Hirdetés

2024. június 7., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-07 14:37:55

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#106151) Lacess válasza Ace owner (#106146) üzenetére


Lacess
tag

Nem rossz az öreglány de azért annyira nem ájultam el a képek alapján mint Vályi.

Amúgy ismerem a tulajt, tőle vettük a haverom BAM motoros S3-át. Magát akkor tökéletes "BMW buzinak" állította be és örült hogy kikerült az utolsó nem BMW az udvarból. Csak a rally Lada maradhatott és már nézegették az 1-es BMW-ket az S3 helyett az asszonynak. Érdekes.

Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.

(#106152) tresh válasza Lacess (#106151) üzenetére


tresh
addikt

Valószínű ebből a vasból is a profit lesz a lényeg ha megcsinálja :)

(#106153) Lacess válasza tresh (#106152) üzenetére


Lacess
tag

A vicc az, hogy amikor mi elvittük tőle az Audit akkor mondta hogy ajánlottak érte Corri VR6-ot + dellát de nem, neki ilyesmi nem kell...
Mindegy, nem is számít, használja egészséggel és lelje benne örömét!

Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.

(#106154) Thunderbolt


Thunderbolt
tag

Sziasztok! Climatronik digit. Klíma van az autóban, és kíváncsiságból az Econ és belső levegő keringetés gombot lenyomva 1c9 kódot kaptam. Ezt kitöröltem, és futtattam egy tesztet, és így már 444 kódot kaptam, ami ugye azt jelenti, hogy nincs hiba. Akkor az 1c9 egy korábbi hibakód lehetett? Tudja vki, hogy mi ez az 1c9 kód? Az autó: Seat Cordoba 2008 1.4 benya 16v BXW

(#106155) K Norbi válasza ßrainiac (#106148) üzenetére


K Norbi
addikt

A VR6 nak csak a hangja kibasxott jó! viszont 2.8 Benzines motortól kurva kevés 174Le 0-100ra 7.8sec
A 2.9 VR6 Syncro meg tud 190Le 0-100 7.5Sec siralmas..
Egy komolyabb Disel ott veri oda ahol nem szégyelli.

[ Szerkesztve ]

(#106156) K Norbi válasza K Norbi (#106155) üzenetére


K Norbi
addikt

Régen voltak pörgések a régi szakadt 1.6 VTi hondák szarrá verték ezeket a 2.8 benzin temetőket. :D Sőt Golf V 2.0 GTI mellet 3-rom ig fej fej mellet mentek.

[ Szerkesztve ]

(#106157) Morris válasza K Norbi (#106156) üzenetére


Morris
veterán

három-rom (3-rom)??? ez meg mit akar jelenteni? :F

(#106158) MunezXBK válasza K Norbi (#106156) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Mi az a 3 rom?

(#106159) bitpork


bitpork
veterán
LOGOUT blog

3 eeprom. Tudom, megírtak egy sztédzs 3.-t s már meg is előzték :))

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#106160) K Norbi válasza MunezXBK (#106158) üzenetére


K Norbi
addikt

:U hát ennyit sem tudtok...

[ Szerkesztve ]

(#106161) MunezXBK válasza K Norbi (#106160) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Még mi vagyunk a nyomik? :W

(#106162) Qru válasza K Norbi (#106155) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Az akkori technika ennyit tudott. Se közvetlen benzinbefecskendezés, se változó szelepvezérlés nincs még ezekben de még hengerenkénti időzített befecskendezés sem ha jól tudom...

Szívóbenzintől meg ne várj csodát és főleg ne hasonlítsd egy feltöltött dízel motorhoz aminek nagyságrendekkel nagyobb a hatásfoka.

