Hirdetés

2024. május 9., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Autó+mobil  »  BMW iX1 menetpróba

Hozzászólások

(#151) Shadowbull válasza bteebi (#146) üzenetére


Shadowbull
addikt

Hát ez elég hülye teszt.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#152) Füleske válasza 8th (#150) üzenetére


Füleske
addikt

Ki tudod hozni dupla annyiért is. A lényege a dolognak, hogy városi használatra nem vagy előrébb, másra meg egyik sem alkalmas. Ha leszarod, hogy miben ülsz, akkor miért nem a legolcsóbbat választanád városi használatra?

(#153) 8th válasza Füleske (#152) üzenetére


8th
addikt

Mert van az a szint (pláne új autónál, de használtnál is) ami alá egyszerűen nem adja az ember.

"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

(#154) Füleske válasza 8th (#153) üzenetére


Füleske
addikt

Csak a magad által felállított szintről beszélhetsz. Tehát mégse szarod le. Másnak meg máshol van a szintje. Van, akinél ez a Ferrari vagy a Bugatti, "ami alá egyszerűen nem adja az ember".
Képtelen vagy kívülállóként nézni a dolgokat?

(#155) bteebi válasza kardkovacsi (#144) üzenetére


bteebi
veterán

"Most néztem egy 3-as BMW-nél 71 különböző opció van, plusz a 13 féle szín, 14 féle felni, 23 féle kárpit és a különböző belső elemek.
Ezekből hogy raksz össze egy olyat ami mindenkinek jó? Sehogy."

Nem kell összerakni egy olyat, ami mindenkinek jó! Én a műszaki felszereltségről, meg az esetleges szoftveres extrákról beszéltem. A szín, dizájn az független az autó (műszaki) felszereltségétől.

Egyébként meg úgy kellene csinálni, hogy ami fixen jó-hasznos kb. mindenkinek, az legyen az alap. Az, hogy aztán mit milyen színben választasz, a műszaki felszereltség szempontjából pont baromira irreleváns. De amúgy az is lehetne, hogy egy extra nem is extra, hanem csak egy választási opció. Pl. az általad is említett sportülés - ingyen cserélheted egy normálra (vagy ha úgy tetszik, normál ülés helyett lehet "ingyen" sportülésed). Tetőablakra valóban nincs mindenkinek szüksége, ezért az pl. vagy lehetne egy feláras extra, vagy pedig egy választható, ingyenes tétel.

Ez utóbbi esetben persze lehetne vitatkozni, hogy "de nehogy már ingyen legyen, mert akkor tulajdonképp akkor is kifizetem, ha nem is kell", de ilyen alapon akkor nekem nem kell az 500 lóerős 7-es BMW, mert nekem elég 293,8 lóerő is. Vegyék ki a lóerőket, én meg majd kevesebbet fizetek. Fizessek alapból csak a 4 kerékért, a futóműért meg a kasztniért mondjuk 5 millió Ft-ot, aztán meg minden más tételt, beleértve az üléseket meg a motort, szélvédőt - feláras extraként lehetne megvenni. És ha nekem nem kell a szélvédő se, akkor megveszem anélkül. :U

Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.

(#156) bteebi válasza Füleske (#147) üzenetére


bteebi
veterán

Igen, nyilván, de azt is hozzátenném, hogy szerintem mindegyik tesztelt autó bőven 10+ (de némelyik talán inkább 20+) éves lehetett. Amúgy visszanézve azt a videót, a kis Moszkvicsnak volt a legvastagabb a hajtókarja, ami tulajdonképp indikálja, hogy annak kellene a legerősebbnek is lennie. :DDD

Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.

(#157) forumpista válasza kardkovacsi (#138) üzenetére


forumpista
tag

De a prince motorban nem 300 ezernel szakadt el a lanc meg ment tonkre a motor hanem meg 100e km elott sok esetben. Nem veletlen illetik a “vodor csavar” jelzovel meg a vilag egyik legrosszabb motorja cimszoval.
Tudok olyan Minirol aminel mar 50e kmnel motort kellet cserelni…

Szoval ez a 10 millio kilometeres teszteles hulyeseg, hacsak nem ugy ertik hogy ezer db peldanyba tesznek egyenkent 10k kilometert (de az nagyon nem ugyanaz).

