Vannak az ingyenes reklámblokkolók és van az Adguard for Windows, Adguard for Android melyek már fizetősek van évente megvásárolható licencverziójuk és van lifetime azaz élettartam vagy ha úgy tetszik akkor öröklicenc konstrukció!
2+2 gépes lifetime licencet vásároltam 2017 telén 31$-ért
Először is nézzük meg mi az előnye az ingyenes verzióhoz képest!
Előnyök:
1. Multidevice, ugyanazt a protokoll szintű, átfogó, böngészők világán átnyúló reklámblokkolás
2. Nem kell külön telepíteni minden általunk használt böngésző alá, minden eszközön külön külön is
3. Minden eszközre egyszer kell csak telepíteni
4. Különösen okostelefonok esetében jelent gondot a sok reklám,mert nem minden böngészőbe lehet telepíteni kiegészítőt
5. Okostelefonokon applikációszintű blokkolás, tehát a sok ingyenes app amelyek reklámokat jelenítenének meg, nem fognak tudni
6. YouTube-on is szűr
7. Sokkal jobb a hatékonysága mint a böngészős verzióknak
8. Átfogó képet kapunk applikációkra lebontva,hogy mikor mennyi reklámot blokkolt.
9. Ezt a verziót a Google sem engedi fel a Google Play-be. Azt hiszem,ez jól mutatja,hogy mennyire hatékony. Sőt a YouTube sem engedi bemutató videót feltölteni róla. A jogos üzleti érdek, hogy máshol lehet náluk, nem.
10. Az operációs rendszerrel együtt indul. Windows, Android,iOS, iPadOS-re egyáltalán elérhető.
11. A Google a Chrome-ban a Manifest V3-mal nagyon megnehezíti a böngészőbe beépülő reklámblokkolók használatát.
Windows: