Lóf@szjóskák vagyunk...
[ Szerkesztve ]
Holnap majd jól beletépünk...
Bamme, egyik ismerősöm megosztott a FB valami Vitya holdudvarával foglalkozó írást, hogy kell-e ez, jó-e ez nekünk... Az első komment, szó szerint:
Képzeld jó, nincs kéthetente gázáremelés, és nem hajszolják bele az embereket a devizahitelbe, és nem hozzák a nyakunkra a sok fejlevágós, gyújtogatós migráncsot, stb...
Innentől nem nagyon van miről beszélni. Lehet menni a postára, azt' csengetni sárgacsekken az öregember elleni harcra...
Holnap majd jól beletépünk...
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
Ennyi. Amikor megkérdőjelezem Mészáros Lőrinc vagyongyarapodását, és felvetem azt, hogy nyilvánvaló politikai körök állnak mögötte, az a válasz, hogy így legalább a Vezér meg tudja védeni az országot, míg ha a gecimultik gazdagodnának, akkor nem tudná. Azt, hogy a halálbüntetést illetően nem egy a véleményem az ország jelentős részével, meg tudom emészteni. De azt nem tudom megrágni, hogy honfitársaim jelentős része szerint nem csak helyénvaló, de egyenesen kívánatos Vajna és Lőrinc gazdagodása, a Soros-kampányra sok milliárd elköltése (persze Rogánon keresztül), a szabad média felszámolása, miközben a kórházak állapota Gyurcsány hibája. Azt már meg sem említem, hogy a jogállamot építik le, mert a többség szerint a bírók kommunisták, le velük. Azért is félek amúgy vitába bonyolódni, mert amikor megkérdezik, hogy mégis, ki lenne a jobb, akkor nálam is elfogynak a szavak, ilyen béna, töketlen ellenzék mellett...
Ahogy Amidala szenátor mondta: "Így hal meg a szabadság... Tapsvihar közepette."
[ Szerkesztve ]
"Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."
Hát igen. Az utolsó előtti mondatod a legszomorúbb...
De hagyjuk is, én most elmegyek szülinapi babazsúrra mert az nekem jó. Mire megjövök, legyenek ám jó csajok meg szar zenék!
Holnap majd jól beletépünk...
Állítólag át, de ha engem kérdezel, ez is csak valami átverés volt, hogy rám ijesszenek
A nemzet gázszerelőjének vagyongyarapodását meg ne kérdőjelezd meg: megtörtént, ez tény
Az, hogy mennyire volt rá szüksége az országnak, mennyi szerepe van benne bármiféle szakmai tudásnak, az más kérdés, de én az ország azon részéhez tartozom, amelyik szerint az egészségügyre, az oktatásra és a felzárkóztatást segítő programokra nagyobb szükség lenne, hogy mindenki vagyongyarapodásáról is lehessen beszélni, ne csak azokéról, akik közel vannak a húsos fazékhoz.
[ Szerkesztve ]
"Az obi, amivel lelátsz a víz alá halakat fotózni a halszem (halszemlélő objektív rövidítése)." - .mf "A jövő mi vagyunk: a fiatalok és az emberek." - Drotár Adrienn
Mi a tököm az az infitezimális kalkulus?
Meg egyébként sok más apró jelentéktetelen ötletet és dolgot is köszönhetünk neki, aminek első blikre nincs is igazán jelentősége de valójában ezen apróságok egyszerűsítették a kor életét. Pl.: az aprópénz szélének a recézetsége.
Meg ne idd a vizet! Az egy nagyon erős ital, fenn tartja azokat a nagy nehéz hajókat!
Na de neki könnyebb volt. Hogy mást ne mondjak, 400 évvel kevesebb történelmet kellett megtanulnia, a sok felfedezésről, ami azóta született nem is beszélve
"Az obi, amivel lelátsz a víz alá halakat fotózni a halszem (halszemlélő objektív rövidítése)." - .mf "A jövő mi vagyunk: a fiatalok és az emberek." - Drotár Adrienn
Én már beraktam egyet, várom, hogy a többiek is tegyék ami elvárható
Sört vigyél, kóstoltass!
Freddy76: Ez a nagy bajom nekem is, hogy az ellenzék egy balfax brigád
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
"...az ellenzék egy balfax brigád "
Erre nincs mit mondani, úgy látom
Tessék, itt egy nő. Zenékhez nem értek.
[NSFW]
"Az obi, amivel lelátsz a víz alá halakat fotózni a halszem (halszemlélő objektív rövidítése)." - .mf "A jövő mi vagyunk: a fiatalok és az emberek." - Drotár Adrienn
Autós szakik segíjjetek!
Most én nem értek valamit, vagy ez ilyen marketingcikk?
Aszonnya: "Régen Frankéék Alfa-specialisták voltak, de akkora a nyomás, hogy ma már mindent szerelnek"
Ha én az alfához értek piszkosul - tehát vélhetően más cuccot lassabban csinálok - és ráadásul amúgy is qrvasok az ügyfél, akkor nem az lenne a logikus, hogy méginkább csak alfákat vállalok, hisz így is van meló dögivel, nem sz*pok számomra ismeretlen gyártókkal/típusokkal?
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
egy olajcsere/ más alap dolog azért nem rocket science, meg tudja csinálni bármilyen autószerelő. viszont ha a kedvesüffél hozzá hordja a szarját már x éve és van a családban második-harmadik-sokadik autó, lehet alap dolgokra inkább a bevált helyre sírja be, mint hogy keressen egy márkaspecifikus másik szerelőt, akivel lehet lukra fut. amíg nem valami speckó hibafeltárás van, addig egy másik márkára specializálódott szerelő is meg tudja oldani.
btw az én olaszautós szerelőmhöz is viszi az egyik ügyfél alap dolgokra pl a nissan qashqai-t, mert normális a csávó, korrekt áron és jó minőségben dolgozik. majd ha beüt a szar, akkor ráér keresni egy specialistát.
amúgy VAg, volvo és olaszautó szerelőm van, szóval ezen a vonalon kellene maradni ja tényleg, jó Fordos szakit tud valaki Sopron-Bp vonalon?
[ Szerkesztve ]
Ezt én ügyfél oldalról értem, csak szaki oldalról nem.
Ha egyre több a meló, és egyre nagyobb a nyomás, akkor örülni fog béla, ha legalább az alfáját van hova hordani, ha meg besértődik rögtön van a helyére 10 másik (a cikk alapján)
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
igen, ez is egy álláspont, de a szerelő is csak ember, plusz lehet, hogy béla is tud segíteni neki a nyomoraiban, nyilván nagyobb kedvvel, ha nincs elhajtva a g-be.
Ha már autó téma, szerintetek érdemes ezzel foglalkozni?
A kormány, jobb első lámpatest, első lökös, motorháztatető, jobb első sárvédő cserés, de lehet, h vannak más javítandó elemek rajta.Vagy ebben a kategóriában ez már GTK?
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
Ráköltesz 1M-et miközben 1,5M-el többért kapsz nem töröttet? Sose lesz az igazi... én nem szarakodnék vele, nem tudhatod mik jönnek elő még emiatt a törés miatt a későbbiekben. Elektromos érintkezési hibák, vezeték kötegek kontakthibái, a gumikopás, futómű nem megfelelő beállíthatósága miatt.
Nekem az tetszett, hogy azért odaírta az ember, hogy 7,5 volt az új ára. OK b+, de akkor még nem volt lebontva a fél eleje, meg kidurranva a 2 lufi...
Holnap majd jól beletépünk...
Igen, ha csak ez az 500k lenne a különbség, akkor igazad lenne, de jelen esetben 3,6 millió (legalábbis én 6,6-ért látok 165 lovas, 2015-ös benzinest)..Érzésem szerint ennyiből bőven kijön a javítás, kérdés, hogy vajon a csere, javítás után mennyire lesz ugyanolyan a kocsi, mint előtte.
