt mondom, hogy akkor inkább ne legyenek szabályok. Mert ez egy marha jó sport is lehetne, és én azt akarom látni és hülyét kapok attól, hogy belefullad az egész valami feneketlen mocsárba. Ki az egészet az ablakon és nulláról kezdődjön valami új.

Persze bilibe lóg a kezem, amekkora pénzek itt forognak, ezt kb. lehetetlen meglépni. A fingreszelés meg nem vezet sehová, csak ront a helyzeten.

Mindegy. Már én is unom magam, hogy folyton csak ezt hajtogatom. De nem tudok mást mondani. Inkább hallgatok akkor mostantól. :DDD

(#135011) gbors válasza [CS]Blade2 (#135003) üzenetére


gbors
(nagyúr)

En kezdek arra gyanakodni, hogy nem Gasly rossz, hanem a Red Bull, csak Verstappen viszi a hatan a musort...

"Armour... is part of a state of mind... in which you admit the possibility... of being hit."

(#135012) csako


csako
(addikt)

Pérez büntetése is érdekes volt amúgy :D

Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...

(#135013) b-type válasza gbors (#135011) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Gasly nem elég jó. Túl nagy a különbség.

csako: nem tudom miért, pályalevágással nem szerezhetsz pozíciót, ez ezer éve így van, és ezen nem változtat a kijelölt pálya, az a lehetőségekhez mérten próbál egy biztonságos visszavezetést adni, de az hogy azon átszáguldasz 400-l és akkor oké...... az még nem tünteti el az alapvetőt.

[ Szerkesztve ]

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#135014) Malachi válasza gbors (#135011) üzenetére


Malachi
(addikt)

Az Alonso 110% után itt a Verstappen 120%. Én elfogadom!

(#135012) csako - jól látom, itt az történt, hogy elfékezte, aztán a kijelölt lassítón visszament a pályára és ezért megbüntették? de milyen lassító az, ahol előnyt lehet szerezni, ha lesodródsz? ez megint pont olyan, mint a Vettel-Hamilton eset múltkor, egy kicsit mindenkinek igaza van, meg nem is, a végén mégis egy pilóta húzza a rövidebbet, aki nyugodtan érvelhet amellett, hogy ő betartotta a szabályokat. meg persze a nézők bizonyos része, mert úgy tűnik vannak, akik ennek is tapsolnak. nem baj! minden tökéletes.

[ Szerkesztve ]

(#135015) erahurka válasza Malachi (#135014) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Érdekes felvetés. Alonso mennyivel verte Vandoorne-t tavaly? Azért ez nagyon masszív különbség Verstappen és Gasly közt.

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#135016) feri1014 válasza Malachi (#135014) üzenetére


feri1014
(senior tag)

Azért tudott előnyt szerezni vele, mert a rajt után történt. Ilyen körülmények között egyszerűen gyorsabb volt azzal, hogy szabályosan tért vissza a pályára.

Huawei P20 Pro || Légy önmagad. Közhely inspired by Tibiajax™

(#135017) Motion_Blur


Motion_Blur
(félisten)

Napitoto:

„Sok kanyar, nagy leszorítóerő – ez a 2019-es Mercedes terepe. Szép győzelem volt, rendben volt a teljesítményünk, és időnként jó meginni egy kis pezsgőt. Igazán remek nap volt, egy igazán remek hétvége. De természetesen nem volt unalmas számunkra, mert folyamatosan látjuk az adatokat, és mindig van miért aggódni, félni attól, hogy az autó leáll.”

Na menj a k....

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#135018) [CS]Blade2 válasza Malachi (#135010) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

Ez úgy lenne csak ilyen, ha Ric-nek szabad a pályán kívül menni, Kimi-nek meg mondjuk nem. Ha Kimi-nek is szabad, akkor ő is elmegy eleve arra, esetleg a másik kanyarnál levágja a g.ibe, és visszajön elé.

Perez is... elment a kerülőn, 2 autót rögtön megelőzött. Ha nem büntetik, akkor legközelebb lehet az egész mezőny elfékezi és elmegy arra.

Szerintem nincs gond a szigorú büntetésekkel. Én sokkal szigorúbban büntetnék, úgy lenne a legkevesebb büntetés.
Sokszor azért szabálytalankodnak, mert megéri, mert többet nyer vele, mint veszít. Érdemes kockáztatni. Ha lenne egy fix tételes büntetési lista, akkor rém egyszerű lenne, a pilóták maguktól mennének letölteni a büntetéseket,
csak, hogy nem is szabálytalankodnának tized ennyit sem. Pl.: a rajtnál kiugrást már olyan jól tudják ellenőrizni, hogy érdekes, azt mostanában nem követik el. Garantált büntetés, és ismert tétel. Ez a kulcs.
Ezért volt jó régebben a 10sec stop and go és áthajtásos. Nem +5 másodperces b.iskodás. Gyakorlatilag vége a versenyednek szinte, ha szabálytalan vagy. Ezért viszont ugyanúgy figyelsz, mint pl. régen a kavicságynál. Egy idő után természetes lenne a pilótáknak.

Erre a Ric-es esetre mondjuk nem jó még ez sem, de ez nem ennek a hibája, hanem annak, hogy egy parkolóban van felfestve Monaco vonalvezetése. Nyilván a pályán kívül lehet csak előzni, és az szabálytalan.

Itt az lenne a megoldás, hogy ezt a pályát alkalmatlannak kellene minősíteni F1-es futam megrendezésére. Sz*r a szempontrendszer, hogy melyik pálya felel meg F1-re. Ez laikus szemmel láthatóan is csak gokart versenyre vagy motoGP-re alkalmas. A Holland is ugyanez lesz.

Az 1x-i könnyű pénzbeszedés miatt teszik be ezeket a sz*r alkalmatlan pályákat. Nem jó dolog a kár öröm, de itt remélem azért buknak annyit az elégedetlenségen és a nézőkön, hogy összességében negatívba legyenek, mert máshogy nem megy. Meg kell ba.odniuk, máshogy nem fognak változtatni.
Amíg +200 millióért Obu Dhabi lehetne Európa Nagydíj [mint egyik évben Azerbukta volt], addig itt nem lesz semmi. Pénz, Pénz, Pénz.
Évi 400 millió dollárért valakinek a kert végébe épített macskaköves kerti útjára is elmennének, aztán ez a nagy világbajnokság.

(#135019) Csapoati válasza Motion_Blur (#135017) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

De most őszintén tényleg: miért olvasod ezeket? :D Toto minden futam után ezt mondja, totál kiszámítható.

Malachi: Én értem a problémád, de az a baj, hogy ez az a dolog, amit nem lehet csettintésre orvosolni. Az állandó versenybírói testület (max 1 tag, a volt versenyző cserélődhetne esetleg) egy jó lépés lenne a helyes irányba, ebben biztos vagyok. De a határesetek ugyanúgy meg fognak maradni.

[CS]Blade2: Ha még meglennének a sóderágyak, akkor semmi ilyesmi nem fordulna elő, azt garantálom. Az aszfaltozott bukóterek bár biztonságosak, de emiatt kisebb kockázatot is jelentenek a pilótáknak.

[ Szerkesztve ]

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#135020) DS39 válasza Csapoati (#135019) üzenetére


DS39
(veterán)

önsanyargatás. 😆

(#135021) b-type válasza Malachi (#135014) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Pályalevágással nem szerezhetsz pozíciót....ez nem bonyolult, nem mindenhol lehetséges megfelelő lassítót kiépíteni.
Ott van pl. Monza, motorversenyen nem rakhatják tele a célvégi lassító menekülőútját habtáblákkal mert értelemszerűen motoron még az is veszélyes lehet, ott megmarad az egyenes rész....igen régóta futnak motorokkal és nem kellett elmagyarázni hogy ha levágtad a pályát akkor vissza kell adni az úgy szerzett pozíciót.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#135022) Malachi válasza feri1014 (#135016) üzenetére


Malachi
(addikt)

De érted, mi van: Pereznek bizonyos szempontból igaza van. A bíróknak is igazuk van bizonyos szempontból. Ez így nem jó. Az meg pláne nem, hogy folyton azt látod, hogy vitás kérdésben a pilóta igaza nem nyom a latban annyit. Van valami gumiszabály, aztán ahogy esik, úgy puffan. Hol jó ez, kinek jó?

Na, sajnálom, tényleg leállok.

Ú ezt még éppen láttam: (#135021) b-type azt mondja: "nem lehetséges mindenhol megfelelő lassítót építeni." Ezen viszont már hadd röhögjek egy egészségeset. :D Hagyjuk már ezt, miért nézel hülyének. Sértő.

