Hirdetés

2024. június 14., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-07 14:37:55

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#41151) bitpork válasza AndrewTdi (#41150) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Ne bántsd meg, Ő csak egy rendes autóbuzi :DD

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#41152) Mágus2 válasza AndrewTdi (#41150) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Nem autószereléssel keresem a kenyerem, de amikor csak tehetem hódolok eme káros szenvedélyemnek.

Hobbi, kedvtelés, autóbuzéria... nevezd ahogy akarod. ;)

Fater géplakatos, szerintem az esztergapadon faragott belőlem embert. ;)

[ Szerkesztve ]

(#41153) Lall válasza AndrewTdi (#41150) üzenetére


Lall
veterán

Ha hobbi, azt elég durván tolja. :D

Ide figyelj bájgúnár! Felőlem bájologhatsz akár a fákkal is, de mégis minek nézel te engem légypapírnak, hogy így tapadsz rám?

(#41154) VR6-Fan válasza Lall (#41153) üzenetére


VR6-Fan
veterán

Vagy rendesen csinál valamit az ember vagy sehogy ;] :K

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#41155) scope2007 válasza Mágus2 (#41133) üzenetére


scope2007
addikt

az alairasomban ott is van... 2.0 tdi

CUBE AIM SLX 29" + SEAT LEON 1P 2.0 PD-TDiiiiiiiiiiiiiiiiii

(#41156) Mágus2 válasza scope2007 (#41155) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

2.0 TDi de milyen??? 103kw, 125Kw? Motorkód? Valami konkrétabbat vártam. :(

Meg kell tanulni kérdezni, mert ha általánosságban válaszolok, akkor nem biztos, hogy az a te autódra is igaz. :K

[ Szerkesztve ]

(#41157) scope2007 válasza Mágus2 (#41156) üzenetére


scope2007
addikt

ja.oksa.. ebben tényleg igazad van!
most melóban vagyok, de elvileg holnap meló előtt be is tudok ugrani seat szervizbe hogy mondják meg mi a hiba.
gondolom kabellal egyből kiderítik.

140lovas 2008as leon

CUBE AIM SLX 29" + SEAT LEON 1P 2.0 PD-TDiiiiiiiiiiiiiiiiii

(#41158) Mágus2 válasza scope2007 (#41157) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ha még megy az autó, akkor a DPF hibára tippelek, vagy az EGR szelep léptető motorja nem lép, csak szalad. ;)

(#41159) scope2007 válasza Mágus2 (#41158) üzenetére


scope2007
addikt

megy megy... muszáj volt neki.
sopronból haza kellett érnem zalaegerszegre.
de irritáló hogy ott van, ezért holnap remélem meg is nézik hogy mit kell cserélni.

CUBE AIM SLX 29" + SEAT LEON 1P 2.0 PD-TDiiiiiiiiiiiiiiiiii

(#41160) net84 válasza Mágus2 (#41149) üzenetére


net84
őstag

Jelzem külön még azt is, amit nem kéne és alapból is megnéznék néznék :DDD
Délután leszedtem a motort burkoló műanyagot, hátha látok valamit. Azon kívül, hogy a burkolat belsejében lévő "szivacs" kicsit szét van menve és nem a legtisztább a motor sem, nem láttam sok mindent. Meghallgatva kívülről, valahonnan jobb alulról jön a sziszegő hang (szemből nézve a motorteret). Csütörtökön már okosabb leszek (remélem).

Read only...

(#41161) freaghill


freaghill
őstag

MunezXBK, ha jól emlékszem akkor te raktál még Xado-t a kocsidba. Van már valami tapasztalat?

(#41162) rob210 válasza freaghill (#41161) üzenetére


rob210
nagyúr

:C
Pont tegnap leveleztük le ezt a témát:)
Pozitív a csalódása.

Renault power

(#41163) MunezXBK válasza freaghill (#41161) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

:K

Egyelőre halkabb és jobban húz. De még csak az 1/3 km-nél járok.

(#41164) freaghill válasza MunezXBK (#41163) üzenetére


freaghill
őstag

Te is a gélt ajánlanád, vagy akkor már alapból a Xado olajat? Azt hiszem Mágus fejtegette még korábban, hogy akkor már az olajat nyomjuk, mert ki tudja hogy másik olajjal hogy reagál a Xado stb..

