Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Öregszem
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
Aktív témák
-
TESCO-Zsömle
félisten
Vég(r)e...
Monti nagyon bratyizott lonziékkal.
Már csak 6 hét...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
-
TESCO-Zsömle
félisten
-
TESCO-Zsömle
félisten
-
TESCO-Zsömle
félisten
Én is kérném, azt a linket, ha van.
Előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Motion_Blur #23130 üzenetére
A kamera nem csak abba a kis pörölybe van? A csövekből én arra tippelek, hogy a torony az vmilyen mérőeszköz.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Motion_Blur #23167 üzenetére
Ha jól sejtem ennek az a lényege, hogy ők befújnak meleget a kocsi alá, ott az lehűl és a negatív hőtágulás okán fejt ki plusz erőket. Ha csak az áramló gázok sebessége lenne a lényeg, mint a RedBull-nál, akkor közvetlenebb módon, befele fújnák, és nem csak úgy 'elé'.
Amúgy nem tudom, az elmúlt néhány évben mikor láttam futam kezdés előtt ennyi (féle) újítást.
Tavaj volt az F-csatorna, meg a RB-féle fújt diffúzor és kb ennyi. A többi a sokfedeles diffúzorról szólt.
Most itt az előre vezetett kipufogó, a legkisebb sebváltó, és a McLaren még be sem mutatkozott.
A Renault-n csak mosolyogtunk, mikor lenyilatkozták, hogy az autójuk nagyon innovatív lesz, és olyat mutatnak, amit még nem láttunk.
A McLaren-től ezt kb el is várjuk, szóval...Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Oliverda #23304 üzenetére
Amúgy miből van a korlát vagy Skoda, hogy úgy ment át az előbbi az utóbbin mint kés a vajon?
Horganyzott vas, profilra hajtva. Ennél nagyobb autókat is meg kell tudnia fogni, szóval erős a cucc, de a lényeg inkább az, hogy hajlik, tekeredik, enged, és ezzel fékez.
A probléma akkor van, ha hosszába kapod el. Akkor olyan, mint egy nyárs.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Motion_Blur #23352 üzenetére
Hát, ahogy nézem az opusokat, bármi lehet.
F1 opus van 20.000 fontért is...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Nowhereman #23375 üzenetére
Az meg külön tuti lenne, ha Lonzi és Webbo se térne vissza a borotvához, és végre összejöhetne egy tiszta szakállasokból álló dobogó...
Érdekes perverzióid vannak, de ha ez összejön, növesztek neked én is szakállat.
Am meg véleményem szerint ezt már bárhogy akarják, nem lehet kijavítani. Adott egy autó, amit egy bizonyos pilótára szabtak, fejlesztettek. Ebből más pilóta nem hozza ki a maximumot.
Másfelől én azt remélem, hogy mihamarabb hoznak valakit. Itt most még az se mérvadó, hogy ki mennyire esélyes. Legyen tapasztalt, és tolják bele a kilométereket a teszteken. Akkor lehet valami. Vadidegen autóban senki se tud brillírozni.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Motion_Blur #23398 üzenetére
Val'szeg a diffúzort mérik, de mókásan néz ki.
A 'mielőbbi gyógyulást' pedig kedves.
@23401: Szép gesztus.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
Azt a lehetőséget se szabad feledni, hogy Kubica esetleg nem jön vissza jövőre.
Ez esetben nagyon nem mindegy, ki fejleszti a jövő évi autót. Én olyan pilótát választanék, akinek a legtöbb esélye van a kész autóból kihozni a maximumot, de adott esetben hosszú távon is lehet rá építeni.Ilyen pilóta (szabad) nem sok van, és szerintem Nick nem tartozik közéjük. Talán Hülkenberg. De neki csak akkor érné meg, ha biztosan maradhat. Mondjuk Petrov helyén.
Az lenne szvsz a legjobb. Nico-t be, és ha Kubica vissza tud jönni, akkor Petrov le harmadiknak.Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Motion_Blur #23458 üzenetére
Nekem tetszett.
Remélem összejön a nyolcadik. Az lett volna a szép búcsú 2006-ban is...
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz rocket #23742 üzenetére
Ehhez csak két dolgot fűznék hozzá.
Elsőként azt, hogy Hamilton elsősorban a megbízhatóságra panaszkodik. Amíg a verda bizonytalan, nem lehet kitaposni a szemét.
Másodszor azt, hogy tavaj pont a technikai hibák vették el a tiszta győzelmet a Red Bull-tól. Kezdve a fékhibával, motorelfüstöléssel stb. Ha ezek nincsenek, fej-fej mellett RB1-2 lett volna év végén.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz proof88 #23856 üzenetére
Tisztában vagyunk vele, hogy nagyon nehéz dolgunk lesz, de hiszünk benne, hogy a lényegre törő, hiteles, pontos és gyors tájékoztatás, ami az elmúlt években is legfőbb jellemzőnk volt - és ami oly sok olvasót vonzott -, továbbra is értéket képvisel.
A PC-Guru egykori szerkesztősége is repült, mikor a vogel-burda megvette az újságot. Ők is indítottak egy új lapot PC-Gamer, vagy Gamer néven. Egy év után már sehol se voltak, Guru meg még mindig van...
Tudom, hogy az OffLine média, de akkor is. Az F1hirek.hu népszerűségét nem tudják magukkal vinni.[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz hoffman_ #24013 üzenetére
18 az, nem? És amúgy is Gyulus lesz, nem Palik...
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
Most nézem az első szabad edzést felvételről.
A McLarennek bagyon brutál hangja van motorféknél.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Flashcash #24944 üzenetére
Én is csak erre tudok gondolni. A motort nem foghatják fogyókúrára, mert a motorerő kell, és a puffert se nagyon bolygathatják.
Utóbbival még talán annyit lehet mahinálni, hogy kevésbé ellenállóbbat alkalmaznak. Értem ez alatt, hogy ha csak a rajtnál akarják használni, akkor nem kell "állandó igénybevételre" méretezni. Azért ezeket a cuccokat a többi csapat állandóan tölti-meríti-tölti-meríti, ami nem kis munkát jelent. Ezt pedig a tárolónak is bírnia kell.
De a generátor méretének csökkentése egyértelmű nyereség, több fronton is.
És nem úgy tűnt reggel, hogy olyan nagyon hiányolnák a KERS-t. Bár, ha Webber idejét vesszük mérvadónak, annyira nem is jó a szekér.
Majd holnap elválik. Tavaly is elhozták a Pole-ok zömét, mégse szerepeltek olyan fényesen...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz mrlujoak #25206 üzenetére
Azért azt illik megjegyezni, Massa eléggé tolta (eröltette) neki, és még így is lassabb volt Alonso-nál. A védekezős körei alatt valszeg a gumit is rendesen lezabálta, s miután Gombos elment valszeg visszavett a verdából. Szvsz, ha legálisan előzi meg, akkor is elengedte volna Alonso-t...
Csapatutasítás terén meg Börni bá' véleményét osztom. Ez csapatjáték is, és a pilóták zöme félévig nyílt sisakkal küzdhet.
Ha az 'én csapattársam' számottevően gyorsabb nálam, saját érdekem is, hogy minél előrébb végezzen, mert ezzel (mostmár) sokkal több pontot rabol az 'ellenfeleimtől', mint tőlem.Vagy rosszul látom?
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz #70869248 #25454 üzenetére
A FIA ilyen. Így működik. A motorteljesítményt is simán meg lehetne úgy adni, hogy motorpadon kimérve x lóerő és y newtonméter maximum. Nem kéne köbcentiket, fordulatszámot, dőlésszöget meg isten tudja hány adatot kőbe vésni azért, hogy végül ne legyenek a motorok erősebbek mint x lóerő és y newtonméter.
A rendelkezésre álló üzemanyag-mennyiség fixálásával a fogyasztást is be lehetne lőni. Ennyi...
A KERS se rossz dolog, de szabadabb kezet adhatnának a gyáraknak. Pl hogy a motor KERS-el együtt x lóerőt 'tudhat'. Így a gyártóknak meg volna az a lehetősége, hogy a motorerő kárára hizlalják a KERS-t. Motivációnak meg ott a tény, hogy a villanymotor sokkal nagyobb tartományban képes leadni a nyomatéka közel maximumát, vagy -kis időre- akár a névleges teljesítménye dupláját is.
Ezek mind olyan dolgok, amit én laikusként logikusnak tartok. Nem biztos, hogy tényleg működne is.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz DigitXT #25465 üzenetére
Értelem szerűen ezt a bugyuta idő-limitált "boost"-hülyeséget el kéne felejteni a francba.
Ha tényleg olyat akarnak, ami a közúti verdák hasznára válik, akkor ide is állandó hibrid erőforrás kell.
És ha mindenképp ragaszkodni akarunk az előzés-segítéshez, a +80 lovat meg lehet oldani úgy is, hogy az elektronika engedjen többet a motornak. +1000 RPM, vagy hasonló...
Nem volna nehéz ezt úgy megcsinálni, hogy jó legyen. A probléma szerintem az, hogy a csapatok torkán nehéz nagy változásokat fokozatmentesen lenyomni. Bár elvileg a V8-S4 átmenet sem épp gyaloggalopp, szóval ki tudja...
Kis csapatoknak nem oszt nem szoroz, hogy mit vásárolnak meg melyik gyártótól. Mennek a legolcsóbbra...
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Motion_Blur #25470 üzenetére
Tudtommal a Ferrari-nak már tavaly is volt flexi szárnya, és hozott is a konyhájukra.
Sub-Dungeoneer lvl -57
Aktív témák
Hirdetés
- XBOX SERIES S KONZOL 512GB-os Játékkonzol - Azonnali termékcsere garanciával
- Vegyes filamentek PLA/PETG/ASA
- Legion 5 15ARH7 15.6" FHD IPS Ryzen 5 6600H RTX 3050Ti 16GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- ÁR ALATThinkPad Thunderbolt 3 Dock (40AC) úttörő, 13 portos dokkoló megoldás akár ingyenes szállítás
- Dell Precision 5550 - CORE I7-10850H 2.70 GHZ/32GBb/2TB SSD/
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest