Hirdetés

2024. május 30., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#365) sniper elite


sniper elite
senior tag

sziasztok!

Úgy döntöttem hogy megosztom veletek a bánatom és csalódótságomat amit az elmúlt 3 hétben éltem át,az történt ugyan is hogy összerakattam egy gépet az ipon webáruházában, és meg is rendeltem!2 napra rá megjött a gép, külsőleg semmi probléma nem volt vele, és ahogy megjött rögtön bele raktam a régi konfigurációból a vincsesztereket amiken rengeteg adat volt, amit a munkám során is fel kell használnom! Szóval 10 perc alatt beraktam a 3 vinyot, plusz volt is benne egy amit még náluk vettem Raptor vincsesztert 150gb-os!Az első bekapcsolás után nem történt semmi csak ment a gép de se kép se hang nem volt, reset gyorsan... a másodiknál már volt kép de a biosban csak egy vincsesztert ismert fel a 4-ből! Azt amelyik a rackben volt! Érdekes gondoltam... próbálkoztam vele még egy darabig,ellenőriztem a kábeleket de minden rendben volt....Szóval másnap bevittem egy szakszervizbe, mert arra gondoltam hogy valami bios beállítás szükséges hogy lássa mindegyik vincsesztert! Bent hagytam a gépet, kb 2 nap múlva szólt a szakember hogy óriási nagy baj van mivel azok a vincseszterek amik nem voltak bent a rackben azok teljesen elromlottak, még a Raptor vinyo is ami elég strapabíró elvileg, nagyon megijedtem hiszen borzasztó sok adatom volt a 3 vinyon, sajnos több napi vizsgálat után is csak azt tudta javasolni az itteni szakember hogy vegyem fel a kapcsolatot az Iponnal és beszéljem le velük ezt az egészet, mert ez tuti hogy valamelyik olyan hardverből fakadó hiba amit ők raktak be! Hát nagyon szomorúan vettem tudomásul hogy ez megtörtént! Egy szakvéleménnyel a kezemben felvettem a kapcsolatot az iponnal és megbeszéltem velük hogy felküldöm a gépet!Fel is küldtem, kb 2 nap múlva hívott egy férfi a boltból hogy sajnos egyik termékre se vállalnak garanciát amit ők raktak bele mert úgy vették észre hogy hiányzik pár rögzítő csavar vagy másmilyen van benne, meg megtört a vízhűtés csöve egy kicsit, amúgy a vízhűtés csövet ők szerelték össze tehát volt pofája erre hivatkozni... Na de mindegy vitatkozni nem akartam vele, ezért megkértem hogy gondolkodjanak el rajta milyen dolog az hogy egy teljes konfigot összerakok náluk, majdem 400 ezer forintért erre tönkre teszi az egész adat állományomat! És se garit se kártérítést nem vállalnak!Természetesen jogi útra fogom ezt az egészet terelni, mert ha csak azt nézzük hogy a biztosan hibás vagy tönkre ment termékek közül a Raptor150GB-os vinyora 60hónap garancia van az Asus strike extreme alaplapra kb 2 év! A thermaltake 850W-os tápra 1 év....stb szóval ilyen nincs hogy ők elhatározzák hogy márpedig semmire nem vállalnak garit! Nos direkt azért írtam egy ilyen hozászolást hogy felhívjam a figyelmet arra hogy aki az iponnál vesz valamit az számítson arra hogy lehet a csere garacia helyet kifogás és nem törődöm stílust kap!A hab a tortán az hogy küldtek nekem egy levelet, amiben azt javasolják hogy a náluk vett tápot ne dugjam rá semmire se mert ő szerintük is rossz!!! Bevallják hogy rossz terméket adtak el nekem és nemhogy kicserélnék vagy vissza küldenék a gyárnak hanem ugyan úgy vissza rakják a gépbe és azt mondják ne is próbáljam meg használni!!!A rossz vincseszterek amik a sajátjaim voltak is totál tönkre mentek, kb 1,5TBnyi adatom ment a füstbe! Csak azért mert valami gyárilag rossz alkatrészekből össze tákolt gépet adott el nekem ez az üzlet,és nem hogy garanciát nem vállalnak rá hanem még cinikusan közlik hogy jobb lenne ha meg se próbálom használni a gépet!!Lehet azért csinálják ezt velem mert vidéki vagyok, vagyis kaposvári és nem tudok állandóan a nyakukra járni a problémámmal, telefonon minden esetre lerázó szöveget nyomtak!Tényleg mindenki józan eszére bízom hogy vesz-e náluk valamit de hogy ezek nagyon becsületlen társaság az biztos! Sajnos nekem súlyos több százezres károm származott ebből az egészből!Fogyasztó védelem és más szervezeteknél viszont ismert lesz az ügy, szóval ennyivel nincs lezárva!

(#402) Ariadne válasza localhost (#401) üzenetére


Ariadne
őstag

Nem az ujjamból szoptam a dolgot, azért itt érdemes rákeresni az edigital, extreme digital és big extreme kulcsszavakra, az elmúlt évben jött rájuk pár panasz. ;)

Mivel nagyon sokáig annak a fórumnak egyik törzstagja voltam, így némi infót szereztem, ezért olyan helyeken vásárolok, amelyekre nincs panasz. :P

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#494) Inv1sus


Inv1sus
addikt

Extreme Digital

Nekem megjelent három pixelhiba a náluk vásárolt monitoron a háromnapos pixelgarancia után, tök érdekes...
Azóta próbálom felvenni a kapcsolatot velük, hogy érdeklődjek, hogy most mégis mit lehet tenni, de sz@rnak a pofámba. A telefont lerakják (amelyet valami fiatal idióta vesz fel, művelten beszélni nem tud, de hülyéket alkalmazni biztos olcsóbb), írtam nekik e-mailt is, természetesen nem válaszolnak rá. Nincs idejük valószínűleg...