(#41165) MunezXBK válasza freaghill (#41164) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Nem lép reakcióba az olajjal. :))

Én géleztem, olajról nem hallottam semmi infot, ezért nem is gondoltam rá.

(#41166) rob210


rob210
nagyúr

Na urak én mindent használtam ami xado:)
Az olaj nagyon jó szintentartásra azaz ha már megcsináltad a 3 tubusos kezelést akkor utánna ajánlott az olaj, attól ugyanis nem kopik vissza a felületi réteg ami képződik.
Ha kezelted a kocsit 2év vagy 100.000.km elteltével meg kell ismételni a kezelést ami már csak 1 tubus.

De ha cado olajjal használod tovább nem kell az ismétlő kezelés.

Renault power

(#41167) janos666


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Ma is rendeztem egy (úgy tűnik havi rendszerességűvé váló) mosást, mert már alig láttam ki az ablakokon, és ismét meggyűlt a bajom a vízzel. :(

Biztos a pollanszűrő-akkumulátor-fékolajtartály-ECU sorból folyik be az utastérbe, mert mikor láttam, hogy ismét szivárog befelé a fékpedálnál, akkor felnyitottam az elejét, benyúltam, és olajos-iszapos fekete szar kentem meg az ujjaim hegyét a tócsa aljáról. Aztán bedugtam oda egy vizes porszívó fejét, ami literszámra rántotta ki onnan a folyadékot.

Gondolom két (+1) probléma együttállása lehet ez:
1: több víz jut át az akksi-sor feletti műanyag burkolaton, mint kéne (pedig illeszkedik)
2: el van zárva a víz útja abban az irányban, ahol el kéne folynia, mikor bejut ide
+1: nem tökéletes a tömítés az utastér irányába

Az 1-es és 2-es közül melyiket lenne egyszerűbb megszüntetni és hogyan?
A 2-es orvoslása tűnik kivitelezhetőbbnek, de nem tudom mit kéne kiszerelni, hogy ki tudjam takaírani a vízelvezető nyílást -> ami hol is van pontosan? Melyik alkatrészt kéne kiemelni, hogy hozzáférjek és kiganajozhassam?

[ Szerkesztve ]

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#41168) TaaT válasza janos666 (#41167) üzenetére


TaaT
veterán

Ha a passat/allroad rákfenéről beszélsz akkor dobd ki az aksi alól a lefolyó szűkítő vackot és sokkal könnyebben fog csordogálni a lötyi :)

Give them hell Ukraine!

(#41169) janos666 válasza TaaT (#41168) üzenetére


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Elsőkerekes A4'03 :D

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#41170) TaaT válasza janos666 (#41169) üzenetére


TaaT
veterán

Vedd ki az aksit és nézz be alá :K

Give them hell Ukraine!

(#41171) bitpork válasza janos666 (#41169) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

(IMG:http://img.photobucket.com/albums/v700/dizzythedog/DrainHolesB5copy.jpg)http://img.photobucket.com/albums/v700/dizzythedog/DrainHolesB5copy.jpg(/IMG)

Ezt keresd meg az akksi alatt. Nekem is beázott az allroad :W

[ Szerkesztve ]

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#41172) Kiskokó válasza rob210 (#41162) üzenetére


Kiskokó
veterán

Még jó hogy kértem külön hogy Mindenképp szóljon mi a vélemény mert érdekel nagyon! :P Erre ti lelevelezitek... na elmentek a.... :O

| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

(#41173) rob210 válasza Kiskokó (#41172) üzenetére


rob210
nagyúr

Wazze miért nem kérdezel meg engem amikor mindenki tudja már szerintem itt, hogy fanatikus xado használó vagyok.
Sokan ezért hülyének is néznek, hogy minek olyan drága cucc a kocsiba, de én tudom miért teszem bele.

Egyébként meg írj neki privátot és elküldi neked is a véleményét.
De az 150kilómétert amúgy is meg kell várni mire azt mondhatja na végeztem valóban jobb rosszabb nem ért semmit.

A teljes felépülése a bevonatnak 1500kilóméter után véglegesedik, ahhoz meg azért idő kell.
Várj még kicsit.
De egyébként ha szeretnéd kipróbálni nyugodtan vedd meg, megbánni nem fogod.

