Hirdetés

2020. január 24., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#109102) KraX válasza Mortein (#109087) üzenetére


KraX
(senior tag)

De kozel sem olyan mertekben mint a Mercedesnek, Helmut Marko azt nyilatkozta, hogy "kezelheto" mertekben koptak a gumijaik, a Ferrarinal pedig Vettel mondott hasonlot, ott van a cikkben.

En "sirankoztam" mar amikor elojott a tema, hogy modositott gumikat fognak hasznalni, de ez nem sokat segit a Ferrarinak es a Redbullnak, belatom. :)

Ha ezek utan a Mercedes a tobbi nem modositott gumis palyan is hozza ezt, akkor meg kell hajolni elottuk, mast nem nagyon lehet tenni.

Csapoati
#109088
Igen, ez mar politika. Lehet, hogy hulyeseg volt.

Azert megmondom oszinten, en nem feltem Toto Wolffot sem ebben a politikai sakkjatszmaban (mert arrol is szol az F1 mint mindig).

[ Szerkesztve ]

I know kung fu!

(#109103) guftabi96


guftabi96
(addikt)

#KeepFightingMichael | #JB17 Automobilista 2 Topik: prohardver.hu/tema/automobilista_2/

(#109104) arn válasza b-type (#109101) üzenetére


arn
(nagyúr)

Jo, csak itt sose abszolut sebessegrol beszelunk, hanem az egymashoz valo viszonyrol. Es a csapatokat nem egyforman erintette a valtozas. Szoval lehet jobban holyagosott volna, csak akkor lehet mindenki ketszer jon cserelni pl

Amugy a csapatok jo ideje nem szidhatjak a gumikat.

[ Szerkesztve ]

https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

(#109105) KraX válasza b-type (#109101) üzenetére


KraX
(senior tag)

En hiszek Vettelnek. Ha ez a Ferrari (egyaltalan nem jellemzo) hibaja volt az meg rosszabb. Kanadaban talan majd kapunk ra magyarazatot.

Azt eszrevettetek, hogy gyakorlatilag Vettel a Ferrari szocsove? Masok alig alig nyilatkoznak a vorosoknel mint arra utaltam korabban. Csondben dolgoznak es ez igy jo. :)

I know kung fu!

(#109106) b-type válasza arn (#109104) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Csak felesleges hülyézni, mindenki abból a tálból meríti az infókat, de ki így, ki úgy gondolja.

Sok lehetőség létezik, akár az is hogy 80% eső előrejelzésénél a Ferrari (vagy más csapat), rákészül, elképzelhető? elképzelhető.
Ahogy a ti teóriátok is elképzelhető, csak a hülyézés volt szükségtelen.

A 'mi lett volna ha', meg sok mindent takarhat, lehet hogy a mindenki kétszer cserél, előfordulhat hogy a Ferrari háromszor...sok mindet takar a -mi lett volna ha..-
Mindenesetre Vettel korrekt volt, nem hagyta lebegni az ügyet.

Boldog új évet!

(#109107) b-type


b-type
(nagyúr)

Gumi a teszten:

[ Szerkesztve ]

Boldog új évet!

(#109108) ricsi8800gt


ricsi8800gt
(addikt)

Hmm érdekes

Opel Astra H Caravan 2007 Z16XER,Yamaha Yz450f 2007

(#109109) EmberXY válasza b-type (#109101) üzenetére


EmberXY
(addikt)

Ha hinni lehet a fórumnak, akkor így nézett ki a régi gumi a tesztelés után. (Facebookon láttam a képet egy posztban, forrást kerestem hozzá, ezt találtam.)

Szerk.: Na pont be is raktad a képet amit én is láttam... :D

[ Szerkesztve ]

Up the Irons!

(#109110) gbors válasza guftabi96 (#109103) üzenetére


gbors
(nagyúr)

... és ha a HS extrán hólyagosodni fog, akkor ki mihez kezd? ;]

"We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold."

