Hirdetés

2024. június 17., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-10-05 12:17:43

LOGOUT.hu

emag ügyintéző kapcsolása "hack"
Jótállás, garancia és egyéb szolgáltatások -> Termék javítási ideje / telepítési szolgáltatások -> Milyen stádiumban van a termékem javítása?
Így egyből kapcsolja az ügyintézőt
qltsar fórumtársunknak köszönjük az infót

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#2651) hzsolee válasza Stylewars_kp (#2650) üzenetére


hzsolee
őstag

Biztos nincs ebben valami csavar...0%? Sosem néztem ilyen után, de azt mondják semmi sincs ingyen...

A feleségem szerint 2 hibám van. Az egyik, hogy nem figyelek rá, a másikra nem emlékszem... ( . )( . ) Nagyon difficult az élet... meg schwer..."

(#2652) lufi7 válasza hzsolee (#2651) üzenetére


lufi7
aktív tag

Annyi, hogy ha késve fizetsz egy részletet, akkor átalakul egy sz@r THM-s kölcsönné.

"Csak szóljatok mindig 5 perccel a gól előtt"

(#2653) patyil válasza koxx (#2646) üzenetére


patyil
tag

miután beraktad a boxba a visszaküldött terméket kaptál valami értesítőt, akár samedaytől vagy emagtól? Vagy csak miután ők megkapták és feldolgozták akkor vált át a visszaküldés státusza?

(#2654) Stylewars_kp válasza hzsolee (#2651) üzenetére


Stylewars_kp
senior tag

Hűtőt vettem már így. Ott sem voltak rosszabb feltételek. 0%. Annyi, hogy fizetni kell precízen. Ebben az a biznisz ha valakit még rátudnak beszélni más termékre. Nálam is próbálkoztak 500 ezres hitelkeret, 1,5 millió 20% thm, életbiztosítás stb... mindet elutasítottam.

(#2655) mzso válasza z67 (#2538) üzenetére


mzso
veterán

Milyen levélben?

(#2656) mzso válasza Ateszpapa (#2612) üzenetére


mzso
veterán

Én úgy mondanám, hogy az emag lepusztította az edigital-t majd beolvasztotta.

Azelőtt volt a legjobb, hogy az emag megvette. Ingyen üzleti átvétel, és egy hetet lehetett hosszabbítani, ha nem úgy jött ki.

(#2657) pana0017


pana0017
senior tag

Sziasztok. Rendeltem a múlt héten az emagon keresztül Philips Oneblade borotvapengét, mely az első használat során kiderült hogy egyértelmű hamisítvány, ezt követően összehasonlítva az eredetivel ránézésre is megvannak a különbségek. Sajnos csak ezt követően néztem meg a szöveges véleményeket, mert a 4 csillag feletti összértékelés ellenére több hasonló 1 csillagos vélemény is van a termékről.
Írtam is emailt az ügyfélszolgálatra, akik rögtön hárítottak, ugyanis ezt nem az emag forgalmazza, hanem egy partnerük. Ők azt írták nem tudok mást tenni, mint visszaküldeni. A probléma az, hogy egyrészt nincs meg az eredeti csomagolása, másrészt mivel higiénia termék, így nem is állhatok el a vásárlástól.
Milyen más módja van, hogy valahogyan visszakapjam a pénzem?
Köszönöm!

(#2658) koxx válasza pana0017 (#2657) üzenetére


koxx
MODERÁTOR

Sztem semmi, hasznaltad, csomagolas nincs, higieniai termek. Fogyvedelemnel jelentheted oket, de ha nem magyar a ceg akkor kb baszhatod.

(#2659) alexnagy777 válasza pana0017 (#2657) üzenetére


alexnagy777
csendes tag

Sajnos nem egyedi eset, egyre gyakoribb. Ahogy az sem, hogy emag sok negatív értékelést egyszerűen nem engedélyez kirakni, legyen az bármennyire korrekten tálalva. Tehát, azokra sem igazán lehet támaszkodni.

(#2660) pana0017 válasza koxx (#2658) üzenetére


pana0017
senior tag

Természetesen nem magyar... Rendben, köszönöm a segítséget mindkettőtöknek!