A vásárlástól csak akkor lehetne elállni, ha bontatlan lenne még a monitor csomagja?

*** WEBDESIGN, GRAFIKUS DESIGN, FRONT-END PROGRAMOZÁS ***

(#498) Ariadne válasza Inv1sus (#494) üzenetére


Ariadne
őstag

Nem kell bontatlannak lennie a csomagolásnak, ezt szeretik belemagyarázni az üzletek, de nem így van. Bontatlan csomagolással ugyanis nem tudod megnézni, milyen a termék, márpedig épp ez a lényege ennek a visszaküldéses dolognak, hogy mivel csak képen láttad elvileg a cuccot, így ha nem tetszik, meggondolhatod magad.

Ha nem tájékoztattak előre arról, hogy jogod van visszaküldeni 8 napon belül, akkor 3 hónapod van erre. ;)

Extreme Digitalnál meg írható dvd-nél drágább dolgot sosem vennék, elég rájuk guglizni, a garanciális ügyintézésük nulla, külföldre küldözgetik a cuccok egy részét javítani, perlik is őket páran ilyenek miatt, szóval nem nyerő cég... :U

[ Szerkesztve ]

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#692) hejesírásó válasza Gyuri27 (#688) üzenetére


hejesírásó
senior tag

amelyik a szerviz a Damjanich utcai.

nekem a redtower a kedvencem, kedvesek, aznapi rendelést aznapra hoznak, korrektek, néha jók az áraik is. garinál nem szívóznak. kicsit tukmálósak, de hamar leállnak vele ha látják h tapasztalt user vagy.

extreme digitalban bénák az eladók és duplán kell sorban várni és még drága is igen gyakran, de gariztatásban no 1. tojnak bele mindenbe. :C

[ Szerkesztve ]

(#744) eladohardver válasza kmisi99 (#741) üzenetére


eladohardver
őstag

hasonló mint amit már leírtak... próbálkoznak a srácok keményen. Asus Rampage extreme lapot akratam náluk venni aminek akkor kb 80E ft volt az ára, használtat akartak rámsózni, majd mindenféle bocsánatkérő mail, meg magyarázat, és visszavittem köv nap és amire cserélni akarták az szintén az volt... majd később rendeltem interevo cégtől ugyanezt a lapot, ahol ugyanazt a példányt próbálták rámsózni, mint hardverkernél... Tök jó hogy használtat akarnak új árban rásózni az emberre ****§%%

¯¯̿̿¯̿̿'̿̿̿̿̿̿̿'̿̿'̿̿̿̿̿'̿̿̿)͇̿̿)̿̿̿̿ '̿̿̿̿̿̿\̵͇̿̿\=(•̪̀●́)=o/̵͇̿̿/'̿̿ ̿ ̿̿ Battlelog: Rohambili ¤

(#750) Sztp


Sztp
újonc

Hi fórumozók!

Kicsi elrettentő példa az Extreme Digitalról!!!!!!
2009 áprilisában vásároltam náluk egy Bluepanther v480 navigációt.
Egy rakás szar volt az egész, ugyhogy decemberben visszavittem a miskolci üzletükbe a cuccot garanciális problémáimmal: SDkártyát nem ismeri fel, továbbá recseg, illetve halk a hangszórólja, és ezeken kívül elveszíti a gps kapcsolatot is.
Ez utóbbit fel sem írták a hibalistára, merthogy ez egy "fos", ettől ennyit lehet várni.
Eltelt 1 hónap, és telefonálnak, hogy cserélték. :O
Bebattyogok az üzletbe, és elémraknak egy bluepanther diamondot.
Kérdem az eladótól, hogy nem volt v480? mondja nem, ezt kapom helyette.
Mondom ok, de én erre nem tartok igényt, mert nem ilyet adtam le, és tudomásom szerint ilyenkor én döntöm el, hogy mit veszek a pénzemért.
Eladó (aki egyébként egy tapló paraszt volt) mondja, hogy ez nem igy megy,
azt kapom amit a szerviz küld,és kész.
Kértem tőle, hogy hivja fel akkor a szervizt, és kérdezze meg hogy ráfizethetek-e egy komolyabb navira.
Tudjátok hogy mi volt a válasz??? A pofám leszakad, de a tapló eladó azt mondta, hogy
mit képzelek én, a telefon nincs itt ám ingyen, és nem lehet csak ugy telefonálgatni.
Kérem adja meg a számot, de nem akarta, ugyhogy kénytelen voltam a szervizátvételi lapról lenézni a szóban forgó telefont.
Tárcsáztam, és a tuloldalon egy bemutatkozni képtelen ember nyugtázta a problémám, majd közölte, hogy intézkedik.
Feleségem ezzel párhuzamosan a fogyasztóvédelmet hívta, akik megerősítették az igazam.
Álláspontjuk szerint ne egy szervizes válasszon helyettem navit.
Megvártuk a telefont, ami szerint vigyem ami van, vagy leszarnak.
Természetesen nem vittem el, panaszkönyv elő, és leirtuk a problémát.
Másnap reggel telefonon beszéltem a BP-i központjukban tartózkodó Keresztes Csaba nevezetü értékesítési vezetővel, aki ugyancsak 2 iq-val rendelkezett, mert nem bírta felfogni,hogy jogom van levásárolni, vagy pénzt visszakövetelni ha nem tudják cserélni (már pedig nem tudták).
Arra hivatkozott, hogy ő nem tudja a rendszerükben hogy elkönyvelni a problémát.
Említettem, hogy én ezt magasról leszarom, oldják meg.
A végén igérete szerint 1 héten belül megpróbálja rendezni az ügyet (azóta semmi hír, 2 hét telt el) ugy, hogy vagy jóváiratja a szállítóval (nem értem mi köze van az én ügyemhez a szállítójának, hiszen én náluk vásároltam, nem a szállítónál), vagy keritenek a föld alól is egy azonos tipust, nehogy már jó legyen nekem.
Most itt tartunk, ugyhogy azóta megvásároltam máshol a navigációmat, és még mindig várom a válaszukat.
Mivel ilyen gusztustalan ez a társaság, a feleségmmel úgy öntöttünk, hogy végső esetben elmegyünk egészen a pereskedésig is.
Egy kedves volt osztálytársam ügyvédként praktizál, és szerinte az ügyünk egyértelmű és világos, ugyhogy tuti nyerő a pozíciónk.
Kivárom a válasz (már ha lesz) és attól teszem függővé a folytatást.

