Hirdetés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Meggyi001: Kórházi ellátás: kuka vagy finom?
- sh4d0w: StarWars: Felismerés
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Gadomiklos: Sziasztok! Kezdő vagyok, és nem tudom hol tudom megnézni a privát üzeneteimet.
- WireGuard VPN a mindennapokra
Új hozzászólás Aktív témák
-
KillerKollar
őstag
válasz
keIdor
üzenetére
20-25 éve amikor még gyerekcipőben járt az ipar... de most tizen x éve kapunk évente 30-50% közötti ugrásokat, a Pascal volt a legbrutálisabb de az sem volt duplázás, most meg ilyen triplázásokról beszélnek... hiszem ha látom, szerintem megint elszakadt a hype-vonat aztán hiába fognak kiadni valószínűleg brutális kártyákat, csalódni fog mindenki még akkor is ha tényleg a legnagyobb ugrás az elmúlt 10 évben mert mér' "csak" 2x gyorsabb az xy jútúber meg twitter júzer aszonta, hogy 3x lesz gyorsabb...
Amúgy meg amikor az ember azt hallja, hogy 3x, akkor Ő arra gondol, hogy az XY nevű játékban 4K-ban csak 50 fps-t megy a 6900XT-je mert az egy brutálisan gépigényes játék, de ha beleteszi majd a 7900XT-t vagy tököm tudja mi lesz a neve akkor 50-ről 150-re fog ugrani az fps... Ez a része a bullshit. A 3090 36 TFLOP a 2080 Ti 12... tehát már most is megvan a 3x teljesítmény ugrás... kivéve, hogy a 3090 50%-ot ver csak játékokban a 2080 Ti-ra. Ray-Tracing teljesítményben el tudok képzelni hatalmas ugrásokat, mert az még nagyon gyerekcipőben jár, főleg az AMD-nél, 1-2 szintetikus benchmarkban meglehet, TFLOPs-ban meglehet, de az, hogy játékok alatt 3x gyorsabb, én hatalmas összeget fel mennék arra tenni, hogy ez nem lesz így.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Azonnali alaplapos kérdések órája