[ Szerkesztve ]

(#2661) koxx válasza pana0017 (#2660) üzenetére


koxx
MODERÁTOR

Igazából már emagtól sem szívesen vásárolok, annyira puruttya lett az egész az edigis egyesülés óta. Marketplace partnertől 1x vettem 800 ft-os fogkefét, pont ez az értékhatár amit szabad náluk költeni...

(#2662) HUN_Sector válasza alexnagy777 (#2659) üzenetére


HUN_Sector
senior tag

Az emagon a pokemon kártyák is hamisítványok. Nevetséges

(#2663) alexnagy777 válasza HUN_Sector (#2662) üzenetére


alexnagy777
csendes tag

Pedig, ha lenne egy morális határ, akkor az minimum innentől húzódna. :(

Hatalmas csalódás volt! Egyáltalán nem ajánlom senkinek. Kisfiúnknak vettük névnapjára, de mikor kibontotta sírva mondta, hogy az egész doboz hamisítvány. Nem értek ezekhez a pokémonos dolgokhoz! Felháborítónak tartom, hogy ilyet lehet legálisan árulni. Legalább ráírnák, hogy nem eredeti! Nagyon megbántam, hogy megrendelte!

(#2664) erdey_a válasza HUN_Sector (#2662) üzenetére


erdey_a
őstag

és az emag a forgalmazó?

szerk.: rákerestem, természetesen nem az emag árulja, hanem valamelyik partner.
elsőszámú szabály, hogy nem veszünk semmit emag partnertől.

[ Szerkesztve ]

Vérboci

(#2665) HUN_Sector válasza erdey_a (#2664) üzenetére


HUN_Sector
senior tag

Vettem partnertől műanyag plexi kártyatartót (gyűjthető kártyákhoz). Ki volt írva hogy 2db / csomag
Mikor megjött láttam ám, hogy a tok két darabból rakható össze, szóval kvázi 1 darab / csomag, ennyiért meg tudtam volna nívósabbat is venni amazonról mágneszáródással.
Értékeltem a megrendelést (terméket) az emag meg letiltotta a véleményem

[ Szerkesztve ]

(#2666) Reverting


Reverting
őstag

Ma "jott" a boxba egy optikai kabel, 2e.ft. kinyitom es ures a box!!! Jart mar igy valaki? Persze az online "segitseg"-ben nincs olyan valasztasi lehetoseg h ures a box...
Haza erve irtam egy panaszjegyet, mennyi ido mig ez megoldodik? Pentekre kellene a kabel, de lehet inkebb megveszem uzletben 2x annyiert... plusz meg a forgalmazo, amit nem is figyeltem valami Vectro nevu roman ceg...

iPhone 14 Pro Max Space Black / iPhone 11 Black / iPad 10,2 Space Gary / Apple Watch SE Space Gray / Samsung S9+ Midnight black

(#2667) mzso válasza alexnagy777 (#2663) üzenetére


mzso
veterán

Az mit jelent, meg miben nyilvánul meg, hogy hamisítvány a pokémonos kártya?

(#2668) mzso válasza erdey_a (#2664) üzenetére


mzso
veterán

Én vettem hosszú, gombos zárbetétet, mert amúgy csak aranyáron van. Ilyen csodásan volt elnevezve: "OEM varjúgomb henger, nikkelezett sárgaréz, 5 kulcs lenyomattal, középre igazított típus, hossza 90 mm"

De szerintem hanyagolni fogom most már az emag-ot. Már nincs üzlet ahová visszavigyem ha ganét kapok.

Ezt megelőzően vettem indukciós főzőlapot, partnertől. Elég vicces volt. Kerámia lapos volt, és az a kerámia egy csempe volt. De nagyobb baj, hogy 2200W helyett csak max 1000W körül vett fel eleve a hálózatról, a hátásos teljesítmény meg ki tudja mennyivel volt kevesebb ennél is.

(#2669) HUN_Sector válasza mzso (#2667) üzenetére


HUN_Sector
senior tag

Lopták a designt
[link]
Ha kibontod, más az anyaga. Kb mintha egy sima papírlapra lenne nyomtatva. Vagy a kép is lopott és nem is az eredeti zacskó/ban/hoz jön hanem egy százas, vagy háromhatvanas gyűjtőben simán, ami sosem létezett kiadásként, hanem valaki Kínában nekiállt bescannelt képeket kinyomtatni.

Egyedi designt csináltak
[link]
A benne szereplő kártyákat a jogtulajdonos soha nem tervezte meg, soha nem adta ki

Ha kettévágsz egy eredeti pokemon kártyát, belül fut a három rétegből egy fekete réteg. Onnan tudod a leginkább hogy eredeti. Illetve az anyagából.

Egy összehasonlítás:
[link]

(#2670) F1r3b1rd


F1r3b1rd
tag

Sziasztok, elállással kapcsolatban lenne kérdésem:

Vettem egy laptopot, de benéztem és visszaküldeném.
A csomagolással van egy kis gondom: az eredeti laptop be volt téve egy emagos dobozba, ami jóval nagyobb, mint a visszaküldésnél írt max méret(55 cm hosszú, míg az oldalon 44 v 47 cm van megadva).
Ugyanabba az automatába vinném vissza, ahova érkezett, de nem tudom h jó méretű rekeszt fog e kinyitni, és ha nem akkor a folyamat megszakítható-e , vagy milyen módon küldjem vissza ??

(#2671) HUN_Sector válasza F1r3b1rd (#2670) üzenetére


HUN_Sector
senior tag

Az emag automaták sem egységes mélységűek. Lesz olyan ahova befér, lesz amibe nem. Ha ki is választasz egyet visszaküldés miatt, másiknál is fel tudod majd adni.

(#2672) gingerbalm válasza F1r3b1rd (#2670) üzenetére


gingerbalm
aktív tag

az automata addig nyitogat neked, míg le nem okézod a megfelelő méretű rekeszt

(#2673) Donki Hóte


Donki Hóte
veterán

EMAG által forgalmazott termékekről a számla és garanciajegy hogyan jut el a vevőhöz?

Ma átvettük a terméket, a dobozban nem volt.

Elektronikusan sem jött :(

Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

(#2674) Criminal017 válasza Donki Hóte (#2673) üzenetére


Criminal017
őstag

Garanciajegy: ügyfélfiók - termékgaranciák menüpont
Számla: az adott rendelésed részleteinél lesz, a fizetési mód alatt

(#2675) Donki Hóte válasza Criminal017 (#2674) üzenetére


Donki Hóte
veterán

Köszönöm, megtaláltam :R

Az zavart meg, hogy egy rendelésben két dolgot vettünk, az egyiknek kiküldték emailban a számláját/garanciajegyét, a másikét meg nem.

Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

(#2676) F1r3b1rd válasza gingerbalm (#2672) üzenetére


F1r3b1rd
tag

Meguntam 2 nap szívatás után, h nincs sose az a méret ami kellene, ezért átszabtam a kartondobozt és úgy befért átlósan. Azóta már a visszautalás is megtörtént.

(#2677) tomci


tomci
csendes tag

hogy legyen pozitív tapasztalat: két hete nem jött egy cucc, messengeren kedvesen rákérdeztem, válaszoltak, hogy utánajárnak, másnak újra írtak, hogy szóltak a Samedaynek és tényleg, el is indult a csomag... Bónusz, hogy a szállítás napján jött egy váratlan e-mail, küldtek egy 6000 Ft-os kupont... pedig a chaten erről nem volt szó.

(#2678) tomszli11


tomszli11
tag

Mi a véleményetek erről a szituról?
Közel már 3 hete vásároltam egy társast az emagon, amihez volt kuponom így "ingyen" volt. Ami a mai napig sem érkezett meg az emag boxba. Az emag a futárcégre mutogat a futárcég az emagra, hogy még át sem adta. Lassan túl vagyok a 10 levélváltáson mind két céggel hogy mégis hova lehetett eltűntetni a csomagom. Folyamatosan a válasz hitegetés hogy az ügy kivizsgálás alatt van és hogy türelmet kérnek. Jelenleg a követés így áll. :((( Kíváncsiságból ugyan azt a terméket lerendeltem a bemutatótermükbe az etele plázába, és milyen érdekes az 2 nap alatt megérkezett...
Gondoltam rá hogy besétálok, átveszem fizetés előtt és kisétálok vele, közölve hogy a többit intézzék el házon belül.
Ti mit tennétek az esetemben? :F

(#2679) PuffyDog válasza tomszli11 (#2678) üzenetére


PuffyDog
junior tag

Az a baj, hogy alja cég mindkettő.

Egy március végi előre fizetett eMag rendelésem fele lemaradt, azóta lett nyitva vagy 20 ügy és lett téve panasz. Tegnap kaptam hivatalos választ, miszerint kamerafelvétel látható arról, hogy ők átadták a csomagot a Samedaynek. Ergo így jártam.