#nincsbennetarcsi

(#106163) trance89


trance89
őstag

Mági
nálam is kb féltengely csukló csere lesz de valamelyik belső mivel nem kattog hanem ráz, emellett néha zúgó fémes hang periodikusan 2-3 másodpercenként 50 fölött sofőr felől mint azt korábban is említettem (1 hónapos első kerékcsapágyakkal)
szóval a kérdés: új csukló legyen vagy bontott? mert elég sokat találni aprón is viszont legszívesebben újat rakatnék, az árak is nagyon változatosak (pl találtam egy oldalon vadiúj egész jobb/bal féltengelyt 120 eur-ért, máshol bontva 100e)
másik dolog, valahol olvastam hogy belső csuklót féltengelyestül ajánlatos cserélni, ebből mi igaz? mert ezt hülyeségnek tartom hacsak nincs elgörbülve

[ Szerkesztve ]

(#106164) tomcsi23 válasza K Norbi (#106155) üzenetére


tomcsi23
veterán

Mutizz már egy dízelt, ami ennyi lóval hamarabb van 100-on. ;]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#106165) tresh válasza K Norbi (#106156) üzenetére


tresh
addikt

2.8 V6 30v DOHC 193 PS 280 Nm @3200rpm ;) Quattroval az 1400kg rángatja 7.3 alatt 100-ra ez minden csak nem gyenge.

(#106166) Mágus2 válasza trance89 (#106163) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

120 euróért teljes féltengely csak a kínaiaktól lehet. a két csukló is 100 euró fölött van. Mennyi km van a verdában, hogy már ráz? Első próbának megéri felcserélni a két belső csuklót, ha marad a rázás, akkor nem az lesz a ludas, hanem a kettőstömegű vagy a befecskendezők, vagy a kopott vezérmű tengely.

tomcsi23 Mint ahogy azt a próbaúton is említettem, a dízel csak érzetre hűde megy, aztán megnézed a mutatót, ja még csak 70-el megyünk. Gyorsulásban jobbak az azonos teljesítményű benzinesek. :K Aztán, hogy emelkedőn melyiken kell hamarabb visszaváltani, az már más kérdés. ;]

[ Szerkesztve ]

(#106167) trance89 válasza Mágus2 (#106166) üzenetére


trance89
őstag

180e de nem folyamatosan ráz, kb 55-70 között van pár bizonyos pont amikor a sofőr oldalon a padló és a kormány is enyhén vibrál, a padlón sokkal jobban érezni
nem is ez az enyhe vibrálás az idegesítő hanem a fémes periodikus zúgás de az már néha rohadtul, jövőhéten meglátogatom a szerelőmet és megmondom neki nézzen szét a féltengelyek körül

[ Szerkesztve ]

(#106168) bitpork válasza Mágus2 (#106166) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Vagy 20+ -os domboldalon ;]

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#106169) VR6-Fan válasza K Norbi (#106155) üzenetére


VR6-Fan
veterán

még jó hogy a kuviknak rosszabb a 0-100, mint a véjjer6-nak :)
a rugalmasságot meg ne is emlegessük :))

és tessék egy alsó katos gyári 170le-s dizel 0-100 (DSG-s!!)

hát ezt én úgy hívom hogy cumi :D

azé én ültem jó vr6-ba nem olyan rossz az, csalóka.

Vilike: a legnagyobb gond az hogy az első henger sor kipu gáza a hengerfejen keresztül van vezetve, ami fűűtttt mint az isten nyila mindent, meg az az a baj hogy nem VSR szívosorral jöttek gyárilag (nyilván mert akkor szét alázták volna a konkurenciát)
(azt hiszem az 500db-s limitált corrado 215-225le körül volt)

de amugy BMW is 150-200le közt volt a sorhatokkal, szóval... :U

végezetül, ettől a videotól mindig fel áll a hátamon a szőr... 90S végén tán Bildonéknak volt közel 300le-s szívó VR6-ja ami jobban forgott mint bármilyen VTI :)

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#106170) -v- válasza Mágus2 (#106166) üzenetére


-v-
addikt

Gyorsulásban jobbak az azonos teljesítményű benzinesek.

Hát a szívóbenzin nem :)

(#106169) VR6-Fan: ja értem, hát akkor tényleg kicsit ostoba tervezés ... teljesítménnyel szerintem nincs baj, akkoriban más se volt előrébb nagyon

[ Szerkesztve ]

(#106171) Mágus2 válasza bitpork (#106168) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Erre felé van. ;)

[rvilike] 100-ig engem elég sok minden elken. igaz hosszú a váltó és 210-nél revansot veszek, de akkor is. :K

[ Szerkesztve ]

