2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Soha többé UPS

Írta: |

[ ÚJ BEJEGYZÉS ]

Nyáron volt az első komolyabb élményem a UPS-szel, amikor is vártam egy külföldi csomagot, aminek ütemezve volt a kézbesítése az adott napra. Szép lassan eltelt a nap, a csomag sehol, másnap gondoltam felhívom az ügyfélszolgálatot, hogy wattafak. "Hát ott volt a futár a társasháznál, de mivel nem tudta kézbesíteni, ezért visszakerült a csomag a depóba." Mondom ki van írva a nevem, de ha nem is lenne, akkor is ott a telefonszám. "Ja hát a futárjaink nem szoktak telefonálni". ?? :D Itt már kezdett kicsit komikus lenni a beszélgetés, mondom nem az lenne a cél mindenkinek, hogy a lehető legnagyobb valószínűséggel kézbesíteni tudja a csomagot, hogy ne kelljen visszaküldeni a depóba, ott újra ütemezni, meg újra kihozni a csomagot, nekem meg újra várni egész nap, stb.? Ehhez csak a telefont kellett volna felemelni. "Jó hát akkor odaírom a futárnak megjegyzésbe, hogy hívja telefonon." Mondom ez nem alap? A DPD meg az összes csöves futárszolgálat azonnal telefonál, még a Posta futár is (!!). A UPS tipikusan akkor szokott csak csomagot hozni, amikor valami drága cuccot rendelek külföldről, amire még rádobnak 50-60 dollár szállítási költséget is. Nem fér bele a tarifába egy feltöltőkártya a futároknak?

Mondom mindegy, aztán megkérdeztem, hogy akkor ugye várhatom ma a csomagot? "Nem, mert ilyenkor nem szállítjuk ki automatikusan (mint bármelyik másik futárszolgálat), hanem újra kell ütemezni, ami nem is fut át azonnal az informatikai rendszerünkön, úgyhogy a holnapi kiszállítás se valószínű, csak 2 nappal később." Milyen informatikai rendszer az 2021-ben, ahol beírsz valami megjegyzést és nem fut át azonnal a rendszerben, vagy legalább annyi idő alatt, hogy a nap közbeni bejegyzést már éjszaka lássák a raktárban és ütemezni tudják a következő napra?

És ugyanezt eljátszották egy másik csomaggal még a nyáron, illetve a mai napon is. Az már csak hab a tortán, hogy rendeltem egy másik cuccot és ma jött az értesítés, hogy feladták. Találjátok ki, hogy melyik futárszolgálattal.. :DDD

Hozzászólások

(#1) Jhonny06


Jhonny06
veterán

(#2) bitpork válasza Jhonny06 (#1) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Nálunk céges csomag elindult Dánba, Kölnbe eljutott 1,5 alatt ott megállt. Ez volt dec.3. Azóta semmire nem reagálnak. A csomag értéke cca 16,5 millió.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#3) RudiLicenc


RudiLicenc
aktív tag

Amazonról rendelt 2300 EUR értékű csomagom veszett el náluk a napokban valószínűleg. Még folyamatban van az ügy, az Amazon széttárja a kezét, a UPS-t pedig holnap próbálom meg telefonon elérni.

A pénzt nem féltem - úgyis visszakapom -, viszont eléggé kellemetlen, hogy EU-n belül Németországból érkező Amazonos csomagot képesek így elhagyni. Az egész tracking csak annyit mutat, hogy van címke létrehozva, de a csomagot még nem kapták meg: persze az Amazon szerint igen, én is inkább nekik hiszek.

Üdv!

(#4) Mr X


Mr X
veterán

Engem az ExpressOne szívatott most, másfél hét volt kihozni nekik egy csomagot. Először a hozzájuk beérkezéstől nem volt nekik elég 2 nap, a harmadik napon akarták hozni (csütörtök). De az meg nekem nem volt jó, ezért átrakattam következő hét szerdára. Addig nem értem rá. A módosított időpont után két nappal sikerült megjelenniük. Amikor hívtam az ügyfélszolgálatot, hogy mi van már, volt képük azt mondani, ha az adott napi kiszállítás nem azt a napot jelenti, hanem onnantól valamelyik napot. Kutyaütő banda.

(#5) RudiLicenc válasza Mr X (#4) üzenetére


RudiLicenc
aktív tag

Az utóbbi napokban ők viszont 4 csomagot is hoztak nekem különböző napokon, mindegyik esetben szuper pontosak voltak, a várható érkezési időt pontosan betartva, gyakran annak a kezdetén érkezett a futár..

Üdv!

(#6) Mr X válasza RudiLicenc (#5) üzenetére


Mr X
veterán

Ezt tudták letenni az asztalra. Ezért utálok házhozszállítással rendelni. Sokkal inkább választom a csomagautomatát, vagy csomagpontot, ha lehet, de sajna ezesetben nem volt ilyen lehetőség (egyedi készítésű tárgy erre specializálódott cégtől).

(#7) Luck Dragon

“ Az már csak hab a tortán, hogy rendeltem egy másik cuccot és ma jött az értesítés, hogy feladták. Találjátok ki, hogy melyik futárszolgálattal.. :DDD

Ahm Posta ? :DDD Jó-jó tudom már csak nem újból UPS? :DD

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#8) #90088192 válasza Luck Dragon (#7) üzenetére


#90088192
törölt tag

:N

A rénszarvas&szán Corporation aki ki fogja szállítani. ;]

(#9) D1Rect


D1Rect
félisten

Futár, nem titkárnő.
Majd telefonálgat? SMS-t ír? Csönget?
Oda is van írva: házhoz szállítás, nem lakásba.
Tessék szépen várni a futárt a ház előtt a megadott időpontban!
Azt hiszed csak a te kacatod a fontos? Van másik 50 naponta aki ugyanezt hiszi.
Egy ezres borravaló meg fájna, ha már megkaptad a csomagodat?

(#10) Luck Dragon válasza #90088192 (#8) üzenetére

Tapasztalatból hallottad? :P

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

További hozzászólások megtekintése...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.