Hirdetés

2024. június 7., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:35:44

LOGOUT.hu

A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#47901) V/ válasza ledgeri (#47900) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor kezdjük erre a hozzászólásodra válaszoltam: #47894 Ebben egy szó nincs erről: egyszer lekértem az adataimat, megjott a mail, hogy össze lettek szedve, beléptem, le akartam szedni,
A 2023-07-06-i üzenetedre a "szaki" megadta hogy mi lehet az oka hogy nem tudsz belépni, miért nem kapsz sms-t, ott is volt egy ki értetlenség a részedről hogy minek az ember azonosítás. Minek? A biztonság kedvéért.
Nem olvastam vissza tegnap 2023 júliusig hogy elő kerüljön az alap problémád, mert a leírtakból nem arra a problémára következtettem.

Ez alábbit egy teljesen értelmetlen dolognak tartom, ugyan mi haszna volt, lett volna?
Hát akkor te sem léptél még be egy olyan fiókba, amire többszörösen is megjott a mail, hogy törölték, ....hónapokkal az utolsó levél után, ....kíváncsiságból, .... sikeresen.
Nekem sikerült, nem is egy helyen!
Csodálkozol a hogy "kíváncsi" embereket kizárják?

Ha már a PP pénzügyes cég akkor ezek szerint próbálkoztál ilyennel a PayPal-on kívül, egy bank sem nézné jó szemmel ha valaki "visszaellenőrizné" a törölt adatait, bár van erre hivatalos megoldás mindegyik cégnél és nem kell egy lezárt fiókba belépéssel próbálkozni.

De írva van hogy nem azonnali a törlés és és 5 évig még a PayPal is tárolja a számla adatokat archívként, mert rájuk is vonatkoznak a törvények.
Szóval sok sikert az értelmetlen dolgokra és sajnálatos módon engem is lefoglaltál értelmetlen dolgok értelmezésével és válaszok írásával.

Még egy apróság, olvasd vissza az előző hozzászólásaimat nem tettem rád sértő megjegyzéseket, a kölcsönösség elve alapján ezért el várom az esetemben is.
Emberként ne tarthatom a fejemben egy 47900 hozzászólásoknál tartó topik majd egy évvel ezelőtt felmerült, egy hozzászólói problémáját. Ha ezért hiányzik neked szakértelem akkor vállalom, de a sértegetés akkor sem helyénvaló részedről.
Részemről ennyi, az adataidat ezen az úton is lekérheted:
Postai úton, levelét a központi irodánknak címezve: PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A., Attention: Legal Department, 22-24 Boulevard Royal, 2449 Luxembourg, Luxemburg.

[ Szerkesztve ]

(#47902) ledgeri válasza V/ (#47901) üzenetére


ledgeri
nagyúr

Ha egy felhasználó a saját hozzászólására válaszol akkor általában a korábbival összefügg az aktuális, az a kontextusa.
Ha hsz-eimre keresel, majd az oldalon az SMS szóra böngészővel, akkor láthatod, hogy az első említésem az SMS-ről az, hogy az is megjon, mint jelszóhelyreállítás eleme, ami meg lefut. Nem volt sejtetve sem akkor, hogy sms ne érkezne meg.

Csodálkozol a hogy "kíváncsi" embereket kizárják? Ha egy fiók létezik, és elérhető akkor beleléphetek, ha nem létezik, nem tudok belelépni. Ha azt mondják, hogy törölték, de én bele tudok lépni, akkor igazat mondtak? Én kíváncsiként megtudtam, hogy ez nem 100%-os arány globálisan, és mostmár nézem, ellenőrzöm... te elfogadod, hogy ha azt mondják hogy 100%. (és ha újraolvasod kiderül, hogy sorrendben: töröltetném, azt mondják, hogy törlődött, visszanézek, és be tudok lépni a sorrend, és nem az, hogy "próbálok belépni az aktív fiókomba, be tudok lépni, majd kizárnak, mert próbáltam". Kérésre törölt, majd nem beleléphető fiókból meg nem "kizártak", hanem kérésemre törölték. (Nem, nem megyek oda minden érintett szeróhoz ellenőrizni, de ha én nem tudok azzal belépni, amivel korábban tudtam, akkor más sem fog tudni.... ez a kulcs)