Ezek után nyugodtan mondhatom azt hiszem, hogy ez egy gusztustalan társaság, akiket nem érdemes tovább gazdagítani.
A leírtak a saját véleményem, azt hiszem ehhez jogom van.
Üdv!
Peti

(#761) eladohardver válasza PLaci58 (#759) üzenetére


eladohardver
őstag

:) Azt teszik... Én is kaptam tőlük egy Xfi extreme gamer fatality karit új árban használtan, viszavittem és 1 hét múlva kaptam 1 tök bontatlant. Meg volt egy gány 24 colos lg monitorom ami vásárlás után 5.nappal lett pixelhibás... viszavittem h elállok Lóvét visszakaptam, igaz vagy 1 hét után de ez így ok mert 30 nap van rá nekik... hogy ne csak negatív vélemény legyen róluk...

¯¯̿̿¯̿̿'̿̿̿̿̿̿̿'̿̿'̿̿̿̿̿'̿̿̿)͇̿̿)̿̿̿̿ '̿̿̿̿̿̿\̵͇̿̿\=(•̪̀●́)=o/̵͇̿̿/'̿̿ ̿ ̿̿ Battlelog: Rohambili ¤

(#1104) poli27 válasza Fecogame (#1093) üzenetére


poli27
veterán

Az Extreme Digital nálam is leszerepelt.... Gariba visszavettek egy Asus dvd irót, eltelt 3 hét zaklattam őket hogy mizu, válaszba az volt a gyártónál van gariba.Eltelt 5 hét már nagyon mérges voltam, jeleztem is nekik hogy adják vissza a pénzem ha nincs termék, erre azt válaszolták nem tehetik és különben sincs benne a törvényben mennyi idő alatt kell a garanciát rendezni... eltel 8 hét még mindig semmi lökik a hülye dumát hogy még nem jött vissza a gyártótól, erre mondom akkor cserét kérek ha pénzt nem kapok vissza, erre is az volt a válasz hogy nem lehet... 11. héten hívnak megjött bemehetek érte.... no comment sztem ehez a hozzáálláshoz (7000ft os dvd író)....

[ Szerkesztve ]

(#1269) Asbee


Asbee
veterán

Sziasztok!
Leírnám az esetemet, illetve kérdezem szerintetek tudok-e valamit az ügyben tenni vagy reménytelen. 01.17-én Az Extreme Digital-tól vásároltunk a győri üzletükben személyesen ( nem neten rendelt, személyesen átvett) egy HDD-t. Hazahoztam, nem ismeri fel semmi, kattog, súrlódó hangot ad ki. Egyértelműen hibás. Külön jól átnéztem, nincs-e rajta semmi sérülés vagy egyéb dolog. Nincs. Mondom oké, mehet gariba. Jeleztem is másnap ezt, emailben, mivel Sopronban lakom így nem tudtam azonnal bevinni. Mondták semmi gond, vigyem be az üzletbe és három nap múlva cserélik amíg érkezik hozzájuk új vinyó. Bátyám leadta 24-én. Kaptunk róla egy jegyzőkönyvet, hogy bevizsgálásra átvéve. Most ezen van egy olyan pont hogy ügyfél észrevétele. Ez később lényeges lesz. 29-én hívnak telefonon, hogy a terméken külsérelmi nyom van, a sarkain, nincs garancia küldik vissza. Már akkor is csodálkoztam, mondtam is hogy ez hogyan lehet. Megjött ma a vinyó és tényleg, van a sarkán sérülés, teljesen jól látható. Tisztán emlékszem a sarkain ilyen sérülés nem volt. Nem feltételezek én senkiről rosszat, de hogy ez a sérülés nem nálunk keletkezett az biztos. Persze ez így utólag az életben nem fogom bizonyítani. Számomra ami furcsa, aki átvette a vinyót, simán fel kell volna, hogy tűnjön neki ez a sérülés. Azt nem tudom mondjuk, hogy az átvevő köteles-e hirtelen megvizsgálni és jelezni-e ha lát valamit. Szerintetek tudok valamit csinálni?

[ Szerkesztve ]

(#1525) MongolZ


MongolZ
addikt

Én hatalmas meglepetésemre az Extreme Digitallal szívok. Hiányosan kaptam egy kenyérsütőt, több alkatrész hiányzik belőle, így használhatatlan. Levelet írni nekik nem lehet, a honlapjukon jeleztem a problémámat, amire jött egy automatikus választ. Telefonon érdeklődve mellébeszélnek, tagadnak, nem adnak tájékoztatást, a beszállítóra fogják - ami engem nem hat meg, de lassan letelik a 8 munkanap, így nemsokára elvesztem az elállási jogomat. Holnap a fogyasztóvédelemhez fogok fordulni. Komolytalan cég. Több fórumot olvasgatva nem vagyok egyedül.