(#106172) bitpork válasza Mágus2 (#106171) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

de nem ám 100 m hosszú úton, hanem 5 méteren :DDD

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#106173) Qru válasza -v- (#106170) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Megnézném mit lép Bubu az azonos erejű Paszujunk ellen de sajnos nem tudom a kettőt egyszerre vezetni. :DDD

#nincsbennetarcsi

(#106174) tomcsi23 válasza Mágus2 (#106166) üzenetére


tomcsi23
veterán

Na majd elmegyünk már egyszer oda a hegyekbe huligánkodni. ;]
Nyilván visszaváltok, ha úgy adja ki, engem nem zavar, hogy hű, már 4000-t forog. :D

Qru: innen bárki jelentkezik a feladatra szvsz. :DD

Vilike: igazságos összehasonlítás csak két szögegyforma kocsi között működik. Elég egy rossz kiosztású váltó és már szopóka van. :)

[ Szerkesztve ]

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#106175) -v- válasza Mágus2 (#106171) üzenetére


-v-
addikt

Ami azonos tömegű és teljesítményű és szívóbenzin? :U Hát ott nagyon el kell neki kapni meg tiltásig forgatni hogy elkenjen .. meg van amikor nincs is esélye, ha kettesben még kevés a fordulat, és nem szúrja vissza egyesbe (amit kevesen követnek el nyilván) akkor annyi, dízellel végig nyomatéksávban vagy, szívónak meg fordulat kell. Persze ott is motorja válogatja azért

(#106173) Qru: és azok ugyanolyan nehezek? na meg ott az összkerék ami sokat levesz, igazságosan kell összehasonlítani :)

[ Szerkesztve ]

(#106176) VR6-Fan válasza tomcsi23 (#106174) üzenetére


VR6-Fan
veterán

Te 4000-nél még vissza szúrsz egyet :D

Vili: most arra gondolsz hogy anno a szívónak 35-40-nél simán toltam még vissza az 1-est? ;]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#106177) -v- válasza VR6-Fan (#106176) üzenetére


-v-
addikt

Én is :DD de ez a váltó bírja, na meg én mindig finoman váltok vissza, akárhonnan akárhova is váltok :)

(#106178) Mágus2 válasza tomcsi23 (#106174) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Persze ne ilyen másfél tonnás szarokra gondolj, mint Sasa. Kisebb autók. :K Mondjuk Polo 1.6 16V vagy golf 2 GTI 1.8.

Valahol 9,2 körül van 100-on Sasa.

[ Szerkesztve ]

(#106179) Qru válasza -v- (#106175) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Hát őő jó kérdés... a Paszuly ha jól rémlik 1435 kg, Bubu meg 1408 kg.

tomcsi23: Tudtam, hogy bízhatok bennetek. :D

mod:

VR6-Fan: Muszáj, hisz' abban nincs tartalék ugye... :DDD

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#106180) MunezXBK válasza Qru (#106179) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Ha lenne benne tartalék, még nehezebb lenne. :D

(#106181) -v- válasza tomcsi23 (#106174) üzenetére


-v-
addikt

Vinnéd az ótómatadízel paszulyt mi? :DD

(#106182) Uzmany


Uzmany
őstag

Sziasztok!

Tegnap vettem egy golf5-t, 1.4 tsi 140 le.
Van benne egy gyári Telefontartó.
Milyen mobil való bele?
Avagy létezik hozzá valami átalakító?

Olajat milyet javasoltok?
Ajánlották castrol Edge 10w-60at.

Köszönöm előre is.

® visions created with passion

(#106183) K Norbi válasza VR6-Fan (#106169) üzenetére


K Norbi
addikt

Majd legközelebb... tessék Audi TT 2.0 TDI quattro [link] 7,7Sec pfff ja és ez 170 ló nem 176..

(#106165) tresh a fogyasztása se gyenge.. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#106184) TaaT válasza Uzmany (#106182) üzenetére


TaaT
veterán

"Ajánlották castrol Edge 10w-60at."

:Y

Ki volt az?

Give them hell Ukraine!

(#106185) Qru válasza Uzmany (#106182) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

10W-60-at? OMG! Azt bele ne öntsd!!!!!