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#41174) Kiskokó válasza rob210 (#41173) üzenetére


Kiskokó
veterán

Nem tudtam, hogy használod.
Milyen autóban/autókban használtad már (motor, évjárat?)
Én félek azért belerakni az A/ ba (2006. 3.0tdi)
De amugy párszor már kérdeztem itt mi a vélemény sose írtad hogy használod.

Ez szerinted és tényleg csinál egy 'kerámia" "bevonatot" a sérüléseken ?
Miket tapasztaltál? Hangra, erőbe, fogyasztás... bármi.
Melyiket ajánlod a 3 lépéses tubusokat vagy a Stage 1-et ?
Bármi infód tanácsod, ötleted tipped van ezzel kapcsolatban, szívesen olvasom.
Köszönöm

| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

(#41175) janos666 válasza rob210 (#41173) üzenetére


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Mikor legutóbb Munez felhozta a Xado témát kicsit utánanéztem.
2010-ben tényleg csináltattak egy tesztet a TÜV-el is, ami igazolta, hogy valósak bizonyos állításaik (nem "ég és föld" mértékben, de mérésekkel kimutathatóan csökken a káros anyag kibocsátás, látványosan felfelé nőve kiegyenlítődik a hengerek közt a nyomás, és már nem rémlik miket mértek még, de elektro-mikroszkópos vizsgálat nem volt, hogy tényleg kialakul-e a kerámiaréteg, ahogy a reklám ígéri, csak gyakorlati beállítottságú vizsgálatok voltak és pontszerűen, nem vizsgálták azt sem, hogy meddig marad meg ez a hatás, és hogy hosszú távon lehet-e hátulütője, főleg pl. a turbónál...).
Ezt maga a TÜV is visszaigazolta nekem email-ben, mert elsőre biztosra vettem volna, hogy kamu ami az oldalukon szerepel (a tanúsítvánnyal együtt). Viszont azt is melléírták a válaszlevélben, hogy a méréseket 2010-ben végezték és egy tanúsítványuk csak egy éven át hiteles, azóta viszont nem végeztek újabb vizsgálatokat Xado termékeken, tehát lényegében mégis átverés, hogy még mindig a 2010-es (azóta lejárt) TÜV papírokkal reklámozzák magukat (ami eleve csak a dízel gél érvényes, nem az egész termékpalettájukra).

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#41176) janos666 válasza bitpork (#41171) üzenetére


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Köszönöm a képet. :R
Több luk is van még, vagy az egész sorért az akksi alatti lukak felelősek?
Mint ha az ECU felől benyúlva a tartály alá egy mélyebb gödröt tapogattam volna, amit szintén el tudnék képzelni valamikori lefolyónak (mivel mély, így ott gyűlik össze a víz) és közelebb van a vezető oldalhoz, ahol beázott. Viszont azon a részem bonyolultabb dolog szerelgetni, mint kiemelni az akksit.

Az ECU15-nek van permanens tárolója, esetleg tartalék akkumulátora vagy jó eséllyel elfelejti a kulcs ID-ket (és pár kevésbé látványos finombeállítást is), ha nem kötök töltőt a kábelek végére míg kiveszem az akkumulátort?

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#41177) MunezXBK válasza Kiskokó (#41174) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Min. 2x írtam, hogy használja. Write only? :W

(#41178) rob210 válasza Kiskokó (#41174) üzenetére


rob210
nagyúr

A 2006 os 3.0tdibe mennyi motorolaj van mert annak függvénye hogy mennyi kell bele.
Én a tubusos verziót javaslom.

Illetve a motorban mennyi kilóméter van?

Nálam amikor megvettem a kocsit megkapta a kezelést, 3 tubus (1.4-es benzines renault megane)
Konkrétan most gyári értéken van a motor kompresszióm.
Ezzel nekem bizonyította is a xado, hogy valóban jó.

Apósom Fiat puntójában (1.0 99'benzines) is megcsináltuk a kezelést, amikor eltört egy csapszeg a kocsijában és szét kellett szedni a hengert, az autószerelő azt mondta ő még ilyen hengerfalat meg dugattyút nem látott 12éves autónál.

