Hirdetés
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Vissza a jövőbe film Peabody fészere baki.
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Asszociációs játék. :)
- DVB-T/T2/C+FM+DAB USB tuner stick
- Gépház az asztalon. Soha nem fogom ezt megérteni.
- Készíts képet az igazi nevedből!
- Milyen mosógépet vegyek?
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bolic
őstag
Az emag már nem küld számlát és garipapírt, ehelyette doboz oldalán van az emag sorszám és weblapon virtuálisan meg van adva a gari dátum, nekem pl. a monitort sikerült meghosszabbítani 5 évre a garancia virtuálisan.
[ Szerkesztve ]
Siketeknek ártalmasak az érzéketlen tuskók!
-
inf3rno
nagyúr
Aqua, ipon, edigital, emag, alza, euronics, vatera, ahonnan nem veszek már semmit, vagy csak nagy ritkán valami kis értékű dolgot. Árukeresőn azért ott szokott lenni vélemények között, hogy melyik bolt milyen. Háztartási gépeknél pl a preciz.hu-t tudom ajánlani. Számtechnél a bestmarkt, oázis, ahonnan mostanában nagyobb dolgokat rendeltem.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
#24845312
törölt tag
Nem normálisak. Hazudoznak össze-vissza, csakhogy mindenről meg van az e-mail és SMS, a rendelések júliusi leadásától kezdődően. Akciós áron kínáltak jópár dolgot, olyan árakon, amennyiért a versenytársaik nem, ezzel vevőkkel vettek el tőlük. Igen ám, csakhogy a rendeléseket nem is tudták az adott áron teljesíteni mind a mai napig. Kezdték az időhúzással (1,5 hónap telt el a rendelések leadása óta, és mindvégig volt nekik készleten az adott termékekből!), majd a felesleges berángatások (megjött a rendelés értesítések, viszont a boltban meg nem adták oda a rendeléseket rendszerhibára hivatkozva), majd mivel mindezek ellenére sem töröltem én magam a megrendeléseket, ezért most kitalálták azt, hogy mivel én nem vettem át őket, ezért fogják törölni azokat! Csak azért, hogy ne kelljen az akciós áron odaadniuk őket!
Levelekre persze nem válaszolnak, a telefonos ügyfélszolgálatuk meg a nullával egyenértékű.
Sok pénzt (8 számjegyű összeg) hagytam eddig náluk a magyarországi megjelenésük óta, de most, hogy megpróbáltak hülyének nézni, végleg betelt a pohár velük. Az ügynek garantáltan lesz még folytatása részemről. Nem a termékek miatt, hanem a vásárló hülyének nézése miatt, mert ennyire pofátlanul nem hazudozhatnak és nem vehetik semmibe a vásárlókat sem, meg azokat a versenytársaikat sem, akik valóban rendelkeztek az adott termékekkel, és amiatt nem tudták azokat eladni, mert a "nagyszerű" emag olcsóbban adta őket (elméletben legalábbis).[ Szerkesztve ]
-
#24845312
törölt tag
Amiatt gondoltam, mert már egy ideje nekem sem szoktak válaszolni ha írtam, úgyhogy el is lettek felejtve részemről, gondoltam biztos már nem is működnek, vagy épp bezárás alatt állnak. Személyes átvétel sem volt náluk már nagyon régóta, szóval passz, hogy mi van velük. Nem hinném, hogy a vírus miatt lenne, hisz rajtuk kívül minden más boltban meg dolgoznak gőzerővel ugyanúgy.