[ Szerkesztve ]

(#135023) csako válasza b-type (#135013) üzenetére


csako
(addikt)

Mert elvileg azért ment arra, hogy "szabályos" legyen a visszajövetele. Olyat kellett volna kijelölni, amivel az előny szerzés semmilyen esetben sem történhetett volna meg. Tegyenek oda fekvőrendőröket (azt hiszem ezeket emlegették az angol kommentátorok :D ) vagy bármit, ami miatt le kell neki lassítania...

[ Szerkesztve ]

Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...

(#135024) b-type válasza Malachi (#135022) üzenetére


b-type
(nagyúr)

:D ...akkor légyszíves rajzolj egyet a Montral-i futam célvégére...
akkor én is tudok vigyorogni legalább. :)

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#135025) feri1014 válasza Malachi (#135022) üzenetére


feri1014
(senior tag)

Abból a szempontból igaza van, hogy a kijelölt helyen tért vissza. De a pályán kívül akkor sem lehet előnyt szerezni. Amikor így kijelölik, hogy hol lehet visszatérni, az első sorban azért van, hogy pl. ne az ideális ívre essenek vissza. Nem az a fő szempont, hogy lassítsák őket, hanem hogy biztonságosan jöjjenek vissza.

Huawei P20 Pro || Légy önmagad. Közhely inspired by Tibiajax™

(#135026) gbors válasza b-type (#135013) üzenetére


gbors
(nagyúr)

Mondjuk most tenyleg sok volt, az utobbi par versenyen 3-4 tized volt, az meg vedheto.

"Armour... is part of a state of mind... in which you admit the possibility... of being hit."

(#135027) [CS]Blade2 válasza csako (#135023) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

A pályán kell menni, be kell venni a kanyarokat. Nem jó, ha ahhoz alkalmazkodunk, aki a pálya mellet kolbászol.
A tábla megkerülése a 30. körben már lehet, hogy mindenképp lassabb lett volna, kivéve, ha a pályán kívül Merci, a pályán meg Kubica megy.
Azért tudott Perez ennyire hamar visszajönni, mert a többiek a rajt után még fel vannak torlódva, sokan bent vannak a dugóban.
Akik mögül kiszánkázott, azokat azért a meglepetés erejével érte, hogy bejött eléjük. Ha ezt tudják, akkor ők is arra mennek.

Perez arra a szabályra koncentrált (és WG-ék is), hogy, ha ott kimegy, akkor meg kell kerülni a táblát. Olyan szabály is van, hogy levágással nem szabad pozíciót szerezni. Vissza kellett volna engednie maga elé azt a 2 autót.
Max. 10-15 dolgot nem tehet meg egy pilóta egy versenyen. Nem olyan sok, és bonyolult. Ebben egész extrémek is vannak, amire egy normális pilótának még csak figyelnie sem kell, mert természetes, hogy nem csinálja meg.

(#135028) Malachi válasza b-type (#135024) üzenetére


Malachi
(addikt)

Rajzolj te, amit akarsz, csak legyen rajta pár kötelezően megkerülendő bója is, engem meg kérlek tényleg ne fárasszál. A múltkor már megfogadtam, hogy nem reagálok arra amit írsz, mert bár nem bunkó a stílusod, de nagyon úgy tűnik, hogy imádsz kizárólag a vita kedvéért kommentelni, erre nekem meg igazán tényleg nincs semmi időm.

(#135029) b-type válasza Malachi (#135028) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Én jobban örültem volna annak ha valódi választ adsz.
Valóban szeretek vitázni, de lehervaszt ha nem megfelelően képviselik a vita másik oldalát. Azt szeretem egy vitában ha én is kapok valamit, önző módon állok egy vitához, az nem érdekel ha igazam lesz vagy sem, ha gondolatébresztő dolgokat kapok. Szeretek érveket ütköztetni. pl. amikor az ERS rendszerről vitáztam, és rá kellett ébredjek hogy az a megkerülő rendszer amit tényként kezeltem valóban nem létezhet abban a formában, na ez az amiért szeretek beszélgetni, vagy vitázni, mert jobban összeállt a kép valamiről, és mert az ember mindig beleesik abba a hibába hogy valamiről azt hiszi hogy eléggé tudja.

[ Szerkesztve ]

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#135030) Malachi válasza b-type (#135029) üzenetére


Malachi
(addikt)

Megkaptad a valódi választ: bólyák, kerékvetők, bármi, érted. Nem látszik nálad, amit írtam? Gondolj Monzára, ott a célegyenes végi sikánt levágókat pont ilyenekkel lassítják, elég hatásosan. Ha ott megy, akkor tippre a franciáknál is menne. További kellemes hervadást, jó éjszakát, jó fórumozást, helló.