#nincsbennetarcsi

(#106186) VR6-Fan válasza K Norbi (#106183) üzenetére


VR6-Fan
veterán

ha megnézted volna amit linkeltem akkor nem szaladtál volna cicire még egyszer ;) :DDD

no meg ez mennyire modernebb technolodzsáj már, 3,6 fsi 299le :DDD

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#106187) Uzmany válasza Qru (#106185) üzenetére


Uzmany
őstag

Dehogyis... Először informálódok.
A szervizben ajánlották (vw stuttgart)

® visions created with passion

(#106188) TaaT válasza Uzmany (#106187) üzenetére


TaaT
veterán

Keress olyan 5W30-as olajat ami tudja a VW 504.00 előírást.

Give them hell Ukraine!

(#106189) szőröscica válasza Uzmany (#106187) üzenetére


szőröscica
addikt

A 10W60 olaj nagyjából a V10 M5 BMW-be, meg S2000-es Hondákba való, amik 8 ezer felé forognak, ÉS versenypályán nyelezik őket folyamatosan. Utcára még ezekbe is jobb egy 0W40, a te motorodhoz pedig egy 5W30 vagy 0W30 tökéletes lesz.

(#106190) Uzmany válasza TaaT (#106188) üzenetére


Uzmany
őstag

Valvoline, Castrol, Mobil,Fuchs?
Köszönöm a segítséget.

joamilestoné : köszönöm.

[ Szerkesztve ]

® visions created with passion

(#106191) tresh válasza Qru (#106185) üzenetére


tresh
addikt

semmi baja nem lesz tudtak a sracok hogy huligankodni akar az 1.4 tsi vel oda meg komoly viszkos olaj kell :D Ilyen olajat eddig kb ket autoba lattam ott 5k kent le lett rugva belole de azok mind racsingra epitett szara hegyezett gepek voltak. 10w60 az telen megkoszonne a tsi foleg ha lancos :D

(#106192) K Norbi válasza VR6-Fan (#106186) üzenetére


K Norbi
addikt

Ültem én is már Vr6 ba számok ide vagy oda. szerintem lomha.

[ Szerkesztve ]

(#106193) Qru válasza Uzmany (#106190) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Motul, Eneos, Liqui-Moly én ezeket nézném. De a Mobil is jó.

mod:

K Norbi: Ezzel csak az a baj, hogy a számok nem hazudnak a sebességérzet meg elég erősen.

tresh: Jogos. Elvégre nem tudjuk mennyire van chippelve... ;]

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#106194) tresh válasza K Norbi (#106192) üzenetére


tresh
addikt

Es rendes v6 ba ?:P

Qru: ABT gyanús csipsz ;]

[ Szerkesztve ]

(#106195) Thunderbolt


Thunderbolt
tag

Erre van vkinek ötlete? #106154

(#106196) VR6-Fan válasza K Norbi (#106192) üzenetére


VR6-Fan
veterán

eddig csak számokat mutogattál én is azokat mutogattam :)

és hányba ültél, vezetted is valamelyiket :)?

90% lomha lerugott fos tényleg....

TSI vs 10w60

szerintem nem faszság ;)
itthoni vw-ben dolgozó szerelőktől is kaptam már ilyen infot.

lehet gondolkodni miért nem faszság, pl egy hideg indításnál.

amugy 10w60 bármelyik turbos benzinesbe aminek kenik is beletölteném
ott azért találkozni 300 fokos olajhővel is.
(tudom tudom ki kéne gyulladnia, az amit a gyártó megad lobbanás pont)

[ Szerkesztve ]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#106197) tomcsi23 válasza Mágus2 (#106178) üzenetére


tomcsi23
veterán

Benne vagyok. Bár itt meg tartalék nincs. ;]

VR6: hát 4000-nél már nem feltétlen kell visszaszúrni, mehet a parketta.

...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.

(#106198) TaaT válasza Uzmany (#106190) üzenetére


TaaT
veterán

Mindegy, csak tudja amit írtam és ne hagyd benne sokáig :) (max 15e km)

Give them hell Ukraine!

(#106199) Ace owner válasza tomcsi23 (#106197) üzenetére


Ace owner
addikt

Hát igen akinek ott már van erőtartalék.. :U ;]

Galaxy Fold 4

(#106200) K Norbi válasza VR6-Fan (#106196) üzenetére


K Norbi
addikt

Vittek egyszer egy kört.. nem vitázom béke ;] ;] [link] [link]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.