...nem kell egy lezárt fiókba belépéssel próbálkozni. A nem kell nem egyenlő a tilossal, vagy lehetetlennel. Ha mégis sikerül akkor az le volt zárva igazán?
Szerinted jó, hogy az interneten maradhat "törölt", de akkori (belépési) adatokkal beleléphető profil? Biztos, hogy észrevennéd, hogy egy 2014-ben "törölt" valamidbe belelépnek holnap? Jó érzés lenne? Én a fentivel próbálok ellene tenni!

De írva van hogy nem azonnali a törlés Ha 90 napot mondanak, még emailt is küldenek, hogy letelt, és 100. nap után elérhető egy fiók, akkor én onnantól kezdve egykben sem tudok bízni, és ellenőrzöm az állításokat! Az, hogy a Paypalt másik oldalról mi köti, nem érdekel, az, hogy közöttünk minek, és hogy van vége az érdekel!

// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //

(#47903) Kerio


Kerio
őstag

Sziasztok!

Az ebay-en vásároltam valamit, amire az eladó annyit reagált, hogy nincs készleten. Vissza is adta a pénzt, majd az ebay visszautalta a k&h számlámra. Az mennyire normális, hogy zároltként van a számlámon ez az összeg? Május 7.-én utalták vissza, vagyis 9 napja.

ASUS ROG STRIX G15 G513 (G513RS-HQ037) (AMD® Ryzen™ 7 6800H, NVIDIA® GeForce™ RTX 3080 8GB GDDR6, 32GB 4800MHz DDR5, Kingston Fury Impact CL38 (2x16GB) (KF548S38IBK2-32) /// ASUS ZENBOOK 14X OLED UM5401 (UM5401QA-L7208W)

(#47904) V/ válasza Kerio (#47903) üzenetére


V/
Topikgazda

Az mennyire normális, hogy zároltként van a számlámon ez az összeg?
Annál a banknál ez a normális, de magyarázatot ami értelmes lenne nem adnak.

Amikor fizettél akkor zárolásra kerül a pénz minimum 24 óra, a kereskedő bankja pár napon belül szokta leemeltetni. Ha közben valamiért a vásárlás sztornózva lesz akkor szokott némely banknál az a technikai probléma felmerülni hogy az eredeti vásárlás még zárolt állapotú, ott van náluk és a leemelésre várnak, de mivel nem fogja a kereskedő bankja a pénzt elvinni ezért némileg keverednek a dolgok.
A lényeg az hogy ilyenkor bármit is mondanak banki belső könyvelés van folyamatban, nem az eBay-re kell várni mert az hogy ők visszaadták az igaz. Egy már elvitt pénz visszakönyvelése még a leggagyibb bankbál is maximum 5 nap, de a 2-3 nap a jellemző.
Kérdezz-rá a bankodnál, de néha olyan kamu szöveget adnak elő hogy csak na és az ügyintéző nem mindig látja a technológia folyamatát a pénz mozgásának, mert nem biztos hogy van rá jogosultsága, van valami technikai részleg azok látják.

[ Szerkesztve ]

(#47905) Kerio válasza V/ (#47904) üzenetére


Kerio
őstag

Köszönöm! Rákérdeztem, kb nem értett semmit, először mondta, hogy a paypal.. Mondtam neki, hogy megtudom mutatni, hogy onnan ki lett utalva, utána azt mondta, hogy akár 10-12 nap is lehet, és még várjak.

