Hirdetés

2024. június 7., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Formula-1 2007 - Archívum V. (téma lezárva)

Hozzászólások

(#1201) AMD Power válasza !Overdose! (#1198) üzenetére


AMD Power
titán

Szerintem annak ,hogy DC belefásult ebbe az egészbe annak biztos sok köze van RD-nek. De természetesen nem mindig másban kell keresni a probléma okát. DC-nek is biztos sok köze van/volt ehhez.

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#1202) fokukac


fokukac
nagyúr

szép dolog a környezetvédelem, de azért ílyen ütemben nevetségessé tenni egy sportágat...

[link]

javaslom, hogy vezessék be, hogy minden f-1-es autóban 1 literes szuperkörnyezetbarát benzinmotor legyen hibrid hajtással, sőt hamarosan bevezethetnék a napelemes elektromotort is...! :D
csak akkor már nem f-1 lenne, hanem hendikepp-bajnokság....
a verseny szelleme nem környezetbarát, ez van.
istenbarmai.

Pleased to meet you - hope you guess my name

(#1203) Oliverda válasza -Mike- (#1182) üzenetére


Oliverda
félisten

Marha jól néz ki ezzel a fekete szárnnyal. :Y Remélem így marad. :))

Az a video nem rossz, MS kicsit gokart feeling. A gumifal meg OMG. Emlékszem hogy 96'-ban Monza-ban az eslő sikánba is raktak két gumibálát a sok átvágás miatt. Damon meg is szívta...

(#1200) AMD Power: mintha már lett volna hárommal feljebb... :U

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#1204) !Overdose!


!Overdose!
őstag

''Turbómotorokat és négykerékhajtást javasol az FIA''

[link]

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#1205) Oliverda válasza !Overdose! (#1204) üzenetére


Oliverda
félisten

A turbó jó lenne, na de hogy V6-os motort javasol, melynek fordulatszámát percenkénti 10 ezerben limitálnák. :Y :W

sőt, felvetette a 2008-ra eltörölt kipörgésgátló engedélyezését is, feltehetően azért, mert ez a közúti autók szempontjából releváns technológia. :W

Az autosport.com egyes forrásai szerint a szövetség az egységes kasztni bevezetéséig is elmenne, - Muhaha...ez nevetséges... :(

Mózli húzzon már a büdös, véres f@szba!!! :(((

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#1206) -Mike-


-Mike-
addikt

4.nap [link]

(#1207) Male válasza fokukac (#1202) üzenetére


Male
nagyúr

Valaki lője már le ezt a hülyét!


Ha szuper környezetbarát versenyt akarok nézni, akkor a napelemes autók versenyét nézném, és nem az F1-et...

(#1208) -Mike- válasza -Mike- (#1206) üzenetére


-Mike-
addikt

első felnin is tárcsa? [link]

(#1209) Motion_Blur válasza Oliverda (#1205) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Ugye azt nem gondolod komolyan, hogy ezt Maxi egy személyben kitalálja és simán be is vezeti? :)

Nagyon komoly lobbik mennek ott, amiről mi nem is tudunk. Maxi bácsi csak egy bábu, mint nálunk Fletó.

[Szerkesztve]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#1210) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

FORMAbontó - Wéber Gáborral és Farkas Péterrel [link]

''A barcelonai Ferrari előny meg egyértelműsítette, amit eddig csak sejthettünk, hogy aerodinamikai szempontból a Ferrarié a leghatékonyabb autó, ami főleg hosszú etapokon érezhető.''

''Monaco valóban nem ígérkezik leányálomnak a Ferrari számára, úgyhogy ez lesz a McLaren - és Lewis - eddigi legjobb lehetősége a győzelemre. Érdekes, hogy míg az 1990-es évek második felében Monaco és Schumacher neve összeforrt, a Ferrari 2002 óta technikailag olyan irányvonalat követett, amely nem igazán tette alkalmassá az autóját a hercegség pályájára.''

Na ezért nem fogunk győzni Monaco-ban :))

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#1211) Peat;) válasza Motion_Blur (#1210) üzenetére


Peat;)
veterán

Maszat másképp nyilatkozott ;] , jó lenne ha nem ferrari-mclaren nyerne, egy ügyes taktikával itt lehet alkotni azért.