Aztán volt egy időszak, amikor 300 Ft-ért lehetett Easyboxból Easyboxba küldözgetni csomagot. Tízből 4 csomagom veszett el. Biztosítva volt persze mind. Még akkor tavaly jelentve lett mind a Sameday felé, a saját szabályzatuk alapján 30 nap áll rendelkezésre a vizsgálat miatt. A mai napig sem válasz, sem kártérítés, pedig hetente kapnak mailt. Ennyit róluk.

=>> MyGuava-val most 5,87 euró üti a markod! K&H vagy Gránit Bank számlát nyitsz? Mindkettőnél 50 000 Ft bónusz jár! Írj még ma, és segítek! <<=

(#2680) Angie™ válasza PuffyDog (#2679) üzenetére


Angie™
addikt

Sameday az egy tolvaj banda :DDD :DDD

Leírtam korábban, hogy a cégünket hogyan húzták be többszázezer forinttal :DDD :DDD

⏺︎ Bankot váltanál? Segítek! Küldök meghívót! ⏺︎ Gránit Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz: 10+40e ⏺︎ K&H Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz 10+40e ⏺︎ Részletekért keress priviben! ⏺︎

(#2681) PuffyDog válasza Angie™ (#2680) üzenetére


PuffyDog
junior tag

Rád keresek és elolvasom.

Egyszer jártam jól eMag rendeléssel. Gondoltam én. Jött egy ~6e Ft értékű csomag boxba, mentem átvenni, nem kért pénzt. Gondoltam ez a kárpótlás a sok szivatás miatt. Aha. Hónapokkal később egy hibás termék visszaküldése után az utalandó összegből levonták azt a 6ot. :DDD

=>> MyGuava-val most 5,87 euró üti a markod! K&H vagy Gránit Bank számlát nyitsz? Mindkettőnél 50 000 Ft bónusz jár! Írj még ma, és segítek! <<=

(#2682) PuffyDog válasza Angie™ (#2680) üzenetére


PuffyDog
junior tag

Elég durva. Legalább visszament a pénz, igaz kellett egy ügyvéd hozzá. Ezek most bezártak minden boltot, kivéve Etele és a GVH is zaklatja őket. Lehet eltűnnek? Engem nem zavarna. Régebben szinte minden ingyen jött boxba, most már csak 10e Ft felett és persze fizess előre, mert ilyen 490-990 közötti díjat számolnak. Plusz mostanában olyan időket futnak a csomagok, mintha Black Friday lenne, aztán reklámozzák, hogy rendeld meg délig és még aznap megkapod. Ezt is pár napja találták ki, ami Alzánál évek óta működik.

=>> MyGuava-val most 5,87 euró üti a markod! K&H vagy Gránit Bank számlát nyitsz? Mindkettőnél 50 000 Ft bónusz jár! Írj még ma, és segítek! <<=

(#2683) KurtCobain


KurtCobain
őstag

Sziasztok.
24.-én rendeltem egy akciós telefont emagról, amihez járt 2 ajándék. A rendelésemet 2 részletben szállítják. Az ajándékokat már 25.-én elhelyezték az automatában, aminek az átvételéért 14k-t kell csengetni, és holnap reggelig tudom átvenni.
A telefon viszont megrekedt 25.-én a Csomagja hamarosan átvételre kerül státuszban, aminek a kiszállítását mára ígérték. Az ajándékot nem terveztem addig átvenni, amíg a telefon nem ér oda... Mert ha bekavarnak, és nem tudják teljesíteni, akkor majd futhatok a pénzem után.
Mi van, ha az ajándék termékeket nem veszem át, és visszaküldik? Akkor a telefonnak is lőttek? Van valamilyen elérhetőségük, amin hétvégén is el lehet érni őket?
Köszi.

Mmm'kay?

(#2684) lufi7 válasza KurtCobain (#2683) üzenetére


lufi7
aktív tag

Mitől ajándék ha fizetni kell érte?

"Csak szóljatok mindig 5 perccel a gól előtt"

(#2685) KurtCobain válasza lufi7 (#2684) üzenetére


KurtCobain
őstag

Telefonhoz járt ajándék termék, de 2 részletben szállitrják. A termékek külön is megvásárolhatóak, és ezáltal értéket képviselnek, ingyen nem adhatják oda. Amit ezekért kifizetek, az a telefon árából lejön.

Mmm'kay?

(#2686) arcsin


arcsin
senior tag

Sziasztok! BB topik alapján már más is járt így, de itt is megírom, mert elég WTF szituáció.
Történt hogy checkoltam az elmúlt napok tranzakcióit a bankkártyámon. Látom hogy van egy payu emagos jóváírás, 13 990 Ft os plusszos tétel. Gyorsan megkérdeztem páromat, akihez bevannak kötve az emagos emailek hogy mi a franc ez, mert én nem tudok róla hogy az elmúlt hónapokban rendeltünk volna bármit is és esetleg elfelejtettük átvenni stb. Az email ami a orders@emag.hu-ról jött egy visszatérírtés szerepel egy bizonyos rendelére. A rendelési szám alapján egy 26 ezer ft -os mikrósütö van a rendelésben, amit nagymamámnak vettem bő fél évvel ezelőtt, tehát ő biztosan nem küldte vissza az én tudomásom nélkül.
A pénz itt van számlámon, nem hiszem hogy "scam", vagy hasonló, az email is stimmel, volt olyan szamu rendelésem csak más összeggel.
Értem hogy ez egy sz.r cég és az elmúlt időszakban csak romlott a szolgáltatás színvonala, de hát mégis, azért az hogy pénzt küldenek random ez elég meglepő.
Mit tegyek, vagy most mi van ilyenkor?

[ Szerkesztve ]

(#2687) jack982 válasza arcsin (#2686) üzenetére


jack982
aktív tag

költsd el :DDD

(#2688) lufi7 válasza KurtCobain (#2685) üzenetére


lufi7
aktív tag

Értem. :D

"Csak szóljatok mindig 5 perccel a gól előtt"

(#2689) DrDobos


DrDobos
őstag

Sziasztok!
Ujracsomagolt termekek vasarlasa eseten van lehetőség fizetes elott megtekinteni a termeket? :B

Samsung Galaxy A55 5G

(#2690) Thoty válasza DrDobos (#2689) üzenetére


Thoty
senior tag

Már csak az Etele plázában van eMag üzlet, ha oda rendeled, és készségesek az eladók, akkor van lehetőség fizetés előtt megnézni. Ha nem azok, akkor nincs.
Egyébként meg max. visszaküldöd 30 napon belül.

(#2691) DrDobos válasza Thoty (#2690) üzenetére


DrDobos
őstag

:R

Samsung Galaxy A55 5G

(#2692) Slyer


Slyer
senior tag

Sziasztok!

Tesóm okos volt, és rendelt egy "256 Gb-os" Nintendo memóriakártyát eMagról, természetesen nem eMag, hanem Lunyeey (francia) a forgalmazó. Megjött a kártya, hulla lassú, és nem is 256-os, hanem 64-es. Ilyen esetben hogyan tudom visszaküldeni? Van egyáltalán erre normális keretek között lehetőség?

Köszönöm!

(#2693) koxx válasza Slyer (#2692) üzenetére


koxx
MODERÁTOR

Elállás, visszaküldés. Berakod easyboxba.

(#2694) Slyer válasza koxx (#2693) üzenetére


Slyer
senior tag

Az a baj, hogy az alaklamazásban a visszaküldéseknél az van, hogy "jelenleg nincs olyan termék, melyet visszaküldhetnél"

Lehet azért mert nem emag a forgalmazó nem?

(#2695) koxx válasza Slyer (#2694) üzenetére


koxx
MODERÁTOR

14 napos elallas akkor is van.
En kuldtem mar igy vissza olyat ami nem emag forgalmazasu volt. Irni kell az ugyfelszolgnak

(#2696) zaparkas válasza koxx (#2695) üzenetére


zaparkas
lelkes újonc

szaisztok

olyan kerdesem lenne, hogy rendeltem egy mobiltelot, amihez "ajandek" voda simkartya jarna. de nekem ez nem kell... 2 csomagba akarja easyboxba betenni a csomagot az emag, egyikbe a simkartyat... masikba a telefont. na most, a sim kartya 1500 ft lenne... ami elvileg ajandek. muszaj nekem a simkartyat atvenni, vagy csak atvehetem a telefont aztan majd kijavitjak a szamlat? megmondom oszinten, hogy nem nagyon akarok 1500ft fizetni olyanert, amire abszolute nincs szuksegem, sot elvilleg ajandeknak irta. a simkartya mar az easyboyba van, holnap jon a telefon elvileg ugyan oda.