(#109111) Don.Corleone válasza b-type (#109101) üzenetére


Don.Corleone
(aktív tag)

a helyzeten az, hogy ki mit nyilatkozik, semmit sem változtat. Én spec az egész pirellit páros lábbal kirúgnám, hogy nem képesek egy normális abroncsot legyártani. Már önmagában a helyzet, hogy újraaszfaltozás után ezért változtatni kell a keverékeken... a merci pedig gondolom tök véletlenül lubickolt ezeken az új gumikon, mindenki más meg azt sem tudta mit tegyen fel. Vicc volt minden szempontból, de személy szerint kiábrándító, hogy a király kategóriában évek óta gumiprobléma van.

(#109105) KraX - Kimi is néha elmond egy bwoah-t. :DDD vagy a mondat amit bármikor ellőhetsz "még nem ott tartunk ahol lenni szeretnénk, dolgozunk keményen." ezt egy gyenge futam után simán, de győzelemnél is el lehet lőni. :D

[ Szerkesztve ]

(#109112) b-type válasza EmberXY (#109109) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Igen, tesztelték az összes gumit, a közepest is, meg a szuperlágyat, és mindegyik sz@r volt, de ettől függetlenül el lett cseszve a gumi, mert a Q3-ban a legpuhább keveréken kell indulni a pole-ra.
Valszeg egyre rosszabb minél puhább a gumi

Boldog új évet!

(#109113) KraX válasza b-type (#109112) üzenetére


KraX
(senior tag)

Mondjuk a Mercedes azzal is indult a pole-ra es nekik be is vallt.

#109111
Vettel is tud dezinformalni, ezt lattuk mar konkretan futamon is ahol a radioban mast mondott ami a valosag volt, hogy megtevessze a rivalisokat. Ez a politikai sakkjatszma mehet nagyban is, de en hiszek neki, aztan majd meglatjuk,.

[ Szerkesztve ]

I know kung fu!

(#109114) EmberXY válasza b-type (#109112) üzenetére


EmberXY
(addikt)

Igen, de a lényeg talán az, hogy a változtatások nélküli gumi nézett így ki, vagyis tényleg gond lehetett volna vele a futamon. A végén még kiderül, hogy tényleg jól döntött a Pirelli.

Up the Irons!

(#109115) Csapoati válasza EmberXY (#109114) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Csóri Pirelli: ha változtatnak, az a baj, ha nem változtatnak és hólyagosodás lép fel az a baj, ha túl hamar kopik a gumi, az a baj, ha túl lassan kopik, az is baj.

Egyébként könnyen lehet, hogy Vettel teljes mértékben az igazságot mondta és a Ferrarinak nem feküdt az újraaszfaltozott pálya. A Pirelli amúgy is azt mondta, hogy a futófelület vékonyítása nem befolyásolja a tartósságot magában, szóval az autó konstrukciójában kell keresni a hibát ezek szerint. Aztán ha ez csak a 3 újraaszfaltozott pályán jön elő, az még nem olyan nagy gond, továbbra is 16 futam van még vissza.

[ Szerkesztve ]

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#109116) b-type válasza EmberXY (#109114) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Így hogy összehasonlítható volt a két változat, így jól döntött. ..valszeg botrány lett volna a futam után.
De egy q3-nak akkor sem ilyen keveréken kell lezajlania :)

Boldog új évet!

(#109117) KraX válasza b-type (#109116) üzenetére


KraX
(senior tag)

"valszeg botrány lett volna a futam után."

Azert meg nem vagyok teljesen meggyozve az az igazsag. Meglatjuk a kovetkezoekben, hogy mi hogy alakul.

I know kung fu!

(#109118) EmberXY válasza Csapoati (#109115) üzenetére


EmberXY
(addikt)

Én is hasonlóképpen látom, nem osztom a összeesküvés-elméletet, miszerint kifejezetten a Mercit akarta volna segíteni a gumi vékonyítás...
Ugyebár az elmélet "motorja" az volt, ha jól értelmeztem, hogy a hólyagosodással #csakamerci küzdött, senki más, és mostmár az se, de így megint előnybe kerül, mert a Ferrari a #régigumiravanbeállítva és #nehogymár...
Erre most kiderül, hogy a régi gumi a Ferrarin is szarul működött volna, kvázi megállni látszik a biztonsági okokra való hivatkozás a változtatással kapcsolatban.
Arra még kíváncsi lennék, hogy más csapatok is teszteltek-e a régi gumin, vagy egyáltalán az ide szánt új gumik csak a futamra készültek vagy a tesztre is?

Up the Irons!