(#135031) b-type válasza Malachi (#135030) üzenetére


b-type
(nagyúr)

De nem mindenhol teheted meg (pl. Montreal), mert nem állíthatod képtelen helyzet elé a versenyzőt, felgyorsul 200fölé rajt után aztán elfékezi...nem tehetsz oda egy bóját hogy na akkor itt kanyarodj jobbra...
nem fogja tudni megcsinálni, mert kevés a hely egyáltalán annyira lelassulni hogy teljesíteni tudja...és akkor mit csinálsz? megbünteted mert nem kerülte meg a bóját?
Az alap elgondolás igen régi, és jól működik, pozíciót a pályán szerzel, mert azon versenyzel. ..a pályán kívül nem szerezhetsz pozíciót.
...ahol pedig lehet kijelölnek a visszatérésre egy megfelelő helyet. De az a pályán kívül van, nem csináhatod meg hogy akkor nem is fékezek, hanem már eleve a bójára fordulást intézem ideálisan és akkor nagyobb tempóval tudom megcsinálni és tádám megelőztem mindenkit és mindent szabályosan csináltam a pályán kívül.

[ Szerkesztve ]

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#135032) vlevi


vlevi
(nagyúr)

Magyarázat, miért kapott RIC 2 büntetést.
[link]

Az egész futam nem egész 7 percben
[link]

[ Szerkesztve ]

(#135033) Popes válasza b-type (#135031) üzenetére


Popes
(őstag)

Ezt beteszed és meg fog állni, fel fog készülni arra hogy ne kerüljön képtelen helyzetbe. ;]

Deus ex machina

(#135034) b-type válasza Popes (#135033) üzenetére


b-type
(nagyúr)

hááát az biztos :D ..vagy nem próbálkoznak, vagy Macau :D

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#135035) Csapoati válasza vlevi (#135032) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Még csak nem is határeset egyik sem... Egyébként maga a manőver szép volt, és meg is lehetett volna, mégis túlcsúszott Ric egy kicsit. Ha ez utóbbi nincs, akkor simán befut 7.-nek.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#135036) BMW001 válasza vlevi (#135032) üzenetére


BMW001
(nagyúr)

A Formula 1 vedi a birak donteseit. Amit a sorozat produkal, az pedig nem hogy a kiraly kategoriara nem hasonlit, hanem alacsonyabb kategoriakban jobb versenyek vannak, nem beszelve a rivalis sorozatokrol, ahol engedik a pilotakat versenyezni, es nem dedos szinten szorjak a buntetest minden olyan megmozdulasert, ami er valamit az egyebkent ertekelhetetlen musorban.
A felig ures lelatokkal nem dicsekedtek egy 'megmagyarazom' videoban?

Elado lesz a 9900K -m. Ez a mondat vajon hirdetesnek minosul?

(#135037) Ciccuka válasza ricsi8800gt (#134860) üzenetére


Ciccuka
(addikt)

Uncsi volt végig. Az utolsó körben volt csak némi izgalom.

🏎️ 🏁

(#135038) velizare válasza Popes (#135033) üzenetére


velizare
(veterán)

amit b-type írt. ha kevesled a vonatot, rakd csak tele fallal meg kavicsággyal a pályát.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#135039) Popes válasza velizare (#135038) üzenetére


Popes
(őstag)

Na, na, én nem azt mondtam hogy falazzuk körbe. :N De ott van a "bajnokok fala" is, tudja mindenki hogy ott van és vigyázni kell, a kritikus pontoknál nem biztos hogy hátrány lenne egy olyan akadály amiről tudják a versenyzők hogy ezt nem lehet büntetlenül megúszni.(nem kell hogy életveszélyes legyen, pont erre volt jó a sóderágy, f@szául benne ragadt aki elcseszte :K ) Ez a sok aszfaltozott bukótér meg felhívás keringőre. :))

Deus ex machina

(#135040) Malibutomi válasza velizare (#135038) üzenetére


Malibutomi
(nagyúr)

Mondjuk a soderagyakat visszahoznam azok jok.
Lasd 2018 Hockenheim ha nincs soderagy nem egy dramai verseny csak "ooo Vettel megcsuszott vesztett 4 tizedet ajjajj"

(#135041) Samott válasza Csapoati (#135035) üzenetére


Samott
(senior tag)

Igy vegul Kimi mozdult a legszebben, mert o tisztan fuzte at koztuk magat amikor csataztak. Bar neki is necces volt az a kanyar, eppen hogy csak bent maradt egy-egy kereke. :)