Tehát tényleg felépül a felület amit ígértek.
Az egyetlen dolog csupán amire érdemes odafigyelni, hogy ne neten rendeld, me rt hamisítják!!!

Be kell menni a kereskedésbe van szakboltjuk viszonteladójuk, nem kevés és az eredeti terméket kel megvenni.

A fogod belenyomod az olajbetöltőbe és csókolom technikát, minden esetre nem javaslom, bár úgy is működik, de sokkal hatékonyabb ha egy kis olajban feloldod elkevergeted és úgy öntöd bele.

Az olajból egyébként kiválik és az olaj minőségét nem befolyásolja , de a betöltéskor számít, hogy egy kupacot bele paszírozol a gépbe, vagy elkevert állapotba kerül be.

Jobban eljut mindenhova ahova kell.
A többit privátba, mert nem biztos, hogy mindenkit érdekel a dolog. ;)

Renault power

(#41179) rob210 válasza janos666 (#41175) üzenetére


rob210
nagyúr

Erre annyit tudok mondani, hogy a termékeikben ugyan az a hatóanyag csak más koncentrációban és más segédanyagokkal elegyítve.
Tehát ha az egyikben működik a másikban is.

Nem vagyok xado forgalmazó ezt jelzem, csak nekem bizonyított.
Halkabb lett a motorom, és mint írtam a kompresszió adataim is mind a gyári értéken vannak.

Emellett fogyasztás csökkentő hatása is van, mert én a váltóba is tettem, kisebb a surlódás több energia szabadul fel a hajtásra, nem melegszik a motor feleslegesen.

Egyébként meg ha azt vesszük alapul a gyógyszereket sem vizsgálják meg évente mégis beszeded ha kell.
Ráadásul egy ibuprofen tartalmú termék van nem, ezer féle, változata van egyszer bevuzsgálták és azóte egy csomó gyógyszerben használják.

Persze ez egy erősen sarkított példa.

Renault power

(#41180) cellpeti


cellpeti
veterán

egy 2003 VW Passat mennyire költséges fentartani? Itt nem csak a tankolásra gondolok, hanem a szervízekre(nem VW).

Tigris, tigris, csóvafény...

(#41181) MunezXBK válasza cellpeti (#41180) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Most erre mit lehet válaszolni? Még köbcentit, üzemanyag fajtát se írtál..

(#41182) Octi válasza cellpeti (#41180) üzenetére


Octi
aktív tag

Ez így nehéz.

Én 3 éve vettem a 2001-es 1.9PD-t. Egy tandempumpa cserén kívül csak a kötelező dolgokat kellett cserélni.
Sógorom 2 éve vett egy 2005-öst, ugyan ilyen motorral. 1 év alatt rálocsolt majdnem 700e HUF-ot, aztán káromkodva eladta.

Egyébként motortól függetlenül a futómű az, ami elég költséges mulatság (már amikor hozzá kell nyúlni).

[ Szerkesztve ]

Megpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T

(#41183) tomcsi23 válasza MunezXBK (#41181) üzenetére


tomcsi23
veterán

Vagy legalább a színét. :D

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#41184) MunezXBK válasza tomcsi23 (#41183) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Már hiányoztál. :D

(#41185) FoBCRaistlin


FoBCRaistlin
őstag

Szasztok!

Már hiányoztam mi? Majdnem sírtatok :DDD
Alig jövök kutyapestre máris megvan az első kaland.
Tegnap késő este indulunk haza moziból. Egyszer csak mellettem elmegy hangos sziszegés mellett egy Újabb Punto. Hmmm, na mondom te ki vagy. Lámpánál dupla sáv, mit ad isten mellé érek, első autók vagyunk.
Na mondom az egy finom lesz, de ha latalpalja, akkor bepróbálom. (fogalmam sem volt milyen gép)
Lámpa vált, finom indulás... hát nem rálép ;] hehe mondom, akkor menjünk. Elmaradt a drága, de nagyon szépen haladt.
Most néztem meg. FIAT PUNTO EVO 1.4 Mair Turbo Sport

Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX

(#41186) bitpork válasza janos666 (#41176) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Az akksi alatt van main drain-hole. Ha lekötöd , akkor még nem felejti el a kulcsot! A rádió viszont kérhet kódot!