Masfelol, fura mod a japanok tudnak olyan autot gyartani amit nem kell hetente szervizbe vinni, es a nemeteknek is ment ez meg 2000es evekig, akkoriban meg egy dizel Passat siman elment felmillio kmert is. Gondolom akkoriban meg a nemetek is tobbet kocsikaztak…

(#158) kardkovacsi válasza forumpista (#157) üzenetére


kardkovacsi
senior tag

"Szoval ez a 10 millio kilometeres teszteles hulyeseg, hacsak nem ugy ertik hogy ezer db peldanyba tesznek egyenkent 10k kilometert (de az nagyon nem ugyanaz)." - azért ugye te sem gondoltad komolyan, hogy autóval gurítják végig :)

Vannak félremenő motorok, szerintem az általad említett is ilyen. Néztem róla videót, tényleg egy hulladék :)

(#159) Nirvanus


Nirvanus
aktív tag

Mikor jut el egy-két elektromos autó gyártója oda, hogy hagy helyet a motortérben a kábelnek VAGY dupla kalaptartót csinál, hogy ne kelljen kipakolni a csomit töltés előtt.

[iTX-or-GtfO!]

(#160) kardkovacsi válasza Nirvanus (#159) üzenetére


kardkovacsi
senior tag

Nekem a BMW-ben (PHEV) oldalt van egy rekesz, direkt a töltőkábelnek. Ha csurig rakom a csomagtartót akkor is hozzáférek.
Más kérdés a DC töltés (nem nálam) esetén nem kell kábel, a full villanyosak meg szinte csak azzal mennek útközben.

(#161) gyuszos válasza Nirvanus (#159) üzenetére


gyuszos
tag

Az EV6-ban van elől 52 liter (RWD esetén)
Mindenre is elég, és még nincs is tele.
(EVSE töltő, type2 5fm, láthatósági, defektjavító, stb.)

(#162) kardkovacsi válasza forumpista (#157) üzenetére


kardkovacsi
senior tag

Amúgy valami totalcar szerelős videóban elmondják mi a baja annak a motornak. Eszi az oajat (ami normális) viszont nem jelzi ki ha kevés van benne (manapság ez nem normális de amikor készült akkor még az volt). Átlag user meg nem nézi az olajat és szépen meggyilkolja a motort.
Van ilyen, még 20 éve ahol dolgoztam a cég tulaja vett egy Subaru WRX-et, mondták neki figyelj az olajra, mert ez az autó eszi. Szerinted? Pár 10e km után kuka volt a motor, persze, hogy nem nézte. Amúgy emlékszem akkoriban vettem egy Honda Integrát, a Honda szerelő is egyet a lelkemre kötött, gyakran nézzem az olajat mert fogy.

(#163) forumpista válasza kardkovacsi (#162) üzenetére


forumpista
tag

En azert nem mondanam normalisnak hogy 500-1000 km alatt megeszik 1 liter olajat egy uj auto…
akkor sem ha gyarto azt hazudja a konstrukcios hiabas motorjarol hogy ez “normalis” olajfogyasztas.

(#164) 8th válasza forumpista (#157) üzenetére


8th
addikt

"akkoriban meg egy dizel Passat siman elment felmillio kmert is". Ma is. Pl. itteni ex-fórumozó 500k-t futott B8 passattal taxizik a fővárosban. A régen minden jobb volt hoaxnak nincs semmi alapja. A mai modern motorok minimális karbantartással pont ugyanúgy elfutnak a végtelenségig mint az ezredforduló környékén készültek miközben sokkal erősebbek takarékosabbak és tisztábbak is lettek.

"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

(#166) 8th válasza #32839680 (#165) üzenetére


8th
addikt

Dehogynem. Pl. Charade GTTI, Lupo 3L.

"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

(#167) kardkovacsi válasza forumpista (#163) üzenetére


kardkovacsi
senior tag

Vannak motorok amik tényleg megesznek, de azért azok jellemzően sportosabb, erősebb motorok. Ez szerintem nem volt az.

Amúgy ezek a GDI motorokat sok gyártó benyalta. Szerintem valamikor akkor volt amikor a Mitsubishi is falnak ment a sajátjával, hasonló olajozási problémái voltak annak is.

