Hirdetés

Nokia? Szervíz?

Firss:
Bevittem, zokszó nélkül javítják, természetesen garanciában, téritésmentesen. Csak néztem, de úgy néz ki, használt az email...Megcsinálták, a kijelző jó, de a hangszóró nem szól...visszavittem, a szervízes tag azonnal nekiesett, 10 percig "hackelte", majd hozta, jó. Kopp-kopp-kopp. Remélem többet nem kell szervízbe vinnem.

UPDATE: pofám leszakad. Húgommal küldtem be a telót, mert úgyis csak le kell adni, és megjavítják, Ő Pécsen tanul, így nekem nem kell bevinnem, és bemennem érte, költséghatékonyság. Nokiáéknál is így gondolják, mert: húgom hív, hogy: a kijelző nem garanciális (WTF???), mert szemmel látható, hogy a plexi be van hajolva (láttak már ezek N82-t? Az összes ilyen, a topikban is panaszkodnak...), és a panel EL VAN REPEDVE, amit ÉN OKOZTAM, azért a javítás 8000 magyar pénz. 'nyátokat! Kedves olvasó, aki nem szervízes. Biztosan tudod, milyen egy elrepedt TFT panel. A repedés körül vagy feketeség van, vagy érdekes színkavalakád. Ellenben a pixelhiba nem ez, továbbá tudomásom szerint pixelhibát, pláne ilyen mértékben "házi" módszerrel LEHETETLEN. A másik pedig, hogy hülyének néznek. A képeken is jól látszik, hogy SEMMI külső sérülés nincs a készüléken, nemám repedés...Holnap (kedd, február 2.), megyek, és dni kolléga javaslatára kiverem a balhét. Nehogy már engem akarjanak lehúzni. Azt pedig meg sem említem, hogy BEVIZSGÁLÁS NEM TÖRTÉNT, és azért annyira ők sem PROk, hogy ezt szemmel megállapítsák. Természetesen azt is megkérdezték, hogy melyik hangszóró hibás (Bevizsgálás nuku...jaja....), a külső vagy belső. Mintha lenne a telefonon kívül is...És mintha nem mondtam volna vagy huszonhat-ezerszer, hogy a bal kihagosító hangszóró, a kijelző MELLETT, a hangerőszabályzó felett...Kedves pécsi Nokia Mintabolt. Ne nézz hülyének. Főleg ne három hónapos alkatrész beszerző túra után ne. Az én türelmem is véges, és itt ér véget. Írtam nekik emailt is, válasz persze biztosan nem fog jönni, de nem is várom.
A probléma a következő: adott egy Nokia N82 mobil. Jelenleg kb. 5 hónapos lehet. Két hónapos korában már járt szervíben, mert a billentyűzet fedlap lekopott, miközben a fólia rajta volt, állítólag anyaghiba, egy hónap után meg is jött a rendelt alkatrész, a cserét másnap akarták megcsinálni, de végülis rábeszéltem őket, hogy csinálják már meg aznap, mert nem helyi vagyok (zárás előtt három órával történt a dolog). Véglis zárás előtt egy órával már mehettem érte. Hurrá, mindenki happy. Nem sokkal ez után a bal hangszóró megadta magát, először csak az tűnt fel, hogy nem hallom meg, ha hívnak, mert halk a telefon...de a helyzet tovább romlott, mert a kijelzőn megjelent egy méretes pixelpaca, amiről képet is mutatok. Irány a szervíz (2008-10-16-ot írunk). Kollégák érdekesen néznek, ilyen pacát még nem láttak (a hölgy először mosolygott, mikor pixelpaca hibát említettem, de mikor meglátta, megfagyott a mosoly az arcán...). Azt mondták, másnapra kész lesz. Másnap mentem, még alkatrész sem volt (!). Aztmondják megrendelik. Itt hagyom, vagy el is vihetem a telót, és visszahozom, ha megjönnek a cserealkatrészek. Vittem, mert sűrűn használatos eszköz. Azt kaptam, hogy lehet már holnap megjön, lehet csak jövő héten jön a kijelző és a hangszóró. Eltelt két hónnap (!!!), és semmi. Mobilszámom otthagytam, sms-t kapok, ha mehetek a telóval javításra. Írtam nekik mailt:

címzett nokiaboltpecs@t-online.hu
dátum 2008. december 12. 16:33
tárgy N82 kijelző, (bal) hangszóró