[ Szerkesztve ]

ASUS ROG STRIX G15 G513 (G513RS-HQ037) (AMD® Ryzen™ 7 6800H, NVIDIA® GeForce™ RTX 3080 8GB GDDR6, 32GB 4800MHz DDR5, Kingston Fury Impact CL38 (2x16GB) (KF548S38IBK2-32) /// ASUS ZENBOOK 14X OLED UM5401 (UM5401QA-L7208W)

(#47906) V/ válasza Kerio (#47905) üzenetére


V/
Topikgazda

Valójában az eBay, mert ők kezelik már a fizetéseket akkor is ha te PayPal-on keresztül fizetsz, egy vásárlás sztornót küldött vissza a PayPal-on keresztül, hiszen nem lett a pénz elutalva nekik. Annak kell végigfutni a banki feldolgozásokon.

(#47907) Hintalow


Hintalow
senior tag

Az a pénz el sem ment, gondolom röviddel a vásárlás után történt ez, szóval annyit csináltak, hogy a zárolásban lévő összegre, ami várta a könyvelést, küldtek egy "nem fogjuk lehívni" üzenetet (ami láthatólag nem jutott el a bankig) vagy még ennyit sem csináltak, mondván úgy is kijön egy idő után a zárolásból az összeg.
A legtöbb bank 15 napos zárolásokkal különíti el a tranzaktált összegeket, szóval a vásárlás dátumához képest + 15 nap körül felszbadul majd az összeg így is úgy is. :K

Ha a multiverzum teória igaz, akkor van egy univerzum, ahol nem az.

(#47908) V/ válasza Hintalow (#47907) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem szeretném ha azt gondolnád hogy az eBay-t védem, de ők bizony sztornózták a fizetést, nem az van hogy "még ennyit sem csináltak".
Nem írtam volna a bankot probléma oknak, ha másnak nem lett volna pont velük ilyen gondja, ráadásul az magyar webshop visszatérítése volt.

(#47909) Malfroy


Malfroy
aktív tag

Három napja vásároltam PayPalon keresztül szerencsére G&S-el fizettem , nem akartam rizikózni, Bár az eladó azt akarta hogy F&F-el fizessek , de nem mentem bele. úgy néz ki az eladó eltűnt nem válaszol pedig abban állapodtunk meg hogy másnap már küldi a nyomkövetési számot és elküldi a csomagot .most beléptem a PayPal-ba, rámentem az utalásra És itt melyik opciót kell választani ,hogyha a pénzem vissza akarom kapni? ” A visszavonás igénylése “vagy a “probléma jelentése” menüpont ? Illetve ha rányomok akkor a paypal azonnal vagy még aznap visszautalja nekem a bankkártyára a pénzt ?mivel azzal fizettem ugye ki paypalon keresztül. ha nem akkor hogy megy ennek a menete és mennyi időt vesz igénybe?

(#47910) V/ válasza Malfroy (#47909) üzenetére


V/
Topikgazda

Kezdem a végéről egy kártyás fizetés sztornója és visszakönyvelése a bankszámlára több munkanapos dolog és ha a PayPal kezdeményezi a visszaküldést akkor még a te bankod is ülhet rajta, bejövő zárolt tételként A 2-7 nap az még normális. Persze csak azután ha jogosnak ítélik és visszaküldik.
Milyen problémát jelentenél?- Azt hogy nem adta fel azonnal?- Az nem probléma.

A Probléma jelentése (nálam mindig angol van hogy egyértelműen működjön) Report a problem talán ez a kettő jöhet szóba
Az első blokk harmadik tétele vagy a második blokk első tétele

[ Szerkesztve ]

(#47911) PuffyDog


PuffyDog
junior tag

Sziasztok!
Működik még az a szolgáltatás, ha Paypallal fizetek és viszsa kell küldenem a csomagot, akkor térítik ennek a visszaküldésnek az árát?