(#168) forumpista válasza 8th (#164) üzenetére


forumpista
tag

Lol. Irhatnek most egy hosszabb kommentet arrol hogy a hengerfal sok autonal annyira ki van konnyitve hogy szimplan ateg 100e km felett, hogy a lancos vezerlesnel a lanc vekonyabb mint egy biciklilanc es 100e km felett elkezd megnyulni, de maradjunk
annyiban hogy irtozatosan beleszaladtal a f@szerdobe.

egy mai belsoegesu auto nem fog elmenni felmillio kmert, hacsak nem csinalsz kozben 2- 3x komplett motorgeneralt.

olyat meg ne adj a szamba amit nem mondtam (szalmabab erveles), nem azt mondtam hogy regen minden jobb volt, hanem hogy a (belsoegesu) autozas a 2000es evekre erte el a csucsat megbizhatosag teren, akkor sikerult olyan autokat gyartani amik motorja elment felmillio kmert megbontas nelkul (kb egy kuplungcsere volt a legnagyobb szereles rajtuk ennyi km alatt).

(#169) 8th válasza forumpista (#168) üzenetére


8th
addikt

Ez a komment nettó baromság az utolsó betűig.

"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

(#170) forumpista válasza 8th (#169) üzenetére


forumpista
tag

(#171) kardkovacsi válasza forumpista (#168) üzenetére


kardkovacsi
senior tag

A környezetvédelmi normák. Ez az ára.
Mint írtam ez alapvetően csak a csóri magyaroknak fáj, ahol 15 év az autók átlagéletkora.

(#172) Shadowbull válasza forumpista (#170) üzenetére


Shadowbull
addikt

Totalcar szakértés.

LOL.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#173) Shadowbull válasza 8th (#164) üzenetére


Shadowbull
addikt

Így van.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#174) Elektrosokk válasza forumpista (#170) üzenetére


Elektrosokk
addikt

az egyik motorhoz volt szerencsém 5 évig, ahogy bemelegedett forgattam ahogy kell. :D

"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️

(#175) forumpista válasza kardkovacsi (#171) üzenetére


forumpista
tag

Nem csak nekünk fáj, függetlenül attól hogy valóban csórok vagyunk.
Az egész EU-ra vetítve az autók átlagéletkora 12 év, szóval a magyar 15 év az nem valami nagyon kiugró érték (és nem az alulmotorizált 10 milliás Magyarország húzza fel ezt a számot).
https://www.acea.auto/figure/average-age-of-eu-vehicle-fleet-by-country/

@Shadowbull:
nekem 8 hogy mit hisztek, tőlem vegyetek nyugodtan prince motoros autó meg N-es motorkódú BMW-t, abban a hiszemben hogy majd elmentek vele félmillió kilométert, bánja a f@szom (csak ki ne ugrjatok elém).

Végülis csak a releváns csoportok minden második kommentje az hogy besz@rt az ilyen motorú autóm és kaptam egy másfél-két milliós javítási ajánlatot mi legyen.
De vegyétek, vigyétek nyugodtan.

(#176) Frozen válasza forumpista (#168) üzenetére


Frozen
őstag

Ez egy hülyeség amit írsz 2011 es opel astrát 580 ezer kilométerrel adtam el. 1 turbó felújítás volt, 1 dpf átmosás , izzitógyertya , kuplung ,kettőstömegű, egy befecskendező.
A motoron semilyen felújítás nem volt ,nem ette az olajat és nem is tocsogot a motornál sehol. A kocsit bevizsgált állapotban adtam tovább és folyamatosan márkaszervízbe volt hordva 8 évesen került eladásra.Szóval amit leírtál nagyon semmi köze a valósághoz.


#175forumpista
Amit leírsz ez nagy eséllyel azért van ,mert külföldről behozott autó mindenféle multal és szaki kezei által buherált. És megveszi az ember mert hat neki bmw kell de pénze nincs egy újra és belenyúl a visszatekert szarokba....
Biztos lehetsz benne bármelyik szalonba bemész és veszel egy autót elfog menni sokat. most itt nem a város 1.0 literes motorokra gondolok és nem arra ,hogy ki kell nyomni a szemét a német pályán. De egy 2.0 disel simán elmegy ennyit a benzinesnél az égési folyamat miatt 300e után kezdödnek a gondok. Ha nagy ccm 3-5l körüli akkor kicsit később.

[ Szerkesztve ]

Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.

(#177) Shadowbull válasza forumpista (#175) üzenetére


Shadowbull
addikt

"majd elmentek vele félmillió kilométert"

Félmillió kilométert konkrétan 33 év alatt megyek. Marhára nincs ilyen igényem.

"prince motoros autó meg N-es motorkódú BMW-t"

A valóság meg az hogy a világ tele van olyan N motorkódú BMWvel, ami úgy futott meghibásodás nélkül félmilliót, hogy közben nem tartották rendesen karban.
Persze az órában mindegyiknek van vagy 130e. Ha jó állapotban van a beltér akkor csak 90...

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#178) kardkovacsi válasza forumpista (#175) üzenetére


kardkovacsi
senior tag

Azért azt ne feledd, hogy csak az ír akinek baja van. Ez kb. bemész a napelemes FB csoportba és tele van túlfesz problémával, naponta kettő három. Csak ugye van 150-200e HMKE, a nagy részüknek semmi problémája nincs.

Amúgy shadowbullnak teljesen igaza van, minek a fél millió kilométerre gyúrni? 4,5 éves az autóm, kvázi újonnan vettem, van benne 63e kilométer. Konkrétan ezzel a tempóval 36 év alatt lenne meg a fél millió.

(#179) bteebi válasza kardkovacsi (#178) üzenetére


bteebi
veterán

Félmillióra nem feltétlenül kellene, de 250-300 ezerre legalább. Van, aki évi 40-50 ezret is megy (nem én), az 5 év alatt már 200-250 ezer. Egy ilyen embernek 10 év alatt megvan a félmilla, igaz, azt már valószínűleg a ~3. autójában fogja abszolválni. Akár saját, akár céges.

Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.

(#180) forumpista válasza Shadowbull (#177) üzenetére


forumpista
tag

Mondom, vegyél N-s motorkódu BMW-t, meg prince motoros Minit, engem nem zavar.
Ezek az autók nem félmillió kmnél sz@rnak be, hanem sokszor már 100e kmnél.

De az autószerelőknek is meg kell élnie valamiből, szóval hajrá, terjeszd az igét, hogy a prince motor meg az N-s motor az isten. (mondjuk hozzáértő körökben minimum hülyének fognak nézni, de hát ilyen ez a popszakma)

@kardkovacsi:
nem a félmillió km a cél, az csak egy példa volt.
De azért nem árt tudni, hogy még az átlag magyar is megy évi 15e km-ert, egy átlag német meg 20 ezret évente, és a számok azt mutatják hogy az évi megtett km csak nő, ráadásul ez átlag, tehát az autók fele ennél jóval többet fut.
Szóval az hogy egy 8-10 éves autóban van 200-300e km, az ma már teljesen átlagos

(#181) kardkovacsi válasza forumpista (#180) üzenetére


kardkovacsi
senior tag

"tehát az autók fele ennél jóval többet fut." - akkor ezt a mondatot fusd végig újra :) Javaslom az átlag és medián közti különbség tanulmányozását :)

"Szóval az hogy egy 8-10 éves autóban van 200-300e km" - egyszer 15e az átlag, másszor meg 30e az átlagos?

Aki jóval többet megy mint az átlag, ott tessék elfogadni, hogy elhasználódik az autó. Csak ugye megint visszatérünk oda, egyes magyarok szeretnék a 300e-et ment 3-as bimmert, amit az új árának 20%-án adnak már, újnak gondolni és "biztos nem lesz semmi baja". Nem, egy 300e-et ment autó már leélte az élete nagy részét, ha tetszik ha nem. Ezért kerül ennyibe és ha tudod, hogy sokat fogsz menni akkor alacsony kilométerrel kell autót venni, jóval drágábban.

(#182) Shadowbull válasza forumpista (#180) üzenetére


Shadowbull
addikt

"vegyél N-s motorkódu BMW-t, meg prince motoros Minit"

Nem szoktam ilyen öreg autókat venni.

"Ezek az autók nem félmillió kmnél sz@rnak be, hanem sokszor már 100e kmnél."

Nem. 100e van az órájukban, csak a valóságban ez jellemzően a sokszorosa.