(#70467) t_a_m_a_s
Jaja, az állati vicces volt. Kb, mintha odaírnám egy Pentium II- es procira, hogy új korában 100.000-be került.
[ Szerkesztve ]
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
Két okból nem.
Az egyik, amit Coxer írt. Ár/érték arányban nem éri meg.
A másik, hogy egy ilyen törésnél a jó ég tudja, mi történt az alvázzal, merevítésekkel. Lehet, hogy lesz egy baba autód külsőre, de egyszer ütközöl vele, és meghalsz, mert felszakadnak a korábbi sebek.
A harmadik a kétliteres motor. Nos, itt már nagyon kijön a turbó hiánya, hallásra elégnek tűnik a 165 ló, de nem az. Ehhez a kasztnihoz, tömeghez egyszerűen nyomatékszegény. Tudom, próbáltam, kábé 200 km-t mentem ezzel a motorral, próbáltam megmagyarázni, hogy jó, de nem az. Legalábbis az én vezetési stílusomhoz nem. Érdekes, a 2,5 literes 192 lóerős pusztán a számok alapján nem annyival jobb, de valójában mégis ég és föld...
Ha kibírod még 3,5 évig, fogok tudni egy baba 2,5 literest...
"Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."
Igen, ezek a gondolatok foglalkoztattak engem is. Ezért is tettem fel a kérdést. Ez esetben elengedem a dolgot.
Köszi, de a nagyobb benyás, főleg automatával, kienne engem a fizimből.
Nekem csak a 175 pacis, dupla turbós dízelhez volt szerencsém. Az rendben volt az én ízlésemnek. Bár nem próbáltam, de a számok alapján a 150-es dízelt sem mondanám kevésnek, így azt hittem, hogy a 165 lovas benyással is ellennék. Lehet, hogy be kéne neveznem egy tesztvezetésre...
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
Azért az astra után átülni egy vérszegény 165 lovasba...
Holnap majd jól beletépünk...
A 75 lovas Astra után...már ne is haragudj.
Többek között ezért is gondoltam, hogy elég lesz nekem még a 150 lovas verzió is, de tény, hogy a teljesítmény önmagában nem sokat mond. Inkább az összsúly/LE hányados lehet mérvadó, mellé téve a nyomatékgörbének.
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
Egy ilyen motoros CX-5-öt hajtunk 3 éve.
Hallgas Freddyre , tényleg nem egy élmény autó.
Nagyon ráférne egy turbó.
Kivisz a világból, de az előzés, hegymenet nem az erőssége.
A fogyasztás:
Most megpakolva, tetőboxal 8l volt autópályán 130-cal.
Városban 9 körül eszik.
Volt nálam a 150 lovas dízel is, az is bőven elég, megy, mint a barom. Ezt teszi a turbódízel nyomatéka. Szóval nem csak a lóerő számít.
cdl: a CX5 robosztusságához pláne kevés lehet. Ami valóban furcsa, hogy a számok szerint nem annyival jobb a 2,5 literes, ehhez képest az egy kifejezetten erős, robbanékony, fürge autó. Máshogy kell persze a fordulatszámot figyelni, pörgetni kell, de ha az ember kitapasztalja (vagy rábízza az automata sport állására), akkor nagyon megy. Cserébe zabál is, nálam 40.000 km alatt 9,9 az átlagfogyasztás, igaz automatával, sokszor nem éppen visszafogott vezetési stílussal...
[ Szerkesztve ]
"Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."
ha már autók, évi 20k-s biztivel egész jó vételnek érezném
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
Nem csak a lóerő számít, hanem a nyomaték és hogy azt mekkora motorfordulatszám mellett adja le. A turbó pont azt teszi, hogy már alacsony fordulatnál maximális vagy a közeli nyomatékot biztosít. A kezdeti turbós dízeleknél jól érződik az úgynevezett turbólyuk. Az újabbakban meg az állítható geometriájú lapátok a turbóban ezt tökéletesen megszüntették. Aztán ehhez jön még a biturbó (kettős turbó rendszer) ami tovább növeli az ülésbe lapító érzést...