(#2697) KurtCobain válasza zaparkas (#2696) üzenetére


KurtCobain
őstag

Szia!
Ha visszaolvasol, láthatod, hogy ugyanígy jártam. Chaten azt mondták, hogyha nem veszem át az ajándékot, akkor -elvileg- nem lesz baj, visszaküldik, telefont megkapom. Én meg úgy voltam vele, hogy az elvilegre nem adok. Úgyhogy inkább átvettem, csak nekem 14k-t kellett akkor fizetni. Másnap egyébként a telefon is átvehetővé vált.

Mmm'kay?

(#2698) Atish19


Atish19
őstag

Sziasztok. Emagnál megszűnt az üzletbe rendelés lehetősége? Akármit próbálok mindenre azt írja nem elérhető. (Győr Pláza, tudtommal még nem zárt be)

(#2699) Criminal017 válasza Atish19 (#2698) üzenetére


Criminal017
őstag

Etele kivételével mindegyik bezárt már.

(#2700) Atish19 válasza Criminal017 (#2699) üzenetére


Atish19
őstag

Csodás. Google szerint nyitva van és a Győr Pláza oldalán is listázzák. Akkor megspóroltál nekem egy potyautat :R

(#2701) Bilux válasza Atish19 (#2700) üzenetére


Bilux
veterán

Zárva (győri vagyok)

Ne feledd: amatőrök építették Noé bárkáját - profik a Titanicot!

(#2702) Criminal017 válasza Atish19 (#2700) üzenetére


Criminal017
őstag

Googlen tényleg nem jelezte még senki, hogy bezárt. :(
Most szerkesztettem rajta, remélhetőleg hamarosan megjelenik, hogy végleg bezárt.

(#2703) vargalex


vargalex
félisten

Sziasztok!

Lenne egy kérdésem:
Szombaton délelőtt visszaküldtem (autómatába) egy terméket. Kb. 1 óra múlva kaptam egy e-mail-t a következő tartalommal:
"A visszaküldésed sikeresen lezárult. Most újra élvezheted az elmentett bankkártyád előnyét, hiszen a visszatérítés várhatóan 30 percen belül megérkezik a kártyádra."

Tudom, hétvége. Kezdjek aggódni, hogy nem érkezett még vissza a pénz, vagy érdemes várni vele? Mondjuk fura, hogy nem is ellenőrzik, hogy bármit betettem-e az automatába, de rákeresve itt a topicban normális működésnek tűnik.

Az eMag fiókban is azt látom az adott visszaküldésnél, hogy megtörtént a visszatérítés és ott is nagyjából a fenti szöveg látható:
"Date: 4 május, 11:15
A(z) xxxx HUF összeg elindításra került. Köszönhetően annak, hogy bankkártyádat elmentetted, a termék árát 30 percen belül megkapod. Amennyiben kamatmentes részletfizetést használtál, úgy ellenőrizd a kártyakibocsátó bankodnál, lezárták-e a kérelmet.
".
Természetesen nem kamatmentes részletfizetés volt. A bank OTP, ha ez számít.

Látom, már csak automata asszisztens van, vagy van mégis valami lehetőség, hogy élő emberrel beszéljek az ügyben?

[ Szerkesztve ]

Alex

(#2704) vargalex válasza vargalex (#2703) üzenetére


vargalex
félisten

Közben ma megérkezett a pénz. Akkor a hétvége volt a "bűnös"...

Alex

(#2705) jojoando


jojoando
senior tag

Üdv lenne egy nagyon számomra bosszantó dolog.

Rendeltem egy tésztakészítő gépet az Emagtól Boomann félét, erre mást kaptam, ami sem alakjában semmiben sem hasonlít arra, amit kifizettem. Jött ez egy lyukas oldalú papírdobozban, melyre egy műanyag zacskót húztak csomagolásként. Pár perc próbálgatás után a tészta véknyító henger elfordult nem is lehetett utána állítani rajta semmit sem, a tészta közelében sem volt, azaz pár órán belül ahogy kaptam, visszacsomagoltam és visszaküldtem. Erre ma jön az a szöveg hogy
Termékellenőrzés
Date: 8 május, 15:18
"A termék nem felel meg a visszaküldési feltételeknek."
Ha az Emag elküldi a terméket így csomagolva, visszaküldve ugyanúgy miért nem megfelelő az? Főleg úgy, hogy nem is azt rendeltem, mint amit küldtek.
Mit lehet ilyenkor tenni?
Ügyfélszolgálattal tudtam beszélni de ez akkor is bosszantó.