-
#24845312
törölt tag
Sajnos a többi bolt is ilyen vagy hasonló, beleértve a mobilszolgáltatókat is. Öcsémnek azt mondták a telefonra, hogy víz érte, holott egyébként bírnia kéne a vizet a gyári specifikációk szerint (ennek ellenére ha mégis valahogy víz jutott bele, akkor szerintük biztosan nem rendeltetésszerűen használta, volt az indok). Ugyanezt eljátszották munkatársam telefonjánál is, holott állítása szerint soha nem járt víz közelében a telefon (ők viszont találtak valami nyomot, elszíneződést a panelon). Nekem azt mondták, biztos leesett valahonnan, és attól lett baja, holott egyébként ütésálló a telefon, és az égvilágon semmi külsérelmi nyom nem volt rajta. Volt olyan telefon, hogy úgy adták vissza a szervizből, hogy a bolt kijáratáig bírt csak működni, úgyhogy amint kiléptem a kijáraton, már mehettem is vissza. És ezt addig ismételgették, míg végül betelt a garancialap a sok szervizelés miatt, de csak nem akart a nagyszerű Alcatel telefon úgy működni, ahogy kéne... Telenor, Telekom, Vodafone volt az érintett (bár lehet, hogy még éppen Pannon-nak vagy T-Mobile-nak hívták őket) a fenti példáimban amik most így hirtelen eszembe jutottak, tehát szerintem egyik sem különb a másiknál. Én mondjuk zugárusoknál pont amiatt nem is mertem soha vásárolni, mert a nagyobb cégekkel is csak negatív tapasztalataim voltak.
-
#24845312
törölt tag
Alcatelt még a nyomógombos korszakból ismertem, azóta nem is mertem a kezembe venni egyet se közülük. Meg is lepődtem, amikor jópár éve megtudtam, hogy még mindig gyártanak telefont, és nem tűntek el végleg a süllyesztőben. Lehet aztán az érintős telefonjaink már megbízhatóbbak, nem tudom.
-
#24845312
törölt tag
Én Panasonic-kal is megszívtam a változatosság kedvéért, pedig egyik nagy kedvencem volt a Panasonic X400. Hiába vigyáztam nagyon rá, sajnos nem húzta túl sokáig. Vettem több darabot is, annyira tetszett, mindegyiket szép sorban elhasználtam, míg el nem fogytak. Ha kapható lenne megint újként, megint vennék belőle párat, nagyon tetszett az a telefon.
-
#24845312
törölt tag
Rendben, így már sejtem, hogy miért nem értitek amit írtam. Ha jól gondolom, nem ismeritek az Emag Marketplace-t?
Az emag.hu oldalon amikor nézegeted a termékeket (ez az Emag Marketplace), ott nem csak az Emag által forgalmazott termékek láthatók, hanem külsős cégek termékei is. Amikor kiválasztasz egy terméket, azonnal látod, hogy azt közvetlenül az Emag forgalmazza-e vagy más cég. Én amit rendeltem, azt az Edigital hirdette az emag.hu oldalán keresztül. Ezt rendeltem meg. Ezért jöttek értesítések az Emagtól is, illetve az Edigitaltól is. A gond az, hogy teljesen más árakat írtak mindketten a megrendelés leadását követően a visszaigazoló e-mailekben. Maga a megrendelés az emag.hu oldalon történt, az Emagtól van a megrendelésnek egy azonosítószáma is, és az Emag oldalán tudom nyomonkövetni a csomag útját is. Itt fel van tüntetve az is, hogy "A terméket forgalmazza és szállítja a(z) Extreme Digital". Az Edigitalos fiókomban természetesen nyoma sincs ennek a megrendelésnek, hisz nem az edigital.hu oldalon rendeltem, de ez így teljesen rendben is van.
Régebben is rendeltem már így más cégektől, és nem volt semmi gond, magától értetődő volt, hogy a külsős cég annyiért számlázta ki a termékeket, amennyiért hirdette az emag.hu oldalon. Most viszont sajnos az Edigital teljesen más áron küldi a csomagot, mint amennyiért hirdette az emag.hu oldalán.
(Ez már nem a történethez tartozik, de egyébként egyesült a két cég Extreme Digital-eMAG Kft. néven.) -
BiP
nagyúr
Megj: a bestmarkt nem egyesült a hardverkerrel, hanem eredetileh volt a hardverker, és indított egy új webshopot.