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#41187) tomcsi23 válasza FoBCRaistlin (#41185) üzenetére


tomcsi23
veterán

Új végrehajtója lett a városnak. :D

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#41188) cellpeti válasza MunezXBK (#41181) üzenetére


cellpeti
veterán

bocsánat.

1.9 PDTDI

Tigris, tigris, csóvafény...

(#41189) FoBCRaistlin válasza tomcsi23 (#41187) üzenetére


FoBCRaistlin
őstag

Ugyan már, veszprémben vagizhattam, de itt nagyon pici halacska vagyok. Gyakrabban fogok én kullogni hátul mint elöl sztem.

Már alig várom, hogy meglepjek valami fekete Leon-t :D

[ Szerkesztve ]

Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX

(#41190) MunezXBK válasza FoBCRaistlin (#41185) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Mint shit az asztalról. ;] :DDD

(#41191) FoBCRaistlin válasza MunezXBK (#41190) üzenetére


FoBCRaistlin
őstag

Én is Téged Csabi! :))

Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX

(#41192) zenke


zenke
aktív tag

Az 1.8T-n tényleg hűti víz is a turbót?

Galaxy Ace Xperion V5, Galaxy SIII 4.1.2+Siyah, Galaxy Note2 Stock 4.1.2

(#41193) VR6-Fan válasza rob210 (#41179) üzenetére


VR6-Fan
veterán

elötte is mértetek kompressziót?
szám szakilag mennyit javított?

zenke:jobb turbosoknál elő szokott fordulni, hogy víz körös is a csiga...

Sanyi, remélem nem dél budai oldalon lettél új sheriff, azért ha össze futunk majd szólj hogy hajbokoljak :DD

[ Szerkesztve ]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#41194) FoBCRaistlin válasza VR6-Fan (#41193) üzenetére


FoBCRaistlin
őstag

Jajj már, nem kell bántani a kisebbet. :O
hehe, most jut eszembe, múlt hétvégén jártam gyulán is. Ott valami böszme Infinity FX nem bírt magával.

[ Szerkesztve ]

Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX

(#41195) tomcsi23 válasza FoBCRaistlin (#41194) üzenetére


tomcsi23
veterán

Kisebbet:F
Pont, hogy Te hajtasz a Luiginál kisebbekre; 1,4-es Fiat, meg 1,8-as szejat, vw "gépjárművel" állsz le izmoskodni. :DDD
Meg gondolom, akadt egy-két 1,2-es is. :))

[ Szerkesztve ]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#41196) FoBCRaistlin válasza tomcsi23 (#41195) üzenetére


FoBCRaistlin
őstag

Tudta a tököm mi van a Puttóban, csak úgy böfögött muszáj volt megnéznem mit megy :DDD

Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX

(#41197) Morris válasza FoBCRaistlin (#41194) üzenetére


Morris
veterán

Szólhattál volna. Épp itt lett volna az ideje, hogy kikapj a kis 1.4-es rakétámtól :D :DDD ;]

(#41198) FoBCRaistlin válasza Morris (#41197) üzenetére


FoBCRaistlin
őstag

Ááá, téli gumi, 4 személy, tele csomagtartó volt. Gyulai vagy? Valami kegyetlen szép hely! :C

Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX

(#41199) Morris válasza FoBCRaistlin (#41198) üzenetére


Morris
veterán

Az voltam még 5 éve. Szüleim ott laknak, így heti rendszerességgel vagyok Gyulán. Ott nőttem fel. Szeretem nagyon azt a várost. Azóta Békéscsabán nyomom.

Valószínűleg ezekkel a paraméterekkel is szénné aláznál. Hiába lenne üres az én vasam :DD

(#41200) FoBCRaistlin válasza Morris (#41199) üzenetére


FoBCRaistlin
őstag

Jó hely.
Nekem tetszett, olyan nyugis, tele szökőkúttal.
Hazafelé mentem át szegeden aztán nem tudtam miért néznek rám ferde szemmel. (a megoldást nem árulom el). Aztán összefutottam egy átverős Golf4-el. Totál alapnak tűnt, semmi feltűnés, de olyan szépen lépett velem, hogy csak néztem.

Ok, persze :) de amúgy meglepően sokat számít az a plusz súly.

Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.