[ Szerkesztve ]

(#2706) Benex


Benex
senior tag

Sziasztok, rovidre fogom de nagyon ideges vagyok. aprilis 20an rendeltunk 2 sony fejhallgatot 50k+ ertekben, kaptunk ket nem eredeti termeket, okes vissza kuldtuk, nem tortent azota semmi. Az emag es a sameday egymasra mutogat, tegnap mar fogyasztovedelemet emlegetve irtam nekik.

Na ma megint jol jartunk, ugyanis rendeltem 2 sd kartyat, fura volt hogy a gepem azt irja ki, ezzel a kartyaval nem tudok nem hogy 4k, de meg fullHD-ban sem felvenni, megneztem az irasi sebesseget es koze nincs amit irtak rajta, megkerdeztem ismerosom aki ajanlotta ezt az sd kartyat es igen, mar a kulso is masabb, hatuljan pl teljesen hianyzik a serial number. Kertem ennek a termeknek is a vissza kuldeset.

Mi van az emaggal? okes, 3rd feltol vannak, csak emagon keresztul, de ketszer egymas utani rendeles esetn is kamu termeket kapunk? Mi a garancia, hogy vissza kapjuk a penzunket? Tudnatok biztato szavakat irni vagy aki jart mar igy, mi hatott rajuk?

Koszonom!!

S23 Ultra | Sony A7 IV

(#2707) koxx válasza Benex (#2706) üzenetére


koxx
MODERÁTOR

Manapság emagtól rendelni... tele van ezekkel a román meg mindenféle 3rd party gumicsizmás beszállítókkal akik lehet eltűnnek jövőhétre aztán futhatsz a pénzed után.

(#2708) torma1981 válasza Benex (#2706) üzenetére


torma1981
veterán

Nem kell másik féltől rendelni. Ennyi. Ahogy írták tele kamu boltokkal sajnos. Én csak az EMAG-tól rendelek. Azzal soha nem volt semmi baj.

(#2709) koxx válasza torma1981 (#2708) üzenetére


koxx
MODERÁTOR

Igen sajnos. Csak és kizárólag olyat rendelek ami emag forgalmazású. Nem érdekel mennyivel olcsóbb. Ráadásnak a garival is trükköznek.

(#2710) Benex


Benex
senior tag

Szoval, mikor mi rendeltuk a termeket kerestuk, 1 helyen vol elerheto emagnal, igen olcsobb volt mint mashol, de nem sokkal. Az SD kartya ugyan ez, csak 1 helyen volt elerheto, ott nem is neztem ki a forgalmazo csak rendeltem mert gyorsan kellett volna. Az eMAGrol azert szerettunk rendelni, mert gyorsak voltak.

Igen megtanultam most mar hogy nem szabad 3rd feltol venni, de ne hogy mar az legyen hogy most mind a ket kamu termekeket arulo ceg lelepett a penzunkkel. Tudtommal alapbol van meg a 14 napos elallasi jogunk is.

S23 Ultra | Sony A7 IV

(#2711) 1dani1


1dani1
csendes tag

Sziasztok!
Rendelésem több országot megjárt már, Bp-ről elvitték Bulgáriába, majd Romániába, most már Budapestem van újra! Szerintetek hová fogják vinni legközelebb? Esetleg vissza Bulgáriába? :DD Viccet félretéve ez az első "ilyen" esetem. Másnak a csoamgja járt már így?

(#2712) HUN_Sector válasza 1dani1 (#2711) üzenetére


HUN_Sector
senior tag

5 óra alatt pestről (úgy, hogy depóba sem vették még) hogy jutott el Bulgáriába? :)

(#2713) 1dani1 válasza HUN_Sector (#2712) üzenetére


1dani1
csendes tag

Ügyesek az eMAG-os emberkék, simán megoldják :DD Viccet félretéve, több mint 100 rendelést adtam le, 3-4 visszaküldésem volt, és 2 sezrvizelés. Eddig minden ok. Birom őket :)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.