(#1640) sepsi0 válasza Kuruc2 (#1638) üzenetére


sepsi0
őstag

Gyártói garancia levelet kaptál vagy az Extreme által nyomtatott\kiadott garilavél?
Vagy esetleg az Extreme a gyártói garancián felül vállalt + garit? Pl. 2+1év gari...

[ Szerkesztve ]

(#1642) sepsi0 válasza Kuruc2 (#1641) üzenetére


sepsi0
őstag

NA... akkor működik a garancia futár:

Elromlott valami? Megkönnyítjük az ügyintézést Garanciafutár szolgáltatásunkkal!

"A szolgáltatást minden vásárlónk igénybe veheti abban az esetben, ha a meghibásodott termék Extreme Digital, vagy Digital Assistance jótállási jeggyel került értékesítésre, továbbá ha a termékhez a vásárlás során kiállított számla szolgál garancialevélként. Azon termékek esetén, ahol a garancia a gyártó által kibocsátott jótállási jeggyel érvényesíthető, továbbra is a gyártó magyarországi szervizhálózata felé kell eljuttatni a meghibásodott terméket, ezekben az esetekben garanciafutárunk nem tudja vállalni a díjmentes elszállítást."
Forrás

Nekem volt velük egy esetem...
Fuji fényképező, gyártói gari 2 év de ők 3évvel árulták. Rá volt pecsételve, hogy +1 év garancia Extreme...
Hívtam őket szar a gép... mondták küldjem szervizbe. Én mondtam garancia futár hivatkozva a kiemelt részre!
Volt még egy ki mellébeszélés, de aztán kérdezték mikor jöjjön a futár....
Egyetlen hátránya volt, hogy pont 30 nap volt a gariztatás... kivárták, de nekem így ingyen volt :)

Hivatkozz erre:

A szolgáltatást minden vásárlónk igénybe veheti abban az esetben, ha a meghibásodott termék Extreme Digital, vagy Digital Assistance jótállási jeggyel került értékesítésre, továbbá ha a termékhez a vásárlás során kiállított számla szolgál garancialevélként

Ha nem akarják akkor írj egy levelet a fogyasztóvédelemnek amit megcímzel az Extremenek is, persze ezt jelezd nekik előre. Ez mindig működik, ha gondolod átküldök privibe egy ilyen levelezést..... :)

[ Szerkesztve ]

(#1673) SunMount3r


SunMount3r
nagyúr

Húh, most olvasom itt a tapasztalatokat, hát nem semmi...

Az Extreme Digital-al kapcsolatban kérdezném, hogy miből tudom megállapítani, hogy csak gyártói szervizes garancia van rá, vagy, hogy az Extreme-nek is vissza lehet küldeni (garanciafutár)? :F

Van egy termék és csak annyit írnak a webshop oldalán, hogy "Garancia: 1 év"...?! Ebből most honnan tudja az ember? És ha csak a gyártói szervizes a gari, akkor a postázási költséget ki téríti meg nekem? (Nem hinném, hogy Debrecenben van Philips márkaszerviz).

Most jutott eszembe, hogy az Extreme-nek van boltja Debrecenben, oda pl. visszavihetek egy webshop-ból rendelt árut ha garis probléma van vele?

[ Szerkesztve ]

(#1770) zsiz


zsiz
őstag

Bocsánat, hosszú leszek..

Az Extreme Digital még mindig nem valami korrekt.

Decemberben rendeltem tőlük 4db LED fényforrást ("izzót"). Nem ez volt az első, már előzőleg vagy 4-5 darabot rendeltem belőle, mert jó fénye van, olcsó és 5 év garancia van rá. De elfogyott a készlet és mikor újra volt készleten, gyorsan be is rendeltem a 4 darabot, amiről most szó van. Örültem is, mert másnap újra azt írta a webshop, hogy elfogyott, így még időben megrendeltem.

Meg is jött a 4db, a szokásos nagy doboz, semmi kitöltőanyaggal.. De legalább folpakkal körbe voltak tekerve a dobozok egyesével, bubis fóliára már nem tellett nekik, ami azért egy olyan törékeny dolognál mint egy fényforrás, nem lett volna hátrány.. Na mindegy, egyben ideértek szerencsésen. 3 dobozt kibontottam, minden rendben volt, de a 4.-nél már nem. A doboz teteje el volt szakadva és hiányzott egy darab karton a dobozból, ami helyén tartaná a dobozon belül a terméket. Itt már gyanús volt a dolog. A lámpa koszos is volt, és az alsó érintkezőjén kopás látszott. Ennyiből már egyértelmű volt, hogy egy használt terméket kaptam.

A nagyobbik baj azonban az volt, hogy nem is működött rendesen, csak vibrált. Tehát nem csak egyszerűen egy használt izzót küldtek az új áráért, hanem egy olyat amit egyértelműen valaki már visszavitt a hibás működés miatt.

Természetesen egyből megreklamáltam, rögtön az e-mail címükre - ami egyébként sehol nincs feltüntetve az oldalon, csak onnan tudtam, mert már leveleztem velük - írtam, mert mikor a form-on keresztül írtam, a 14. napon kaptam választ. Most nem vártam csak pár napot, de semmi válasz. Írtam Facebook üzenetet, ott 2 órán belül válaszoltak, hogy írjak az ügyfélszolgálatnak. Mondtam, hogy már megvolt, de nem válaszolnak. Továbbították a megkeresésemet, majd tényleg még aznap megjött a válasz az emailre, küldik a futárt érte, meg adjak számlaszámot mert készlethiány miatt nem tudják cserélni, így visszautalják az árát. Ez is megtörtént. Jött a válasz, hogy 15.-én jön érte a futár. Elviszi, majd visszautalják a pénzt. A futár az ígérthez képest csak 16.-án ért ide (a papíron is 15.-e szerepel, meg a 16.-i pecsét, mivel akkor vette át a csomagot.)