=>> MyGuava-val most 5,87 euró üti a markod! K&H vagy Gránit Bank számlát nyitsz? Mindkettőnél 50 000 Ft bónusz jár! Írj még ma, és segítek! <<=

(#47912) V/ válasza PuffyDog (#47911) üzenetére


V/
Topikgazda

2022 november 27-től megszűnt.

(#47913) jozsohaver


jozsohaver
tag

Sziasztok! Valaki tudja, hogy ha a paypal-hoz csak bankszámla van csatolva, de bankkártya nincs ,akkor mennyi a pénz fogadás/küldési limit ?

Köszönöm!

(#47914) V/ válasza jozsohaver (#47913) üzenetére


V/
Topikgazda

2500 €, az Összefoglaló elején van egy táblázat az árfolyam ugyan változott de a forint összegek fedik, én már nem tudok új listát kérni, mert minden hozzá van rendelve.

[ Szerkesztve ]

(#47915) jozsohaver válasza V/ (#47914) üzenetére


jozsohaver
tag

Köszönöm szépen! Ebben a küldés és fogadás összesen van ? Vagy küldeni is ennyit tudok és fogadni is ? Egy évre van ez megadva ?

Most nézem az összefoglalót, látom hogy éves limit ez.

[ Szerkesztve ]

(#47916) PuffyDog válasza V/ (#47912) üzenetére


PuffyDog
junior tag

Csodás. :R

=>> MyGuava-val most 5,87 euró üti a markod! K&H vagy Gránit Bank számlát nyitsz? Mindkettőnél 50 000 Ft bónusz jár! Írj még ma, és segítek! <<=

(#47917) g@bo


g@bo
nagyúr

sziasztok

rendeltem egy terméket 05.12. napján ([link]) de azóta semmi infó nincs róla, hiába írtam a kereskedőnek (honlap elérhetőségén, cég facebook post, messenger) semminemű válasz nem érkezett.

igy kezdeményeztem valamit a paypalnál, talán visszatérítést, jól tettem? :) most a paypal azt irja, hogy vár valamire.

"Item not received
I haven't received the tracking info"

"Case status: Under review
There's no action needed from you. You'll get an update once we finish our review.

Go to case details"

nincs benne tapasztalatom, azért nem kevés pénz.

vélemény urak? :R

(#47918) V/ válasza g@bo (#47917) üzenetére


V/
Topikgazda

Összefoglaló 8. pont ad némi információt.
Mit ír a honlapon feladási időnek? Lehet hogy valami közbejött (baleset, egészségügyi, családi probléma) és azért nem reagált.
Folyamatban az ügy és tőled nem kell most információ. Ha te reklamàlsz akkor az eldónak is kell reagálni valamit, arra várnak és a reakciótól függően megy tovább a dolog.

(#47919) g@bo válasza V/ (#47918) üzenetére


g@bo
nagyúr

köszönöm.

sajnos a weboldalon nem ad meg feladási időt, de biztos (alapul véve pl. az ebay gyakorlatát), hogy nem 5-6 nap.
de, ha kiemelve külön írná, lehet, nem is szájalnék, de így nem gondolom gyakorlatnak egy kisebb forgalmú cégnél.

most dobott egy mailt a paypal, ezzel.:

"Your message regarding the purchase you made on 12 May 2024 for €102,85 EUR has been sent. Allow time for the seller to respond."

"If you're unable to resolve this issue with the seller, you can escalate it to a claim before 06 June 2024. Otherwise this case will be automatically closed on 06 June 2024. Once a case has been closed, it can't be reopened or escalated to a claim."

akkor várom az eladó reakcióját, -ott pattog a labda- a paypal felé, is... természetesen jobb lenne a terméket egyébként megkapni.

most irta valaki facén, hogy egy hét mire postáz, bár ezt az oldalon nem írja, ám legyen, de akkor egy e-mailra reagálhatna valamit, hogy mennyi az annyi.. [link]

(#47920) jozsohaver


jozsohaver
tag

Sziasztok! Ismét én. Paypal fiókhoz sikerült hozzá rendelnem egy revolut virtuális bankkártyát. Elfogadta ,minden oké. Viszont ha ez a virtuális kártya van hozzá rendelve, akkor is korlátlan a pénz fogadás/küldési limit ? Vagy csak rendes, hagyományos bankkártya esetén korlátlan ?

Köszönöm!

[ Szerkesztve ]

(#47921) V/ válasza jozsohaver (#47920) üzenetére


V/
Topikgazda

Mondjuk úgy hogy mindegyik kártya esetén az, nincs jelentősége annak hogy fizikai, digitáli-virtuális, betéti vagy hitel kártya. De van felső korlát, bár annyit nem valószínű hogy mozgatsz. Ha Revolut azért itt ne az egyszer használatos virtuális kártya legyen, a fix számúnak van értelme.

[ Szerkesztve ]

(#47922) jozsohaver válasza V/ (#47921) üzenetére


jozsohaver
tag

Köszönöm a válaszodat!

(#47923) luckynick


luckynick
csendes tag

helló paypal acc belépésben kérném a segtítségetek, ez fogad.., nem tudom a jelszavam, ha újat kérek le ez fogad, google 2 faktoros bevan állítva de nem kéri,

telefonszámot hivtam kb 5 öt de semmire nem jutottam vele, személyi igazolványom se ismeri fel azonosításra

valami tipp?

(#47924) luckynick válasza luckynick (#47923) üzenetére


luckynick
csendes tag

illetve valahogy eljutottam ide, 2nap alatt...
ezt tudja valaki milyen előtaggal írjam be,hogy hívni lehessen?

(#47925) envagyok válasza luckynick (#47924) üzenetére


envagyok
veterán

06 vagy +36?

(#47926) V/ válasza envagyok (#47925) üzenetére


V/
Topikgazda

Összefoglalóból:
Magyar idő szerint munkanap 09:00-17:30, 00353 1 436 9111 ez Írországi szám.
Ez lenne az ügyfélszolgálati magyar vezetékes telefonszám: 06 1 777 7944, de itt is angolul beszélnek, viszont magyarországi percdíjjal számolnak a telefonszolgáltatók

(#47927) ledgeri válasza ledgeri (#47894) üzenetére


ledgeri
nagyúr

Hatodik hívás, hatodik indok, hogy miért kapom azt az üzenetet, amit a friss fenti emberke. Most kaptam egy jelszóhelyreállítós linket, ami előtte személyit, és webcam-fotót kért... Megkaptam. Adjak új jelszót. Megadtam... Jaj, nem tudunk azonosítani. Telós emberke most meg az mondja, hogy várjak 72 órát, mert technikai probléma van.... :(((
Továbbra is kíváló a szolgáltatás minden fronton!

// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //

(#47928) ledgeri válasza luckynick (#47923) üzenetére


ledgeri
nagyúr

Paypalodba te mikor lépél be utoljára sikeresen? ...s az előtt milyen sűrűn ?

[ Szerkesztve ]

// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //

(#47929) V/ válasza ledgeri (#47927) üzenetére


V/
Topikgazda

Most akkor hol tartasz? Újból akarod használni vagy még mindig ellenőrizni akarod az adataidat a törlés kérése előtt?
Lehet hogy többre jutsz, ha írsz nekik hogy törölni szeretnéd a regisztrációt, de előtte kéred megküldeni a fiók adatokat, mert az online felületen nem tudod elintézni.