(#1212) amdk7


amdk7
aktív tag

[link]

Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)

(#1213) Oliverda válasza Motion_Blur (#1209) üzenetére


Oliverda
félisten

Ugye nem olvastál ilyesmit a hozzászólásomban? Ilyet ugyanis nem írtam. Viszont az szerintem eléggé valószínű, hogy Mózli is odáig van mindenféle remeknek vélt változtatásért. Tehát buzgómócsing, reformátor, ő majd biztonságossá és izgalmassá, de üzletileg is jövedelmezővé teszi a sportot. Persze nyilván ezeket az ötleteket nem ő (vagy nem csak ő) találja ki nagy unalmában.

Ahh..azért ne vonjunk már párhuzamokat a francia illetékességű FIA meg a magyar kormány között mert mentem bepipilek. :))

Ferit meg lőjük át egy másik topikba. ;)

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#1214) Motion_Blur válasza amdk7 (#1212) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Ez is mindenkinek meg tudja mondani a tuti frankót...csak a szája jár, rühellem az ilyeneket.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#1215) amdk7 válasza Motion_Blur (#1214) üzenetére


amdk7
aktív tag

Könnyes szemmel mondom, de ártani már nem nagyon tudna a Honda team-nek. :(

Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)

(#1216) Nowhereman válasza AMD Power (#1201) üzenetére


Nowhereman
őstag

Nekem egyáltalán nem úgy tűnik, hogy Kocka megfásult volna. Szerintem, ha lehetne, még 10 évet lenyomna a porondon. Neki szimplán soha nem volt stabil a teljesítménye - legalább egy évig. Ez van! Gombosból sem lesz emiatt világbajnok. Tavaly jól kezdett, aztán leeresztett a béka segge alá, majd év végén megint megtáltosodott. Idén eddig meg elvan az utolsók közt, míg Birka rendre a középmezőnybe erőszakolja a verdát, a lecsöppenő pontok reményében.
Kocka fog még brillirozni, ha kihullanak az RB3 tejfogai, de Webber lesz majd a nagyobb pontkombájn/feltéve, ha tényleg megbízható lesz az az autó/.

Utánam a kondenzcsik!

(#1217) !Overdose! válasza Nowhereman (#1216) üzenetére


!Overdose!
őstag

Szerintem Button pont stabil teljesítményt nyújtott az előző években!

Az ideit inkább hagyjuk! Majd jövőre, igaz ezt mondjuk évek óta...

[Szerkesztve]

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#1218) !Overdose! válasza !Overdose! (#1204) üzenetére


!Overdose!
őstag

Dehogy a 4WD-t hogy gondolják?

Jó hogy nem földút lesz a célegyenes?! :C

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#1219) Motion_Blur válasza !Overdose! (#1218) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Sikán helyett gázló :))

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#1220) Chili7 válasza Motion_Blur (#1210) üzenetére


Chili7
őstag

Azzal egyet értek velük, hogy mindketten (FA és KR) egyelőre ''idegen test'' a gépezetben, de szerintem 4-5 futam után, már ők lesznek az urak a háznál.

(#1221) Chip válasza Chili7 (#1220) üzenetére


Chip
aktív tag

Ámen

(#1222) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

[link]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#1223) Nowhereman válasza Chili7 (#1220) üzenetére


Nowhereman
őstag

Kiminél valszeg ez lesz a helyzet/főleg, hogy Monacoban jó esélyel nagyon meg fogja mutatni Maszatkának, hogy mi a felállás/, Lonzi pedig szerintem idővel meg még mélyebben fog borulni a kékeresre/lévén Hamilton is idegen test/...

Utánam a kondenzcsik!

(#1224) Majstor


Majstor
senior tag

Jó kis masinát raktak össze idén! :))
[kép]
[kép]
[kép]
Végre valahára, Williams-es korszakot elfeledve, kis döcögés után, összeszette magát a BMW!!! :R

http://www.youtube.com/watch?v=GVA20Wh0TY4&feature=channel

(#1225) !Overdose! válasza Motion_Blur (#1222) üzenetére


!Overdose!
őstag

Hát igen, hajlik az a szárny szépen!

