Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Feketelaszlo

    senior tag

    válasz 8th #12 üzenetére

    Az nem törvényhozói döntés volt, hogy kaszálják el a kategória etalonjának tartott Transportert és gyártsanak helyette török Fordokat meg személyautó-platformos kisbuszt, mégis ezt tették - pedig ahogy írtad, árulhatnának olyasmit, amire a vásárlóknak igénye van. A diesel botrány is saját mérnöki kultúrájuk gyümölcse volt - igazi fake it till you make it eset. S hogy helyben legyünk a Northvoltba való befektetés is ezen rossz döntések sorozatának egyike.
    A következőre is lehet tippelni - a kínai kifektetéseket is főleg ők nyomatták amíg a csövön kifér, a többi gyártó amely kockázat/várható haszon mérlegelés alapon hoz döntéseket már rég exitált onnan.

    Azon sajnos nem tud segíteni egy törvényhozó sem, ha egy cég vezetésének annyira fejébe szállt az arrogancia, hogy elkezd hazárdjátékokat játszan. A politikusok minden követ megmozgatnak a munkahelyek megmaradásáért, de nem lehet folyton úgy szabályozni, hogy a kedvenc vállalatuk mindig sikeres legyen (vagy legfeljebb csak azon a szinten, hogy mindig ők nyerjenek a közbeszerzésen).

    A többi európai autógyártó köszöni szépen jól elvan. A Renault még várakozások felett is teljesít, de a BMW és Daimler sem nagyon panaszkodhat.

Új hozzászólás Aktív témák