Ezután nem történt semmi a mai napig sem. Írtam levelet, hogy mikor lesz valami fejlemény, semmi válasz természetesen. Közben újra lett készleten a termékből, így újra írtam nekik, hogy ha már ilyen nehezükre esik azt az 1500Ft-ot visszautalni, akkor legalább cserét küldjenek, ha már most van készleten, nekem az is tökéletes, ha nem megint rosszat küldenek.. Semmi reakció, így lassan már nem nekik kell címeznem a következő levelemet...

Nem az 1500 Ft-ról van szó.. De otthagytam náluk kb 5-6 hét alatt vagy 70-80 ezer forintot. Mi lesz, ha a 18 ezer forintos nyomtató, vagy a 22 ezer forintos mirkó, esetleg ha a 28 ezer forintos porszívó megy tönkre? Azt hogyan fogják kezelni, ha a vacak kis 1500 Ft-os izzó ilyen gondot okoz nekik? Amit még csak nem is kell javítani, hanem elvileg cserélik..

Egyébként a rendelés és fizetés dec 3.-án történt, a kézbesítés 8. vagy 9.-én. 16.-a óta pedig se pénz, se izzó.

Opel Astra G Bertone Coupé X18XE1 | GTA Online: zsiz88 |

(#1782) zsiz válasza Pikkolo^^ (#1780) üzenetére


zsiz
őstag

Oké, nem volt a legjobb példa :) de arra gondoltam, hogy a cég nem azért tartja fent az üzletet, hogy az ember vásárlási szándék nélkül csak nézelődjön, vagy pl sokan csak megfogdosni mennek be a kiszemelt cuccot, aztán megveszik neten máshol, ahol olcsóbb. De mindegy is, felesleges "vitatkozni" :) Nem kezelik jól a "bonyolultabb" eseteket. Ha csak megrendelem, kihozzák és nincs semmi probléma a cuccal és későbbiekben sem kell garanciáztatni, akkor jók ezt aláírom és ezért is fogok még vásárolni náluk a mostani esettől függetlenül is.

Elhiszem, hogy sok a dolguk. Nem is értem azokat az embereket, akik két perc google keresés helyett inkább levelezik velük vagy felhívja őket.. De nem hiszem, el hogy annyit kapnak, hogy ha minden nap nézik és válaszolják a leveleiket, akkor is két hét kelljen nekik mire eljutnak az enyémhez.

Igazad, van hogy többnyire csak azok írnak, akik elégedetlenek (egyébként ezt sem tudom megérteni). Bár én pl a 130k-s tv-met is valami kis noname boltból rendeltem Budapestről, jó volt a megítélésük a neten, és természetesen tőlem is ment a teljesen pozitív értékelés több helyen is. A tulaj többször hívott és írt levelet, nem én kerestem őt, ő engem, és nem azt éreztem, hogy fontos a pénzem neki, hanem azt hogy én vagyok fontos mint vásárló és az én elégedettségem. És ennek a felfogásnak nyoma sincs az extreme digitalnál. (Persze ők ne hívjanak fel mindenkit rendelés után mert még rosszabb lenne a helyzet :D de ne csak addig törődjenek a vásárlóval amíg odaadja a pénzét.)

Opel Astra G Bertone Coupé X18XE1 | GTA Online: zsiz88 |

(#1865) orion1025


orion1025
őstag

Extreme Digital... Elég vicces a sztori, ennyire ostoba helyzetbe rég nem futottam bele, de gondoltam maradjon csak szépen nyoma, többet úgy sem akarok rendelni tőlük, mert gyötrelem.

2016. 07. 24. az a becses nap, ahol le mertem adni a rendelésem PickPack átvétellel. Négy nappal később mertem telefonálni, hogy mégis miért állt meg a folyamat "összekészített állapotnál"?! Azt a választ kaptam, hogy megszűnt a kiválasztott átvételi pont, ezért válasszak másik szállítási módot, vagy helyszínt. Választottam másik PickPackPontot, majd pénteken nézem, hogy a rendelésem törölve lett. Újabb telefon, náluk is felszívódott, de az ügyintéző segítőkész volt, hamar újra élesbe ment a rendelés. Az már jó pont, hogy úton van a csomag, elvileg pénteken érkezik meg, HA minden jól megy. Számomra vicces, hogy bő két hét fog eltelni, olyan dolgok miatt amik raktáron voltak, azonnal szállíthatóak, illetve b@sztak szólni, hogy mi is van.

A másik a Merlinhardver... Náluk is 07.24. óta pörög a megrendelésem, de még a fele pakk nem érkezett be hozzájuk... Régen nagyon sokat rendeltem tőlük, de biztos, hogy ez volt az utolsó.

"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."

(#1926) Lauda


Lauda
félisten

Edigitalrol is irnek az utobbi honapok esemenyeibol:

- Megrendelem a telefont bolti atvetellel, kihoz a csaj egy kibontott dobozt. Mondom neki en bontatlant kerek, mondja hogy szoktak kerni hogy mutassa meg a telefont, ami ugye engem abszolut nem erdekel, szoval erdekes modon hozott egy originalt a raktarbol.

- A telefon melle kertem memoria kartyat, negyedszerre talalta meg a jot az idota eladoja, ha nem figyelek oda ramsoz egy joval gagyibb, lassabb kartyat.