Valószínüleg tényleg az összes csapatnál ez van, mert nagyon nagy a csönd! :C

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#1226) zolynet


zolynet
addikt

Eurosporton: Formula Master Race 1
ha vkit érdekel :)

Life is too short to stay stock!

(#1227) -Mike- válasza zolynet (#1226) üzenetére


-Mike-
addikt

kommentátor: ''2-es voltam matekból de azt hiszem a verseny felénél járunk''
bal felső sarokban: Lap 8/19 ;)))

[Szerkesztve]

(#1228) #70869248 válasza Motion_Blur (#1222) üzenetére


#70869248
törölt tag

Nem lett volna szabad a féktávra engedni, mert ez így ...bár látványos, de nem frankó.
Egy mai F1 verda nagyon merev, de akkor is kirugja magát az óriási lassulásra, látszik még a keréken is.
term. hogy féken előre tevődik a nagy súly, ezért a hátulja tehermentesül.
sztem nem frankó az animáció.

(#1229) Motion_Blur válasza #70869248 (#1228) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Engem nem zavar a dolog (mármint a szárnyelhajlás), csak az, hogy amikor a McLarennél is teljesen egyértelmű, hogy durván hajlik az a bizonyos 2. felső szárny (ide is lett belinkelve video), akkor miért nem visít a fél topik, és az F1-et szerető közönség nagy része, mint annak idején, amikor a Ferrariról kerültek elő hasonló videok? :)

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#1230) Oliverda válasza Motion_Blur (#1229) üzenetére


Oliverda
félisten

Gondolom anno a Ferrari nem csak féktávnál ''hajlott''. Amúgy nyilván a többi csapat sem hülye és nem is vak. Tehát ha ez valami különleges és szokatlan dolog lenne akkor már rég erről szólnának a híradások. A másik hogy mi nem ismerjük pontról-pontra az ide vonatkozó szabályokat, ők viszont igen.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#1231) venember83 válasza Motion_Blur (#1229) üzenetére


venember83
nagyúr

Kulonben azert mert most viszonylag visszaesett a Ferrari-rajongok szama s nem csak Schumi kivalasa miatt, hanem leginkabb a monotonia miatt amit a nemet okozott uralkodasa alatt, szvsz.

Meg most ugye a McLaren a divatcsapat szurkolok kozt, a spanyol plehbojjal s a fiatal ''alulrolfelkuzdommagam'' szinesboru (kulonben tenyleg eszmeletlenul tehetsegesnek s akaraterosnek tunik) pilotaval.

Nem rasszista celzattal irtam, de tenyleg nagyon ''eladhato'' a fiu minden piacon, ezt kar is lenne tagadni.

[Szerkesztve]

(#1232) #70869248 válasza Oliverda (#1230) üzenetére


#70869248
törölt tag

A szabályokról még van fogalmunk..legalábbis el lehet olvasni, de pl. a felfüggesztési pontokól, és azok miértjéről már kevésbé.
Mert pl. a Merga orrkúpon átívelő első szárnyának hajlását lehet mihez viszonyítani..az orrrészhez.
Viszont azt valszeg számolják a csapatok aerodinamikai szakemberei, hogy az a hajlás az valójában szolgálja-e az autó sebességét, mert ok hogy lapúl, de az ki tudja milyen hatással van az orrkúp által hozott légáramra...leeht hogy éppen a légörvénykeltés miatt semmi szerepe nincs, a 'lassú' kanyarokban pedig ahol visszatér, lehet hogy alulkormányozottságot produkál...ami bár sok nem lehet, de mindenképpen figyelembe kell venni..és nem tudni mennyire frankó.
Szal biztos kitalálták a Mergánál hogy hagyja az FIA, de nem feltétlen nagy húzás...illetve nehéz ezt megítélni innen.