"terjeszd az igét, hogy a prince motor meg az N-s motor az isten."

Látom, te is egy biten próbálod ábrázolni a valóságot. Szólok, nem fog menni.

"hozzáértő körökben"

LOL.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#183) bteebi válasza kardkovacsi (#181) üzenetére


bteebi
veterán

"Javaslom az átlag és medián közti különbség tanulmányozását :)"

Viszonylag jó eséllyel az eloszlás nagyjából normális (bár valószínűleg valamelyest ferde), akkor pedig átlag ≈ medián. Azt erős állítani, hogy az emberek fele sokkal többet megy az átlagnál, de valószínűleg egy ~10-20% megy évi 25-30 ezret. (A "legjobbak" pedig akár évi 100k-t is. Az heti átlag 2000 km se, autópályán heti 10-15 óra. Egy nap alatt is elérhető. :DDD )

Sokaknak munkaeszköz (is) az autó, és ők nagyon sokat mennek vele. Mások meg még hétvégente se feltétlenül veszik elő (ők ugye az első, nem dohányzó, női nyugdíjas orvos tulajdonosok, akik az IFA-jukat is mindig fűtött garázsban tartották).

Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.

(#184) kardkovacsi


kardkovacsi
senior tag

Nekem erről mindig ez a videó jut eszembe.
[link]
Ugye 7 év, 300e km, heted ár. A pasas meg ott bólogat, látszik a fején, húhhh megfogtam az Isten lábát (nyilván ezért rakatta be magát a jobb egybe), hát tessék milyen olcsón ülök egy ilyen cirkálóban. Majd amikor meg beszarik a fél autó, akkor jönni fog, hogy köcsög BMW tessék nem megy csillió kilométert az autó.
Mellesleg N-es motor, elment 300e-et.

(#185) forumpista válasza Shadowbull (#182) üzenetére


forumpista
tag

Oké, akkor ne vegyél 8-10 éves autókat (pl. prince motoros mini-t 2014-ig gyártott a bmw), csak tudnám minek szólsz hozzá, ha te mindig új autóval jársz.

"Nem. 100e van az órájukban, csak a valóságban ez jellemzően a sokszorosa."
Figyu, lassan mondom hogy te is megértsd: de ennyi van a kocsiban. Ezek a motorok annyira sz@rok hogy sokban még gari idő alatt cseréltek motort.

Ne legyél már teljesen sötét, például a linkelt totalcaros cikk 2014-es és olyan motorokról van benne szó amiket jellemzően 2006-tól gyártottak 2012-ig és már akkor igen rossz hírük volt.
Szóval pár éves autókról volt szó már akkor is, nem félmillió km-ert futott 20 évesekről.

(#186) Balázs Z.


Balázs Z.
tag

Miért néznek ki újabban a BMW-k mérges hörcsögnek...? :F

(#187) Shadowbull válasza forumpista (#185) üzenetére


Shadowbull
addikt

"csak tudnám minek szólsz hozzá"

Mert hülyeségeket beszélsz.

A linkelt TC cikk tele van ostobaságokkal, tárgybeli tévedésekkel.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#188) -Skylake- válasza Kinder (#14) üzenetére


-Skylake-
addikt

gondolom te is olyan vagy aki tuningolja a i5-t, mert ugy olcsobb mint az i7.
senki nem allitotta, hogy a Tesla szar. annyi hangzott el, hogy konkretan nem abrazolhato egy skalan a package. a PACKAGE. nem a motor , nem az akku, nem toltes, AZ AUTO.
ezt pedig meg a Musk is elsieri ha megkerdezed. a Tesla az elektromos autok Xiaomija : jo aron van, a "nyers" szamai nagyon jok, ahogy egy Xiaomi telefonba is beledobaljak a csucs snapdragont es ugyan ugy 1 millio pontot tud antutun, csak a samsung valamiert megis 2x dragabb. a kulonbseg az, amikor elkezded termekkent tekinteni es nem csak egy akkupakknak amin log ket villanymotor.
azt se tudom hol lehetne ebbe belekezdeni, az utasterben hasznalt anyagok, a lehetseges kombinaciok (minthogy mondjuk 15 kulonbozo borozessel valaszthatasz magadnak BMW-t mondjuk, tesla-t kettovel) , ilyenek.
Tudod, amitol AUTO . Nem baj, ha te is olyan vagy aki jollakottan bologat amikor videon a "sleeper" kettes golf lelepi a ferrarit, es tok legit, gyorsabb is. Csak ha valaki azt hiszi, hogy ettol az egy ferrari komeptitor, na ott van a gond. Mert okkal kerul annyiba a ferrarin az elso hatso fektarcsa+nyereg mint amennyibe egy raklapnyi kettes golf....
A tesla egy techie auto, jo spec, touchscreen, OTA, amitakarsz. A BMW meg egy premium auto.

