Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) clayman


clayman
aktív tag

Sziasztok!

Gondolom tudjátok hogy létezik ez a 3 napos csere ill pénzvisszafizetési lehetőség, amit akkor vehetsz igénybe ha 'meggondolatlan voltál' és nem vagy megelegédve a termékkel. Az új törvények értelmében ez a kisker részére nem kötelező, de megteheti a vásárlónak.

Nos a problémám az, hogy egy sulinetes termékkel nagyon nem vagyok megelégedve.

A kisker azt mondja hogy: ''Ezt már aláírtad, ezáltal elfogadtad hogy a terméket legközelebb csak a 3. év dec 31. után adhatod el''. Nos én persze hogy aláirtam mint mindent. Másrésztről viszont én nem akarom eladni egyáltalán. Csak visszakapni a pénzt.

Szóval, összegezve. Ha SulinetExpressen belül vásorlok egy terméket az valóban ellehetetleníti a cserét/pénzvisszafizetést, vagy csak az eladó keres kifogásokat.

Előre is köszi.
clayman

PS: bocs hogy új topicot nyitottam nem találok semmit a epülő forumban most. azt se tudom hogy a topicom hol fog megjelenni.

(#2) clayman válasza clayman (#1) üzenetére


clayman
aktív tag

jé de jó pont most javult meg a fórum. igy már okés. :o

(#3) Flashy


Flashy
veterán

én úgy tudom hogy ez a 3 napos csere vagy visszavásárlás már régóta nem kötelező egyáltalán. sulineten kívül sem.

(#4) Atlantis válasza Flashy (#3) üzenetére


Atlantis
veterán

Így van, csak hibás terméket kötelesek cserélni.

>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

(#5) viharhozo válasza Atlantis (#4) üzenetére


viharhozo
addikt

A 3 nap lenyege eppen az, h a penzt is kotelesek visszaadni, ha a cucc rossz es nem tudjak cserelni.

Durvasága miatt töröltem - moderátor.

(#6) Cathfaern válasza clayman (#1) üzenetére


Cathfaern
nagyúr

''Az új törvények értelmében ez a kisker részére nem kötelező, de megteheti a vásárlónak.''

Itt a lényeg. Szerintem csak a rossz tapasztalatai miatt jött a bolt a sulinettel (rossz tapasztalat = sok tájékozatlan vevő azt hitte, hogy van még a 3 napos visszavásárlás, s nagyon erőszakoskodott).

(#7) Flashy válasza Atlantis (#4) üzenetére


Flashy
veterán

na akkor jól tudtam.
de a bolt saját döntése lehet az hogy ő visszacseréli neked, ezt ők tudják hogy mennyi macera, el tudja-e adni másnak, stb. dönthet úgy is hogy visszaveszi és ha olyan a termék akkor elbukja az árát. na ez nem túl gyakori nálunk... bár egy bolt elismertségét meg tudja dobni rendesen ha fair.
hogy sulinetes cuccnál mennyire nehéz a visszaregisztrálás meg a rendszerből törlés ezt nem tudom, de biztos lehetséges.
esetleg készségesebben állnak hozzá ha továbbra is náluk akarod elkölteni azt a pénzt csak másra.

(#8) clayman válasza Flashy (#7) üzenetére


clayman
aktív tag

nem hiszem el hogy nem lehet egy sulinetes cuccot sztornózni

biztos lehet, nem?

(#9) Atlantis válasza viharhozo (#5) üzenetére


Atlantis
veterán

Én úgy tudom, hogy már nem adnak vissza pénzt, a 3 napnak már nincs jelentősége, csak talán gyorsabban cserélik a cuccot. Azért mert nem tetszik, már nem cserélnek. Bolttól függően legfeljebb arra van lehetőség, hogy azonos áron, vagy ráfizetéssel hoznak neked más terméket. Sulinetben még ez sincs.

[Szerkesztve]

>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

(#10) clayman válasza Atlantis (#9) üzenetére


clayman
aktív tag

aha értem. ez van.

mindenesetre köszi szépen mindenkinek a véleményét:
clayman

[Szerkesztve]

(#11) viharhozo válasza Atlantis (#9) üzenetére


viharhozo
addikt

Tudtommal, ha a 3 napon belul vagy, akkor hiba eseten kerheted, h fizessek vissza a penzt.

Durvasága miatt töröltem - moderátor.

(#12) Legolas


Legolas
senior tag

Én meg úgy tudom, hogy 3 napon belül, bárhol, bármilyen terméket kötelesek visszavenni, akár komoly indok nélkül is. (az is elég ha nem tetszik a cucc!)

Asus K8N, A64 3000+, 2* 512 Mb PC3200 Infineon, HIS RADEON X800 Pro, Hyundai B91D, NEC 3571

(#13) viharhozo válasza Legolas (#12) üzenetére


viharhozo
addikt

Ahogy azt feljebb vilagosan leirtuk, ez hulyeseg. Ha igaz lenne, jo magyar szokas szerint epult volna mar ra egy egesz iparag.

Durvasága miatt töröltem - moderátor.

