Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Far Cry 4

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2014-12-30 02:43:38

LOGOUT.hu

Far Cry 4

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#901) section9 válasza ledgeri (#899) üzenetére


section9
őstag

Amúgy nem kell rakéta, én simán lelőttem MG42-vel. :D

(#902) Tomdriver


Tomdriver
őstag

Nagyon kezdő vagyok ebben a műfajban de érdekel, kérlek segítsetek - mindjárt az elején elakadtam (campaign mód) amikor a terepjáróval lezuhantunk a sziklákról, kaptam egy kést és azzal kéne továbbmennem, viszont az nem reagál az egérgombokra, se ölni vele se dobni nem tudom.
Amúgy az egér működik játék közben, a terepjáróban a pisztollyal célozni és lőni is tudtam vele, csak ez a francos kés nem csinál semmit... :F
Mi lehet a gond?

(#903) Prosector válasza Tomdriver (#902) üzenetére


Prosector
addikt

"F"-fel is probaltad?

Zavabalazs(898): a toronyban, legfelul van csipa.

[ Szerkesztve ]

(#904) Tomdriver válasza Prosector (#903) üzenetére


Tomdriver
őstag

Köszi, F-el működik, de dobni nem tudom, billen van olyan hogy "7 - Throwing knife", de nem működik, egér görgető gomb lenyomásával szintén nem.
Akkor lehet ez valami bug nálam?

(#905) marilllyo válasza csaba951 (#897) üzenetére


marilllyo
veterán

Hmm...Mert most untam megmászni a harangtornyokat. Fogtam a koptert és elkezdtem leszállni rájuk. :D

Egyékbént adja magát itt is a pozitív befejezés mint a 3-nál...vagy lutri mint a Heavy Rain-nél. :D Spoiler nélkül. 5 küldi van vissza.

[ Szerkesztve ]

PSN: Rio__HUN | Tumblr: rio-hun.tumblr.com

(#906) Pala válasza Tomdriver (#904) üzenetére


Pala
veterán

Ami a kezedben van, az egy ilyen macséta-szerű valami, ezért nem tudod eldobni (persze ettől még el lehetne :) ). A dobókést külön meg kell szerezni.

Az elején kapd el az egyik őrt, vedd el tőle az AK-t, azzal mégiscsak kényelmesebb. :)

(#907) ZavaBalazs válasza ledgeri (#899) üzenetére


ZavaBalazs
őstag