- Nemreg rendelek egy masikat bolti atvetellel, kihozza a telefont, nezem az adatokat, nem is az volt, megint egy olcsobb, kisebb memoriaval rendelkezo verzio. Mondom en nem ezt rendeltem, ja akkor megnezem, elo is kerult a jo verzio a raktarbol, ami persze megint bontott volt es nem volt masik. El is koszontem gyorsan.

- Lesz elallasom, az infoknal ez van leirva:

Az Extreme Digital Zrt. postai csomagokat technikai okokból nem tud fogadni.

Felhivom oket, hogy miert is nem tudjak fogadni a csomagot, ha mpl-el elkuldom nekik. Azt mondja azt tudjak fogadni. Mondom szerinted mit jelent a postai csomag es mit az mpl. Hat azt o nem tudja.

Szoval vigyazzatok, mocskos egy banda es szerintem toborozzak a hulyeket is alkalmazottnak.

[ Szerkesztve ]

(#1951) Sebaj Fóbiás


Sebaj Fóbiás
aktív tag

Egy boltot nem a problémamentes rendelések, hanem a problémakezelésük alapján lehet igazán megítélni. Saját tapasztalatom alapján az extreme digital extrém rossz bolt.

December 15-én rendelt termék azóta sem érkezett meg. (jan. 11.) Ellenben a rendelés leadása után egy héttel kaptam tőlük egy (nyilván automatizált) emailt, hogy átvettem a rendelést, értékeljem a vásárlást. A telefonos ügyfélszolgálatukat felhívva fél órát vártam egy lekezelő, abszolút nem segítőkész, flegma ügyintézőre, és a hívás során egy hangyányit sem lettem okosabb. Állításuk szerint már átadták a csomagot a futárszolgálatnak, többet nem tudnak tenni. Első körben le is akart rázni azzal, hogy rossz gombot nyomtam a menüben, így rossz helyen kértem ügyintéző kapcsolását, telefonáljak újra.. Nonszensz. Kértem, hogy ugyan álljon már fel, menjen oda ahhoz a kollégájához aki jó is valamire, de erre közölte, hogy másik helyen vannak nem tud odamenni. Ekkor javasoltam neki a telefon használatát, ami vonakodva de végül megtett. Ennek is csak az lett az eredménye, hogy a csomagot átadták, úton van, a futárszolgálat a ludas, már mások is panaszkodtak rájuk. Halkan megjegyzem, hogy ez engem nem igazán érdekel, én nem a futárszolgálattal vagyok szerződésben, ez a belső ügyük, oldják meg. (Nem oldják meg.) Kértem a beszélgetésünkről egy email-es visszaigazolást, hogy nálam is legyen nyoma. Ígéretet tett rá, de persze küldtek semmit.

Tizenhárom (!!) nappal később jött egy email egy ügyfélszolgálatostól, hogy úgy látják még nem vettem át a terméket, továbbra is igényt tartok-e rá? Hogy mi?! Megrendeltem, nem kaptam meg, nem mondtam le, mi nem egyértelmű ezen? Leírtam neki is a kálváriámat, egy hete abszolút semmi reakció. De még annyi sem, hogy oké, vettük, utánanézünk. Még egy automatizált "beérkezett az email" üzenetet sem kaptam.

Azóta megjött a futárcég válasza is (az is eltartott 9 napig), állításuk szerint ők nem kaptak semmiféle csomagot, csak rendelési adatokat.

Magyarul az extreme digital hazudik, mint a vízfolyás.

Volt pár nap amíg nem volt kapható a termék, ami ráadásul tavalyi modell, gondoltam kifogytak, majd vagy jön újra és küldik, vagy ha nem jön akkor szólnak, hogy sajna kamuztunk a visszaigazoláson, mégsem tudjuk küldeni. De azóta már újra kapható, weboldaluk állítása szerint raktáron van már hetek óta.

Sosem akartam rendelni tőlük, mert sokkal drágábbak, mint a konkurencia, naivan azt hittem, hogy a felár ellenében talán gyorsabbak, korrektebbek, "európaiabbak", mint a többiek. Tévedtem. Kimagasló árakon nyújtanak minősíthetetlen szolgáltatást. Sajnálok minden alkalmazottat aki ott dolgozik, iszonyat stresszes lehet a nemtörődöm, pénzéhes főnökeik gyalázatos hozzáállása miatt a légkör is, plusz az elégedetlen vásárlók indulata is rajtuk csapódik le. Ha meg valami nagyobb gebasz van kirúgnak egyet közülük, és a főnökség mossa kezeit.

Helló Magyarország...

Két bolygó beszélget: - Te, képzeld, Homo Sapiensem van.. - Nem baj, ne piszkáld, elmúlik magától.

(#2383) vg válasza Spirit (#2369) üzenetére


vg
addikt

Pár éve extreme digital erzsébet krt. boltjában nekem is úgy hoztak ki egy mobilt a dobozban, hogy eleve fel volt tépve. Mikor szóvá tettem szó szerint kiröhögtek az eladók, ekkor mondtam, hogy akkor vissza az egész. Erre kihoztak egy másikat és mimikálva, röhögve, előttem mutogatva vágták fel a ragasztást. Persze utána jött a bótvezető és ingerülten, majdnem kiabálva megkaptam, hogy ezt ők így csinálják, most bontották ki a másikat, csak én nem láttam, micsoda kárt csináltam, stb... soha többet ott semmit.