(#1233) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Valaki tud arról megbízható adatot, hogy a Ferrari és a McLaren tengelytávolsága között pontosan mekkora a különbség? Eddíg 10cm a max, amit olvastam :))

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#1234) válasza Motion_Blur (#1233) üzenetére



addikt

''Annál is inkább, mert a tengelytáv-beli különbség nem annyira vészes: az F2007-é 3135 mm, az MP4-22-é 3120 mm (ha hinni lehet a kiszivárgott adatoknak, mert a McLaren ezt hivatalosan sohasem közli), márpedig másfél centi nem a világ. Az F2007 csak a 248F1-hez képest lett jelentősen hosszabb.''

[link]

Szerintem Farkas Péter elég megbízható, én legalábbis hiszek neki.

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#1235) Motion_Blur válasza (#1234) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Igen, ezt én is olvastam. Remélem, hogy igaz ez a feltételezés :U

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#1236) válasza Motion_Blur (#1235) üzenetére



addikt

Szvsz, tökmindegy mert nem ezen fog múlni.

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#1237) Nowhereman válasza Motion_Blur (#1229) üzenetére


Nowhereman
őstag

Akkor én csak egyetlen visításra emléxem. Talád ki kiére! A topik ugyan illyen egyszerűséggel kezelte, csak te nem...

Utánam a kondenzcsik!

(#1238) Motion_Blur válasza (#1236) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Hanem?

Egyébként én Hamiltont tartom a legesélyesebbenk :R

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#1239) !Overdose! válasza Motion_Blur (#1238) üzenetére


!Overdose!
őstag

Jelen körülmények között én is! :R

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#1240) hossszú válasza Motion_Blur (#1238) üzenetére


hossszú
őstag

Vigyázni kell a sráccal az biztos. :)
Tavaly a GP2-ben is iskolázta a mezőnyt, ha az F1-ben is tudja folytatni akkor néhány embernek okoz álmatlan éjszakát.

„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin

(#1241) Oliverda válasza hossszú (#1240) üzenetére


Oliverda
félisten

Eddig úgy fest hogy ez leginkább csak az autón fog múlni.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#1242) !Overdose! válasza Oliverda (#1241) üzenetére


!Overdose!
őstag

Igen! Hihetetlen, hogy mennyire higgadt és profi! Néhány csúnya elfékezéstől eltekintve!

Én csak azon csodálkozom, hogy miért versenyeznek még mindig olyan emberek az F1-ben, mint pl. Ralf Schumacher, amikor a GP2 tele van ifjú tehetségekkel!

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#1243) hossszú válasza !Overdose! (#1242) üzenetére


hossszú
őstag

Ralf Schumacherrel ne is idegesits, szörnyű amit művel és mindezért mennyi pénzt kap.

„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin

(#1244) -Mike- válasza hossszú (#1243) üzenetére


-Mike-
addikt

[kép]

(#1245) Motion_Blur válasza !Overdose! (#1242) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Mert reklámértéke van. Ezért mehet Rosberg, és fog a kispiké, meg a kissenna is. Lehet, hogy nem lesznek annyira jók, mint pl. Hamilton, de a nevük miatt akkor is dollármilliókat hoznak egy csapathoz.

de ez már lerágott csont szvsz

[Szerkesztve]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#1246) Oliverda válasza Motion_Blur (#1245) üzenetére


Oliverda
félisten

Rosberg szerintem elég szépen megy ha az autója is úgy akarja. Volt 1-2 bakija tavaly, de az szerintem belefért. Piquet meg Senna még odébb van, de remélem hogy elfoglalják Ralf és Fisico helyeiket. Inkább mint ők...

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#1247) Chili7 válasza Motion_Blur (#1245) üzenetére


Chili7
őstag

Villeneuve is ezt játszotta néhány évig eredmény nélkül, miközben kétkézzel tömködték a zsebét. :(

(#1248) madster válasza -Mike- (#1244) üzenetére


madster
tag

nem látom a 18 as karikát :))

(#1249) -Mike-


-Mike-
addikt

Maserati.spyder.Schumacher.test.drive[link]
[link]

(#1250) -Mike-


-Mike-
addikt

F1 Chasing The Dream *McLaren Mercedes* [link]
F1 Chasing The Dream *McLaren Mercedes* Part2 [link]

ezekben benne van minden, ajánlom mindenkinek!

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Formula-1 2007 - Archívum V. (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.