"Those who would shave the beard for pussy deserve neither the beard or the pussy." - Ben Franklin, probably

(#189) 8th válasza forumpista (#170) üzenetére


8th
addikt

Ja, ha a mindenható totálkár megírta akkor biztos úgy is van. Vagy nem.

"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

(#190) forumpista válasza Shadowbull (#187) üzenetére


forumpista
tag

Az hogy ki beszél hülyeségeket elég egyértelmű annak aki ért hozzá.

De felesleges ezen tovább vitatkozni, annyi tudásod sincs a témáról hogy felismerd hogy mennyire nem értesz a témához.
Mindenesetre jó tanácsként annyit fogadj meg, hogyha vmelyik ismerősöd psa motoros mini coopert (főleg ha az S változatot) akar venni vagy épp N-es motorkódú BMW-t, akkor sürgősen beszéld le róla. Nem kell értened a miértet.

(#191) Shadowbull válasza forumpista (#190) üzenetére


Shadowbull
addikt

"ki beszél hülyeségeket elég egyértelmű annak aki ért hozzá."

Ezt én is pontosan így látom.

"annyi tudásod sincs a témáról hogy felismerd hogy mennyire nem értesz a témához"

:DD

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#192) Noukoum válasza -Skylake- (#188) üzenetére


Noukoum
veterán

Pont fordítva. A BMW a Xiaomi, aki belerakja a spéci anyagokat, meg 16000 féle funkciót aminek vagy van haszna vagy nincs, miközben a Tesla az Apple (vagy Samsung) ami nem csak specifikációkban jó hanem mint autó. Van mögötte support, felhasználóbarát, nincsen benne minden felesleges vacak.
Nem tudsz hatékony autót csinálni? Semmi baj, teszünk bele nagyobb aksit úgy mint a Xiaomi! Még így is kicsi a hatótávod? Semmi baj, beletesszük a leggyorsabb töltést ha már szarul fogyaszt legalább gyorsan töltsön. Nem tudunk rendes szoftvert csinálni? Semmi baj, telepakoljuk gonbokkal és majd kezd vele valamit a user. Ahogy ilyen bőr, kerámia, titán meg mit tudom én milyen hátlappal sem az Apple állt elő hanem a kínaiak.

Persze nem rossz a BMW (Xiaomi), de azért a Tesla (Apple) mellett otthonra nem kéne. És ezt a vásárlók is így látják.

[ Szerkesztve ]

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#193) Shadowbull válasza Noukoum (#192) üzenetére


Shadowbull
addikt

Neked szokás szerint közöd sincs a valósághoz.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#194) 8th válasza forumpista (#190) üzenetére


8th
addikt

Szuper. Még valami hozzáfűzni való azon kívül, hogy besértődve vallásosan mantrázod, hogy mindenki hülye csak te vagy helikopter és, hogy vegyünk N-es BMW-t meg Prince motoros Mini-t? Apropó, az megvan ugye, hogy anno a Novoth Tibi is vett magának Prince motoros Cooper S-t ami amúgy egy baszott jó kis kocsi amit parádésan jó vezetni? Írjál már rá facén, hogy micsoda egy hülye és nem is ért hozzá. Bezzeg te aki magabiztosan megmondja a tutit egy féligazságokkal teli hiányos, ám általad szentírásnak tartott tc cikk alapján amit a Vályi Pista fordított le cseh nyelvről tehát még csak nem is a totalcar szerezte csupán leközölte. Akkora 'szagértők' ültek a tc-ben akkoriban, hogy pont elfelejtették megemlíteni a 2.0 PD motor egyik legkritikusabb hibáját mégpedig a hajtórúd csapágyazási problémákat és az ezzel szorosan összefüggő hajtórúd csavar szakadást. Random futásteljesítményű példányoknál a legváratlanabb pillanatban előjel nélkül kinéz a hajtórúd a blokk oldalán. Erről a hibáról elfelejtettek beszámolni pedig eléggé ismert probléma azok előtt akik VAG konszernes autók javítására vannak ráállva. Gondolom sok kétliteres tdi-t építettél már újra emiatt a hiba miatt vagy csapágyaztad meg megelőző jelleggel. Ja, hogy most hallasz először a problémáról mert az irigy tc nem osztotta meg veled az infót? Értem.