(#2633) #24845312


#24845312
törölt tag

Extreme Digital-os történet következik, rendeltem tőlük egy újracsomagolt laptopot. Emagtól is többször vettem már ilyent, ennek egy vadonatúj, visszaküldött terméknek kellett volna lennie. Na most az Extreme Digital egy ütött-kopott, szó szerint agyonhasznált laptopot küldött ki akku és töltő nélkül! Ezt nem tudom mégis hogyan gondolták, a ráadás pedig az, hogy a dobozba is csak így csupaszon, mindenféle csomagolás nélkül tették bele, tehát szállítás közben is össze-vissza ütődött, ütődhetett a dobozban. A szerintük "újszerű" laptop szó szerint szét van kopva a használattól több helyen is, de a legdurvább számomra tényleg az akksi és a töltő hiánya! :W

(#2677) SunMount3r


SunMount3r
nagyúr

Az ExtremeDigital-os Transz-o-Flex tényleg ennyire "csiga"? 27.-én adtam le a rendelés, egy olyan termékre aminél a kiszállítást 1-3 munkanapra írják, de még mindig nem jött meg, sőt még fuvar azonosítót sem kaptam.
Az ED oldalán viszont 27.-e óta a "Feladásra került" jelzés szerepel.

(#2973) smallmer


smallmer
őstag

Sziasztok!

Szeretnék vásárolni egy Samsung 970 EVO Plus 1TB M.2 SSD-t.
Az alábbi boltokban kapható 5 év garanciával:

- PCX
- Oázis
- Bestmarkt
- Extreme digital

Melyik bolt ezek közül a legajánlottabb? Esetleg más bolt ahol az 5 év garit megadják, és jobb mint a felsololtak.

köszönöm szépen :R

(#2975) chopin42 válasza smallmer (#2973) üzenetére


chopin42
őstag

Pcx-el és oázissal van tapasztalatom. Pcx-nél szerintem a kiírt 60 hó rendelésnél már 12+48-lesz, ami annyit takar, hogy jótállás szerűen 1 évig garizzák, utána megy a gyártónak. Óázisból most rendeltem,egy intel 660p-t, ott a kiírt 60 hó rendelésnél és a számlán/garijegyen is így szerepel. Ettől függetlenül mindkét bolt gyors és preciz a kiszállításnál. Ebből a kettőből amúgy választhatsz szerintem ár/szimpátia alapján. Extreme digitalt kerüld mint a pestist, bestmarktról meg nem tudok sokat.

Szakmai kérdések csak a fórumban...

(#2994) bolic


bolic
őstag

Mi a véleményetek a Konzolvilág-ról? Éppen rendeltem winyót, de megbántam, mert az emberek azt beszélitek, hogy akár 3 hét munkanapot jelent 1-3 munkanap helyett a rendelési idő?! Ha ez igaz, többet nem rendelem úgy mint az extreme digital, jelenleg 1-3 hónapnál tart! :Y :W

Kellett volna rendelnem ipon-nál, az mindig akár másnapon át lehet venni... :O

[ Szerkesztve ]

Siketeknek ártalmasak az érzéketlen tuskók!

(#3308) chopin42


chopin42
őstag

No álljon itt egy újabb szösszenet az Extreme Digital nevű foskazalról.
Még múlt héten, azaz október 5-én rendeltem egy egyenes csiszolót postával együtt 11880 Ft-ért, kifizettem előre. Raktáron lévő termék, csomagautomatába 5 munkanap. Oké, legjobb esetben péntek, gondoltam én, hülye. SEMMI nem érkezett az automata értesítőn és a fizetési bizonylaton kívül. Szerdán telefonáltam, miután nagy-nehezen megtaláltam a számukat (jól el van dugva). Ügyintéző félszegen tájékoztat, hogy "őőő izé, csomagolás alatt lesz hamarosan valószínű, péntekre, vagy hétfőre megkapom". Majd megjött a levél az adatokkal, várható szállítás október 12, majd odaírták még, hogy sajnos a választott átvételi mód szerinti raktárban nem található a termék, október 14-én szállítják át. :Y Nosza, írtam nekik a weblapjukon keresztül, igazoltam, hogy 2-5 munkanapos szállítás, RAKTÁRON lévő termék (végig az volt, 4-5 napos határidőkkel rendelhető). Valami sablon szar jött, majd amit arra írtam, arra már semmit nem reagáltak (ahogy a további, nem túl szívélyes levelekre sem). Majd 14-én délelőtt jött az értesítő, hogy csomagolás alatt, "amilyen hamar lehet, feladják". Ezt ma sikerült nekik, 16 óra körül. Kíváncsi vagyok, hogy holnap ideér-e a csomagautomatába. Kár, hogy hétfőtől csütörtökig bármelyik nap át tudtam volna venni a munkahelyem mellett, de holnap máshol dolgozom, így kerülő, ha véletlenül sikerül. :W :W :W
Úgyhogy nem tudom, mi volt velem, hogy tőlük rendeltem (pedig tudtam, hogy szarok), de gondoltam, a raktáron lévő cucc feladása nem nagy kaland előre fizetve, egy ilyen már volt, igaz, házhoz, a csodás royal futárral.
Hát tévedtem. A vicc az, hogy az összes levelükben október 12 volt a várható szállítás. A maiban is.
Ezentúl kerülöm őket, mint a tüzet, az ügyfélszolgálatuk egy kalap szar, az email címüket nem is teszik közzé, nem reagálnak, a saját dátumaikat sem tartják tiszteletben, hazug, aljas szarrágó banda. Remélem NEM lesz garanciális ügyintézés, de ha véletlenül igen, és szarakodnak, minden létező módon visszatámadok, és a büntetésig viszem a dolgot, ha lesz rá lehetőségem. Komolyan, ilyen hosszú szállítási időbe még SEMMI nem telt itthon, de Európából sem, sőt, Kínából is kaptam már meg csomagot előbb...

Szakmai kérdések csak a fórumban...