(#109119) KraX válasza EmberXY (#109118) üzenetére


KraX
(senior tag)

Ezt mar akkor is mondtuk, de azert ne felejtsuk mar el mit mond a "masik oldal" volt eros degradalodas, nem irta senki, hogy nem, de az McLaren, a Redbulltol Marko, es a Ferraritol Vettel is azt mondta ezt megelozo cikkekben, hogy nem volt kezelhetetlen es a Mercedest erintette a legjobban! Ezt ne felejtsuk el pls.

I know kung fu!

(#109120) arn válasza Csapoati (#109115) üzenetére


arn
(nagyúr)

Erzekeny szerkezetek, ha megbontjak vhol a rendszert, vmerre dolni fog. Nekem nem az a gondom, hogy valtoztattak, hanem hogy igy teszteles nelkul ev kozepen... felkeszultek vmire, es mast kapnak. azt meg mar senki se mossa le a mercirol, hogy nincs hozza kozuk, akar csak haszonelvezoi voltak akar nem. Ez igy egyelore nagyon a mercedes iranyaba tolodott el, akkor azt fogom mondani, hogy tevedtem, ha minden palyan hasonlo aranyokat latunk ezutan.

Illetve megemlitenek par gumival kapcsolatos masik dolgot is: a mercedes nem is tesztelt lagyabb gumikat meg tavasszal itt, ami “kisse” fura, plane, hogy naluk holyagosodott elsosorban. Erre jeleznek a pirellinek, hogy veszelyes a gumik hasznalata, a tobbi csapat mar akkor agalt ellene, hogy nekik semmi problemajuk, oldja meg a merci a holyagosodasi problemait. Merci x versenyig kinlodik, erre az elso cserenel hirtelen megtaltosodnak, a tobbiek visszaesnek, a kemenyebb gumikon jobb idot futnak, mint a lagyon, kiveve a mercit. Kicsit tul sok a veletlen egybeeses. Most vagy veletlenul trafalt bele vmibe a mercedes, vagy tudnak vmit a gumikrol, amit a tobbiek nem.

A mercis pirellis tesztelesnel volt hasonlo x eve... kinlodas, teszt, aztan hirtelen minden klappol.

[ Szerkesztve ]

https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

(#109121) b-type válasza KraX (#109117) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Ez teljesen mindegy, mármint hogy mennyire győz meg, az autót a versenyző vezeti, az aki vélt hátrányba került, összehasonlíthatta a két változatot, és közölte hogy jó döntés volt a Pirelli-től a változtatás.
Mi lenne ennél meggyőzőbb? Semmi, pláne semmi egy néző rálátásából, lehetőségéről.
Ő ott van.

[ Szerkesztve ]

Boldog új évet!

(#109122) BenHans válasza b-type (#109101) üzenetére


BenHans
(addikt)

Nem. Ezután én megemelem a kalapom előtte, hogy volt benne annyi, hogy tiszta vizet öntsön a pohárba a feltételezések után. :R

Eddig nem szólaltam meg, mert minden jóhiszeműségem ellenére, láttam rációt abban, hogy tényleg a Mercedes problémái sarkallták a Pirellit a változtatásra, ami egyben a Ferrarit rosszul érintette, azaz legalább olyan mértékben negatívan, mint amennyire az ellenfelet pozitívan. Bár ugye a Pirelli a hírek szerint Mercedes panasz nélkül is kérvényezte volna biztonsági okokból hogy változtathasson a gumikon, mindamellett, hogy a többi csapat sem volt maradéktalanul elégedett az abroncsokkal.

Látva a már nem is hólyagos, hanem egyenesen rongyos régi felépítésű gumit, és olvasva Vettel nyilatkozatát, számomra egyértelműen az jött le, hogy szükségszerű volt a változtatás. Úgy fest ezen a hétvégén a Ferrari számolt el valamit, talán a hűvösebb verseny, talán az esőre számítottak, talán csak nem úgy működött itt az autó ahogy várták, és emellett a kis küszködés mellett a Mercedes a fejlesztéssel is talált minimális előnyt. Emellett nem vitatom, előfordulhat, hogy a Mercedes könnyebben alkalmazkodott a megváltozott abroncsokhoz, az új aszfalt és az időjárás adta körülményekhez.
Tehát a szerkezeti változtatás is benne lehet a jobb gumikezelésben, de semmiképp sem olyan mértékben mint azt sokan előre kb tényként állították. Innen nézve, hogy mindez szükségszerű volt, már áll az is, hogy ez mindenkinek egyformán volt adott, csak az alkalmazkodás lehet kérdés...