Egy szónak is száz a vége. Megdolgoztál érte, gratulálok! 🤡

"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

(#195) forumpista válasza 8th (#194) üzenetére


forumpista
tag

He?
Novoth Tibor becsukott szemmel hátrakötött kézzel is megszereli a psa motort mert ebből él.
Persze hogy vett magának, mert amúgy leszámítva a másfél-kétmilliós motorfelújítás költséget, maga az autó jó, és nyilván magának nem fog kiszámlázni 1 milliót munkadijnak, kvázi csak az alkatrész kerül neki pénzbe, és azt se annyiért veszi magának, amiért neked kiszámlázza.

De b@zmeg ez olyan mint amikor a kőmüves vesz magának felújítandó lepukkant házat, hogy ő azt fillérekből rendbe tudja rakni mert ez a szakmája, de ennek semmi köze ahhoz amikor átlagember próbálkozik be ugyanezzel aki a téglát nem tudja megkülönbözteti a betontól. (és aztán nem ritkán válás a vége az asszonnyal vagy idegösszeomlás közeli állapot).

Szóval amikor te megveszed a prince motoros Mini Cooper S-t 2.5 millióért, aztán fura hangok jönnek a motortérből meg elkezd rángatni az autó majd elviszed a Novothoz és mondja neked hogy akkor most másfél millát rá kell költeni a kocsira, akkor mindjárt lehervad a mosoly az arcodról.

Szóval csak gratulálni tudok hogy megint tőgye közt a szarvát telibe, k.rvára nem értesz a psa motoros minikhez, de osszad csak az észt

(#196) -Skylake- válasza Shadowbull (#193) üzenetére


-Skylake-
addikt

hat nem tul sok...

"Those who would shave the beard for pussy deserve neither the beard or the pussy." - Ben Franklin, probably

(#197) kardkovacsi válasza Noukoum (#192) üzenetére


kardkovacsi
senior tag

De mesélj hol nem tudnak hatékony autót csinálni? Nézz rá számokra. Ott van, WLTP hatótáv. BMW i4 WLTP 590 km 81-es akkumulátorral, Tesla Model 3 LR 81-es aksival 602. 2% a különbség, ez a nagy hatékonyságbeli különbség? Ami persze simán adódik a két autó légellenállásából is. Szóval a puszta tények megcáfolják az ömlengésed.

(#198) Shadowbull válasza kardkovacsi (#197) üzenetére


Shadowbull
addikt

Ez ilyen teslafan legendagyártás. Úgy indítottak hogy a németek nem tudnak EVt gyártani. Aztán az jött hogy nem tudnak nagy akkus EVt gyártani. Most ott tartanak hogy nem tudnak hatékony EVt gyártani.

Kíváncsi vagyok mi lesz a következő.

Pazarol a világ, én meg segítek neki.

(#199) bteebi válasza kardkovacsi (#197) üzenetére


bteebi
veterán

Mondjuk arra nagyon kíváncsi lennék, hogy valós körülmények között, különböző évszakokban (tél/nyár) és a sebesség függvényében hogyan változnak ezek a számok mindkét modellnél.

Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.

(#200) nincsnév007 válasza 8th (#71) üzenetére


nincsnév007
őstag

Nekünk is spring van. 10 milliót nem ér de 4.5 millióért ajándék. Városban hova kell több? Amit tudnia kell azt nagyon szépen tudja és kész. Minek vennénk 6 millióert 20 éves swiftet amikor itthon tudjuk tölteni pár ezer forintból?

Útvonal

Fórumok  »  Autó+mobil  »  BMW iX1 menetpróba
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.