2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Blog

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]   [ ÚJ CIKK ]

  • Legjobb ügyfélszolgálati élmény ever

    November környékén lejárt a jogsim és a veszélyhelyzet miatt automatikusan kitolták a lejáratát június 30.-ig, úgyhogy úgy voltam vele, hogy fuck it, majd valamikor igénylek újat. Arra viszont nem gondoltam, hogy néha használok MOL Limo-t, ami becsületes applikáció lévén úgy érzékelte, hogy lejárt, így nem tudtam autót foglalni (a sajátom pedig vidéken volt). Hirtelen nagyon kellett volna, úgyhogy kicsit bepánikolva lefotóztam a jogsim mindkét oldalát és beküldtem ellenőrzésre. Aztán rájöttem, hogy ki tudja, hogy hány munkanap, mire ezt valaki elbírálja, meg esetleg elindul egy oda-vissza levelezés, hogy "dehát ez lejárt" - "de a covid miatt mégse" - "ja tényleg".. még szerencse, hogy vasárnap délután volt :DDD Úgyhogy nem túl sok reménnyel, de felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy ez a helyzet és vártam, hogy elmondják, hogy ez az autófoglalás most miért nem fog tudni megvalósulni. Ehelyett még be se fejeztem a mondatot, már jött a válasz, hogy meg lett hosszabbítva, le tudom foglalni. Köpni-nyelni nem tudtam.

    Az már más kérdés, hogy szoftverfejlesztőként lettek volna kérdéseim, pl. hogy ilyen rendeletnél miért nem állítják át az összes lejáró jogsi dátumát egy egyszerű adatbázis eljárással, de azon a napon nem voltak kérdéseim. Azon a napom boldog voltam. Meg egyébként is.

    Jhonny06 2 éve 3

Hirdetés

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.