(#14) Dufresne


Dufresne
addikt

Ez a sülinetes visszasztornózás elég nagy macera lehet, ha csak azt vesszük, hogy mennyi szart kellbeirogatni, meg adatot megadni ahhoz, hogy ily módon jussál hozzá 1 termékhez. Gondolom emiatt is van, hogy sulinetes cuccokkal a kiskerek eladás után nem szívesen foglalkoznak:(
Nem is hinném hogy nagyon ilyenre lett volna már precedens, de ha működne is a dolog sztem legalább annyi az átfutási idő, amennyit vártál a cuccra, szóval sok sikert hozzá:DDD

(#15) Legolas válasza viharhozo (#13) üzenetére


Legolas
senior tag

AZt azért hidd el, hogy bizonyos helyeken ez így működik. (pl a Tescoban gond nélkül visszakapod a pénzed egy számítógépes cuccra, és csak annyit kell mondanod, hogy nem volt kompatibilis a gépeddel!)

Asus K8N, A64 3000+, 2* 512 Mb PC3200 Infineon, HIS RADEON X800 Pro, Hyundai B91D, NEC 3571

(#16) tildy válasza Legolas (#15) üzenetére


tildy
nagyúr

Ez nem egészen így van.Vettema tescoban egy számológépet:
direkt olyat kértem ami a komplexet is tudja.Otthon közben kiderült hoyg nem tudta.Nagyon nehezen vették vissza, ott kellett rimánkodnom, azt mondták oks, akkor másik számológép.Mivel nem votl olyan , ami tudta volna, hála égnek levásárolhattam másra...De nehezen ment...

"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain

(#17) Atlantis válasza viharhozo (#11) üzenetére


Atlantis
veterán

Anno volt egy problémás alkatrészem, nekem akkor a fogyasztóvédelem azt mondta, hogy csak cserét kérhetek, pénzt nem. Lehet, hogy rossz ügyintézőt fogtam ki.

>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

(#18) Fade_Away


Fade_Away
őstag

Ma voltam Metroban divxes dvd jatekost venni

Kérdeztem eladot mivan ha feliratot nem vagy roszul kezel?

Erre ő: Ha nem/rosszul kezeli és 3 napon belül viszahozza automatikusan viszajar a pénz.

Elbeszélgettem vele erről és aztmondta akkor is visza KELL adni a pénzt 3 napon bellűl ha a terméknek semmi baja nincs.

és az kamu, hogyilyenkor le kell azt vásárolnod! Erre nem kötelez semmi ezt csak felkínálhatja a bolt, hogy cseréli vagy levásárolhatod!

(#19) echo001 válasza Atlantis (#17) üzenetére


echo001
aktív tag

hi
a torveny ugy szol hogy a hibas alkatresz csereje nem lehetseges akkor a vevo es az elado magalapodasan mulik magyarul ha pl 80 gig winyo nincs de te nem akarsz rafizetni a 120 asra akkor es csakis akkor kell a penzt visszaadni
a 3 napos hatardio mar csak cserere vonatkozik....

Echo

(#20) Flashy


Flashy
veterán

a kötelező 3 napon beluli indok nélküli visszavásárlás szűnt meg. a boltos saját hatáskörében akármit megtehet, neked adhatja ingyen is a terméket.
szerintem ha náluk akarod venni csak másik terméket akkor ritkán fognak akadékoskodni, ha mégis akkor nagyon gáz a termék, hibás, vagy valami miatt át akarnak verni vele.
úgy tudom, hogy ha rossz a termék, akkor sincs már az hogy 3 napon belül vizsgálat meg szerviz nélkül azonnal kötelezően cserélni kell másikra, ilyenkor is szerviz megnézi, javíttatja, ha nem javítható akkor csere, stb. persze ez számtech cuccokra más mert itt javítás ritkán lehetséges. sőt, a 15 napon túli kötelező csere sincs, csak valami ilyen fake szöveg van hogy az eladó köteles mindent megtenni a gyors javítás érdekében.

(#21) kirkri


kirkri
addikt

Na akkor mondom nektek a valóságot ilyen megelégedettségi bizbasz nincs, nem állítom, hogy nem is volt valamikor, de most nincs. Ha valamit veszel, de nem jó /hibás/ 3 napon belül visszaviszed, akkor köteles neked kicserélni ott helyben egy ugyan olyan típusra. Ha nincs, akkor de csak akkor köteles visszaadni a pénzedet. Ilyenkor nem küldheti szervízre, hanem rögtön cserélni kell.
A Sulinetes cuccok sztornózása elég nagy macera, de nem is ez a legnagyobb probléma, hanem sztornózásnál a boltnak valahány % költsége keletkezik. Legalábbis elmondása szerint ezért volt nagyon besz@rva az eladó, amikor elszúrta a Sulinetes számlámat és a főnök észrevette.
Az első rész ezer százalék, hogy így van, erről felesleges is vitatkozni
/rákérdeztem a fogyasztóvédelemnél/, a második felét nekem is csak az eladó srác mondta. De szerintem annak is lehet valóságtartalma, mert én rég láttam úgy ordítani embert, mint akkor a főnököt.:Y

21 éve a Prohardveren! ™

(#22) Atlantis válasza echo001 (#19) üzenetére


Atlantis
veterán

Rendben, köszi. Ezt nem így tudtam.

>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.