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#135042) Csapoati válasza Samott (#135041) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Illetve kb pár centi egy-egy kerekéből. :)
A sóderágyra meg +1

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#135043) velizare válasza Malibutomi (#135040) üzenetére


velizare
(veterán)

a hatása ugyanaz, mintha falnak ment volna.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#135044) BMW001


BMW001
(nagyúr)

A karogoknak: Az megvan, hogy Kubica siman tartotta maga mogott Russel -t? :P Mig Gasly ujabb ertekelhetetlen teljesitmeny utan pontot sem szerzett azzal az autoval, amivel Ves 4. lett? Gasly mennyit kapott Ves -tol 53 kor alatt? :D Pontosan nem tudom, mert ugye kort is kapott, de boven tobb, mint 1 perc volt Gasly hatranya a verseny vegere. Es akkor sokaknak Kubica szereplese a legnagyobb problema meg mindig.

Szerintem ha Gasly nem szedi ossze magat az A1 -en, es ugyan ilyen siralmas teljesitmenyt nyujt, akkor kidobjak. Persze kerdes, hogy kit emelnenek be a helyere. Most nincs a fiok csapatban egy Ves vagy Sainz, Klien vagy Albon szerintem nem opcio.

Hamilton nyilatkozata is elmond mindent a sorozatrol.

"A világbajnoki címvédő Lewis Hamilton azt mondja, ne a versenyzőket, hanem a szabályalkotókat kritizálják azért, amiért unalmasak a Forma-1-es versenyek – a brit szerint ugyanis rendre rossz döntéseket hoznak a regulákat illetően."

Nekunk jol ki van keverve a TV -ben, hogy ne lassuk, amikor a szurkolok fele elindult hazafele a futam kozepen, es a futtykoncertet sem hallhatuk. De a pilotak latjak es halljak, tudjak, hogy valami nagyon nincsen rendben.

[ Szerkesztve ]

Elado lesz a 9900K -m. Ez a mondat vajon hirdetesnek minosul?

(#135045) erahurka válasza Csapoati (#135042) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Sóder és fű, az kellene nem ilyen nyitott bukóterek. Régen az is egy feszültség forrás volt, hogy ha elrontott valaki egy kanyart, vissza tud-e jönni, sérült-e az autó.

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#135046) erahurka válasza BMW001 (#135044) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Nem kérdés, beültetik Alonsót! 😎

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#135047) golfvariant válasza BMW001 (#135044) üzenetére


golfvariant
(tag)

Én megbüntetném a füttyögő, idő előtt távozó nézőket is...

(#135048) .LnB


.LnB
(félisten)
LOGOUT blog

Na, jó futam volt. Arra, hogy végre tudjam, nem kell idén nagyon rákészülni a versenyekre, nem kell őket feltétlenül élőben nézni. Pedig én Hamilton drukker vagyok. Eddig minden futamot néztem élőbe, és vártam ezt is. De már előtte is azon gondolkodtam, hogy ez lesz a vízválasztó, ha itt is simán nyer, akkor nem kell szerintem idén izgulni, nem kell nézni a futamokat, lehet rájuk családi programot tervezni inkább.

Homo Ludens

(#135049) BMW001 válasza golfvariant (#135047) üzenetére


BMW001
(nagyúr)

Igen, a buntetes merteke pedig azon tul, hogy a verseny vegeig ott kell maradniuk, es tapsolni a podiumosoknak, a verseny utan a kivetitokon ujra vegig kell nezni mindegyiknek ezt a borzadajt felvetelrol. ;]

Nem tudom emlekeztek e meg arra, amikor a szurkolok a levezeto kor utan betodultak a palyara, es mindenki rohant dijatadora. No, ilyen mar nincsen, tan csak Monzaban lattam.

mod: Persze hogy nem. Toto megmondta, hogy barmikor a levegoben volt, hogy megall az auto(de csak azert, mert annyira le volt tekerve :DDD ), es a gumikkal is a hataron tancolt, hisz azok is a felrobbanas hataran voltak. Ezert tudott a vegen olyan 'gyenge' idot futni, amivel eppen csak lemaradt a +1 pontrol. ;]

[ Szerkesztve ]

Elado lesz a 9900K -m. Ez a mondat vajon hirdetesnek minosul?

(#135050) golfvariant válasza .LnB (#135048) üzenetére


golfvariant
(tag)

Pedig a mostani futam se volt neki sima győzelem (nyilatkozata szerint)

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.