Ezt így el lehet engedni, kár ebbe kapaszkodni. Én kb köztudott, hogy szeretem az olaszokat, felháborítónak tartanék egy szándékos kicseszést, ahogy azért is kiállok, hogy ne a jobbat rontsák, hanem a rosszabbat fejlesszék. De őszintén szólva a Mercedes uralomban a sportérdek a legkevésbé sem kívánja meg az ezüst autók segítését.
Most a Ferrari gyanús ERS-akku, extra olaj és tükör=aero elem történetből sem azt várom, hogy egyből büntessenek (semmi esetre sem szabad, mivel nem volt egyértelmű a dolog) stb, hanem tisztázzák, hogy szabályos-e a szabályok kiskapuinak ilyen formában való kijátszása vagy sem és így vagy mindenki számára legyenek világosak a lehetőségek vagy zárják be a kiskaput.

Szerintem annyi lesz a vége, hogy a Mercedes magára talált, valamin kicsit javítottak míg a Ferrarinál csak kilengés volt ez a hétvége és századokért fognak kaparni egymás ellen.

"...gialla come er sole, rossa come er core mio..." "La forza del branco è il lupo la forza del lupo è il branco" "Still I Rise"

(#109123) Mortein válasza arn (#109120) üzenetére


Mortein
(tag)

Úgy látszik neked mondhat bárki bármit csak azt fújod mint előtte...

(#109124) arn válasza BenHans (#109122) üzenetére


arn
(nagyúr)

Az olajszigoritason a mercedes bukta a legtobbet, szerintem ok trukkoztek, nem a ferrari taltosodott meg, hanem eltolodtak az aranyok.

https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

(#109125) KraX válasza b-type (#109121) üzenetére


KraX
(senior tag)

Ezt en ertem es elfogadom, de Vettel is tudja keverni a politika kartyait, ezt hallhattuk mar konkretan futamon is, amikor szoges ellentetet mondta annak ami valoban a helyzet volt az autoban csak, hogy ott es akkor megtevessze az rivalisokat. Nem mondom, hogy most ez van, de van egy ilyen jelenseg is, amit erdemes latni. Az F1-nek van egy eros politikai vetulete is, nem csak sport es szorakoztatas.

Azt is latni kell, hogy a Mercedes "hivei" kapva kapnak az alkalmon most amit Vettel mond: lam lam, hisz Vettel a Ferraris pilotai is igazolja a mi igazsagunkat es ha o mondja az maga az igazsag. Elfogadom, de azt mondom, hogy el tudom kepzelni, hogy nem ez a teljes kep.

[ Szerkesztve ]

I know kung fu!

(#109126) arn válasza Mortein (#109123) üzenetére


arn
(nagyúr)

Nyilvanvalo, hogy a ferrari hibazott, de miert nem lehetett ezt a gumimodositast egy tesztelessel egybekotni? Igy olyan, mintha dobtal volna egy kockat, aztan megnezed, hogy melyik auto hogy regalja le az ismeretlen komponenst. En nem azt firtatom, hogy jobb e az uj gumi, hanem azt, hogy melyik csapat hogyan erintett ebben - miert epp a mercedest erintette legelonyosebben, es miert nem a tobbi csapatot?

https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

(#109127) velizare válasza b-type (#109107) üzenetére


velizare
(veterán)

oké, engem meggyőztek. a kérdésem csak az, hogy miért volt ez a verseny ilyen, és az előzőek meg nem. mármint új az aszfalt itt, meg minden, viszont télen is új volt, és akkor nem láttunk ennyire széthasznált gumikat.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#109128) b-type válasza KraX (#109125) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Nem probléma, feltételezheted hogy Vettel politikából mást mondott mint ami szerinted az igazság, csak itt már meg sem kérdezem hogy mi a logikája, mert arra valszeg egy következő elmélet lenne a válasz. :)
Kipróbált, elmondta, ennyi. Jól tette a képek alapján úgy is megkérdezték volna, vagy a Pirelli hozzá le az infót, hiszen látják.

Boldog új évet!

(#109129) Popes válasza b-type (#109101) üzenetére


Popes
(őstag)

Vagy rájött hogy nem lesz a Ferrarival VB és a Mercedes ülésre pályázik? :U ;]

Deus ex machina

(#109130) Malibutomi


Malibutomi
(nagyúr)

Szemet merci mar Vettelt is lefizettek nem csak a Pirelli-t meg a FIA-t

Vettel belátta: Igaza volt a Pirellinek a gumiváltoztatással

(#109131) KraX válasza b-type (#109128) üzenetére


KraX
(senior tag)

Neked ugyanezen logika menten mukodik az amit mondasz, mert figyelmen kivul hagyod egyetlen vezenyszora az osszes elozmenyt amit eddig egy rahedli ember lenyilatkozott. Egyetlen egy mostani nyilatkozat alapjan, hisz o ul az autoban _csak_ o tudhatja es minden mas velemenyt felulir a mostani mondata.

Maskepp megfogalmazva Vettel megmondta a frankot es mindenki mas hazudott eddig (McLaren, Redbull es o maga is).

En el tudom fogadni amit Vettel mond, de igen hosszu ideje nezem az F1-et, hogy lassam az arnyoldalait is es ne higgyek el mindent elsore amit kiraknak a kirakatba.

[ Szerkesztve ]

I know kung fu!

(#109132) b-type válasza velizare (#109127) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Jó kérdés, valszeg az időjárás, és nem volt ekkora a tempó.

Boldog új évet!

(#109133) b-type válasza KraX (#109131) üzenetére


b-type
(nagyúr)

?
A különbség: összehasonlíthatta.
(naalszom) :)

Boldog új évet!

(#109134) KraX válasza b-type (#109133) üzenetére


KraX
(senior tag)

Es ez az egyetemes igazsag. Vettel osszehasonlitotta (mast nem mondhat, vagy arnyalhatja a mondadojat). Az osszes eddigi nyilatkozat felulirodott, mert osszehasonlitotta. En az elozmenyek es a mostani nyilatkozat kozott erzem, hogy vhol ott huzodhat meg az igazsag ebben az ugyben. A Mercedes hivoknek persze, hogy kedvez ez az allitas amit ma mondott, ezert keszseggel hivatkoznak ra, mert abbol a szurkoloi szemszogbol ez a kenyelmes. Mindettol fuggetlenul lehet, hogy igy van, de arra akarok utalni, hogy egyaltalan nem biztos, hogy azert mert A mond valamit, az attol 100%-ig ugy is van (vagy annak az ellenkezoje) es ehez nem kell gonosz osszeeskuvest latni mindenhol, nezzetek meg mirol szol a politika (ami F1-ben is kozrejatszik).

Jo pihit :)

[ Szerkesztve ]

I know kung fu!

(#109135) Csapoati válasza KraX (#109131) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Na de most akkor ha panaszkodik Vettel, akkor hinnünk kell neki, ha meg beismer valamit, akkor nem? Azért ez így érdekes lesz. :) A Pirellinek akkor miért nem hisszük el, hogy nem akarták helyzetbe hozni a Mercit, hanem tényleg a biztonságot nézték?

[ Szerkesztve ]

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#109136) b-type válasza KraX (#109134) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Igen, abszolút mértékben, az összes eddigi, az összes eddigi nyilatkozat felülíródott.
Két hónappal ezelőtt, az akkori körülmények között egy másodperccel lassabb tempóban születtek eredmények, azokra alapultak a kifogások.
A Pirelli mit csinált? ..jóoké, ha kéritek megkapjátok a gumit, nézzétek meg. Vettel megnézte és megkövette a Pirelli-t, belátta hogy jogos volt a módosítás.
Nem veszem el tőle a korrekt jelzőt, mert az volt,...de ha nem nyilatkozza le, akkor a Pirelli megteszi, nyilvánosságra hozza hogy odaadta a Ferrari-nak a módosítás nélküli gumikat, és a Ferrari milyen etapot futott, milyen tempóban, és milyen volt a gumija mikor visszatért...és akkor majd az újságírók megkérdezik amit ilyenkor meg kell.
Tehát igen, felülíródott, a legteljesebb mértékben.
A többi részéhez, mivel én nem vagyok 'Mercedes hívő' nem tudom mennyire kényelmes annak. Én azt látom, hogy felállítottál egy elméletet, hozzáigazítottad egy másik elmélettel a Ferrari reakcióját, illetve pontosabban annak hiányát.
Majd most lehazugozod Vettel-t, mert ez az.
Mindezt pusztán azért mert nem illettek az elméletedbe. Nem tudom milyen politika lenne Vettel nyilatkozatai mögött, hiszen Vettel rezgette a harasztot, aztán elismerte hogy nem volt igaza. Nem tudom mi lenne ebben politikailag értelmezhető.
Pláne annak fényében, hogy a Pirelli úgy is nyilvánosságra hozta volna, hiszen erről is szól egy ilyen összehasonlító teszt. ..és akkor úgy is kiderül.
Szal én spec. ezt már rég elengedtem volna, ilyen messzire nem mennék. A Ferrari-nál nem hülyék ülnek, és pláne nem nyuszik..talán megpróbáltak valamit és nem jött be, talán más oka volt.
Monaco-ban valszeg erősebbek lesznek mint a Mercedes, ott a Red Bull lesz a referencia...valószínűleg(!).

[ Szerkesztve ]

Boldog új évet!

(#109137) EmberXY válasza b-type (#109136) üzenetére


EmberXY
(addikt)

Kiváltképp, hogy képeken is látszott a gumi állapota, és egyébként is nehéz lett volna azt letagadni. (bár azt nem tudjuk, hogy hány kört ment rajta a teszten, de kétlem, hogy mind a 136 körét ugyanazzal a gumival tette meg, és amiatt nézett az úgy ki, ahogy.)

Up the Irons!

(#109138) KraX válasza Csapoati (#109135) üzenetére


KraX
(senior tag)

Nem ezt mondtam. Azt mondtam, hogy eddig a pontig tobben is felszolaltak akik nem, hogy nem osztottak a Mercedes - Pirelli tengely velemenyet, hanem eppenseggel ellentmondtak neki. Most jott egy velemeny Vetteltol aki azt mondta amit. Ennek hatasara minden eddig velemeny (ami nem csak a Ferrari es Vettel) az nem szamit. Ezzel vitatkozok. Kivancsi lennek a tobbi velemenyre is ( Redbull, McLaren stb) akik egyaltalan megszolaltak ebben az ugyben. Ugye, Mercedes motoros csapat nem (kiveve a Mercedest) csak Renault motoros csapat szolalt meg egyaltalan es a Ferrari, legalabbis amirol en olvastam, pedig velemenye szerintem mindenkinek van ebben a kerdesben.

Attila, megegyszer leirom, nem hiszem, hogy a Pirelli a Mercedest akarta implicit segiteni, de a valtozas altal explicit segitette. Ennyit allitottam korabban is a gumikerdes ezen dimenziojarol.

[ Szerkesztve ]

I know kung fu!

(#109139) KraX válasza b-type (#109136) üzenetére


KraX
(senior tag)

Nem vagy Mercedes “hivo” de legalabbis ugy viselkedsz, nyilvan Hamilton kapcsan, ilyen szempontbol teljesen ertheto, hogy miert veded ezt az allaspontot. A tobbire majd kesobb most dolog van.

#109137
Semmit nem tudunk pontosan, melyik gumival hany kort ment stb. Kep alapjan megy a kiertekeles. Erdekes az is, hogy a bal elso nyirodott el a futamon itt pedig a hatso latszik nagyon elhasznaltnak. Milyen beallitasokkal ment a Ferrari egyik illetve masik gumin? Vagy ugyanazt a beallitast alkalmaztak az eltero gumikhoz?

[ Szerkesztve ]

I know kung fu!

(#109140) szilva01


szilva01
(őstag)

Hagyjátok má', nyilvánvalóan a merga olyan ajánlatot tett a pirellinek, hogy azok rávegyék Vettelt egy ilyen nyilatkozatra, amit nem tudtak nem elfogadni. A ferrarinak meg dobtak valami kamukeveréket a tesztre.

[ Szerkesztve ]

(#109141) cyberkind válasza szilva01 (#109140) üzenetére


cyberkind
(nagyúr)

:K

"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

(#109142) b-type válasza KraX (#109139) üzenetére


b-type
(nagyúr)

én jól viselkedek köszönöm szépen :D
Egyszerűen nem osztom az elméletedet, főleg mert több épül egymásra, ahogy írtam régebben is, léteznek egyszerűbb magyarázatok.
..és nem tudom mit kell védeni ezen az állásponton, Vettel megmondta mi van, ahhoz kell a bátorság hogy ezt megtámadd. Nekem eszem ágában nincs, nincs rá semmi alapom, nem voltam ott, nem vezettem, nem éreztem, nem vagyok résztvevője, csak nézője az eseményeknek, amúgy sem kényelmes helyzet ez most Vettel-nek, mert odaszúrt és most visszakozott...akár a Mercedes is f@szán bekóstolhatná, hogy na most mizu?..de remélhetőleg, és feltétezhetően ennél okosabbak vagy mi kell ehhez.
Szal én nem védem, szerintem nem kell védeni. ..és nem vagyok Mercedes hívő, bszki :D nem szeretem a Mercedes-t nem egyszer leírtam már, sőt.
..és ha már itt tartunk Hamilton-t sem 'szeretem'...semmit nem érek vele ha nem versenyez, mert a versenyzését szeretem, ahogy tud vezetni, és amilyen habitusban versenyez...ha mindezeket nem csinálja, akkor mi a tkömért kedveljem? nem vagyok az az igazi rajongó típus.
Hamilton-t hajtani kell, nem nyugiban bajnokságokat nyeretni vele, olyas valaki kell mellé aki spanolja, egyértelműen Alonso,..vagy Vettel, második lépcsőben Ricciardo, Verstappen..mindenképpen olyan házon belüli ellenfél akiről a fél világ tudja hogy qva jó.
Mert egyébként mi húzná fel? csak veszthet rajta, versenyezni...igazán versenyezni meg nem engedik mert a csapat,... A CSAPAT ugye..te meg csak egy alkalmazott vagy ugye, igaz 60millió dolláros (ha igazak a hírek), de alkalmazott.
Na,...szal én nem kedvelem a Mercedes-t, egyáltalán nem.

[ Szerkesztve ]

Boldog új évet!

(#109143) Csapoati válasza KraX (#109138) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Az viszont, hogy a biztonság érdekében változattak és ez most pont a Mercedesnek jött jól (talán, majd a többi pálya segít ezt eldönteni), már nem minősíthető csípőből genya dolognak szerintem. A bajnokság szempontjából befolyásoló tényező lehet valamilyen szinten, ez tény, de azért a vizes lepedőt tartsuk meg magunknak. :D

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#109144) Ciccuka


Ciccuka
(addikt)


Szokatlan helyre helyezett lámpákat próbál ki a teszten a Mercedes

Zajlik az első szezon közbeni teszt Barcelonában, délelőtt pedig a legtöbb szem a Mercedesre szegeződött. A csapat hátsó szárnyra szerelt lámpákat próbált ki, melyek rossz láthatósági viszonyok közt, esős versenyeken juthatnak szerephez: a hagyományos figyelmeztető fények a diffúzor felett találhatók.

🏎️ 🏁

(#109145) AMD Power válasza Ciccuka (#109144) üzenetére


AMD Power
(titán)

Teljesen jo az otlet.

Xbox One X White Special + Samsung UE55NU7023KXXH 4K UHD LED + Samsung M450 2.1.

(#109146) Incubus válasza AMD Power (#109145) üzenetére


Incubus
(tag)

lassan irányváltónak is lehet használni crash elkerülés miatt

(#109147) Csapoati válasza Ciccuka (#109144) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Felmerül a kérdés, hogy ezt mi értelme van napos időben tesztelni? :D

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#109148) twi452 válasza Incubus (#109146) üzenetére


twi452
(senior tag)

Verstappen belső kamerás felvételén majd szépen lehet látni ahogy ide oda püföli az indexkart :D

(#109149) Stard72


Stard72
(tag)

ez se rossz

[link]

(#109150) kukinyo válasza Stard72 (#109149) üzenetére


kukinyo
(addikt)

Legjobb védekezés a támadás. Láthatólag nagyon igyekeznek elterelni a témát a hirtelen feltámadásukról.

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.