Hirdetés

2024. június 7., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:35:44

LOGOUT.hu

A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#46601) Sziszifeca


Sziszifeca
őstag

Sziasztok!

Kérdésem lenne, hogy a Paypal fiókomból Binance-ra tudok e valahogy USD-t utalni, hogy BTC-ként menjen át?
Szerintetek megoldható valahogy? Az a baj, hogy Európában a Paypal résznél nem lehet Crypto számlát létrehozni :U

[ Szerkesztve ]

>>Youtube/Sziszifeca<<

(#46602) Sziszifeca válasza Sziszifeca (#46601) üzenetére


Sziszifeca
őstag

Ahogy utána olvastam, van ez a Airtm oldal, ezzel megoldható szerintetek?

>>Youtube/Sziszifeca<<

(#46603) V/ válasza Tom5 (#46600) üzenetére


V/
Topikgazda

Mi a hiba üzenet és meddig jutsz el a kiküldési folyamatban?

Van elérhetőség, de nincs magyar nyelvű support, akkor az Összefoglalóból:
Magyar idő szerint munkanap 09:00-17:30, 00353 1 436 9111 ez Írországi szám.
Ez lenne az ügyfélszolgálati magyar vezetékes telefonszám: 06 1 777 7944, de itt is angolul beszélnek, viszont magyarországi percdíjjal számolnak a telefonszolgáltatók:

(#46604) Tom5 válasza V/ (#46603) üzenetére


Tom5
addikt

Eljutottam az utalásig ott hibát dob és nem történik semmi.
Most eltávolítottam mindent, gondoltam ujra hozzádom hátha.
Bankkártyát elfogadja. Be is kerül szépen. Az ehhez tartozó bankszámlát viszont nem.
Van a CIB bankon belül folyószámlám, Internet kártyához tartozó számla, EU árfolyamos számla. Egyiket sem tudom csatolni. :DDD
Ez a hibaüzi:
A számla társításához egy kis segítségre van szükség. Vegye fel velünk a kapcsolatot bla bla bla...Végignéztem mindent, nem ír accon belül limitációt. Minden kitöltve (kivéve az utlevél mert az nincs) szóval passz.

(#46605) V/ válasza Tom5 (#46604) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem volt jó ötlet eltávolítani, az sohasem oldott még meg ilyen problémát, mert azután csak ügyfélszolgálaton keresztül lehet ugyanazt a kártyát, számlát visszarakni.
A hiab szövege lett volna lényeg. Az Összefoglalóban itt a folyamata leírva 5. PayPal pénzküldés az egyenlegről saját bankszámlára a Transfer money (Pénzátutalás) menüponttal: meddig jutottál el az első alkalommal?

(#46606) Tom5 válasza V/ (#46605) üzenetére


Tom5
addikt

A legvégéig eljutottam. Ott dobott valami sima hibaüzit. H az átutalás nem végrehajtató vagy én már nem tudom. Reggel 7 óta csesződöm ezzel a fossal. :((( Van itt valami xoom/paypal számlára utalás. Az nem járható út? Ott megadom a számlaszámom és pacsi. :F

(#46607) V/ válasza Tom5 (#46606) üzenetére


V/
Topikgazda

A Xoom nem erre való, az nem PayPal, egy külön rendszer.
Ha a CIB pénzforgalmi bankszámlád lett megadva eredetileg akkor arra simán kiment volna. De a fiókba bejutás nem lett volna problémás és abiztonsági elenőrzés akkor szerintem normálisan kiment volna. Az ügyfélszolgálattall hozzákellen rendelni a bankszámládat, ha közben valami adat, biztonság elenőrzés bekavar az is megoldható lenne.

(#46608) V/ válasza Sziszifeca (#46601) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem lehet. Pontosabban én nem ismerek erre megoldást, a PP nem támogatja nálunk ezt.

(#46609) Sziszifeca válasza V/ (#46608) üzenetére


Sziszifeca
őstag

Létezik ez az Airtm oldal, oda elvileg paypalrol at lehet vezetni és onnan tovább Binance-ra, és forsitva is lehet műkszik.
Gondolom van váltasi dija de nem tudom megbízható oldal e.
Ha kérhetek véleményt erre :)

>>Youtube/Sziszifeca<<

(#46610) V/ válasza Sziszifeca (#46609) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha fizethestz PayPal egyemélegről vagy a hozzáadott normál háttér kártyáról mert feljánlja ez a Airtm akkor használhatod, de ez nem PayPal-ról kiutalás (azt említetted) hanem vásárlás. Azért a kettő nem ugyanaz. Vásárolni ahol megjelenik a PayPal mint fizetőeszköz azt mindig lehet.
A PayPal vásárlói védelmed érvényes ha kereskedelmi tarnzakció történik, így akár megbízhatónak tekintheted.

[ Szerkesztve ]

(#46611) Tom5 válasza V/ (#46607) üzenetére


Tom5
addikt

Felhívtam őket ékes angol tudásommal. :DDD
Jófej volt a hölgy. Mindent megnézett, viszont a bank acc-ot amit használtam minimum 48 - max 72 órán belül tudok majd hozzáadni újra és ez ellen ő sem tud semmit tenni.... :Y ez mondjuk érdekes. De szerinte hétfőn már működni fog a dolog. Kíváncsi leszek. :F

(#46612) somlyaipeter


somlyaipeter
újonc

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni

Paypal

Ha ajándékot küldtek nekem amibe azt írja xxxxxHUF

Azt hogy tudom jóváírni a számlámra? mert a pénznél nem írja hogy lenne plusz xxxxxhuf

Nem találkoztam még ilyennel!

(#46613) V/ válasza somlyaipeter (#46612) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha nem látod a számládon a pénzt, nem írja hogy az egyenleg xxxxxx HUF vagy átszámítva az alap devizára akkor nem kaptál semmit. Olyan szokott elöfordulni hogy az egyenleg kiirás mutatja, de a hozzáférést korlátozzák.

(#46614) somlyaipeter válasza V/ (#46613) üzenetére


somlyaipeter
újonc

Szia! köszi! az ajándékos megoldodott és néztem be de sikerült! És a felfüggesztett 21 napig? ott mit kell csinálni hogy megkapja?

(#46615) V/ válasza somlyaipeter (#46614) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem sok mindent,mert az csak kereskedelmi tranzakció bejövő pénznél van, amikor eladsz valamit, annál szokott lenni olyan hogyha szállítási jellegű akkor nyomkövetési szám megadásával és a vevő minden rendben visszajelzésével csökkenhet az idő, hanem ilyen akkor tényleg 21 nap. Ha baráti, családtag a küldés akkor nincs késleltetés.

(#46616) laleeee


laleeee
őstag

Azt szeretném kérdezni hogy pp számlámról egy másik pp számlára küldenék 150000 Ft ot, nem küldtem még így "barátnak ismerősnek" csak egy pár ezrest, 150000 Ft nál nem von le semmit ? vagy van valamennyi határ ?

[ Szerkesztve ]

(#46617) V/ válasza laleeee (#46616) üzenetére


V/
Topikgazda

Nincs korlátozás ha van bankkártya hozzáadva.

(#46618) laleeee válasza V/ (#46617) üzenetére


laleeee
őstag

Van, de a bankkártyán nincs pénz

(#46619) V/ válasza laleeee (#46618) üzenetére


V/
Topikgazda

Az nem számít. Ha nincs kártya akkor éves szinten 1800-2000 € forgalom lehet

(#46620) Tom5 válasza Tom5 (#46611) üzenetére


Tom5
addikt

Letelt a 72 óra. Ugyanúgy nem fogadta el a számlaszámot. :DDD Felhívtam őket újra most egy férfi hang segítrett. Jelszó generálással ami a telómra jött 1 perc alatt helyreállította és már át is tudtam utalni a pénz.

(#46621) somlyaipeter válasza somlyaipeter (#46614) üzenetére


somlyaipeter
újonc

MA JÓVÁ LETT ÍRVA!! köszi! De van egy ujabb promléma :) Hogy tudom átváltani a pénz , illetve elsődlegeset váltani??!! Eddig tudtam a pénztárcában, ott a három pottynél, de most megse nyítja!!

(#46623) somlyaipeter


somlyaipeter
újonc

Illetve a paypal alkalmazásban telefonon, hol lehet váltani a pénzt? huf-Eur meg vissza ezt eddig se találtam! ios rendszer
Előre is köszi mondenkinek!!

[ Szerkesztve ]

(#46624) V/ válasza somlyaipeter (#46621) üzenetére


V/
Topikgazda

Pedig nem változott, most ebben a percben néztem és ugyanúgy működik, 3 pont és az első menüpont angolul a Goto PayPal balance, de balra a PayPal balance felirat link is működik és a menüben meg a Wallet. Kiválasztod az egyenleget amin van a pénz és váltasz vagy jelölöd elsődlegesnek az adott egyenleget a 3 kis körrel, ponttal.
Mobil app-ban nem minden használható.

[ Szerkesztve ]

(#46625) somlyaipeter válasza V/ (#46624) üzenetére


somlyaipeter
újonc

rá kattintok de simmi! AZ euro van beállítva elsőlegesnek és amit küldenek forintba az is euróba jön! már próbáltam másik böngészővel de semmi

(#46626) somlyaipeter válasza somlyaipeter (#46625) üzenetére


somlyaipeter
újonc

sikerült google chrommal nem megy se firefox de microsoft edge igen! :) lehet hogy a nyelv zavar be hogy magyar de visszaálítottam totál amerikára és akkor se ment

[ Szerkesztve ]

(#46627) V/ válasza somlyaipeter (#46625) üzenetére


V/
Topikgazda

Nálad van valami probléma, ha még a menüben sem működik Wallet, Pénztárca, reklámblokkoló, oldal fordítás esetleg.
Állítsd át angolra ha magyar nyelvű lenne a felület. És a pénz fizikailag elérhetőnelk kell hogy legyen, ne legyen felfüggesztett állapotú, mert akkor semmit nem lejóhet vele csinálni.
Ha forintban küldik akkor lenni kell forint egyenlegnek és akkor arra megy, ha eur jön az meg az eur egyenlegre. A böngészőről írtam hogy működik Firefox, Win 11. A mobil appban ilyesmi nincs.

(#46628) LeFebvr3


LeFebvr3
újonc

Sziasztok,

biztos volt már kérdés, csak sajnos most nincs időm 46K+ hszt elolvasni, illetve az összefoglalónál se találtam nagyon erre választ.

Balf#sz voltam, és a PP fiókomhoz a régi telefonszámom volt hozzárendelve, ami megszűnt, így a biztonsági kódot nem tudom sms-ben lekérni, így a profilomban sem tudom átírni.

Mi ennek a menete?

Válaszokat előre is köszönöm brigád! :R :R

(#46629) V/ válasza LeFebvr3 (#46628) üzenetére


V/
Topikgazda

Pedig benne az Összefoglalóban. Felhívod az ügyfélszolgálatot és lecserélik a telefonszámot. Csak így megy e-mail, chaten keresztül nem lehet intézni.

Összefoglalóból:
Magyar idő szerint munkanap 09:00-17:30, 00353 1 436 9111 ez Írországi szám.
Ez lenne az ügyfélszolgálati magyar vezetékes telefonszám: 06 1 777 7944, de itt is angolul beszélnek, viszont magyarországi percdíjjal számolnak a telefonszolgáltatók:

(#46630) djbahool


djbahool
senior tag

Sziasztok!

Létezik most megoldás arra, hogy PayPal egyenlegem (EUR) kiküldem mondjuk Wise-re vagy Revolutra? (ha magyar pl. CIB-re küldöm az OK, de az elég gyéren konvertál)

Vagy B verzió: ha úgyis vásárolnom kell, de a PayPal egyenlegem nem fedezi a vásárlás összegét, akkor az működik, hogy egy része a PayPal egyenlegről vonódik le, a másik része meg mondjuk Revo-ról?

(#46631) V/ válasza djbahool (#46630) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem lehet kiküldeni ezekre. Revolut bankszámla nem adható hozzá Wise esetén még csak a saját HUF számlaszám.
Ha van Revolut kártya hozzáadva, vagy bármilyen és egyenlegről fizetsz ha nem elegendő akkor kártyáról pótólja. Viszont a kártya alapértelmezett devizája is EUR legyen ha EUR egyenleg és EUR-ban kell fizetni.

(#46632) djbahool válasza V/ (#46631) üzenetére


djbahool
senior tag

:R
Egyébként régebben mintha működött volna a Wise-ra való USD/EUR kiküldés, csak volt valami díja, ha jól emlékszem.

[ Szerkesztve ]

(#46633) V/ válasza djbahool (#46632) üzenetére


V/
Topikgazda

Csak USD és USA bankszámlára, de már nem, mert a Wise új USD számlája nem jó.

(#46634) Sisco2 válasza V/ (#46633) üzenetére


Sisco2
tag

Paypal szla -ról hogy tudok kiimádkozni pénzt? A bankszámla amiről régen beutaltam és hitelesítve lett, az már nem él. Másik saját számlámra vagy Wise -ra kitudok kiutalni valahogy pénzt, mi ennek a legegyszerübb módja?

(#46635) Sisco2 válasza Sisco2 (#46634) üzenetére


Sisco2
tag

Próbáltam hozzáadni a Wise forint számlát, de valami nem stimmel azt mondja vegyem fel a kapcsolatot mert nem tudja hozzáadni.

Másik. Az sms biztonsági kód nektek sem jön meg rendszeresen? Van amikor jön a belépéskor és betudok lépni, de leginkább hiába várok rá nem jön és újra küldés után sem. :(

(#46636) Sisco2


Sisco2
tag

Ezt mondja:

A bank nevéhez mást kell írni, azon bukik el?

Illetve, még a belépéshez. Furcsa hogy azt írja hogy email címre küldték a biztonsági kódot, közben meg a telefonszámom van oda írva. Bár ez gondolom csak vmi fordítási hiba.

(#46637) V/ válasza Sisco2 (#46635) üzenetére


V/
Topikgazda

Nekem két különböző szolgáltatói számra rendben jönnek. Telekom és Digi mobil. Ellenőrizd hogy a telefon nem veszi spam üzenetnek.
A második számla hozzáadást szokta a rendszer blokkolni, azt kell feloldani telefonos ügyfélszolgálat útján.
Nem a bank név a gond, de oda a forint egyenleghez igényelt egyedi bankszámlaszám adható meg.
Ilyen üzenet hogy e-mail és telefonszám emlegetés nem lehetne, nem fordítási hiba ok. Válaszd a másik opciót. Magyar nyelvű PP néha nem megy normálisan, jobb ha english marad

[ Szerkesztve ]

(#46638) Sisco2 válasza V/ (#46637) üzenetére


Sisco2
tag

Nem, nem jött semmi minden üres a normal bejövő üzeneteken kívül.
Ráadásul most váltottam S23 -ra a régin is csinálta és ezen is, úgy látszik nem telefon függő.

szerk:
Igen az egyedi forint wise szla számomat próbáltam ott megadni.

[ Szerkesztve ]

(#46639) Kicsirics77 válasza Sisco2 (#46636) üzenetére


Kicsirics77
veterán

Tegnap mastercarddal kipróbáltam mert a régi lejárt tavaly, és kb 2 perc alatt megvolt minden, az üzenettel együtt.

.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--

(#46640) Sisco2 válasza V/ (#46637) üzenetére


Sisco2
tag

Najó mondom most felrakom az applikáciot, és onnan majd talán megy (az is magyarul van) de onnan se jön meg az sms. :U

Pénz kiszedése paypal egyenlegről téma.
Érdemes esetleg beutalni valahonnan egy minimál összeget, másik banktól vagy wise-tól és akkor utána hitelesíti esetleg magától mert az én nevemről érkezik a pénz?
Utána már kitudnék utalni mindent ugyanarra ahonnan beutaltam?

[ Szerkesztve ]

(#46641) V/ válasza Sisco2 (#46640) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem, az van amit írtam, csak saját forintos bankszámláról mehet pénz, de nem hitelesítenek semmit, a blokolás továbbra is élő lesz.

(#46642) Sisco2 válasza V/ (#46641) üzenetére


Sisco2
tag

Most megprobáltam más módon belépni, telefonhívással. Megadtam a kódot, complete meg minden visszarak a paypal oldalra azt írja: A kérés feldolgozása során hiba történt. Elnézést kérünk." Természetesen nem engedett be.

Annyira szuper ez a paypal komolyan mondom, már elfelejteném örökre. Amugy se nagyon használom a váltási áraik miatt, csak maradt rajta pénz. Na mind1, köszi azért.

[ Szerkesztve ]

(#46643) z123456z


z123456z
őstag

Sziasztok. AliExpresses bolttól kaptam visszatérítést ( 10 hónap elteltével besz.rt a termék, korrekt hozzáállás ). A tranzakció egy kínai fickótól jött, és nem refundként. Paypal 21 napra zárolta az összeget. Érdemes ezt bolygatni, feloldják a blokkot, vagy várjam ki a márciust? Eddig csak a robottal tudtam üzeneteket váltani, a vége minden alkalommal az volt, hogy jelenleg nincs elérhető segítség, próbélja meg később. Próbáljam?
Köszönöm.

(#46644) V/ válasza z123456z (#46643) üzenetére


V/
Topikgazda

Ezt kereskedelmi tranzakcióként kaptad, mintha eladtál volna valamit. Mivel kezdő "eladó" vagy van ez a 21 napos visszatartás a vásárlói védelmet biztosítani. Ezzel nem tudsz mit kezdeni meg kell várnod hogy leteljen.

(#46645) z123456z válasza V/ (#46644) üzenetére


z123456z
őstag

Akkor kár írogatni nekik? Sajnos előzménye sem volt, mivel eddig nem lehetett AliExpressen paypallal fizetni. Na mindegy, kivárom, nem egy komoly összeg, csak ez új nekem.
Köszönöm.

(#46646) V/ válasza z123456z (#46645) üzenetére


V/
Topikgazda

Nincs értelme. Közben az Aliexpress megszüntette magyar viszonylatban múlt év decembertől a PP fizetést is.

(#46647) Gallmix válasza Sisco2 (#46636) üzenetére


Gallmix
aktív tag

Társítást manuálisan végzik tapasztalatom alapján, írj nekik (chat) és hívni fognak, vagy maguktól hozzáadják. Első alkalommal nekem sms-t küldtek, azt kellett vissza olvasni (megerősítő kód, számok, betűk) A Hívás Dublinból jött , angolul.

Én is pénz kivétel miatt adtam hozzá számlát, de előtte töröltem a régi már lejárt bankszámlát.

A Paypal számla megszüntetéséhez, szintén írnom kellett nekik, de aztán a lezárást maguktól megtehették, mert nem kellett már vele, foglalkozni, mikor visszanéztem, már nem volt aktív a belépési adatok...

[ Szerkesztve ]

(#46648) z123456z válasza V/ (#46646) üzenetére


z123456z
őstag

Mégis írtam nekik, egyszeri kivételes alkalom jeligével feloldotta az ügyintéző. Rendes volt, felszabadította a pénzem.

(#46649) Crogan


Crogan
tag

Sziasztok. A fiókomra be volt állítva a két faktoros bejelentkezés és ugye közben lett telefon cserélve és nincs meg a visszaállításom az újra. Így hogy tudok bejelentkezni? Mert mikor kéri a kódot akkor a "Problémája van a bejelenkezéssel?" hiába kattintok rá nem csinál semmit. Valaki esetleg megoldás?

Iphone 13,XboxSeriesX,Xiaomi AX3200,AW Ultra 2

(#46650) V/ válasza Crogan (#46649) üzenetére


V/
Topikgazda

Miért nem kapcsoltad ki a hitelesítést a csere előtt? Illetve bármelyiket is használod az alkalmazások közül van lehetőség normális biztonsági mentésre, átvitelre új telefonra.
Fel kell hívni őket és segítséget kérni a hitelesítés kikapcsolásra hogy az újat meg tudd tenni. Csak telefonon oldható meg.

Magyar idő szerint munkanap 09:00-17:30, 00353 1 436 9111 ez Írországi szám.
Ez lenne az ügyfélszolgálati magyar vezetékes telefonszám: 06 1 777 7944, de itt is angolul beszélnek, viszont magyarországi percdíjjal számolnak a telefonszolgáltatók:

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.