(#3415) #24845312 válasza TIT (#3414) üzenetére


#24845312
törölt tag

Rendben, így már sejtem, hogy miért nem értitek amit írtam. Ha jól gondolom, nem ismeritek az Emag Marketplace-t?

Az emag.hu oldalon amikor nézegeted a termékeket (ez az Emag Marketplace), ott nem csak az Emag által forgalmazott termékek láthatók, hanem külsős cégek termékei is. Amikor kiválasztasz egy terméket, azonnal látod, hogy azt közvetlenül az Emag forgalmazza-e vagy más cég. Én amit rendeltem, azt az Edigital hirdette az emag.hu oldalán keresztül. Ezt rendeltem meg. Ezért jöttek értesítések az Emagtól is, illetve az Edigitaltól is. A gond az, hogy teljesen más árakat írtak mindketten a megrendelés leadását követően a visszaigazoló e-mailekben. Maga a megrendelés az emag.hu oldalon történt, az Emagtól van a megrendelésnek egy azonosítószáma is, és az Emag oldalán tudom nyomonkövetni a csomag útját is. Itt fel van tüntetve az is, hogy "A terméket forgalmazza és szállítja a(z) Extreme Digital". Az Edigitalos fiókomban természetesen nyoma sincs ennek a megrendelésnek, hisz nem az edigital.hu oldalon rendeltem, de ez így teljesen rendben is van.
Régebben is rendeltem már így más cégektől, és nem volt semmi gond, magától értetődő volt, hogy a külsős cég annyiért számlázta ki a termékeket, amennyiért hirdette az emag.hu oldalon. Most viszont sajnos az Edigital teljesen más áron küldi a csomagot, mint amennyiért hirdette az emag.hu oldalán.
(Ez már nem a történethez tartozik, de egyébként egyesült a két cég Extreme Digital-eMAG Kft. néven.)

(#3442) bok92


bok92
addikt

Sziasztok!
Gondoltam megosztom veletek egy negatív tapasztalatot az Extreme Digital céggel kapcsolatban.
November 27-én rendeltem tőlük egy tv készüléket (180k értékben). A futár december 4-én hozta ki, majd két nap múlva jeleztem feléjük, hogy pixelhibás a készülék, és szeretném lecserélni a készüléket. Jó pár napig nem érkezett semmi válasz, majd felhívtam őket, azután kezdtek el bármit is intézni az ügy érdekében. Végül december 13-án vitte el a futár. Többször hívtam őket ezt követően, mert jó lett volna ha karácsonyra megérkezik a cserekészülék, hát nem jött össze... :DDD Karácsony előtt pár nappal jött az email, hogy karácsonyra fixen nem jön, de küldtek egy 2500ft értékű kupont. ok :DDD Most ott tartunk, hogy ma, azaz január 13-án még mindig nincs meg a tv. Felhívtam őket, elvileg két munkanapon belül intézkednek, de legjobb esetben is jövő héten érkezik meg. Talán...
Már múlt héten is azt mondták, hogy legkésőbb hétfőn itt lesz, dehát semmi. Kicsit bosszant, hogy adott egy készülék, amit kifizettem több mint egy hónapja, és mégsem látom. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#3508) Exelsior24


Exelsior24
aktív tag

Sziasztok!

Gondoltam megosztom itt, mert így még nem jártam, bár másokat olvastam akik már hasonlóan jártak boltokkal, webáruházakkal.
Extreme Digital-ról ( Edigital ) rendeltem 02.15.-én délelőtt 2 terméket (mindkettő volt nekik készleten és azóta is van), az egyik nagyon jól le volt akciózva, minden más webáruházban 4-5ezer Forinttal drágábban. Mivel napközben dolgozok, munkahelyemre pedig nem tudom kérni ezért szokásos Pick Pack pont kiválasztva, rendelés lead, minden szuper. Hétközben követgettem a státuszát a rendelésnek ami szépen át is váltott szépen sorban: Belső mozgatás alatt -> Csomagolás Előkészítése -> Kiszállítás Alatt státuszokra, és mellé kaptam egy Pick Pack pontos nyomkövetési számot is, amin egyelőre annyit írt hogy még nem adták át a csomagot a futárcégnek. Pénteken is ránéztem, még mindig nincs átadva, kissé gyanús, de mondom sebaj majd hétfőn már csak átadják és frissül a státusza. Erre 02.22.-én hétfőn este 20:35-kor jön az értesítés, hogy "Törölt rendelés". :((
Persze azóta is vannak készleten, csak szépen felment az ára mindkét terméknek vissza, írtam az ügyfélszolgálatuknak, de még semmi válaszra nem méltattak. Én így netes rendeléssel még nem jártam soha, úgyhogy kicsit leszerepeltek most nálam.

[ Szerkesztve ]

Steam / PlayStation: Exelsior24 / Nintendo Switch Friend Code: SW-3907-8356-3882

(#3633) vegitossj7


vegitossj7
addikt

Extremedigitalnal rendeltem 2db magneses Cellect kabelt 2500ft darabjert.

Igy nezne ki: https://www.cellect.hu/t/MDCU-MAGNET-MICUSB

Ezt kaptam: https://alza.hu/hishell-3in1-magnetic-charging-cable-usb-c-lightning-micro-usb-fekete-d6277098.htm

Amivel nem is lenne gondom, igazabol szo nelkul hagytam volna hiaba nem az amit akartam volna es mashol meg olcsobb is.
De az, hogy ok kibontottak a termeket es mind a 2bol kivettek a USB-C es Lightning csatlakozofejeket, azert ott azt mondtam, hogy alljunk meg, ezt mar nem turom el. Vihetem vissza. :(((

Tévedni emberi dolog, de néha velem is megesik.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.