(#47930) ledgeri válasza V/ (#47929) üzenetére


ledgeri
nagyúr

Ott tartok, hogy várom, hogy mi lesz a hatodik variáció eredménye, megoldásként arra, hogy miért nem enged be a rendszer, ha be szeretnék lépni, és már kétféleképpen KYC-ztek, harmadikféleképp lett ellenőrizve a megadott emailcímem, és hasonlók.
Ha szeretnék belépni, és nem tudok, akkor tök mindegy, hogy miért akarnék... Ha meg ott járnánk, hogy ha használni akarnám, beengednek, de ha adatot letölteni, akkor nem már rég rossz!
A múlt heti emberke azt monta, hogy pár nap múlva visszajelez, hogy kiadhatják az adatokat emailben.... annak 7 napja.
Kérdezném, hogy írni hova lehet, mert amúgy vicces, ha most kerül elő egy emailcím?!

// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //

(#47931) V/ válasza ledgeri (#47930) üzenetére


V/
Topikgazda

Megadtam a hivatalos postai címet,az e-mail az ebben neked nem lenne jó, aztán help rendszer akkor adja ki ha nincs online elérhetőség

(#47932) Oliverda válasza ledgeri (#47930) üzenetére


Oliverda
félisten

Ez egész PP egy katasztrófa. Ha nem valamelyik szándékosan felállított csapdájukba sétálsz bele, akkor előbb vagy utóbb a kókány rendszerük áldozata leszel. Egy releváns cikk a közelmúltból: [link]

Manapság már csak akkor érdemes elgondolkozni a szolgáltatásuk használatán, ha nagyon nincs más opció. Minden egyéb esetben jobban járhatsz valamilyen alternatív küldési vagy fogadási megoldással.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#47933) ledgeri válasza Oliverda (#47932) üzenetére


ledgeri
nagyúr

Ezt én már magamban rögzítettem. Ez a storim is múlt évről ered: gondoltam, ha van az opció akkor élnék vele, gondoltam, ha máshol 1-2-3 hét, akkor itt is annyi lesz (adatkérés, összeszedés, letöltés törlés), csak hát ott akadt meg az egész, hogy az össze lett szedve-értesítés megjött, után mikor tölöttem volna le, a rendszer kizárt.

Furi, az is, hogy support oldalon is nem a probléma megoldás az első, hanem "töröljem ezt, és csináljak másikat" a javaslat.... mith ha nem történettel rendelkező fiók lenne, hanem egy 3-4. couldbackup. (cikkért köszi, olvasgatom... de már a cím is jól leírja a státuszom!)

[ Szerkesztve ]

// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //

(#47934) ledgeri válasza Oliverda (#47932) üzenetére


ledgeri
nagyúr

Vicces, hogy pont a payoneer-t említi, ahol a hasonló account töröltetés után egy évvel, a főlapon a korábbi belépési adatokkal nem lehetett belépni, de a support oldalra [amin keresztül kb minden intézendő] (ami másik domain, de visszairányít a főoldalra a beléptetéshez, majd visszalép sajátjára), beengedett a rendszer velük... na az volt a második legrosszabb ilyesmi kaland.
A harmadik meg a skrill, ami ugyanúgy elküldte a hazug levelét, miszerint a törölték a fiókoma. Egy év után, mert újra kellett volna rápróbáltam egy jelszóhelyreállításra, és sikerült. Na onnantól nem tekintem töröltnek azt a fiókot, amit én elérek, de ők már ráfogták, hogy törölve van.

[ Szerkesztve ]

// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //

(#47935) luckynick válasza ledgeri (#47928) üzenetére


luckynick
csendes tag

email címet váltottam 1 hete, előtte jó volt

(#47936) luckynick válasza V/ (#47926) üzenetére


luckynick
csendes tag

rápróbálok holnap köszi

(#47937) ledgeri válasza ledgeri (#47927) üzenetére


ledgeri
nagyúr

Hetedik hívás: viszjangzott mint a fene, persze mikor megemlítem, akkor egyből "nálunk ilyen nincs, nem vagyok kihangosítón... ki is nyomtam.

Újrahívásnál meg az eddigi legjobb hangminőségű hívást kaptam
Hetedik hívás: Jaj, mert 7 órája próbáltam belépni, most nem lehet mit tenni, ezért holnap próbálkozzak. ( Jelzem ilyen fajtájú kivárás korábban 72 órát igényelt... de na, lehet pont most fejlesztik a rendszert). Mikor meg mondtam, hogy ez így nem jó, mert bárkinek mondom el a dolgom, mindig mást kapok, nem lene email, vagy valami referencia-szám/ticket-szám, most megkaptam, hogy "ó akkor visszahívom én önt".
Na akkor majd egy föld-fordulat múlva meglátjuk!

[ Szerkesztve ]

// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //

(#47938) ledgeri válasza ledgeri (#47937) üzenetére


ledgeri
nagyúr

Nyolcadik: Végre ők hívtak "Sir, ilyet még nem láttam, nem tudom, hogy mi lehet, ennek az esélye one-in-a-million. A technikus kolégáknak felküldtem az esetet, 5-nap, egy hét, mire válasz érkezik szóval Június hatodikáig kéne várni még vele."
De legalább megígérte, hogy ír vagy hív, ha ő talál valamit, vagy ha a technikusok nem küldenének emailt.

// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //

(#47939) takatsa


takatsa
csendes tag

Napok óta nem tudok belépni a Paypal fiókomba. A kétsszintes ellenőrzésnél nem kapom meg sms-ben a kódot (telekomos vagyok). Próbáltam új jelszót kérni, hátha ezzel a módszerrel a fiókomba tudok jutni, de akkor is az utolsó lépésnél sms-es kódot küld. Eddig soha nem volt ilyen problémám. Valaki tapasztalt már ilyet? Mit javasoltok?

(#47940) V/ válasza takatsa (#47939) üzenetére


V/
Topikgazda

Kár volt jelszót cserélgetni, ha nem kapod meg a belépési sms-t akkor jelszó cserésest sem.
Ellenőrizd hogy telefon nem vette-e spam üzenetnek. Vagy tedd át a SIM kártyát egy másik telefonba, ha nem érhető el a Kéretlen sms fogadás beállítás a telefonon (legyen bekapcsolva, fogadd). Néha nem +3630-as számról, hanem német számról jön, így a külföldi számok letiltása is okozhat gondot.
Most ellenőriztem, 4 mp és a megszokott +3630-as számról jött az sms.
Ha egyáltalán nem megy a dolog akkor fel kell hívni őket és kikapcsoltatni az sms azonosítást, majd belépés után vagy áttérni hitelesítő alkalmazásra vagy újból aktiválni a sms-t belépést úgy hogy legyen egy másodlagos szám is megadva, érdemes a hitelesítő alkalmazás esetén is a biztonsági belépési módot aktiválni.

[ Szerkesztve ]

(#47941) takatsa válasza V/ (#47940) üzenetére


takatsa
csendes tag

Köszönöm szépen. Sikerült. SMS-nél spam-nak minősítette, így nem is jelezte az sms-t Ilyen még sohasem fordult elő, ráadásul sima 30-as számról jött az sms értesítés. Kéretlen sms fogadás: ilyen opció androidos telefonon van? És ha igen, hol keressem. Nagyon köszönöm a gyors segítséget.

(#47942) V/ válasza takatsa (#47941) üzenetére


V/
Topikgazda

Az üzenet kezelés résznél szokott lenni, Üzenetek és ott a beállítások, nálam egy fogaskerék jobbra fent ha az Üzenetekre megyek

(#47943) takatsa válasza V/ (#47942) üzenetére


takatsa
csendes tag

KÖszönöm, megtaláltam. Nálam: Spammel szembeni védelem, ez volt aktív, deaktiváltam. Majd én megvédem magamat. :)

(#47944) hzsolee


hzsolee
őstag

Üdv.
Gyors segítség kellene, minél hamarabb kellene pár dollárt küldenem. Ezer éve használtam utoljára a paypal fizetést, akkor semmi gond nem volt. Már újabb kártyám van (erste) hozzá is adtam -egy 0$ os próbálkozással hozzá is adta- de aztán nem engedi a küldést. "Probléma merült fel ezzel a fizetési móddal, kerese a bankját...stb"
Hogyan tudnék gyorsan az egyenlegemre rátenni pár ezer forintot?
Hálás köszönet :R

A feleségem szerint 2 hibám van. Az egyik, hogy nem figyelek rá, a másikra nem emlékszem... ( . )( . ) Nagyon difficult az élet... meg schwer..."

(#47945) V/ válasza hzsolee (#47944) üzenetére


V/
Topikgazda

Úgy hogy valaki küld neked pénzt. Az egyenleg feltöltés banki utalással minimum 2 munkanap.
Volt elérhető pénz a kártyán? Az e-mailt is megkaptad kártya hozzáadásról. Úgy hogy nincs rajta legalább 500 Ft és figyelve arra hogy ne legyen idő vagy más limit nem érdemes hozzáadni. Ezen felül a 400 Ft-os hitelesítést is célszerű megcsinálni.
Ellenőrizd a Ersténél a kártya beállítást, nem hiszem hogy visszajött az a hiba hogy magyar nyelvű felületen nem fut végig a kártyahozzáadás annak ellenére hogy a sikeres üzenetet kapod. Illetve gondolom most épp nincs az Ersténél karbantartás, technikai hiba..

(#47946) hzsolee válasza V/ (#47945) üzenetére


hzsolee
őstag

Hát az marad, hogy valakit megkérek küldje el. Van rajta természetesen pénz. 2 mail is jött, hogy hozzáadták meg , hogy be lett elsődlegesnek állítva. Az appban meg a webes felületen is ez jön vissza...

Már többször töröltem/hozzáadtam, de ez marad...
Korábban nem emlékszem, hogy probléma lett volna a hozzáadásával...no mindegy.
Köszönöm

A feleségem szerint 2 hibám van. Az egyik, hogy nem figyelek rá, a másikra nem emlékszem... ( . )( . ) Nagyon difficult az élet... meg schwer..."

(#47947) V/ válasza hzsolee (#47946) üzenetére


V/
Topikgazda

Azt ellenőrized hogy ahol fizetni szeretnél milyen kritériumok vannak a PayPal fizetéssel? Mondjuk csak hitelkártya vagy csak PP egyenleg? A PayPal címed (szállítási) az egyezik azzal amit megadtál az adott fizetési helyen?
Ezen felül azt a devizát add meg alapértelmezettnek a kártyának amiben fizetni szeretnél.
Ez az üzenet nem hozzáadás probléma, inkább banki.

[ Szerkesztve ]

(#47948) hzsolee válasza V/ (#47947) üzenetére


hzsolee
őstag

Ez egy garanciás dolog AliExpress-en. Egy mailben adott instrukciókat, hogy paypal-al küldjek pár dolcsit, de aztán rádöbbentem,hogy nem működik. Megpróbálom asszonypajti otp-s kártyáját hozzáadni az egy küldés erejéig

A feleségem szerint 2 hibám van. Az egyik, hogy nem figyelek rá, a másikra nem emlékszem... ( . )( . ) Nagyon difficult az élet... meg schwer..."

(#47949) V/ válasza hzsolee (#47948) üzenetére


V/
Topikgazda

Kínai üzleti PP egyenlegre vásárlás ellenértékeként lehet küldeni pénzt.

(#47950) hzsolee válasza V/ (#47949) üzenetére


hzsolee
őstag

Ne haragudj, ezt nem értem... :B

A feleségem szerint 2 hibám van. Az egyik, hogy nem figyelek rá, a másikra nem emlékszem... ( . )( . ) Nagyon difficult az élet... meg schwer..."

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.