Egyébként a turbó a most divatos turbós benzin motorokkal is csodát művel....
[ Szerkesztve ]
Ja, csak a motortérfogat kárára. Egyliteres porszívómotorokat csontolnak ki a benzinesekben mostanában a turbóval, oszt húzza a másfél tonnát...
Mondjuk após szívó 1.6-os Dustere egy "állat", ott nem merek kikanyarodni vele, ahol a kis szaros Kalossal még simán
De az a szívó egyhat valszeg elkerreg különösebb gond nélkül 2-300 ezret... A Duster meg nem kanyarvadászni van Mondjuk a kalos sem
Holnap majd jól beletépünk...
A Kalos qrvajó, kábé hatvanig
Addig a trabi is bajnok volt
Holnap majd jól beletépünk...
Havernak volt régen egy vén csortogány trabija, vittük a csajokat a Tiszára, poénból lemértük, valami másfél perc alatt fel is ment százra (nem a vérnyomásunk, a trabi)
Na jó, de Pestről vagy Várda felől Hatvanig?
szerk: nem Ropi törte fel a felhasználóm, ezt egyedül sikerült.
[ Szerkesztve ]
Cöh. Neménvótam,
a neten talàltam a képet
Ezt úgysem hiszi el neked senki.
A fontolva haladó. - 30 felett minden nap ajándék.
az Alfa ott kezd betapadni kíváncsi vagyok, mikor fog kiégni a kipörgésgátló visszajelzője.
mondjuk múltkor, amikor kb 90-nél bevillogott (3. padló, kb 3500-4000 közötti fordulat), akkor azért a beszarásjelző is felvillant egy pillanatra...
van egy holland csávó, ilyen 1.9-es jtd-ből kihozott 290+ lovat, füstmentesen. itt az autója egy régebbi videón:[link] aki nem akarja végignézni, itt a lényeg: [link]
Sajnos ez így igaz arra használják hogy levigyék a térfogatot....
1.2 turbó benzinessel nem lenne a Dusternek se baja.... Vagyis hogy azzal ki lehetne jönni még városon kívül is....
[ Szerkesztve ]
És még screenshotot nyomni is volt ideje, hogy száradjon el.
"Super perfundo on the early eve of your day."
Egyetlen bajom van a 150 lovas dízellel, Revolution felszereltséggel csak kombi van. Korábban volt belőle sedan. Nem értem minek kellett ezt megváltoztatni.
Márciusban lesz az új modell bemutatója Európában. Elvileg ősszel lesz kapható a jelenlegi helyett. Megvárom, hátha visszahozzák ezzel a motorral ezt a felszereltséget. Más nem tán olcsóbban le lehet majd csapni a szalonokban lévő kifutó példányokra.
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
"Bár nem próbáltam, de a számok alapján a 150-es dízelt sem mondanám kevésnek, így azt hittem, hogy a 165 lovas benyással is ellennék."
El bizony, annyi, hogy a turbósokhoz képest gyakrabban kell visszakapcsolni, ha erőteljesebben gyorsulni akarsz. Ezt szeretem egyébként a benzines turbós Octaviában is: 8,1 alatt 100-on van, 165-nél forog 3000-et (óra szerint) és még jól is fogyaszt. Más kérdés, hogy ha fogadnom kellene a motor várható élettartamára, inkább a 2 literes szívó benzines Mazdára tennék...
Autó hirdetéseknél állandóan ez megy... szerintem egy korrekt eladó nincs, és nem is lesz. Megnézel 100 hirdetést, abból leválogatsz, 5-öt, megnézel kettőt, és mindkettő egy rakás dolgot "elfelejt" leírni mondani.
(#70468) aleister
Szerintem jól teszed, ha vársz... én töröttel ilyen kategóriában nem foglalkoznék, max ha tényleg van jó szerelőd, és olcsón tudsz mindent, korrektül megjavíttatni. Ez meg megint ritka.
De van, nekem mindent elmondott az autóról az eladó, teljesen normális fickó volt. Az autó sem volt "felkészítve" az eladásra, nem volt kifényesítve, teljesen őszinte állapotban volt, látszott minden karc, sérülés rajta (de nem dzsuvás volt!).
De biztos vagyok benne, hogy nagyon ritka. Főleg, hogy az autók nagyobbik részét kereskedők árulják.
Ritka... Én volt, hogy elmentem megnézni egyet, kiderült, hogy kínai kamera volt bekötve előre hátra, behúzva össze vissza minden kábel hozzá, a műszerfal úgy visszagányolva a helyére, hogy sikítófrászt kapna bármilyen laikus. Majd kiderült, hogy magánszemélyként hirdeti, de valójában kereskedő, csak ezzel jár.
Meg csak most ennyi a kocsi, mert majd eladja szezonban 500-al többért.
Elbúcsúztunk.
nyilvan latni kellene, de ez olyan serulesnek tunik, ahol alvaz, merevitesek, kabelkoteg szinte biztosan nem serultek. eleg jol kalkulalhato hogy mi lesz belole, mennyiert. ennel sokkal jobbna osszetort autokat is helyre lehet azert allitani kifogastalanra. persze kerdes, hogy erdemes-e. ha epp van a bontoban hozza alkatresz, esetleg van az embernek szerelo/lakatos kontaktja akkor lehet.
https://www.instagram.com/jozsef.beko/
No meg kérdés, hogy egy garanciális autót vihetek-e a saját szerelőmhöz? Vagy akkor ugrik róla a gari?
Egyébként még az is eszembe jutott, hogy esetleg megcsináltatom, és majd beszámíttatom az újba. Szerintem áránál lennék, de még azt sem tartom kizártnak, hogy úgy látaom majd, hogy bőven elég nekem ez, felesleges az újabb.
(#70493) m3ss
Ezen én is gondolkoztam. Ránézésre nem nagy ütközés lehetett. Ellenben lehet, hogy már megkezdődött a gyűrődőzónák alakváltozása. Szerintem ezt kb a jóisten tudja biztosra mondani. Esetleg, ha rárakják egy húzópadra, és mérik az elmozdulást, akkor lehetne kb-ra véleményt alkotni róla.
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
Bejárati ajtó tömítéseinek cseréjére azt mondta emberünk, hogy 16K munkadíjjal. Csak én sokallom ezt azért, hogy a szaros gumitömítést kicserélje?
"Super perfundo on the early eve of your day."
Üdv!
A sérült karosszériás autók javítása témában egy kis elgondolkodtató videó Octavia. Szerintetek hányan javíttatják a kocsit "relatíve olcsón és okosba" és hányan állíttatják helyre gyári anyagokkal és technológiával? És melyikbe ülnétek be szívesen?
csuf
1000Ft anyag, 5000Ft kiszállás, 10000 Ft munkadíj.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
Akkor megnyugodtam, kb én is így számoltam a végösszeget. Vadászok akkor ismerős szakit, köszi az infot.
Mondanám, hogy megcsinálom én, mert gondolom "csak" felragasztja szépen körbe a gumitömítést, de inkább nem barmolom szét a meglévő tömítést.
[ Szerkesztve ]
"Super perfundo on the early eve of your day."
Kivagsz belole 1cmt, elmesz vele a tomitesboltba, hogy ilyet kersz, veszel 10m-t es felragasztod. Nem nagy truvaj.
+1
En is magam csinalnam... nem egy ordongosseg felragasztani.
Maradekbol veszel piat igy nem fog erdekelni, ha nem lett tokeletes.
[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”