"Üdvözletem,
Körülbelül két hónapja voltam bent telefonommal (már ismerős vagyok a szervízben) kijelzőcsere és a bal hangszóró cseréjének ügyében. Az alkatrészeket megrendelték, értesítést kapok, ha megjönnek, és vihetem javíttatni a készüléket. Azóta sajnos semmiféle jelzést nem kaptam ez ügyben. Meg kell mondanom a beszerzés sebessége elégtelen. Az említett két hiba már nagyon zavaró számomra (főleg egy ilyen kaliberű mobiltelefonnál). Kérnék valamiféle állapotjelentést ez ügyben, örömmel venném, ha a javítás megtörténne még az ünnepek előtt. A készülék természetesen garaciális, egyszer már volt garanciában javítva. Kérem értesítsenek. Tisztelettel: xy."

Hirdetés

Válasz semmi.
Ma pedig újabb mailt küldtem:

címzett nokiaboltpecs@t-online.hu
dátum 2009. január 15. 13:44
tárgy N82 kijelző, (bal) hangszóró, másodszor

"Üdvözletem,
egy hónapja írtam egy emailt, amiben tájékoztatást kértem a készülékemhez megrendelt (?) alkatrészek állapotáról. Mint gondolom tudják, egy Nokia N82-ről van szó. Azóta igencsak kezd zavaró lenni a dolog, hogy nem tudom a készüléket arra használni, amire végülis vettem. Mert a kijelzőn hatalmas pixelpaca van, hogy fényképezzek vele így, ha lassan a témát sem látom? Nem is beszélve a képek visszanézéséről. Lassan már sms-t is nehézkes olvasni, mert az említett paca jó hatásfokkal "eltakarja" a betűket. A bal hangszóró továbbra is néma, így érdekesen hallgatom kihangosítva a rádiót, vagy a zenéket, arról nem is beszélve, hogy alig lehet meghallani, ha farmerban cseng, mert hívnak. Az említett hibák mostmár három hónapja állnak fent. Nem hiszem el, hogy ennyire nehéz lenne megrendelni egy kijelző panelt, és egy bal hangszórót (vagy ami ehhez kell). Elég nehéz így egy készüléket rendeltetésszerűen használni. Kérem, most már kezdjenek valamit a problémámmal, ha nem javítható az eszköz (amit kizártnak tartok), akár a cserében is benne lennék, de ezt több dolog miatt sem szeretném, csak legvégső esetben. Nyomatékosan megkérem önöket, hogy lépjenek valamit az ügy érdekében, és minél előbb eszközöljék a szükséges alkatrészek beszerzését, majd jelezzék felém, ha vihetem javíttatni a telefont. Mobilszámom három hónapja megadtam, ha esetleg elkeveredett volna, akkor: +36--------- . Örömmel venném mielőbbi válaszukat. Tisztelettel: xy."

UPDATE: jött válasz:

dátum 2009. január 15. 17:49
tárgy RE: N82 kijelző, (bal) hangszóró, másodszor

"Tisztelt Ügyfelünk!

Jövő héten érkezik a kijelző, értesíteni fogjuk, hogy pontosan melyik nap. Elnézést a késedelemért, de mostanra tudják szállítani. Köszönöm megértését és türelmét!

Tisztelettel:

xyz

Nokia Mintabolt Pécs"

Érdekes, hogy a hangszóróproblémáról semmit sem írnak...

MOD: letelt a hét, de semmi értesítés. Szánalmas...

Tanulság? Kifogtam egy hibás példányt, a javítása pedig...talán mire lejár a két év garancia, talán meg is lesz. Kíváncsi vagyok válaszolnak-e. Ha nem, akkor megyek asztalt burogatni, meg írni nagyságos Nokiának, hogy lépjenek már valamit, mert egy így nem állapot. Természetesen a gari érvényes, telóval minden rendben ez ügyben, már volt javítva is gariban.
Végezetül az említett képek (rákattintva 1280x960 felbontásban nézhetőek):

Hirdetés

Még van hozzászólás! Tovább