De én is azt mondtam, mondom, ha Scorp az emagtól vett valamit, akkor velük van kapcsolatban. Az edigital leszállíthatja közvetlenül, viszont a számla az emagtól kell jöjjön, és neki az emagnak kell fizetni.
Normális esetben engem , mint vevő nem kell, hogy érdekeljen, hogy az emag honnan szerzi be a cuccait vagy hogy mi a céges háttér. -
#24845312
törölt tag
Nem az Emagtól vettem, hanem az Emag Marketplace partnerétől (aki lehetett volna bárki, de pont az Edigital volt az jelen esetben). A terméket az Edigital csomagolta, küldte és számlázta is. Hibásan.
Olyankor szoktam így vásárolni, amikor olcsóbb így megvenni, mint közvetlenül magától a külsős cégtől. Sok esetben olcsóbb így, hogy hogyan, azt nem tudom, nem is szoktam vele foglalkozni.
Maszkot is rendeltem már így külföldi cégtől, mert míg Magyarországon sehol nem lehetett kapni, vagy ha mégis, akkor kb 10-szeres áron, addig a hirdető román cégnél meg hegyekben állt, méghozzá nagyon jó áron. Fizetni csak utánvéttel kellett, magyar Forintban, és olyan szállítási díjjal, mintha Magyarországról rendeltem volna. Soha nem is hallottam volna az adott cégről, de így, hogy fönt volt az emag.hu oldalon, így már igen. Az a külsős cég is jól járt, én is jól jártam, meg az Emag is jól járt, mert nyilván a külsős cégek jattolnak is neki az eladások után. -
BiP
nagyúr
Na, azóta meg tovább változott a helyzet ezek szerint, ez nekem is új.
(csupán arra akartam utalni, hogy nem egyesültek, hanem volt régen a hardverker, akik indítottak bestmarkt néven egy modernebb webshopot, meg új boltot is nyitottak nem messze a hardverkertől.)
Ezek szerint közben meg is szüntették a régit.[ Szerkesztve ]
-
EkSYS
senior tag
hello!
A vodka csak az egyik imei-t veszi meg a samutól mert így adja el a készüléket, ergó csak az egyik imei-t tudja megbilincselni - szerintem.
A mall meg írásban kijelentette hogy az a szla nem az övék.
Szvsz. a szla hamisítvány.
Természetesen Klaudics nem elérhető és semmilyen korábbi kontakomra nem reagál.
A készülék amúgy egy sim-el tökéletesen fut. Remek kis cucc amúgy.Eki - az eredeti
-
inf3rno
nagyúr
Fogyvéddel akkor lehet őket megszivatni, ha kijelentik, hogy ez az általános gyakorlatuk, aztán kiderül, hogy sérti a fogyasztóvédelmi törvényt. Egyébként csak annyit mondanak, hogy egyedi ügyekkel nem foglalkoznak, fordulj a békéltetőhöz. Szoktak még GVH-nál feljelentést tenni, de nem tudom oda pontosan milyen ügyek kerülnek, azt hiszem ha hazudnak egy hirdetésben, hogy előnyre tegyenek szert a konkurenciával szemben vagy ilyesmi.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
#31600896
törölt tag
Ráadásul vagy 10 napot vártam a monitorra mire egy állítólagos külső raktárból megérkezett. Na általánosságban elmondható, hogy a megvetted használd, innentől kezdve a tied alapú gondolkodásmód nagyon is érvényben van a mai napig. Használt terméknél még elmegy (pl. jófogás). Legfeljebb ha visszaérkezik femegy hardverapróra szerényebb áron. Más ötletem nincs. A bluechip meg megérdemelné, hogy a vásárlóinak a 90%-a ne vegye át a megrendet termékeit. Reklamációs osztályról aki felvette a telefont nagyon pozitív volt végig. (átvesszük, nem szokott gond lenni, visszafizetjük, bla bla bla...)
