Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Meggyi001: Kórházi ellátás: kuka vagy finom?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sh4d0w: StarWars: Felismerés
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Gadomiklos: Sziasztok! Kezdő vagyok, és nem tudom hol tudom megnézni a privát üzeneteimet.
- WireGuard VPN a mindennapokra
- Kalandor: „Ha engedtem volna a lelkiismeretemnek, az üzlet kevésbé lett volna jövedelmező”
-
LOGOUT
Először is megkérünk minden kedves kollégát, hogy kérdés előtt a téma összefoglalót olvassa el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz
Dhampir
üzenetére
Utalást nem látok sehol, hogy lenne, vagyis se menüpont, se semmi, de nem is szoktam keresni, mert a Samsung-nál megszoktam, hogy nincs.

A kezelőfelület Nekem nagyon fura. A teló nagyon könnyű, vékony, párszor már ki is pottyant a kezemből itt az asztal felett. Gyors, szedi a lábát, ez köszönhető valszeg főként az "alacsony" felbontásnak.
Ez a "menügomb hiány" engem is irritál egy kicsit, de majd megszokom. Plusz ezt a rendszer a lenovo-nál sem tudtam megszokni, így kicsit fura ez, hogy mindent pakol ki, nincs külön app drawer.
Elsőre sikerült mindent beállítani.

Új hozzászólás Aktív témák
- Elon Musk billiomos lesz, ha kitör a gépek forradalma
- Battlefield 6
- Blu-ray lejátszók
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- OLED monitor topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Meggyi001: Kórházi ellátás: kuka vagy finom?
- Socket AM4
- Kihúzhatja a gyufát a PC-s gyártóknál az érkező új Xbox
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- További aktív témák...
- 134 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX8H) - Intel Core i9-13900HX, RTX 4090 - 3 év garancia
- BESZÁMÍTÁS! 4TB Western Digital Purple SATA HDD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- GoPro HERO12 Black (CHDHX-121-RW) akciókamera
- Samsung Galaxy Tab A8 32GB, Újszerű, 1 Év Garanciával