-
#31600896
törölt tag
Ma megkaptam a csomagot, visszahozta a postás. Kemény 1000 forintot kellett fizetni érte pluszban. A csőd vinné el azt a Bluechip céget egyszer. Hívtam őket most egy másik ügyintéző vette fel a telefont, de azzal nem vagyok kisegítve, hogy azt mondja a telefonba, hogy egyetért velem... sz..házi egy banda.
-
inf3rno
nagyúr
-
_q
addikt
Szerencsére semmi komoly és az eszköz is működik. [kép]
Egyedül az zavar, hogy nem képesek kicserélni, miközben ez lenne a normális. Na meg nem kínából rendeltem, ahol ez még elnézhető lenne. Kínaiak legalább rendesen reagáltak volna és segítettek volna, nem úgy mint ez a szélhámos banda.Ha megnézed a google értékeléseket, rengeteg panasz van és válaszra se méltatták. Volt aki visszaküldte a terméket ugyan azzal az okkal mint én, sérültet kapott és az ár felét akarták visszafizetni arra hivatkozva hogy értékcsökkent lett a termék. Volt aki nem azt kapta amit rendelt és meg akarták az eladók magyarázni neki, hogy a 2 termék ugyan az. Egyértelmű, hogy átverésre megy az egész.
Én már arra gondoltam, ezeket a termékeket direkt sérülten/hiányosan veszik olcsón. Ugye az ár kb ugyan annyi, mint ha én kínából venném, ami gyanús, mert itthon adó/áfa cég fenntartás stb miatt sokkal drágábban szokták adni a kínai termékeket. Mivel ennyi a sok negatív és szinte hasonló 3-4 panaszra alapozott reklamáció, ezért gondolon. Ennyi szívás nincs azért a kínai cuccokkal, pedig sokszor rendelek kínából.
Panaszkönyvet hol írjak? Nem reagálnak, az oldalukon semmi nincs. Elvileg kb. 40. vállalkozás a nem megbízható országos listán.
[ Szerkesztve ]
-
_q
addikt
A Google értékelések alapján minden hiábavaló. Többen jelentették már a fogyasztóvédelem felé is. Van aki azt írta, hogy ez egy adott cég alá van bejegyezve, nem önálló cégként van jelen, így csak emailen lehet kommunikálni, mert persze a telefonos ügyintéző mint írtam semmire se jó, ha éppen 50-ből 1x elérhető.
Én is a 14 napos elallásban láttam a megoldást, bár nem tudom ilyenkor a ki-és visszaszállítás postaköltséget is kötelesek-e megtéríteni, mert ha nem, akkor nem éri meg emiatt buknom minimum 3000Ft postaköltséget. Viszont szerintem a Google értékeléseken olvasottak alapján biztosan nem fizetnek vissza, de ha igen vajon mikor. Egy emailed nem képesek válaszolni.
-
Jim74
nagyúr
-
veterán
230 km-ről necces lenne a személyes ígyis - úgyis.
[ Szerkesztve ]
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
inf3rno
nagyúr
-
inf3rno
nagyúr
Jó, de tudsz másik alternatívát monitorra kalibrálással és leginkább pixelgaranciával? Nekem nem hiányzik, hogy kihozzanak egy pixelhibásat és mondjuk el kelljen állni miatta. Inkább fizetek többet, mint hogy vissza kelljen küldözgetni utána meg felszólításokat írni, hogy utaljanak már.
Buliban hasznos! =]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
- LG OLED65C11LB Smart OLED Televízió, 164 cm, 4K Ultra HD
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U745 - i5-5GEN I 8GB I 256SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- HP ProBook 450 G6, 15,6" FHD IPS, I3-8145U CPU, 8GB DDR4, 256GB NVMe SSD, WIN 10/11, Számla, Garanci
- Bomba ár! Dell Latitude 5430 - i5-1235U I 16GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I NBD Garancia!
- HP ProBook 450 G5, 15,6" HD, I5-7200U CPU, 8GB DDR4, 128GB SSD, Nvidia 2GB VGA, WIN 10/11, Számla, G
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen